Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

IMPORT CHINA

- - - - -
  • Please log in to reply
2816 replies to this topic

#2269
octavi

octavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.11.2008
oare in cazul ca se emite o factura din china sub pretul real o sa am problema in vama?

#2270
altenfilter

altenfilter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 01.03.2013
Sa corespunda plata cu factura, nu conteaza cat platesti tu

#2271
octavi

octavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.11.2008
deci se pune urmatoarea problema sa presupunem am o factura emisa de 10$ dar in realitate am platit sa zicem 15$ cantitatea de pe factura corespunde cu packing list oare in vama se streseaza sa  afle daca este real pretul sau incerc sa jonglez la tva

#2272
altenfilter

altenfilter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 01.03.2013
Nu intereseaza pe nimeni cu cat cumperi tu.sa fie preturi totusi rezonabile....

Pe factura ma refer.......

Dar sa ai o plsta egala cu valoarea facturii

#2273
octavi

octavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.11.2008
deci trebuie sa duc hartia prin care fac dovada efectuarii platii? (transferului bancar)

#2274
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008
esti pe langa subiect. cum sa nu intereseze pe nimeni daca prezinti in vama acte cu pretul subevaluat? se numeste evaziune fiscala si prezentare in vama de acte nereale. in functie de factura platesti taxe si tva asa ca e mare interesul ANAF sa ai valori normale in acte.

nu recomand smecherii de genul asta pentru ca risti blocarea declaratiei in vama si cerere de evaluator sau evaluare dupa nomenclator vamal (caz in care esti in paguba grav pt ca vama are niste preturi de referinta enorme. Tzepa grav).

View Postoctavi, on 09 ianuarie 2015 - 19:41, said:

deci trebuie sa duc hartia prin care fac dovada efectuarii platii? (transferului bancar)

daca ai ajuns sa cauti solutii pentru ce vrei tu sa faci pe forumuri inseamna ca nu esti pregatit deloc in tema asta si esti pe cale sa joci la loteria vamala unde cei nepregatiti si mai ales pt importuri din china ies foarte sifonati.

#2275
octavi

octavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.11.2008
pai si cum demontreaza ca am platit si un avans in plus fata de factura eliberata pe suma ramasa?

#2276
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008
ai EORI ai factura si declaratia vamala. nu ai nevoie de OP. Daca i se pare operatorului vamal ca preturile nu sunt OK, intri la discutii. Daca ai impresia ca autoritatile trebuie sa demonstreze ele ceva esti naiv, in vama de aplica "reverse-burden of proof" sau "reverse onus" cauta conceptul pe net.

Edited by chinaman, 09 January 2015 - 20:10.


#2277
octavi

octavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.11.2008
eu intreb ca sa ma informez, statul roman fura cat poate astfel ne obliga sa facem la felPosted Image , oricum banuesc ca nu e tarziu sa-mi emita alta factura cel putin sper, containerul sa incarcat pe 3 ian, impreuna cu acesta vin ceva hartii sau acestea se trimit doar catre mine electronic

#2278
altenfilter

altenfilter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 01.03.2013
Sun4 mai multe hartii care vin pentru transport:
Bill of loading , packing list , factura (care trebuie tradusa) ,certificat ce origine(aici depinde de marfa) , si la declarantul vamal ttebui3 sa ai dovada platii
Eu de 2 ani aduc marfa din China cu vaporul sau DHL si stiu ce spun

Daca s-a incarcat marfa este tarsiu sa faci modificari .  Ea a fost probabil preluata de transportator

#2279
octavi

octavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.11.2008
pai inca nu am facut diferenta de plata Posted Image azi am primit hartiile sa le verific

#2280
altenfilter

altenfilter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 01.03.2013
Daca s-a incarcat este clar ca s-a emis bill of laoding .

#2281
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008

View Postaltenfilter, on 09 ianuarie 2015 - 20:55, said:

Sun4 mai multe hartii care vin pentru transport:
Bill of loading , packing list , factura (care trebuie tradusa) ,certificat ce origine(aici depinde de marfa) , si la declarantul vamal ttebui3 sa ai dovada platii
Eu de 2 ani aduc marfa din China cu vaporul sau DHL si stiu ce spun

Daca s-a incarcat marfa este tarsiu sa faci modificari .  Ea a fost probabil preluata de transportator

Stii ce spui, esti complet pe langa. Nu exita "bill of loading" se numeste "bill of lading". In al 2-lea rand, nu trebuie sa ai dovada platii decat daca ti-o cere vama (deobicei cand exista suspiciuni privind valoarea marfii declarata in factura).

In alta asa zisa ordine de idei: containerul nu vine cu nici o factura sau documente. E o cutie de tabla cu niste cifre scrise pe el, ala e containerul. Tu trebuie sa ai de la chinez BILL OF LADING, cu numarul de container si numarul de referinta de B/L contactezi agentul firmei de transport in port si ii spui ca asta e containerul tau (ii trimiti bill of lading scan pe mail si pe urma unul sau doua originale prin posta). Factura si packing list-ul poti sa-l faci oricand si in ziua in care ti-a ajuns containerul. Atentie, ce e pe bill of lading ca si pozitii, volum, cantitate si greutate sa conincida la fix cu ce e in packing list. Prezinta acte reale la vama. Daca faci vama direct in port cauti un comisionar vamal si ii trimiti toate actele (factura, packing list, certificate de calitate, licente in cazul in care e nevoie, si o copie de pe bill of lading). Daca faci vama in alt loc, cauti un comisionar vamal care sa-ti faca tranzit (aceasi procedura ca si cand ai face vama in port). Cum iti ajunge containerul la vama de interior din judetul in care ai firma, cauti alt comisionar vamal si faci vama la tine in judet (factura, packing list, certificate de calitate, licente in cazul in care e nevoie, bill of lading).

Lasa vrajeala asta cu statul oricum te fura sa-l furam si noi pe el, ca nu oricine fura statul si scapa si tu nu pari a fi unul de genul daca ai impresia ca pe forum softpedia inveti cum sa faci manevre inteligente. Doar nu crezi ca e cineva intreg la cap care sa-ti spuna cum sa faci infractiuni pe un forum. E infractiune si instigarea. Plateste impozite ca sa aiba copii corn cu lapte la scoala, nu iti e rusine?

View Postaltenfilter, on 09 ianuarie 2015 - 20:55, said:

Sun4 mai multe hartii care vin pentru transport:
Bill of loading , packing list , factura (care trebuie tradusa) ,certificat ce origine(aici depinde de marfa) , si la declarantul vamal ttebui3 sa ai dovada platii
Eu de 2 ani aduc marfa din China cu vaporul sau DHL si stiu ce spun

Daca s-a incarcat marfa este tarsiu sa faci modificari .  Ea a fost probabil preluata de transportator

Omul are dubii in legatura cu valoarea totala a marfii din factura, ce treaba are incarcarea marfii (bill of lading) cu factura? esti pe langa fratello lasa sfaturile ca trimiti lumea la puscarie sa ii platesti si avocat daca tot ii dai sfaturi. factura se poate face oricand, evident, ca sa fie legal trebuie sa aiba valoarea reala si nu facuta pe genunchi la 1/5 din pret. pentru importuri din china se modifica non stop facturile pentru ca de multe ori cele initiale sunt facute prost, chinezii find notorii ca find niste idioti la emis acte intr-un mod coerent.

apropo, EORI e un cod unic la nivel european acordat unei firme solicitante. toate importurile ce se fac la nivel EU necesita un cod EORI si se introduc in soft-ul care e conectat la nivel EU deci daca tu faci un import pe la Constanta intra intr-o baza de date la nivel EU. Depinde de produse, cantitati si valori dar cunosc personal cazuri in care s-a sesizat OLAF-ul dupa 8 ani de la un import (din China) privind preturi subevaluate cu mult si operatiuni de dumping, nu vrei sa stii ce s-a intamplat si cum s-a terminat (evident, a trebuit platit tva si taxe vamale la pretul reevaluat, amenzi si dobanzi).

#2282
altenfilter

altenfilter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 01.03.2013
Nu imi pace sa intru in polemici , dar se pare ca ai intrat pe forum ca sa dai cu ciocu la garda.
Altfel nu se explica .....dar este treaba ta.....

#2283
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008

View Postaltenfilter, on 09 ianuarie 2015 - 22:07, said:

Nu imi pace sa intru in polemici , dar se pare ca ai intrat pe forum ca sa dai cu ciocu la garda.
Altfel nu se explica .....dar este treaba ta.....

Amice, esti idiot! plateste-ti hostul la site ba saracule ca ti-au taiat astia hostingul. ai incercat sa-i fraudezi si pe aia si nu ti-a mers?

Edited by chinaman, 09 January 2015 - 22:19.


#2284
octavi

octavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.11.2008
prefer si eu sa nu comentez
Plateste impozite ca sa aiba copii corn cu lapte la scoala, nu iti e rusine?
dar atentie ce afirmi nu se stie peste cine dai
toate cele bune

#2285
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008
zmeule, oi fi tu ceva smecher. pai daca esti, esti prost frate... tu esti in clasa I-a la smecherie daca ai ajuns pe forum softpedia sa ceri sfaturi despre cum sa faci evaziune fiscala. vezi ca te ia garda dupa IP. din cauza a unora ca voi (infractori) nu mai poate lumea sa faca un import cu DHL sau containerul ca e luat la puricat si verificat si cerut o mie de acte, pentru e plin de infractori ca voi care fac frauda vamala zilnic. ia tramvaiu spre afumati si primul chinezi ce-l intalniti in cale intrebati-l cum se face, sunt profesori in din astea.

Edited by chinaman, 09 January 2015 - 22:18.


#2286
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008

View Postaltenfilter, on 09 ianuarie 2015 - 20:55, said:

Sun4 mai multe hartii care vin pentru transport:
Bill of loading , packing list , factura (care trebuie tradusa) ,certificat ce origine(aici depinde de marfa) , si la declarantul vamal ttebui3 sa ai dovada platii
Eu de 2 ani aduc marfa din China cu vaporul sau DHL si stiu ce spun

Daca s-a incarcat marfa este tarsiu sa faci modificari .  Ea a fost probabil preluata de transportator

Alo. alo, cunoscatorule: de cand legislatia vamala impune conditii privind platile comerciale? Plata catre furnizor o faci cand vrei tu sau nu o faci deloc, dai treapa, e o chestiune comerciala intre cumparator si vanzator, n-are vama nici o treaba cu plata ta. Sau vrei sa spui ca legislatia vamala impune achizitii platite in avans pentru importuri? Aaaaa ca ai prezentat o gluma de factura si iti bate obrazul vamesul si iti cere dovada platii e alta poveste si asta se intampla mai ales la dubosi ca tine. Nu mi s-a cerut niciodata dovada platii indiferent ca am importat in romania, grecia sau spania.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate