Soferi de camion ( tir )
Last Updated: Jun 05 2020 00:22, Started by
Award
, Jan 06 2007 03:08
·
0

#1747
Posted 30 March 2017 - 11:07

Daca sunteti interesati de locuri de munca, am vazut ca se angajeaza pe comunitate: https://www.olx.ro/o...m1o.html  (cu sau fara experienta)
|
#1748
Posted 01 May 2017 - 20:12

Buna ziua la toată lumea. Hai sa mai povestim o întâmplare calda, de dimineața .
Aveam o descărcare unde pe lângă Crowley, pe niște naționale , la o stație de purificare a apei. Nimic deosebit. Bag aseară adresa când eram in pauza pe Garmin, hop îmi apare pod jos, 3,8m. Caut pe google Maps, sa văd locația ,era undeva la 20 de metri de pod, dar nu găseam pe care parte a lui. Bun, dimineața ii dau bătaie , îl sun pe flăcăul de la descărcare și îl întreb pe care parte este sa știu pe care vin. El îmi zice pai pe partea dreapta. Perfect, gata ii dam bice. Și dai prin satele alea, drumul strâmt , nu-i bai, mergem înainte. Ajung in satul cu pricina, la o intersecție fac dreapta către pod, 2,3km pana la el. Indicatoarele mari, pod jos, etc….nu contează el e înainte de pod. Merg înainte reduc viteza ca venea un autobuz și nu prea încăpeam amândoi, șoferul ma avertizează „ai grija ca ai pod jos in fata” eu bățos , da știu nu ajung la el, mulțumesc . Și dau înainte , se tot reducea distanță pana la pod și eu nu mai dădeam de destinatar. Și dai și dai încetișor pana am ajuns fata in fata cu podul. Destinatarul ….ioc! Îl vedeam, era după pod. Futu-ți grijania mati cu Explicațiile tale. Prima proba, iau repede ruleta și masor spatele cisternei ca ala e cel mai înalt . Ma cocot pe cisterna, mi-au ieșit la numărătoare 3,82m. Da se putea… Am zis hai ca poate are el o marja de eroare, ceva, intru încet sub el….stop, prea înalt , ruleta a avut dreptate. Ei Bobita hai și dai cu spatele. Nici un loc de întors pana la intersecția din urma mea cu 2,3 km. Și dai, curbe , mașini, drum strâmt , autobuz ma apucase toate căldurile . Când vedeam mașina in spate, eu ma opream și le făceam semn sa treacă. Care nu încăpeau , dai in fata, dai in spate și tot așa. Au venit doi la mine sa ma dau jos sa le fac semn când sa treacă ca suferă cu cardiace, cu diabetice și trebuie sa se ducă pa doctor( erau doi boșorogi la vreo 70-80 de ani bucata) Și a venit și unu cu o duba, era așa grăbit ca a intrat in grilajul remorcii, eu fiind oprit cu avariile puse. Și uite așa….încet încet am dat cu spatele cu ajutorul a doi oameni care sau dus Oana in intersecție și a oprit tot traficul și eu am putut sa dau cu spatele liniștit . Nu am scăpat de poze, filmulețe și înjurături . Ce sa-i faci, n-ai ce sa-i faci! Timp de vreo 1h30 am dat in fata și in spate, am zis tot pomelnicul de la biserica Dar într-un sfârșit am reușit sa ies. Si dai un ocol de 20 km sa ajung pe partea cealaltă a podului. După aproape doua ore ajung și eu într-un sfârșit la ei și ii întreb da bune indicații ați mai dat! Într-un fel aveau dreptate , erau in partea dreapta a podului dar depinde din ce unghi te uiți la pod Și cam asta a fost ! Drumuri bune colegii și aștept și pățaniile voastre scrise! |
#1749
Posted 02 February 2019 - 11:50

Salut colegi
Am probleme cu sirocoul nu mai porneste Dau drumul si se aprinde flacăra sta 2 secunde și începe să pilpaie Dar nu face nimic nu se aude nimic |
#1750
Posted 23 September 2019 - 19:29

apropo..........cat castigi cu camionul tau ???.....ca 2000 sclav........
alta....poti cara cargo multiplu ???....de ex un 6 in spinare + 12 (sau2x6) in remorca........ si ultima....0.5 euro/km per cargo (poate ai doua) numai pt. sofer, nu se poate ???....... THX!.........e prea ireal ???.........(io nu-s camionagiu)....... |
#1751
Posted 15 May 2020 - 13:49

Salut.
As dori sa achiziționez un camion de transport marfa sau unul cu bena pt cereale/ balastru etc. Cu care din ele credeți ca sar face mai mulți bani. Mulțumesc |
#1752
Posted 15 May 2020 - 16:29

depinde unde lucreaza matusa ta care iti va da comenzi de transport
la o balastiera/firma de constructii drumuri sau la o casa de expeditii marfuri generale . |
#1753
Posted 22 May 2020 - 22:26

Am o intrebare.... ceva care is nelamurit de ceva timp....
Capetele tractoare la tirurile din uk , PESTE 90%, (din ce am observat eu) au 2 randuri de roti in spate. RAR sau FOARTE RAR am vazut capete tractor cu 1 singur rand de roti in spate in uk.... IN schimb , in 99% din cazurile in care vad un cap tractor de pe continent, are 1 singur rand de roti pe spate... DE CE? is legi diferite? care e faza? |
#1754
Posted 01 June 2020 - 20:16

Sunt și pe continent destule, nu le-ai văzut tu. Camioanele pot avea una, două sau mai multe axe pe spate, fiecare firmă le achiziționează în funcție de necesități. Cu cât ai mai multe axe, cu atât poți căra greutate mai mare.
|
#1755
Posted 02 June 2020 - 07:28

are dreptate omul
in europa sunt rare capurile tractor cu 3 axe -se folosesc doar la agabaritice pt greutati normale de 40t ajung 2 axe , plus ca in europa avem alt sistem de taxare in functie de axe de aici si trendul . |
#1756
Posted 05 June 2020 - 00:22

are dreptate omul in europa sunt rare capurile tractor cu 3 axe -se folosesc doar la agabaritice pt greutati normale de 40t ajung 2 axe , plus ca in europa avem alt sistem de taxare in functie de axe de aici si trendul . aha.... deci e la taxe... ma tot miram de ce diferenta asta...
Sunt și pe continent destule, nu le-ai văzut tu. Camioanele pot avea una, două sau mai multe axe pe spate, fiecare firmă le achiziționează în funcție de necesități. Cu cât ai mai multe axe, cu atât poți căra greutate mai mare. nu am spus ca nu sunt... am spus ca e o discrepanta mare... in uk , rar vezi cap tractor cu 2 axe. VEZI , dar foarte rar. si in europa exact invers... daca e de la taxe at aia e cel mai plauzibil si logic. habar nu aveam ca iti taxeaza axele... credeam ca si la tir iti taxeaza motorul , emisiile , etc... |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users