Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
google.ro virusat?

Ati castigat vreodata la "con...

HIT FM Zarnesti - Metropolitan Br...

Google Consent Mode V2
 La multi ani @rz!

Placa retea integrata la un ASUS ...

Targ de viniluri - Bucuresti

Achizitionare furca RockRider
 End to end encrypted messenger

BMW E46 320d bari interioare dash...

masina de familie 9000 euro

T-Mobile intenționeaza sa in...
 5G N38 Digi Mobil

Road trip moto Tunisia

De ce au devenit recenziile Googl...

Mail suspect
 

Numai aici despre C.N.A.

- - - - -
  • Please log in to reply
2720 replies to this topic

#37
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Telespectatorii, "victimele" principale la "Tradati in dragoste".

  • O tara intreaga s-a contrariat/ scandalizat/ amuzat, urmarind emisiunea "Tradati in dragoste".
  • Povestile amoros-catastrofale ale conationalilor fascineaza, la ceas de seara, amatorii de picanterii. Despre viata intima a vedetelor tot citesti prin ziare si reviste, sunt pline emisiunile de televiziune si site-urile de internet de asemenea istorii. Si, cand afli ca nu stiu care miliardar s-a certat cu nevasta pentru un iaht, sunt putine sanse sa rezonezi cu ei, cand tu ai Dacie in garaj.
  • Dar cand o pereche "anomima", doi insi ca oricare dintre telespectatorii lipiti de televizor, isi dezvaluie problemele pe de-a-ntregul, te simti mult mai apropiat de "telenovela" in cauza.
  • Asa se face ca "omul de rand" savureaza nenorocirile celui ca el. Ii da un sentiment de confort sadic: nu numai lui i se intampla, uite ca altii o patesc si mai rau.
  • Cat de tradat s-ar simti fanul emisiunii, daca ar afla, dincolo de orice dubiu, ca programul sau favorit este, de fapt, o facatura? Ce relevanta ar mai avea conflictele regizate, bataile atent puse in scena, injuraturile (fie ele si mascate de bipuri) incluse in scenariu? E drept ca Prima TV avertizeaza, la inceputul fiecarei editii, ca personajele nu sunt reale. Privitorul isi poate inchipui - mult mai profitabil - ca pe cutare protagonist nu-l cheama, de fapt, asa si ca la atat se rezuma "conventia". Dar daca eroii incaierarilor, porcaielilor si darilor in vileag sunt doar actori tocmiti sa interpreteze niste roluri? Nu s-ar simti bietul telespectator victima unei batai de joc impardonabile? Pai el, care a suferit alaturi de un inselat si s-a bucurat cand un infidel a fost demascat, se cheama ca e doar un fraier. E drept, si la filmele artistice, despre care stii foarte bine ca sunt niste inventii, mai versi o lacrima ori il mai dusmanesti pe eroul negativ. Dar sa fii astfel mintit tocmai la "Tradati in dragoste", asta e prea mult. Ce urmeaza? Sa afli ca si Mircea Radu masluieste idilele din emisiunea lui? Ca si Andreea Marin s-a inteles, inainte de emisiune, cu "surprinsii"? Ca bucuria lor e mimata si ca, de fapt, ceea ce ii inveseleste e un cec primit dupa terminarea emisiei?
  • Dilema fanilor postului Prima e pe cale sa ia sfarsit. Consiliul National al Audiovizualului a cerut producatorilor emisiunii, care sustin ca show-ul este regizat, sa aduca la sediul sau contractele cu persoanele angajate ca actori. Aceeasi solicitare vizeaza si echipa emisiunii "Test de fidelitate", mai proaspata surata de la Antena 1. Pentru ca lucrurile sa se lamureasca, odata pentru totdeauna.
  • "Daca emisiunile sunt reale, atunci sunt probleme, fiindca incalca drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei. Faptul ca oamenii sunt urmariti, inregistrati si expusi publicului, fara acordul lor, contravine legislatiei", precizeaza Ralu Filip, presedintele C.N.A. "Daca sunt fictiuni,  atunci publicul trebuie sa stie clar asta, ca sa nu existe confuzii. De pilda, la finalul emisiunii sa se precizeze distributia.
  • Dar acest gen de emisiune are succes atat timp cat lasa impresia ca este reala, de aceea producatorii nu au interes sa elimine dubiile. La un produs de fictiune lumea nu mai este atat de curioasa".
  • Consiliul va milita si pentru mutarea emisiunilor dupa ora 22 in grila de programe. "Continutul, raportat la ora la care se difuzeaza acum, este neadecvat. Violenta de limbaj, ipostazele in care sunt surprinsi protagonistii nu sunt lucruri potrivite pentru copii de 13-14 ani. Pot fi amuzante si pot fi luate drept exemplu. Nu mi se pare in regula mai ales faptul ca solutia finala este intotdeauna violenta, fizica sau verbala", mai puncteaza Ralu Filip. Sursa: Cotidianul.
------------------------------------------------------------

Invazia radiourilor in teritoriu.

  • Un post cultural-stiintific si un radio exclusiv de sport debuteaza anul acesta in eterul romanesc. In plus, retelele de notorietate se extind, iar statiile din provincie nu se lasa mai prejos.
  • Valentin Nicolau, fostul presedinte-director general al televiziunii publice, se numara printre cistigatorii concursului de frecvente radio, organizat recent de Consiliul National al Audiovizualului, informeaza MEDIAFAX. Nemira FM, postul pe care-l va lansa, va avea un profilcultural-stiintific si va emite in Capitala. „Un radio modern, care sa aiba ca misiune dezbaterea si informarea“ reprezinta obiectivele lui Nicolau cu privire la viitorul FM. Si informatiile din domeniul IT se vor regasi in grila de programe a postului, iar oferta muzicala nu se va limita la un singur gen, desi vor prima sunetele culte, mai spune Nicolau. Acesta a iesit cistigator la trei voturi diferenta fata de principalul adversar, Cyber Space, un proiect radio sustinut de parlamentarul Varujan Pambuccian si de Alexandru Lazescu, proprietarul retelei Mix FM.
Sport si biserica.
  • O nisa putin exploatata de radiourile autohtone private va fi acoperita o data cu lansarea postului Sport Total. Frecventa pe care va emite radioul a fost cistigata de proprietarii cotidianului omonim, editat de compania Frigo Media, detinuta de Nicolae Bara, deputat P.D.. Experienta echipei redactionale a ziarului si reteaua de corespondenti deja formata sint atuurile cu carepleaca la drum radioul. In plus, reprezentantii patronatului sustin ca se vor axa pe latura interactiva a statiei. Acelasi concurs a validat Arhiepiscopia Ortodoxa din Alba-Iulia sa utilizeze o frecventa de radio din Ludus, iar Mitropolia Moldovei si Bucovinei, una la Durau, pentru postul Trinitas. Profilul radiourilor este usor de ghicit.
Guerrilla cu accent moldovenesc.
  • BBC, PRO FM, radio Guerrilla si Kiss FM au primit frecvente de radio in tara. Astfel, BBC va opera o licenta la Constanta si o alta la Sibiu, Eliberadio se va auzi atit la Piatra Neamt, cit si la Comanesti, in timp ce Kiss FM va emite si in Birlad. Compania de radio Pro, care opereaza PRO FM si InfoPro, este si ea proaspata posesoare de unde noi. Desi sint de parere ca notorietatea postului nu este direct proportionala cu numarul de frecvente, reprezentantii PRO FM considera ca acesta nu este un motiv sa nu se faca auziti in cit mai multe orase, ultimele doua achizitii fiind frecventele din Pitesti si din Alexandria. „Strategia extinderii retelei PRO FM are trei directii: cistigarea de frecvente noi, achizitionarea unor frecvente radio private si cresterea numarului de statii afiliate, prin care sa ne facem auziti in orasele in care nu avem statii locale“, ne-a declarat Departamentul de comunicare al postului. Si fratele mai mic din Pache Protopopescu, InfoPro, si a extins antenele in tara, emitind mai nou in orase ca Galati, Focsani si Arad. Mai mult, acelasi radio va transmite in Brasov, Slatina si Tirgu-Jiu pe o singura frecventa. Nici radio Romantic nu-si neglijeaza ascultatorii din afara Bucurestiului, astfel ca au concurat pentru undele din Topolog. La rindul sau, Itsy Bitsy, un FM pentru copii, a primit licenta la Navodari, unde va realiza un program pentru cei mici similar cu cel din Capitala. La Iasi va emite Impact FM, originar din Suceava, localitate in care se va auzi si radio Deea, iar la Zimnicea va transmite National FM. Initial, C.N.A. a scos la concurs 21 de frecvente radio, insa numarul acestora a fost suplimentat cu patru. Multe dintre acestea au fost cistigate de radiouri regionale si locale, care isi vor difuza programele in zona. Sursa: Jurnalul National.

România TV, intre telenovela si sitcom.

de Ralu Filip.
  • Scriam saptamana trecuta ca scandalul biletelelor s-a nascut si o sa moara la TV, fara nici o legatura cu Romania reala, unde se intampla cu totul alte lucruri, unele bune, altele grave.
  • Despre acestea din urma, in special, publicul este sumar sau deloc informat. Cauza? Nu au potential de rating, spun producatorii si directorii stirilor. Incompetenta si partizanatul de care dau dovada multi jurnalisti si analisti, zic eu.
  • Cand sursele judiciare nu alimenteaza programele de stiri, cand nici un politician nu-si toarna  colegii de partid sau aliatii, cand C.N.S.A.S. nu deconspira persoane cunoscute si cand nu se produce nici un accident auto cu mai mult de doi morti, e jale. Te uiti la TV si ai impresia ca Romania sta pe loc. Iata de ce scandalul biletelelor a venit precum ploaia in vremea secetei.
  • In timp ce biletelele erau intoarse pe toate partile, chiar si pe cele nescrise, Romania avea si inca mai are o mare problema: strategia postaderare. Fara o strategie bine gandita e ca si cum ai naviga pe un vapor fara carma.
  • Nimeni nu s-a inghesuit sa ii explice publicului, la stiri si la talk-show-uri, importanta acesteia, cine si cum trebuie sa o elaboreze. Romania politica de la televizor nu s-a intrebat de ce strategia nu a fost pusa la punct inaintea aderarii la U.E.. Romania politica din Parlament alunga plictisul vacantei gandindu-se cum sa-i arate pisica presedintelui, cum sa-l demita pe premier, cum sa declanseze alegeri anticipate ori cum sa apara mai des la TV, in direct si la ore de maxima audienta. Despre legile sigurantei nationale publicul a aflat, in cel mai bun caz, ca sunt motiv de cearta intre palate. Oamenii nu cunosc continutul celor doua proiecte. Ei nu stiu ce poate afecta drepturile si libertatile fundamentale si de ce avem nevoie de aceste legi. Scandaloasa O.U.G. 131/2006, prin care procurorii au primit dreptul de a ne accesa parti ale vietii intime fara mandat judecatoresc si fara sa fim pusi sub urmarire penala, nu s-a calificat in finala stirilor prioritare si nici nu i-a impresionat pe realizatorii emisiunilor de dezbateri. Ordonanta isi produce zilnic efectele, procurorii intocmind deja liste cu traficul convorbirilor telefonice, navigarii pe internet si al corespondentei electronice.
  • In timp ce la TV se murea de grija biletelelor, a unora sau a altora dintre actorii implicati, a trecut neobservata o stire care asaza Romania pe primul loc in U.E. la mortalitatea infantila. In acelasi interval de timp, alti copii au disparut. Sunt sute deja despre care nu se mai stie nimic. Nici o dezbatere despre ce s-ar putea face ca sa ne protejam mai bine copiii. Coruptia si anticoruptia sunt mai presus decat dreptul la viata.
  • In zilele in care biletelele incingeau sticla ecranelor si infierbantau tot mai multe minti, in Romania se murea de viroza. Nici o curiozitate macar in ce priveste dotarea spitalelor cu aparate de ventilatie, fara de care nu poti salva viata bolnavilor in stare grava.
  • Cati dintre noi am aflat ca branza naste drame, chiar existentiale? Ei da, casul, urda si telemeaua sunt amenintate cu disparitia din cauza noilor reguli sanitare care interzic vanzarea lor altfel decat ambalate in vid. Daca intrebi un reporter de ce n-au fost informati taranii din timp despre aceste reguli, o sa-ti raspunda ca el este ziarist, nu veterinar. Sau ca informarea trebuia sa o faca Guvernul.
  • Romania de la televizor nu este un reality-show, ci o fictiune intre telenovela si sitcom. De ce?
  • Raspunsul il gasim la Sartori: "Si este fals ca televiziunea se limiteaza sa reflecte schimbarile in curs din cadrul societatii si culturii sale. In realitate, televiziunea reflecta schimbari pe care in mare masura ea le promoveaza si le inspira".
  • Romania politica din Parlament alunga plictisul vacantei gandindu-se cum sa-i arate pisica presedintelui, cum sa-l demita pe premier, cum sa declanseze alegeri anticipate ori cum sa apara mai des la TV, in direct si la ore de maxima audienta.
--------------------------------------------------------------------------

D.C.S. este din ianuarie și operator de cablu.

  • Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat, la jumătatea lunii ianuarie, funcționarea unui nou operator de cablu, Digital Cable Systems (D.C.S.).
  • Reunind pentru început 77 de avize de retransmisie în peste 500 de localități, proiectul este cea mai spectaculoasă regrupare a rețelelor mici în fața ofensivei greilor de la U.P.C. și R.C.S. & R.D.S., potrivit săptămânalului Capital.  „Operatorii foarte mari fac presiuni asupra pieței. Fără coagularea celor mai mici în sisteme cum este proiectul D.C.S., în curând nu o să mai avem distribuție independentă de televiziune prin cablu“, a spus Bașa Petru, președinte Teleson Sighișoara. El însuși operator cu peste 10.000 de abonați, Bașa Petru spune că piața de comunicații este „bulversată“ în prezent de gratuitățile și facilitățile în care se întrec marii operatori. El spune că prețurile practicate de Romtelecom sau R.C.S. sunt „forțate și nerealiste la nivel de afacere“. „Sigur că este un avantaj al clientului, dar în final prețul real va ieși la suprafață, și până atunci operatorii mari demolează tot ce a mai rămas din piața independentă de distribuție.“
  • Digital Cable Systems este compania care operează unul din cele cinci sisteme de distribuție de televiziune prin satelit, Max TV. Înființată în anul 2005, ea are ca acționari 46 de companii de cablu și persoane fizice. De mai multă vreme, consorțiul, format din reprezentanții unor companii de cablu mici cum sunt Canad System Impex, Intex Prim, Telesat din Constanța sau Teleson din Sighișoara, încearcă să impună pe piață un nou mod de distribuție a semnalului de televiziune, destinat patronilor de rețele mici de cablu din mediul rural - dar fără prea mare succes. Denumit futurist „Head End in the Sky“, sistemul se bazează pe platforma de satelit Max TV și ar fi permis rețelelor rurale să ofere, cu investiții minime, servicii de cablu digital la sate. Proiectul s-a lovit însă de câteva bariere care s-au dovedit impenetrabile, printre care și faptul că distribuția programelor de televiziune ar fi trecut prin mâinile unui intermediar.
  • Ideea a derutat televiziunile difuzate în mod tradițional prin cablu, de tipul HBO, AXN, Discovery, National Geographic sau Animal Planet. Prea puțin dispuse să dea din mână controlul asupra distribuției, și așa fragil din cauza eternelor suspiciuni legate de subraportarea numărului de abonați, canalele au refuzat politicos oferta, sugerând ca DCS să intre „în rând cu lumea“.
  • D.C.S. a decis, așadar, să devină și operator de cablu, pe lângă platforma digitală Max TV. În continuare, greul de-abia începe pentru președintele companiei, Gheorghe Minea, și asociații săi. Ei trebuie să-i convingă pe operatorii mici de cablu că „mărimea contează“. Surse din industrie  indică faptul că dacă se reunesc sub o umbrelă mai mare, valoarea afacerii (prețul cu care se  „vinde“ un abonat) ar crește, pentru rețelele rurale, cu 30% până la 70%. Ultimul reper cunoscut  este tranzacția dintre UPC și Minisat, când prețul plătit a fost, în noiembrie 2006, de aproximativ  350 de dolari pentru un abonat.
  • „În scurt timp, rețelele noastre rurale vor trece la digital, oferind servicii de internet și telefonie, ca și creșterea numărului de canale de la 20 la peste 60“, a explicat Minea. El se așteaptă ca, în scurt timp, D.C.S. să devină al treilea jucător de pe piața de cablu, cu peste 300.000 de abonați, devansând C.C.C. Blue Telecom, compania omului de afaceri gălățean Cătălin Chelu. Masa de manevră a D.C.S. este mare: conform unor statistici oficiale, anul trecut funcționau 627 de furnizori de cablu, acoperind o piață potențială de 5,5 milioane de gospodării. Doar 3,7 milioane dintre acestea erau abonate la retransmisia programelor audiovizuale.
  • În cazul în care proiectul D.C.S. va avea succesul scontat, compania va deveni al treilea operator de cablu de pe piață, într-un clasament care ar arăta cam așa: U.P.C. - 1.300.000 de abonați, R.C.S. & R.D.S. 1.200.000, D.C.S. 300.000 și C.C.C. Blue Telecom 200.000.
Sursa: "MEDIA EXPRES".

Edited by megafanro, 30 January 2007 - 12:44.


#38
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Farse pe banii telespectatorului.

Posturile de televiziune OTV si DDTV au fost amendate ieri de Consiliul National al Audiovizualului cu suma totala de 7.500 de lei, pentru difuzarea unei farse aparent reale, dar care era, de fapt, regizata, fara ca publicul sa fie avertizat cu privire la acest lucru, precizeaza Mediafax.

Recidiva.

  • Amenzile, de 2.500, respectiv 5.000 de lei, au fost date pentru aceeasi emisiune, difuzata la OTV si reluata, a doua zi, la DDTV. Emisiunea incriminata, „Adevaratele farse ale actorului Gabriel Fatu”, difuzata initial în data de 25 ianuarie si integrata in emisiunea „Dan Diaconescu Direct”, a prezentat imagini cu o fata careia actorul Gabriel Fatu i-a facut o farsa intr-o emisiune anterioara, care fusese amendata de C.N.A. in urma cu o saptamana.
  • In imagini, fata ameninta ca va da in judecata postul OTV pentru prejudiciile pe care i le-a adus, spunand ca ea nu a fost de acord cu difuzarea farsei. Spre sfarsitul emisiunii, Dan Diaconescu si Gabriel Fatu dezvaluie faptul ca intregul material este regizat si ca fata care ii acuza este doar o actrita.
  • Membrii C.N.A. au spus ca, in cazul in care emisiunea ar fi, intr-adevar regizata, postul a incalcat legea prin faptul ca nu a avertizat publicul de la inceput cu privire la acest lucru. Emisiunea a fost difuzata pe postul OTV in intervalul orar 20.00-2.00, cu avertizare de 15 ani, si apoi reluata pe DDTV in timpul zilei, fara niciun fel de avertizare.
  • „Am considerat ca s-a ingradit dreptul la informare corecta a telespectatorului”, a declarat pentru EVZ, Attila Gasparik, vicepresedintele C.N.A. El a adaugat ca, urmare a falsei farse, telespectatorii au trimis S.M.S.-uri (taxate), pana sa afle adevarul.

Amenzi din plin.

  • In sedinta de ieri, postul DDTV a mai primit o amenda de 2.500 de lei pentru preziceri in direct, in emisiunea „Dorel Parv”. Pe de alta parte, Antena 1 a primit o sanctiune de 25.000 de lei pentru ca a difuzat clipuri erotice care promovau servicii pornografice, fapt interzis de Legea audiovizualului.
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=290064

Edited by megafanro, 30 January 2007 - 23:41.


#39
GABBO

GABBO

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,028
  • Înscris: 02.05.2006
Mai fratilor, dar voi postati de mai multe ori aceleasi texte? Cititi inainte sa postati.

#40
ruben_timisoara

ruben_timisoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 23.09.2006
Penalizari pentru vrajitoare

2 Februarie 2007


Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis ieri amendarea emisiunilor "In direct cu Minerva" si "Fenomenul Lelia Bratu", de pe OTV, cu suma de 2.500 lei pentru invitarea in platou a unor vrajitoare cu care telespectatorii au putut intra in direct si pentru difuzarea de publicitate mascata.



Emisiunile "Farsele lui Fatu" si "Dan Diaconescu Direct" au primit somatii publice pentru nerespectarea demnitatii umane, respectiv neprecizarea numarului de SMS-uri primite in emisiune, lucruri interzise de Codul de Reglementare a continutului audiovizual. De la inceputul anului, OTV si DDTV, posturile lui Dan Diaconescu au cumulat amenzi de 75.000 lei.

Alte posturi TV somate public de CNA au fost TVR 1, TVR 2, Realitatea, National TV, Antena 1 si B1 TV, pentru incalcarea conditiilor legale de difuzare a unor sondaje de opinie si pentru lipsa de obiectivitate dovedita in prezentarea acestora.

Membrii Consiliului au mai avertizat prin intermediul unei scrisori posturile Antena 3 si Realitatea pentru ca au depasit durata legala a spoturilor publicitare inserate intre stiri.

sursa:http://www.evz.ro/ar...hp?artid=290397

#41
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Extras din procesul verbal al sedintei de marti, 30.01.2007–                ora 10.

Ședința s-a desfășurat în prezența următorilor membri ai Consiliului: Ralu Filip, Attila Gasparik, Radu Teodorel, Răsvan Popescu, Cristina Trepcea, Grigore Zanc, Emanuel Valeriu, Gelu Trandafir, Constantin Duțu, Dan Grigore și Ioan Onisei.

            1. Întâlnire cu reprezentanții HBO, AXN, Hallmark, A.R.C.A. și A.C.C. – pentru dicuții cu privire la tipul de licență, programarea filmelor, inserarea publicității și respectarea Directivei Televiziunea Fără Frontiere – cu raport de monitorizare; *AXN – reclamația nr.1077/22.01.2007 – ora 10.00.
Reprezentanlilor prezenți la discuții Consiliul le-a prezentat punctual nemulțumirea cu privire la: publicitate, reluarea filmelor, calitatatea traducerilor. Deasemenea s-a discutat conținutul pachetelor de bază care includ programele AXN și Hallmark.
Consiliul le-a solicitat reprezentanților să ia măsuri în vederea respectării prevederilor Directivei Televiziunea Fără Frontieră și a legislației românești în domeniu.
              2. Întâlnire cu producătorul emisiunii „Test de fidelitate” - difuzată de postul Antena 1 – ora 10.00.
              Producătorul emisiunii a depus la C.N.A. contractele și scenariile emisiunilor difuzate.
C.N.A. le-a pus în vedere că în cazul în care conținutul emisiunii nu se schimbă aceasta poate fi difuzată după ora 22.00. dacă se schimbă conținutul, aceasta poate fi difuzată după ora 20.00.
3. Întâlnire cu reprezentanții Societății Civile de Avocați Bulboacă&Asociații, reprezentanții posturilor Antena 1 și Antena 3 - pentru discuții cu privire la plângerea nr.1207/24.01.2007 – cu raport de monitorizare – ora 10.00.
Consiliul a solicitat postului să rezolve pe cale amiabilă situația în sensul acordării dreptului la rectificare – Serviciul Comunicare – adresă răspuns către reclamant;
4. Întâlnire cu reperezentanții societății S.C. Funny S.R.L. – pentru discuții cu privire la spotul European Food pentru produsele Viva, Rollo și Naty (adresa nr.1283/25.01.2007 și cu reprezentanții societății S.C.Star Foods E.M. S.R.L .– pentru discuții cu privire la spotul pentru produsele Cheetos și Lay’s (adresa nr.1284/25.01.2007) – cu vizionare – ora 10.00.
Reprezentanților prezenți la discuții Consiliul le-a adus la cunoștință că spoturile pentru produse destinate copiilor trebuie să respecte art.33 din Legea audiovizualului;
              5. Rapoarte de monitorizare:
*OTV și DDTV – emisiunea „Dan Diaconescu Direct/Farsele lui Fătu” – difuzată în data de 25.01.2007 și respectiv 26.01.2007.
Consiliul a hotărât sancționarea postului OTV cu amendă în cuantum de 2.500 lei. Hotărârea a fost luată cu 7 voturi pentru și 3 voturi împotrivă (domnii Radu Teodorel, Grigore Zanc, Constantin Duțu).
Pentru DDTV au fost 2 propuneri de sancționare: domnul Ralu Filip a propus sancționarea cu amendă în cuantum de 2.500 lei iar domnul Attila Gasparik a propus sancționarea cu amendă în cuantum de 5.000 lei.
S-au supus la vot cele 2 propuneri: propunerea de sancționare cu 2.500 lei a fost votată cu 3 voturi pentru, următorii membri: Ralu Filip, Cristina Trecea, Grigore Zanc. Propunerea de sancționare cu 5.000 lei a întrunit numărul legal de voturi, fiind votată cu 6 voturi pentru, următorii membri: Attila Gasparik, Dan Grigore, Ioan Onisei, Răsvan Popescu, Gelu Trandafir, Ralu Filip (domnul Emanuel Valeriu nu era în sala de ședințe în momentul votului.
              Direcția Juridică și Direcția Monitorizare
              *OTV – emisiunea „Zori de zi”/Georgeta Florea”, difuzată în data de 20.01.2007.
              S-a luat la cunoștință
              *DDTV – emisiunea „Dorel Pârv”, difuzată în data de 21.01.2007.
Consiliul a hotărât sancționarea postului cu amendă în cuantum de 2.500 lei. Hotărârea a fost luată cu 7 voturi pentru și 2 voturi împotrivă (domnii Radu Teodorel și Grigore Zanc). Domnii Emanuel Valeriu și Constentin Duțu nu erau în sala de ședințe în momentul votului
*Posturi TV – difuzarea publicității în perioada 08 -21.01.2007.
Serviciul Comunicare – adrese de avertizare posturilor de televizune
*Posturi TV – generice filme de lung metraj difuzate în perioada 13 – 26.01.2007.
Serviciul Comunicare – adrese către PRO TV și Prima TV.
*Posturi TV – publicitate servicii erotice.
- Antena 1 – Consiliul a hotărât sancționarea postului cu amendă în cuantum de 25.000 lei. Hotărârea a fost luată cu 8 voturi pentru și 1 vot împotrivă (domnul Radu Teodorel). Domnii Emanuel Valeriu și Constentin Duțu nu erau în sala de ședințe în momentul votului
Direcția Juridică și Direcția Monitorizare
*Posturi TV – spot publicitar pentru autoturismul Toyota Avensis – reclamația nr.1092/22.01.2007 și punct de vedere de la R.A.C..
Consiliul a hotărât să se trimită adrese la posturi - în cazul în care primesc solicitări să difuzeze spotul, acesta trebuie să respecte legislația în vigoare (cu atașarea pdv. de la R.A.C.)
*Posturi TV – spotul Vodafone/Comunică dublu – reclamația nr.1199/23.01.2007 și punct de vedere de la R.A.C .– vizionare
Spotul nu încalcă legislația în vigoare – Serviciul Comunicare – adresă răspuns (cu atașarea pdv. de la R.A.C.)
*Europa FM – spot pentru croissant-ul Boromir și punct de vedere de la R.A.C.
Domnul Attila Gasparik a propus oprirea de la difuzare a spotului, propunere ce nu a întrunit numărul legal de voturi fiind votată cu 3 voturi de următorii membri:Attila Gasparuik, Dan Grigore, Cristina Trepcea (ceilalți membri au votat împotrivă)
6. Decizii de autorizare.
PRO TV Bistrița, Kanal D București, Televiziunea U București, Info PRO Gheorghieni, PRO TV Sighișoara și PRO FM Tîrgoviște - DA
Studiourile teritoriale ale SRTV (satelit), PRO TV și PRO FM Sibiu, Impact FM Putna – vor merge inspectorii teritoriali
Direcția Licențe Control;
7. Solicitări prelungire termene intrare în emisie: *RTV CBN Seini pentru Club TV Zalău.
Consiliul a aprobat în unanimitate solicitarea – Direcția Licențe Control
8. Solicitări întrerupere emisie:
*Realitatea Media S.A. pentru Realitatea TV Cîmpia Turzii și Realitatea TV Brașov cu raport inspecție - DA
*ABC Plus Media S.A. pentru Național FM Petroșani cu explicații din partea reprezentantului societății;
*Clas Media pentru Favorit FM Poiana Brașov.
Amînate pentru ședința de joi 01.02.2007 - Direcția Licențe Control;
9. Solicitări modificare licențe audiovizuale: *Radio 21 de la Sinaia la Brașov *S.B.S. Broadcasting Media pentru Kiss FM de la Borsec la Piatra Neamț și modificare frecvență Magic FM Galați.
Amînate pentru ședința de joi 01.02.2007 – Direcția Licențe Control;
10. Solicitare prelungire licență audiovizuală cu 9 ani – S.B.S. Broadcasting pentru Prima TV (Satelit).
Consiliul a aprobat în unanimitate solicitarea – Direcția Licențe Control;
11. Solicitare cedare licență audiovizuală: *Arhitop Design către Arhiepiscopia Tomisului – pentru Radio Dobrogea;
Consiliul a aprobat în unanimitate solicitarea – Direcția Licențe Control;
12. Informări ale Serviciului Inspecție cu privire la: *R.C.S. Craiova și R.C.S. Oradea – programe porno; *Analog Timișoara – publicitate.
S-a luat la cunoștință
Serviciul Inspecție – inspectorii să monitorizeze timp de 1 lună videotextul difuzat în rețelele de cablu;
13. Discutare adrese:
*nr.1377/25.01.2007 de la Societatea Civilă de Avocați Popescu, Mirăuță, Mîrțoi – referitoare la documentația depusă la C.N.A. pe data de 08.08.2006 cu privire la preluarea de către Fundația Brătianu a procentului de 80% din capitalul social al S.C. CTV Media Group S.R.L. (documentația nu mai există) – cu notă explicativă din partea Direcției Juridice și a Direcției Licențe Control.
Documentația s-a găsit la Direcția Juridică - domnul Președinte a cerut sesizarea Comisiei de disciplină în cazul funcționarului public care trebuia să introducă la momentul respectiv în ședință solicitarea și nu a făcut-o.
*nr.1375/25.01.2007 de la S.C. DTV Media Sat S.R.L. Craiova – Contestație cu privire la amenda în cuantum de 5.000 lei acordată societății.
Se va rediscuta în ședința de marți, 06.02.2007 – inspectorul teritorial să verifice și să trimită raport – Direcția Licențe Control;
14. Avize de retransmisie.
Consiliul a aprobat în unanimitate solicitările – Direcția Licențe Control;
15. Diverse.
Sursa: C.N.A.

Edited by megafanro, 02 February 2007 - 16:59.


#42
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Extras din procesul verbal al sedintei de joi, 1.02.2007– ora 10.

Ședința s-a desfășurat în prezența următorilor membri ai Consiliului: Ralu Filip, Attila Gasparik, Radu Teodorel, Răsvan Popescu, Cristina Trepcea, Grigore Zanc, Emanuel Valeriu, Gelu Trandafir, Constantin Duțu, Dan Grigore și Ioan Onisei.

1. Întâlnire cu reprezentanții societății S.C. Terra Radio S.R.L. Piatra Neamț – pentru discuții cu privire la situația licenței audiovizuale deținute de societate și situația juridică – ora 10.00.
Reprezentantul societății nu a venit la discuții – se va rediscuta situația în ședința de marți, 06.02.2007 – Direcția Licențe Control și Direcția Juridică;
2. Rapoarte de monitorizare:
*TVR 1 – Televot Eurovision/27.01.2007 – reclamația nr.1458/29.01.2007 – vizionare.
Serviciul Comunicare – adresă răspuns către reclamant -în urma verificării s-a constatat că ambele apeluri au fost făcute în afara intervalului de votare anunțat
*Realitatea TV – emisiunea „Ediție specială”, difuzată în zilele de 22 și 23.01.2007 – reclamațiiile nr.1274/24.01.2007 și 1459/29.01.2007.
În urma vizionării emisiunii au fost 3 propuneri: domnul Ioan Onisei a propus adresă către post, domnul Dan Grigore a propus somație publică, doamna Cristina Trepcea a propus adresă către post și adresă către reclamant (diferite ca și conținut)
Propunerea domnului Ioan Onisei a întrunit numărul legal de voturi, fiind votată cu 7 voturi pentru, următorii membri: Ioan Onisei, Gelu Trandafir, Radu Teodorel, Cristina Trepcea, Grigore Zanc, Răsvan Popescu, Constantin Duțu. Domnii Ralu Filip, Attila Gasparik și Dan Grigore au votat împotrivă.
Domnul Ioan Onisei și-a asumat responsabilitatea redactării acestei adrese
*OTV și DDTV – emisiunea „Fenomenul Lelia Bratu”, difuzată în data de 22.01.2007 și emisiunea „Revista presei”cu Cristi Groza, difuzată de luni pînă vineri în intervalul orar 24.00 – 02.00 – reclamația nr.1134/23.01.2007.
*DDTV – emisiunea „În direct cu Minerva”, difuzată în  data de 26.01.2007.
Consiliul a hotărât în unanimitate sancționarea postului DDTV cu amendă în cuantum de 2.500 lei pentru emisiunile „În direct cu Minerva” și „Fenomenul Lelia Bratu” – Direcția Juridică și Direcția Monitorizare
Referitor la hotărârea C.N.A. din data de 30.01.2006 de a sancționa postul DDTV cu amendă în cuantum de 5.000 lei pentru emisiunea „Dan Diaconescu direct/Farsele lui Fătu” – Consiliul a reanalizat și a hotărât în unanimitate sancționarea postului cu somație publică
Direcția Juridică și Direcția Monitorizare
Serviciul Comunicare – adresă răspuns
*Posturi TV – știre referitoare la sondajul CURS, difuzată în zilele de 29 și 30.01.2007 – reclamația nr.1553/30.01.2007.
Consiliul a hotărât cu 10 voturi pentru și 1 vot împotrivă (domnul Radu Teodorel) sancționarea cu somații publice a posturilor: Realitatea TV, TVR 1, TVR 2, B1 TV, Național TV
Direcția Juridică și Direcția Monitorizare
Serviciul Comunicare – adresă răspuns către reclamant
*Posturi TV – sondaje de opinie.
- OTV – Consiliul a hotărât în unanimitate sancționarea postului cu somație publică – nu au specificat numărul S.M.S.-urilor primite – Direcția Juridică și Direcția Monitorizare
- Antena 1 – Consiliul a hotărât să se trimită adresă de atenționare postului – Serviciul Comunicare
*Posturi TV – emisiuni de teleshopping, difuzate în perioada 26 – 30.01.2007.
Nu au fost constatate încălcări
*Posturi TV – publicitea difuzată în cadrul emisiunilor de știri în perioada 23 – 29.01.2007.
Serviciul Comunicare – adresă de avertizare către posturile Antena 3 și Realitatea TV (să se specifice că este ultimul avertisment)
*Radio 21 – emisiunea „Farsele lui Buzdugan”, difuzată în data de 29.01.2007.
Serviciul Comunicare – adresă către post să ne trimită acordul scris al persoanei căreia i s-a făcut farsa
*Mix FM și Radio Guerrilla – sondaj incomplet, difuzat în data de 30.01.2007.
S-a luat la cunoștință
3. Solicitări prelungire termene intrare în emisie: *PRO TV S.A. pentru Business Club;
Consiliul a aprobat în unanimitate solicitarea – Direcția Licențe Control
4. Decizii de autorizare.
SRTV pentru studiourile teritoriale (satelit) și schimbare denumire – DA

Direcția Licențe Control – adresă către SRTV cu privire la schimbarea denumirii posturilor teritoriale terestru
5. Solicitări întrerupere emisie:
*ABC Plus Media S.A. pentru Național FM Petroșani și Național FM Mahmudia - DA *Clas Media pentru Favorit FM Poiana Brașov (cu explicații din partea reprezentantului societăților) - DA
*Radio Deea S.R.L. pentru Radio Deea Buzău - DA
*Realitatea Media S.A. pentru Radio Guerrilla Sibiu – Adresă să intre de îndată în emisie cu program local
*Global Video Media S.A. pentru Realitatea TV Sibiu – a reluat emisiia
Direcția Licențe Control
6. Solicitări modificare licențe audiovizuale: *Radio 21 de la Sinaia la Brașov *S.B.S. Broadcasting Media pentru Kiss FM de la Borsec la Piatra Neamț și modificare frecvență Magic FM Galați.
Se amînă pentru ședința de joi, 08.02.2007 – Direcția Licențe Control – situație cu tot ce s-a aprobat până acum
7. Informări ale Serviciului Inspecție cu privire la:
*S.C. DTV Media Sat S.R.L. Tuglui (adresa nr.1375/25.01.2007 de la S.C. DTV Media Sat SRL Craiova – Contestație cu privire la amenda în cuantum de 5.000 lei acordată societății).
Consiliul a hotărât cu 10 voturi pentru și 1 vot împotrivă (domnul Radu Teodorel) anularea amenzii și sancționarea cu somație publică a societății – Direcția Juridică și Direcția Licențe Control.
Serviciul Inspecție – adresă răspuns către reclamant
*Sat TV Gornet/Prahova – reclamația nr.18794/27.12.2006.
Consiliul a hotărât în unanimitate sancționarea societății cu somație publică – Direcția Juridică și Direcția Licențe Control
Serviciul Inspecție – adresă răspuns către reclamant
*Dragoliv Service/Canal M Sascut – reclamațiile nr.55/04.01.2007 și nr.628/11.01.2007.
Inspectorul teritorial să verifice și să trimită raport pentru ședința de marți, 06.02.2007 – Direcția Licențe Control
8. Solicitarea S.C. Audio Delta S.R.L.- de retransmisie 100% a programului Radio Micul Samaritean București în 13 stații aparținând societății.
Consiliul a aprobat în unanimitate solicitarea – Direcția Licențe Control
9. Discutare adrese:
*nr.1501/29.01.2007 de la Ministerul Administrației și Internelor/Institutul pentru Cercetarea și Prevenirea Criminalității – referitoare la difuzarea unui spot video de promovare a campaniei de prevenire a infracțiunilr contra patrimoniului (tehnoprevenție).
S-a aprobat - Serviciul Comunicare – adresă răspuns
*nr.1456/29.01.2007 de la Primarul Municipiului Iași – referitoare la postul Tele M Iași.
Serviciul Comunicare – adresă către post și către reclamant
*nr.1498/29.01.2007 – de la S.C. Ralex Comimpex S.R.L. Deva – referitoare la campania de sensibilizare a factorilor de decizie din județ, cu privire la cercetarea din cazul „Aurul dacic”.
Serviciul Comunicare – adresă răspuns
*nr.1155/23.01.2007 de la Tele M SA Botoșani – referitoare la retransmisia programului în rețeaua U.P.C. Botoșani și răspunsul U.P.C. Botoșani.
Se va rediscuta în ședința de marți, 06.02.2007 – Inspectorul teritorial să verifice U.P.C. Botășani și monitorizare Somax Botoșani – Direcția Licențe Control
*nr.1492/29.01.2006 de la Media 10 S.A. București – solicitare anulare licență pentu Ten TV.
Consiliul a hotărât în unanimitate anularea licenței audiovizuale prin satelit – Direcția Licențe Control

*nr.1457/29.01.2007 de la Yard Company Prod S.R.L. – referitoare la postul de radio RCN Petroșani.
Se va rediscuta în ședința de marți 06.02.2007 – inspectorul teritorial să prezinte raport complet – Direcția Licențe Control
*nr.864/17.01.2007 de la Eurotehnic Grup S.R.L. – referitoare la emisiunea „Euroferma”, difuzată de postul N 24 – cu opinie a Direcției Juridice și punct de vedere de la post.
S-a luat la cunoștință
*nr.1561/30.01.2007 de la Lemntrans International Prod Com S.A. – referitoare la emisiunea „Echipa de investigații”, difuzată în data de 22.01.2007 de postul Național TV.
Se va discuta în ședința de marți, 06.02.2007 cu opinie din partea Direcției Juridice Serviciul Comunicare – adresă către post să ne trimită punctul de vedere cu privire la cele sesizate
10. Diverse.
Sursa: C.N.A.

Edited by megafanro, 02 February 2007 - 17:08.


#43
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

C.N.A .acuză "rețetele" emisiunilor sportive.

[font="Adevarul Swift Com      Conden"][/font]
  • [font="Verdana"]

    Președintele Consiliului Național al Audiovizualului, Ralu Filip, a declarat, referitor la violențele fanilor, că o parte din vină o au moderatorii și prezentatorii emisiunilor sportive. "Folosirea sintagmelor de genul «întâlnire pe viață și pe moarte» sau «război în fotbal» se încadrează în rețetele folosite pentru a vinde știrile și este o mare prostie. Risipa de epitete și adjective arată limitele profesionalismului din audiovizual", a subliniat Ralu Filip, adăugând că suporterii iau drept model discursurile de la TV.

    [/font]
[font="Verdana"]

[font="Adevarul Swift Com      Conden"][ http://www.adevarulonline.ro/usr/imagini/2015-101616-ralu.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][font="Verdana"]Sursa: http://www.adevarulo...sportive/301798[/font][/font]

[/font]

Edited by megafanro, 05 February 2007 - 00:25.


#44
ruben_timisoara

ruben_timisoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 23.09.2006
Radiourile-pirat descoperite de autoritati - mai putine cu 15%

06 februarie 2007

Numarul posturilor de radio-pirat identificate in 2006 a scazut cu 15 procente, la 57, a anuntat ieri Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei. Din totalul de radiouri ilegale, marea majoritate (41) emiteau din zonele limitrofe Capitalei: Otopeni, Magurele sau Bragadiru. La nivel national, IGCTI a inchis doua posturi care emiteau ilegal, unul in Timisoara si altul in Cluj. Cuantumul amenzilor incasate in urma controalelor s-a ridicat la 50.000 de lei.

Motivele pentru care operatorii au fost amendati sunt lipsa documentelor necesare comercializarii echipamentelor de telecomunicatii, folosirea altor echipamente decat cele prevazute in autorizatie sau emiterea cu alte puteri ori cu un numar de canale diferit de cele specificate in autorizatie.
Online Advertising
Pe langa sanctiunile pecuniare, IGCTI a somat 400 de companii si a avertizat alte 70, pentru nerespectarea somatiilor initiale.

sursa:http://www.gandul.in...ine_cu_15_.html

#45
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Scandal la C.N.A..

Membrii Consiliului National al Audiovizualului (C.N.A.) Dan Grigore si Grigore Zanc au avut ieri un conflict in sedinta publica, in lipsa presedintelui Ralu Filip.                                  
                                
  • Cei doi au inceput cearta, catalogata de Dan Grigore "ca la usa cortului", din cauza faptului ca Grigore Zanc nu a fost de acord cu o opinie exprimata de colegul sau vizavi de claritatea mesajului din spotul Vodafone, "Comunica dublu".
Emisia OTV, intrerupta.
  • Zanc l-a numit pe Dan Grigore, cunoscut pianist, "tobosar", iar acesta l-a calificat pe  colegul care l-a jignit drept "mediocru" si "marlan". Cand a aflat ce s-a intamplat, Ralu Filip, presedintele C.N.A., le-a cerut acestora sa evite pe viitor certurile de fata cu reprezentanti ai presei si cu invitatii care urmeaza sa fie audiati, pentru ca astfel de atitudini stirbesc credibilitatea Consiliului.
  • Ioan Onisei si Dan Teodorel au propus chiar infiintarea unui cod deontologic pentru membrii C.N.A., care sa stipuleze cine ia cuvantul si in ce conditii. Pana la urma, membrii Consiliului au decis sa le ceara posturilor TV care difuzeaza spotul Vodafone intrarea in legalitate.
  • C.N.A. a mai decis ieri intreruperea emisiei postului OTV pentru 10 minute, intre orele 18.00 si 21.00, pentru afisarea deciziei de sanctionare pentru emisiunea "Dan Diaconescu in Direct", in care Gigi Becali a adus injurii si acuzatii nefondate mai multor persoane fizice si juridice.
  • Consiliul a hotarat si amendarea cu 2.500 de lei a postului Antena 3 pentru emisiunea "Sinteza Zilei", moderata de Mihai Gadea, pentru ca Octavian Paler a adus injurii clasei politice si lui Traian Basescu.
Costi Ionita nu a primit licenta.
  • Tot ieri, C.N.A. a respins solicitarile de licenta pentru posturile Party TV si Popular TV, la care Costi Ionita trebuia sa detina functia de director muzical. Reprezentantii companiei Happy Media S.R.L., care au cerut autorizatie de functionare si pentru doua posturi de radio, respectiv Party FM si Popular TV, au venit pentru a doua oara la C.N.A., prima incercare de obtinere a licentelor esuand.
  • "Tinand cont de faptul ca pe cablu nu mai e loc si piata e aglomerata, precum si de dispozitiile din lege care ne obliga sa avem in vedere situatia pietei, propun sa respingem cererea", a spus Ralu Filip.
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=291126

Edited by megafanro, 06 February 2007 - 23:35.


#46
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Avertisment C.N.A. către F.R.F. și L.P.F..

  • Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) a decis, ieri, sa trimita o scrisoare Ligii Profesioniste de Fotbal (L.P.F.) si Federatiei Romane de Fotbal (F.R.F.), privind respectarea prevederilor europene in acordarea drepturilor exclusive de transmisie a meciurilor din Liga I de fotbal. Potrivit lui Ralu Filip, presedintele C.N.A., L.P.F. si F.R.F. vor trebui sa organizeze in toamna acestui an licitatii pentru acordarea drepturilor de difuzare pe o perioada de trei ani „cu pachete mici“. Prin organizarea acestor licitatii, s-ar respecta prevederile din Tratatul de aderare a Romaniei la U.E..
Sursa: http://www.gardianul...lpf-s89773.html

------------------------------------------------------------------------------------------

Doi membri C.N.A. s-au «porcait» in sedinta de ieri.                              :coolspeak: :roflmao:
                                  

                                  
Membrii Consiliului National al Audiovizualului (C.N.A.) Dan Grigore si Grigore Zanc au avut, ieri, un conflict în sedinta publica, adresându-si apelative precum „mârlan“ si „tobosar“. :roflmaofast: Attached File  y_rollingonthefloor.gif   9.63K   2 downloads
  • Conflictul, care a pornit de la faptul ca Grigore Zanc nu a fost de acord cu o opinie exprimata de membrul C.N.A. Dan Grigore, cunoscut pianist, s-a încheiat cu iesirea din sala a primului, nu înainte de a-l numi pe Grigore „tobosar“. La rândul lui, Dan Grigore l-a calificat pe Grigore Zanc drept „mârlan“ si a spus ca acesta „nu are proprietatea cuvintelor“. Ambii membri ai Consiliului au strigat unul la altul, jignindu-se reciproc, pâna cand Grigore Zanc a parasit sala de sedinte.
«Nu suport sa ma puna cineva la punct».
  • Scena, care s-a petrecut în absenta presedintelui C.N.A. Ralu Filip, dar în prezenta reprezentantilor presei si a invitatilor care venisera sa fie audiati de Consiliu, a luat sfârsit odata cu iesirea lui Zanc din sala. Ulterior, când Ralu Fillip a aflat despre cele întâmplate, le-a solicitat colegilor lui sa evite pe viitor certurile în public, pentru ca risca sa stirbeasca, astfel, credibilitatea Consiliului. „Daca noi judecam limbajul moderatorilor si în sala ne purtam asa, ne pierdem credibilitatea“, a spus el. Dan Grigore a spus ca cearta a fost determinata de faptul ca Grigore Zanc a tipat la el: „Nu suport sa ridice cineva tonul la mine. M-a pus la punct“, a spus el.
[ http://www.gardianul.ro/pics/size2/89774_pic.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Sursa: http://www.gardianul...eri-s89774.html

Edited by megafanro, 07 February 2007 - 00:24.


#47
ruben_timisoara

ruben_timisoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 23.09.2006
Becali și Paler, amendați de CNA


Postul de televiziune Antena 3 a fost amendat de CNA cu 2.500 lei pentru declarații făcute de Octavian Paler într-o ediție a „Sintezei Zilei", analistul nefiind oprit la timp de moderatorul Mihai Gâdea. La rândul său, Gigi Becali a provocat decizia de întrerupere timp de 10 minute a emisiei OTV, pentru injurii aduse mai multor politicieni într-o ediție a emisiunii „Dan Diaconescu în direct".

sursa:http://www.adevarulo...i-de-cna/302031

#48
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

C.N.A. are noi reguli de joc.

Publicitate in transmisiunile sportive si culturale ale posturilor publice, licente audiovizuale pentru persoane fizice si amenzi mai mari pentru abateri sint ultimele modificari din Legea audiovizualului.
  • Posturile publice de radio si de televiziune vor putea reinsera spoturi publicitare in pauzele regulamentare ale transmisiunilor sportive si culturale difuzate in direct. Decizia a fost luata marti, in urma intilnirii dintre Comisia de cultura a Camerei Deputatilor si reprezentantii C.N.A.. In privinta evenimentelor culturale, membrii Comisiei au luat in considerare piesele de teatru in mai multe acte sau alte manifestari culturale, care impun nevoia unei pauze, anunta MEDIAFAX. In intilnirea care a continuat si ieri, s-a mai decis ca persoanele fizice sa poata detine licente audiovizuale de radio si televiziune, precum si ca un singur radiodifuzor sa poata opera mai mult de doua posturi de radio sau de televiziune de nisa.
  • C.N.A. va mai putea totodata sanctiona posturile de radio si de televiziune cu amenzi de pina la 100.000 de lei, in loc de maximumul de 50.000 de lei care exista in prezent.
  Audiovizual politic.
  • Singurul punct ramas in afara discutiilor din cele 48 care formeaza proiectul de modificare a Legii audiovizualului este cel legat de reflectarea pe radio si TV a campaniilor electorale. Acesta isi asteapta rezolvarea martea viitoare, cind se spera totodata si finalizarea retusurilor pentru ca proiectul sa ajunga in Senat. „Legea electorala trebuie sa spuna doar atit: in timpul campaniei electorale regula jocului o face C.N.A.“, apreciaza vicepresedintele Attila Gasparik. „E mai usor de respectat, iar noi sintem mai usor de verificat daca ne facem datoria“, comenteaza si Ralu Filip.
Trei luni in plus.
  • Ieri s-a mai stabilit ca mandatele membrilor C.N.A. sa poata fi prelungite cu cel mult trei luni dupa expirare, la propunerea presedintelui C.N.A., Ralu Filip. „S-ar evita, pe viitor, situatii ca aceea din vara si toamna anului trecut, cind mandatele unor membri au fost prelungite ilegal“, a motivat Filip. De indata ce noua lege electorala va fi votata, membrii C.N.A. vor depune juramint in fata Parlamentului. „Va fi o responsabilitate in plus a acestora“, asigura presedintele audiovizualului romanesc.
Sursa: http://www.cotidianu...Hash=104c6d5ebo

Edited by megafanro, 08 February 2007 - 00:24.


#49
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Ordinea de zi a sedintei de joi,   8 februarie 2007, ora 10.

            


1. Întâlnire cu directorii de știri ai posturilor de televiziune, reprezentanții A.R.C.A., I.A.A. și J.T.I. România - pentru discuții cu privire la prezența Companiilor în cadrul emisiunilor de știri – ora 10.00;
2. Întîlnire cu reprezentanții societății Monopoly Media – pentru discuții cu privire la programul Monopoly TV - ora 10.00;
3. Rapoarte de monitorizare:
*Antena 1 – emisiunea „Roata de rezervă”, difuzată în data de 27.01.2007 – publicitate.
*OTV – emisiunea „Nu te supăra frate”, difuzată în  data de 28.01.2007 – publicitate.
*OTV – emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată în  data de 31.01.2007 – informare corectă.
*OTV – emisiunea ”Dan Diaconescu direct”, difuzată în  data de 30.01.2007 și 02.02.2007 - mențiunea „special” în loc de „reluare”
*OTV – emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată în  data de 06.02.2007
*Posturi TV – teleshopping – reclamația nr.1592/31.01.2007.
*Realitatea TV – emisiunea de știri difuzată în  26 și 27.12.2006 – reclamația nr.35/03.01.2007.
*Realitatea TV – emisiunea „Arhitectonic”, difuzată în  data de 04.02.2007
*PRO TV - emisiunea „Pro vest”, difuzată în  data de 04.02.2007.
*Național TV – emisiunea „Echipa de investigații”, difuzată în 15 și 22.01.2007 – reclamațiile nr.1671/01.02.2007, nr.1802/02.02.2007 și nr.1561/30.01.2007 de la Lemntrans International Prod Com S.A. – cu punct de vedere al Direcției Juridice și punct de vedere de la realizatorul emisiunii (adresa nr.1920/07.02.2007)
*Europa FM – concurs Boromir, difuzat în  29 și 30.01.2007;
4. Solicitare cedare licență audiovizuală: *S.C. Info Aris S.R.L. București către S.C. Buftea TV S.R.L. pentru postul de televiziune Buftea TV;
5. Decizii de autorizare;
6. Solicitări prelungire termene intrare în funcțiune: *S.C. Polifonic S.R.L. pentru Radio Guerrilla Focșani și Petroșani; *PRO TV S.A. pentru Info Sport;
7. Solicitări modificare licențe audiovizuale: *Radio 21 de la Sinaia la Brașov *S.B.S. Broadcasting Media pentru Kiss FM de la Borsec la Piatra Neamț și modificare frecvență Magic FM Galați - cu situația modificărilor aprobate de C.N.A. până în prezent;
8. Solicitare întrerupere emisie 45 de zile – Studioul local de televiziune CTV1 Călărași;
9. Solicitări avize de retransmisie: *S.C. Blue A TV S.R.L.; Blue L TV S.R.L., BLUE R TV S.R.., Blue H TV S.R.L. și Blue O TV S.R.L. pentru localitățile pentru care C.N.A. a retras avizele de retranmisie – cu Notă de constatare a Direcției Juridice;
10. Discuții cu privire la situația licențelor audiovizuale deținute de societatea Terra Radio Piatra Neamț și situația juridică a societății (adresa nr.1810/05.02.2007) - cu punct de vedere al Direcției Juridice și monitorizare a Serviciului Inspecție.
11. Discuții cu privire la schimbarea denumirii societății Noll Media în Vision Haarmann One S.R.L. cu punct de vedere al Direcției Juridice;
12. Informări ale Serviciului Inspecție cu privire la: *Dragoliv Service/Canal M Sascut – reclamațiile nr.55/04.01.2007 și nr.628/11.01.2007; *Somax Botoșani și U.P.C. Botoșani – reclamația nr.1155/23.01.2007 de la Tele M S.A. Botoșani; *RCN Petroșani – reclamația nr. 1457/29.01.2007 de la Yard Company Prod S.R.L.; *Radio Sud Tr. Măgurele – reclamația nr.392/09.01.2007; *Luanchim Moinești – reclamația nr.748/15.01.2007;
13. Discuții cu privire la salariile de merit în anul 2007 pentru personalul contractual;
14. Discutare adrese:
*nr.1596/31.01.2007 de la U.P.C. România – solicită motivarea deciziei C.N.A. din data de 18.01.2007, cu privire la solicitarea societății de revocare a adreselor nr.16868/24.11.2006 și 17234/29.11.2006;
15. Avize de retransmisie;
16. Diverse.
Sursa: "C.N.A.".


Edited by megafanro, 08 February 2007 - 09:36.


#50
ruben_timisoara

ruben_timisoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 23.09.2006
Cresc amenzile la CNA

08 februarie 2007

Consiliul National al Audiovizualului va putea sanctiona posturile de radio si de televiziune cu amenzi de pana la 100.000 de lei. Propunerea a fost adoptata in consens in sedinta deputatilor de la Comisia pentru cultura, care au discutat modificarile la Legea audiovizualului. Pana in prezent, pentru difuzarea de filme in afara perioadelor contractate, pentru publicitate subliminala sau mascata, pentru difuzare de alte programe decat cele prevazute in licenta, pentru neacordarea dreptului la replica sau pentru difuzarea unor programe fara licenta, CNA-ul putea da amenzi cu valoare maxima de 50.000 de lei. Deputatii au mai propus ca persoanele fizice sa poata obtine licente audiovizuale si ca posturile publice sa poata introduce din nou publicitate in interiorul unor programe.

sursa:http://www.gandul.in...ile_la_cna.html

#51
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Amenda de 50.000 de lei primita de OTV, pentru scene de sex real. :bigwhitegrin:  :roflmao: :roflmaofast:

          Pe langa sanctiunea maxima primita de televiziunea sa principala, Diaconescu se confrunta si cu perspectiva inchiderii DDTV.
  • Ca si cum multitudinea de sanctiuni de pana acum n-ar fi fost suficienta pentru a-i amari zilele, seful OTV a primit ieri amenda maxima, in cuantum de 50.000 de lei, de la Consiliul National al Audiovizualului. Decizia C.N.A. este justificata de difuzarea, in cadrul emisiunii "Senzationalele farse ale actorului Gabriel Fatu" din 6 februarie, a unor imagini pornografice, fapt interzis de Legea Audiovizualului. Imaginile, care prezentau scene de sex real, au fost insotite de dialoguri indecente purtate de moderatorii Gabriel Fatu si Dan Diaconescu cu persoanele din scenele incriminate.
  • Masuri punitive similare celor aplicate postului de garsoniera a mai primit, anterior, Prima TV, pentru scenele de sex real din "Big Brother" si "Tradati in dragoste".
  • Consiliul a sanctionat cu somatie postul DDTV pentru aceeasi emisiune, difuzata in reluare a doua zi, dar "curatata" intre timp de scenele pornografice. Somatia de la DDTV a vizat si difuzarea, in reluare, a unei emisiuni de la OTV cu Gigi Becali, care avusese drept urmare sanctionarea OTV cu intreruperea timp de zece minute a emisiei.
  • In sedinta de ieri, C.N.A. a trimis inca un rand de somatii posturilor DDTV si OTV intrucat, in cazul emisiunilor difuzate in reluare, nu se precizeaza acest lucru pe ecran, fiind afisata doar mentiunea "special".
  • Dar amenzile si somatiile sunt floare la ureche pe langa pericolul in care se afla DDTV in intregul sau. Copilul cel mic al teleastului Diaconescu s-ar putea trezi "asasinat" de catre C.N.A., care pune problema opririi emisiei acestuia. Aceasta pedeapsa va fi pusa in aplicare in situatia in care postul nu-si anunta la C.N.A., pana marti, noua adresa si contactele.
  • Portivit membrilor Consiliului, DDTV a devenit un "post fantoma", dupa ce si-a schimbat sediul si contactele fara a anunta C.N.A., iar presedintele Ralu Filip este hotarat sa ceara oprirea emisiei. Conform prevederilor legale, posturile sunt obligate sa notifice Consiliul in legatura cu schimbarea sediului.
  • Reprezentantii C.N.A. au precizat ca amenzile si somatiile trimise prin fax acestui post se intorc, pentru ca numerele nu mai sunt valabile.
  • Lansat in aprilie 2005, DDTV ar fi trebuit sa se ocupe cu difuzarea lucrarilor Camerei Deputatilor si Senatului, evenimente de la Palatele Cotroceni si Victoria, conferinte de presa ale partidelor, ministerelor etc. Ceea ce se intampla in prezent este departe de tinta initiala a canalului. Iar faptul ca in grila sa exista numeroase redifuzari ale emisiunilor de pe OTV ii aduce mai putina audienta si mai multe amenzi si somatii.
Sursa: http://www.gandul.in...e_sex_real.html

Edited by megafanro, 09 February 2007 - 01:36.


#52
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Televiziunile și radiourile pot preciza numele companiilor la știri.
  

  • Consiliul National al Audiovizualului a anuntat posturile de radio si de televiziune ca vor putea prezenta, la stiri, nume de companii, fara ca acest lucru sa fie considerat publicitate mascata. "Nu e publicitate sa anuntati ca anumite companii au facut ceva. Nu va mai temeti de publicitate, ca stim toti ce inseamna asta", a anuntat presedintele C.N.A., Ralu Filip. Membrii C.N.A. au dat si o serie de exemple, precizand ca televiziunile si radiourile care difuzeaza, la stiri, declaratii ale unor reprezentanti de companii nu trebuie sa ii prezinte pe acestia drept "reprezentant companie tutun" sau "reprezentant producator autoturisme autohton", ci pot preciza numele companiei pe care o reprezinta.
  • "Cand am concerte la Festivalul Enescu, camera se concentreaza uneori pe capacul pianului, pe care este scrisa marca lui. Asta nu e publicitate", a explicat Dan Grigore, membru C.N.A..
Sursa: http://www.gandul.in...r_la_stiri.html

Edited by megafanro, 09 February 2007 - 01:46.


#53
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Anunturi despre copiii disparuti, in jurnalele de stiri.
  

  • Posturile de televiziune vor difuza, de acum inainte, la stiri, anunturile venite de la Politie privitoare la copiii declarati disparuti, a decis joi, in sedinta publica, Consiliul National al Audiovizualului. Decizia a fost luata in urma unei discutii avute ieri de membrii C.N.A. cu reprezentanti ai principalelor posturi de televiziune si ai Politiei Romane.
  • Potrivit chestorului principal Stefan Iancu, adjunctul sefului Politiei Romane, Politia trimite de fiecare data posturilor de televiziune fotografii si date ale copiilor disparuti, insa acestea nu sunt difuzate decat foarte rar.
  • Gabriela Popescu, director de stiri la Pro TV, a argumentat lipsa acestor anunturi din jurnale prin aceea ca, daca postul va incepe sa le difuzeze, redactiile vor fi ulterior bombardate cu telefoane de la oameni disperati care si-au pierdut copiii.
  • Presedintele C.N.A., Ralu Filip, a facut precizarea ca posturile ar trebui sa difuzeze doar anunturile care vin de la Politie.
  • Reprezentantii Politiei au explicat ca, in cazul copiilor declarati disparuti, sunt trei etape care trebuie parcurse: sesizarea de catre parinti a Politiei, evaluarea situatiei si, in al treilea rand, inceperea cautarilor si informarea mass-media.
Sursa: http://www.gandul.in...e_de_stiri.html

Edited by megafanro, 09 February 2007 - 02:01.


#54
ruben_timisoara

ruben_timisoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 23.09.2006
CNA a amendat National TV cu 3.000 de lei

Ziarul Gandul | 12 februarie 2007

Consiliul National al Audiovizualului a decis sa amendeze postul de televiziune National TV pentru ca nu a inclus punctul de vedere al partii acuzate in doua editii ale emisiunii "Echipa de investigatii". Sanctiunea a fost data in urma mai multor reclamatii venite de la compania Lemntrans International Prod Com SA, care a fost incriminata in emisiune, pentru ca moderatorul Sorin Ovidiu Balan nu a acordat drept la replica reprezentantilor acesteia. In aceeasi sedinta, postul Realitatea TV a primit o somatie publica pentru publicitate mascata la producatori de mobila si case in emisiunea "Arhitectonic" din 4 februarie.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate