Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Soferi de camion ( tir )

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1755 replies to this topic

#289
blaster_bh

blaster_bh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 14.05.2006

View PostLaurX, on Sep 27 2008, 23:06, said:

Scuze de off-topic dar poate ma poti ajuta pe mine cu o informatie   :)
Tatal meu tocmai a achizitionat un Volvo fm. Problema este ca TOT manualul de utilizare este in germana si nu inteleg nimic
Gasesc pe net un manual in engleza??
Daca te duci la Volvo la reprezentanta  sa iti dea ei carte in limba romana.Poate iti da daca vorbesti cu cineva si chiar sa dai ceva.   Pe net nu stiu daca gasesti  asa ceva.

Edited by blaster_bh, 27 September 2008 - 22:32.


#290
LaurX

LaurX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 30.07.2007
O idee buna cu reprezentanta
  Merci!

Edited by LaurX, 28 September 2008 - 00:08.


#291
blaster_bh

blaster_bh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 14.05.2006

View PostLaurX, on Sep 28 2008, 01:06, said:

O idee buna cu reprezentanta
  Merci!
Cu placere. Bafta

#292
alexinho2008

alexinho2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 24.09.2008
Multumesc pt. raspunsuri, blaster_bh .
Eu intelesesem ca se castiga in jur de 1 leu pe km :)
Probabil asta doar in afara...

#293
blaster_bh

blaster_bh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 14.05.2006

View Postalexinho2008, on Sep 28 2008, 18:09, said:

Multumesc pt. raspunsuri, blaster_bh .
Eu intelesesem ca se castiga in jur de 1 leu pe km :)
Probabil asta doar in afara...
Atat nu se castiga nicaieri in Europa. Pai calculeaza 1 leu la km si daca faci 10000 km minim pe luna cum iese.  Cam mult 10000 lei pe luna. Si asta e de multe ori mai mult de 10000. Eu am ajuns si chiar la 18000 pe luna de km. Deci trebuia sa iau 180 mil.

#294
savimbi

savimbi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 28.01.2007
Ca si o simpla informatie, pe aici se plateste la mila, 1 mila = 1,6 km, eu fac in general o medie de 15.000 mile pe luna (24.000 km) , se plateste in general asa o medie la 0,37 - 0,42 dolari/mila, eu am 39 centi la mila ceea ce inseamna 15.000 mile *0,39 = 5.850 dolari pe luna. Luati-o va rog frumos ca pe o simpla informatie si nimic altceva.

Edited by savimbi, 29 September 2008 - 01:18.


#295
alexinho2008

alexinho2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 24.09.2008
5800$ pe luna e o suma frumoasa(desi ar fi fost mai frumoasa daca era in Euro) insa cu ce pret? Cate zile pe luna esti plecat de acasa?
Pt. ca daca esti plecat 25 zile pe luna, atunci nu mai e asa atractiva suma.

#296
Campers

Campers

    Just ..tired of this shit ..

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,409
  • Înscris: 24.04.2006
cu pretul a 15000 mile.
dupa un calcul simplu , rezulta ca trebuie sa faca cam 33-34 km pe ora non-stop.
adica daca merge cu 98-100km/h , are la fiecare ora condusa , cate 3 ore libere . (aproximativ)
fa tu restul calculelor , in functie de ce te intereseaza :D

#297
HodisC

HodisC

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.10.2008
Ar fi o serie de locuri de munca la Dunca Expeditii, pentru comunitate se cauta.
Ce parere aveti de Dunca?

#298
ovidel20

ovidel20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.09.2008
eu am condus in UK si acolo se plateste la ora! e fain, pe tir dar iti sacrifici familia!
te doare spatele, iti strici vezica, mananci si dormi aiurea, ficatul se resimte dupa un timp de abuzuri de genul asta!

si acum mi-as dori sa fiu sofer pe tir.... dar nu reusesc sa stau departe de familie!
si muncesc pe 2000 lei de unde castigam cam 2000 lire pe luna sau chiar mai mult!

#299
ciypriyan

ciypriyan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 22.02.2006
e serios din cate am auzit.

#300
mishu_emine

mishu_emine

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 26.08.2007
multi copii viseaza ca vor ajunge mari soferi......ca vor primi respect, deoarece sunt soferi profesionisti, ca au vazut multe la viata lor, ca....etc.
realitatea: in general ca sofer esti privit ca un kkt...si in tara si afara ( vb. din proprie experienta)
la cap. bani...... iese destul de bine dar si sacrificii ff mari, plus ca te nenorocesti la cap. sanatate

pana la urma cred ca asta o sa fac si eu.....dar nu-i totu lapte si miere

aceasta este parerea mea....

#301
blaster_bh

blaster_bh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 14.05.2006

View Postmishu_emine, on Oct 3 2008, 20:23, said:

multi copii viseaza ca vor ajunge mari soferi......ca vor primi respect, deoarece sunt soferi profesionisti, ca au vazut multe la viata lor, ca....etc.
realitatea: in general ca sofer esti privit ca un kkt...si in tara si afara ( vb. din proprie experienta)
la cap. bani...... iese destul de bine dar si sacrificii ff mari, plus ca te nenorocesti la cap. sanatate

pana la urma cred ca asta o sa fac si eu.....dar nu-i totu lapte si miere

aceasta este parerea mea....
Sincer iti dau dreptate.  Totul e asa cum zici

#302
nelu44

nelu44

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.10.2008
Buna ziua la toata lumea!

Si eu m-am gindit sa ma fac sofer pe tir (autotren), dar se pare ca nu e usor pe drumurile patriei ca sa faci experienta si apoi sa poti pleca sa lucrezi in UE, unde din cite am citit mai sus nu e deloc roz.
M-ar interesa o firma care angajeaza al doilea sofer pentru echipaj, deoarece nu am experienta de condus autotren, si as vrea sa invat pe linga cineva mai experimentat. As prefera drumuri in strainatate, ca prin tara drumuri rele, trafic dificil, nu te poti incadra la timpii de odihna, etc... (Am permis B,C,E demult, dar am condus numai turisme, pe vremea cind am dat examen a trebuit sa facem poligon inclusiv cu camionul...).

:)

#303
blaster_bh

blaster_bh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 14.05.2006

View Postnelu44, on Oct 6 2008, 16:10, said:

Buna ziua la toata lumea!

Si eu m-am gindit sa ma fac sofer pe tir (autotren), dar se pare ca nu e usor pe drumurile patriei ca sa faci experienta si apoi sa poti pleca sa lucrezi in UE, unde din cite am citit mai sus nu e deloc roz.
M-ar interesa o firma care angajeaza al doilea sofer pentru echipaj, deoarece nu am experienta de condus autotren, si as vrea sa invat pe linga cineva mai experimentat. As prefera drumuri in strainatate, ca prin tara drumuri rele, trafic dificil, nu te poti incadra la timpii de odihna, etc... (Am permis B,C,E demult, dar am condus numai turisme, pe vremea cind am dat examen a trebuit sa facem poligon inclusiv cu camionul...).

:)
Sincer dupa mine mai bine inveti sa conduci camionul aici in Romania .  Si apoi afara ca se conduce mai usor.

#304
catalin gramada

catalin gramada

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 04.02.2007
Salut
sunt nou venit pe Forum si mi s-au parut interesante discutiile domniilor voastre
Am 36 de ani si ma pregatesc sa ma recalific, ca si sofer transport marfa. Momentan urmez cursuri de scolarizare la o scoala de soferi pt. cat C si CE.
As avea si eu citeva intrebari , va rog pt. cei cu ceva experienta : sunt diferente majore in a conduce un cap tractor cu trailer, fata de un camion rigid ?Se cer cunostinte si atestate separate pt fiecare ?
Care e calea fireasca de urmat in a face cariera in meseria asta pornind de la faptul ca ai deja carnet si atestat profesional transport marfa si experienta "0" ?
Multumesc

Edited by catalin gramada, 16 October 2008 - 13:20.


#305
blaster_bh

blaster_bh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 14.05.2006

View Postcatalin gramada, on Oct 16 2008, 13:59, said:

Salut
sunt nou venit pe Forum si mi s-au parut interesante discutiile domniilor voastre
Am 36 de ani si ma pregatesc sa ma recalific, ca si sofer transport marfa. Momentan urmez cursuri de scolarizare la o scoala de soferi pt. cat C si CE.
As avea si eu citeva intrebari , va rog pt. cei cu ceva experienta : sunt diferente majore in a conduce un cap tractor cu trailer, fata de un camion rigid ?Se cer cunostinte si atestate separate pt fiecare ?
Care e calea fireasca de urmat in a face cariera in meseria asta pornind de la faptul ca ai deja carnet si atestat profesional transport marfa si experienta "0" ?
Multumesc
Este diferenta.  La viraje si la manevrarea cu spatele. Atestatul e acelasi.  Cu cariera cel mai bine e sa mergi cu un prieten sau sa lucrezi cu unul care are vechime si experienta pana deprinzi si tu si apoi poti sa iti faci singur de cap cu camionul.

#306
milan_fan

milan_fan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 29.05.2007
daca am 70 000 euro merita sa imi iau un cap tractor si o semiremorca si sa ma apuc de aceasta meserie ????

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate