![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Soferi de camion ( tir )
Last Updated: Jun 05 2020 00:22, Started by
Award
, Jan 06 2007 03:08
·
0

#37
Posted 02 April 2007 - 18:00

F12/380 1987. Tinand cont ca paraseam rabuta pentru suedeza, nu e loc de comparatii. De la 2 manometre pana la pleiada de beculete din bordul F12-lui .... Avea 350k si am lasat-o la 875k. Bune, nu gluma. Mai putin placut era motorul frigului care pornea cand ti-erea somnul mai dulce
![]() Zilele noastre: R Kerax 420 dci 6*4+ trailer. Masa maxima autorizata=75 to. Maxim brut manevrat=65 to. V3lsatis, nu e bine sa spui din casa! Oricum, poti gasi destule sfaturi si povete la un cadru medical ![]() PS. Am fost in 2004 14 zile in PALMA DE MALLORCA. La invitatia unor prieteni. Frumos, dar atat! |
#38
Posted 02 April 2007 - 23:33

PS. Am fost in 2004 14 zile in PALMA DE MALLORCA. La invitatia unor prieteni. Frumos, dar atat!
[/quote] am ajuns unde am vrut sa ajung; la spania. ![]() |
#39
Posted 03 April 2007 - 07:46

Nu ai ajuns chiar nicaieri
![]() Btw, ce vezi tu asa atragator la Spania. Eu am stat 5 ore in Barcelona si restul in Baleare. Din avion continentala arata urat. Of topic: Croatia e marfa! Ce altceva mai vrei sa sti? |
#40
Posted 04 April 2007 - 22:56

ba da la bunica ![]() asta cam asa e: tu deja ai facut ceea ce eu nu am facut - adica sa conduc un camion prin europa; una pt ca i-mi place sa švad alta lumeš si 2ª pt ca imi place sa conduc. acum intrebarea e cine ma opreste. asa e. prin ce tari a-i mai fost? ce trebuie sa faci cand te intalnesti cu un politist din afara? etc. Edited by MAK, 10 June 2007 - 10:45. |
#41
Posted 05 April 2007 - 19:26

Dupa cum sti Spania are o forma de organizare federativa, fiecare regiune are guvern si legi propii. Catalonia, oricum, este cea mai bogata dintre toate. 5 ore alea le-am stat 80% in port. Din goana taxi-ului am vazut piata Spania si drumul spre port. Parca la intrarea in el este o statuie a lui Cristofor Columb. E un sens giratoriu mare.
Palma e frumoasa si curata exceptand serile de sambata cand tineretul organizeaza baute pe bulevard. Putini romani la vedere, multi blonzi rezidenti, civilizatie. Preturi prohibitive pt buzunarul meu (6e 50 ml alcool, 200 ml cola acelasi pret). Am prins doua duminici si am asistat la trecerea a 150 de Harley spre locul de adunare saptamanala. Se scoala parul pe maini. Despre politie ce sa zic? Se pare ca au intervenit ceva schimbari in ultimii ani. Eu am fost atat de prost la inceput incat mi-am prins piciorul la usa. Ala cerea documentu, io stai ma sa ma dau jos, el inchidea usa, io ce-ai ma stai sa cobor, pana mi-a trantit usa pe picior si ma facut sa inteleg ca nu am voie sa cobor la acest gen de controale. In rest probleme cu diagramele tot timpul, ba nu ai voie aia, ailalta, control de pasageri clandestini, tigari, colac peste pupaza turcul cerea centura la Rabuta. Fiindca n-am avut, 7 marlboro. Acum s-au mai simplificat anumite chestii, CEMT-ul, viza, vamile. Problema arzatoare ramane respectarea normelor AETR care, pe plan national, duce la intarzieri mari. |
#42
Posted 05 April 2007 - 21:12

#43
Posted 05 April 2007 - 21:24

asculta-ma pe mine ca stiu mai bine...din anii in care s-au proiectat si executat, incarcarea pe osie a crescut (in afara de aia oficiala e si cea neoficiala), acum sint viteze mai mari si alt trafic, mult mai mare.
|
#44
Posted 05 April 2007 - 21:25

Acum s-au mai simplificat anumite chestii, CEMT-ul, viza, vamile. Problema arzatoare ramane respectarea normelor AETR care, pe plan national, duce la intarzieri mari. Edited by freightliner, 05 April 2007 - 21:28. |
#46
Posted 11 May 2007 - 20:14

Salut. Am 15 ani, si peste cativa ani, vreau sa ma fac sofer de tir, deoarece sunt pasionat de asta.
As vrea sa stiu si eu mai multe despre aceasta meserie, sa stiu daca "merg" unde trebuie, sau e o meserie "infernala". Stiu ca este foarte obositor, dar asta nu este o probl. As vrea sa stiu un lucru, de care tot ma intreb. Sa zicem ca eu dau pentru permis la categoria potrivita, si normal, sa ma angajez la o firma. Chestia, de care ma tot intreb, tine de experienta. Unde pot obtine experienta in condusul tirului, deoarece, nu vad cum as putea, decat daca m-ar angaja cineva fara experienta, dar nu cred ca se risca cineva. O alta chestie e cu camionul Sunt sigur 100% ca nu cum ma angajez imi dau aia sa conduc Volvo FH 14 FH 16, sau mai ales SCANIA. Cred ca imi da un camion mai slabut, si dupa un anumit timp, daca nu am probleme cu acel camion (sa nu-l lovesc sau alt ceva), imi dau aia un camion din in ce in ce mai performant. O alta chestie este timpul. De exemplu, eu de maine dimineata, trebuie sa transort un trailer, din orasul X in orasul Y. Mi se da un anumit timp, ca sa ajung la destinatie? Ca daca nu nu ar fi nici cea mai mica probl. cu somnul. Dar motorina, o cumpar din banii mei, sau mi se da de la firma bani? Daca doamne fereste, lovesc camionul, mi se opreste din salaiu nu? Cu toate ca sunt sigur, ca ..... camioanele au asigurare. Si as vrea sa-mi spuneti mai multe despre asta. Multumesc anticipat. |
|
#47
Posted 11 May 2007 - 22:44

Salut. Am 15 ani, si peste cativa ani, vreau sa ma fac sofer de tir, deoarece sunt pasionat de asta. Multumesc anticipat. - pana o sa-ti scoti carnetul štrebuie sa mai cresti š, poate peste vreo 5 ani o sa te razgandesti! si multe se schimba treburile. poate peste vreo 5 ani nici nu o sa-ti trebuiasca carnet ![]() - deocamdata pune si tu o poza pe topic (ceva nou, pt ca e cam greu sa mai mai gasesti ce pe internet, mai bine fa-o tu ![]() ![]() CU toate acestea nu vreau sa te sperii in nimic, šviseaza in continuare- cu sensul cuvantului cel mai pozitiv. ![]() ![]() ![]() Attached Files |
#48
Posted 11 May 2007 - 23:28

Stiu ca peste vreo 5 ani, ca doar nu o sa fiu sofer de tir de la 18 ani
![]() Quote - deocamdata pune si tu o poza pe topic (ceva nou, pt ca e cam greu sa mai mai gasesti ce pe internet, mai bine fa-o tu . ) Nu inteleg fraza asta. Si nu va faceti griji, ca am sa incerc sa fiu activ, in aceasta categorie, dar sper sa stiu sa raspund si eu cate ceva. ![]() |
#49
Posted 11 May 2007 - 23:33

Salut, Andy!
Și pe mine mă pasionează tir-urile, camioanele mari.. magaoaiele astea. ![]() Dar tu te gândești de cum faci 21 de ani să te pui la volanu' unui mastodont? Nu de alta.. dar n-ai de gând să mai faci vreo facultate, ceva? ![]() |
#50
Posted 11 May 2007 - 23:37

Pai este simplu.
Cand vrei ceva si persisti ...... nu te poate nimeni opri. Acuma la 15 ani invata cat poti mai mult despre masini si camioane si motoare si mecanica. La 18 ani cand iti iei carnet vei fi mai stiutor ca majoritatea si multe ti se vor parea floare la ureche. Inveti sa conduci masina mica si daca iti place inveti si pe camion. Un an doi de experienta locala pe ceva sub 10 tone este recomandat si bine venit. Acuma daca inca iti mai place si tot vrei sa conduci un TIR ai doua optiuni. 1. Apuci orice job iti pica in mana pe un camion din ce in ce mai mare si urci scara profesionala in mod natural. 2. Pui bani jos si iti cumperi un TIR si cu siguranta ca vei gasi contracte sa te tina pe drumuri. Si mie imi plac mult si TIR urile dar ....... ma ocup de avioane ca inginer. Si totusi mi-am luat un TIR pt placerea personala. |
#51
Posted 11 May 2007 - 23:39

andrei.. ce tir ti-ai luat? cat a costat.. ce ar fi sa faci un jurnal de bord?
![]() |
|
#52
Posted 11 May 2007 - 23:49

Interesant. Sa te pasioneze de la varsta asta. Uite eu chiar maine am proba pe o autoutilitara medie. Dupa ce am condus cativa ani propria dacie autoutilitara. Vreia sa-mi dea una mare dar i-am spus ca nu am mai condus de dimensiunea aia.
M-a intrebat si daca stiu sa am grija de masina cat de cat, insa sincer nici aia nu stiu, insa noroc ca incep part-time si nu voi avea responsabilitatea totala. De mecanica, nu mai zic nimic. Chiar ma gandeam zilele trecute sa deschid un topic cu ce inseamna sa intretii o masina, dar cred ca deja sunt off. Se mai intampla sa ajungi cateodata sofer si fara sa vrei. P.S. Cam asta ar fi un exemplu de urcat pe scara profesionala de care pomenea Andrei. |
#53
Posted 12 May 2007 - 11:30

Interesant. Sa te pasioneze de la varsta asta. Prima oară am condus la 8 ani, mașina cu care a făcut maică-mea școala, în '97. Era o Dacie nouă. ![]() ![]() În copilărie mergeam mult cu autobuzul, și-mi plăcea să stau cât mai în față, aproape de șofer. Încă de pe când nici nu știam că există pedală de accelerație și nu știam ce face nenea cu volanu' de merge autobuzu' mai repede (acasă mă gândeam că poate învârte de cheia din contact, mai repede). ![]() Tot prin '97, m-am urcat și într-un autobuz. Un prieten de familie era angajat la Transbus (firma de transport în comun a Buzăului) și când a ajuns la capăt și nu mai era nimeni cu noi.. m-a pus pe scaunul lui. Nici nu puteam să apăs ambreiajul... ![]() La puțin timp am început să visez și cum conduc. Țin minte că, într-o noapte, am visat cum pleacă șoferul dintr-un autobuz articulat ("cu burduf" ![]() ![]() Edited by BadBoyBlue, 12 May 2007 - 11:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users