BANK-POST ne spioneaza
Last Updated: Apr 03 2019 16:15, Started by
terratec
, Dec 20 2003 01:48
·
0
#19
Posted 27 January 2004 - 01:48
Quote Originally posted by alexo de fapt ce e "bona fidae"? Fidea gustoasa Glumeam, n-am nici cea mai mica idee (aveam, da' am uitat) doar ca...m-am amuzat citind, sorry... :cya: |
#20
Posted 27 January 2004 - 10:58
e latina
de bonne foi buna credinta curios cum va amuza pe voi limbile straine. |
#21
Posted 28 January 2004 - 10:08
Norma bnr 13/2003 privind standardele de cunoastere a clientelei
Art. 171. - (1) La realizarea unui transfer de fonduri instituțiile de credit vor include în instrucțiunile de transfer informații referitoare la numele ordonatorului, adresa și, după caz, numărul de cont al acestuia. (2) La primirea unui transfer de fonduri instituțiile de credit vor acorda o atenție specială în cazurile în care informațiile privind ordonatorul transferului nu sunt complete și vor lua măsurile corespunzătoare pentru obținerea tuturor informațiilor prevăzute la alin. (1) și, după caz, pentru restituirea fondurilor către sursa de la care le-a primit, cu respectarea tuturor obligațiilor instituite prin legislația privind combaterea și sancționarea spălării banilor, în cazul în care aceste informații nu pot fi obținute." Alineatul (2) al articolului 45 va avea următorul cuprins: "(2) Deosebit de obligația de a raporta autorităților competente operațiunile în cazul cărora suspectează că fondurile provin din, au legătură cu sau urmează să fie utilizate în scopul săvârșirii de infracțiuni, instituțiile de credit vor raporta operațiunile suspecte și Băncii Naționale a României - Direcția supraveghere, în situația în care aceste operațiuni pot afecta în mod semnificativ situația financiară și/sau reputația instituției de credit ori reprezintă o operațiune de valoare semnificativă în raport cu volumul activității instituției de credit. Raportarea va cuprinde elemente de identificare a clientului, sumele implicate în operațiune, justificarea operațiunii oferite de client, motivele pentru care operațiunea solicitată este considerată suspectă și orice alte informații considerate relevante de către instituția de credit." In concluzie, daca nu depui cateva milioane de $, NU ar trebui sa-ti ceara justificari. Trebuie insa sa-ti ceara numele si adresa. |
#22
Posted 28 January 2004 - 10:38
Daca veti corobora Norma 3 BNR cu Legea 656 privind spalarea banilor, atunci veti vedea ca de fapt Banc Post (nu Bank Post cum eronat scrie TERRATEC sau TERRATEK) este singura banca din Romania care respecta legea.
Si asta pentru ca legea spune ca orice tranzactie (compusa din una sau mai multe operatiuni legate intre ele), a carei valoare depaseste echivalentul a 10.000 EUR (nu USD asa cum scriu persoane care habar n-au de lege) trebuie raportata la ONPCSB (daca nu stiti ce inseamna asta, va voi explica), conform unui standard prezentat in Legea 656. In concluzie, nu aruncati cu pietre pana nu stiti despre ce este vorba. |
#23
Posted 28 January 2004 - 10:52
Jan are dreptate:
norma bnr 3/2002 Art. 20. - (1) Ăn cazul clienților persoane fizice băncile trebuie să solicite și să obțină cel puțin următoarele informații: a) numele și prenumele și, după caz, pseudonimul; adresa domiciliului și/sau reședința; c) data și locul nașterii; d) codul numeric personal sau, după caz, un alt element unic de identificare similar; e) numele/denumirea angajatorului sau natura activității proprii; f) sursa fondurilor; g) specimenul de semnătură. Pentru sume > 10k eur se "verifica obligatoriu" datele deja obtinute. F*king commies! |
#24
Posted 07 February 2004 - 09:00
Ok Ok . Se zice Banc Post.
Oricum s-ar numi tot cea mai proasta banca ramane (impropriu spus banca). Sunt organizati foarte prost (chiar daca asta supara pe unii de pe forum), personalul e stupid si lenes. Vineri 6-2-04 am trimis niste bani si am reusit sa trec de procedura neplacuta (completatul hartiei). Mi-am deschis un cont cu 2 carduri si cand fac alimentarea ma prezint cu cardul meu. In aceasta situatie nu mai sunt necesare justificarile. Deci : i-am pacalit. Pana sa ajung la ghiseu am asteptat 30 min. ca sa ridice oamenii alocatiile pt. copii. Astept sa fac un cont cu 2 carduri la Reiffeisen. Aia sunt super civilizati si amabili si sa scap de umilintele de la Banc Post |
#25
Posted 26 April 2004 - 21:40
Hai sa va povestesc ce am patit eu cu Bancpost acum 3 ani:
sumele si destinatia transferurilor mele de bani au fost aflate de o alta persoana din afara bancii. M-am dus sa reclam ca aceasta este o inclacare a secretului bancar insa directorul de la BancPost Grivita a zis ca nu se poate ca nu e adevarat ca sa vin cu probe. Va dati seama ca in asemenea cazuri nu exista probe materiale, a fost o discutie cu persoana respectiva care mi-a enumerat cite tranzatii am facut si catre cine! Asa ca feriti-va de Bancpost. Asta este experienta mea reala! Am fost stupefiat si daca aveam probe ma imbogateam dindu-i in judecata. Asa ca imaginati-va daca o persoana din afara bancii stie ce se intimpla cu conturile voastre...De atunci NU mai vreau sa aud de BancPost! |
#26
Posted 27 April 2004 - 13:43
eu cred ca se intampla asta cu toate bancile.
in fiecare banca tre sa fie cate un angajat mai dubios care se uita prin conturi. sunt client banc post de 5 ani. si am observat ca difera politica de la filiala la filiala. de ex in cazul transferurilor WU stiu unde ma freaca aia la cap cu tot felul de formulare si unde nu. am patit acu 2 sapt sa fiu intr-un banc post unde pentru simpla alimentare a cardului cu bani m-au pus sa completez o gramada de foi. si i-am bagat undeva si m-am carat la alta filiala. dar in rest mi s-au parut ok. si noroc cu topicul asta ca mi-am amintit de reclamatia care vroiam sa o fac referitor la formularele care trebuiesc completate doar in anumite filiale. |
#27
Posted 06 June 2004 - 17:51
nu va urmareste nimeni.
asa cum au scris doi baieti mai sus, care se pare ca lucreaza in domeniul bancar, asta e legea. e adevarat ca e incomod sa te puna oamenii sa scrii declaratii, dar daca legea o prevede, trebuie sa o faci. pe de alta parte, in scurt timp, toate bancile din tara vor cere documente justificative sau declaratii bona fidae referitoare la sursa fondurilor, asa ca manevra "vrei declaratii? ma duc la alta banca!" nu o sa mai tina. e o problema de civilizatie si de respectare a unei legi. dar mai avem pana sa ajungem civilizati. ps. daca scoti sau depui cate 9000 nu pacalesti pe nimeni smart-ass. te poti alege doar cu o raportare de operatiune suspecta la oficiul national de prevenire si combatere a spalarii banilor si la directia supraveghere bancara din bnr. |
#28
Posted 06 June 2004 - 17:54
pentru jan si alexadi
nu va cunosc, dar voi cunoasteti legea. bravo. in curand, asa cum am scris mai sus, ceea ce face banc post-ul, care fie vorba intre noi chiar e o banca buna, vor face toate bancile din tara. keep up the good work guys. |
|
#29
Posted 06 June 2004 - 21:43
Probabil că sunt diferențe între filiale. Experiența mea directă cu BancPost este pozitivă din toate punctele de vedere, ceea ce nu pot să spun despre BCR, de exemplu.
|
#30
Posted 08 June 2004 - 00:52
bcr-ul si-a imbunatatit mult activitatea, dar raman tributari unui sistem informatic de tot cacatul.
e rusinos ca o banca care are zeci de milioane de parai profit sa nu isi imbunatateasca partea de it. in plus obisnuiau sa tina banii depusi macar o zi - doua la ei pana sa ti-i vireze in cont. in timpul asta banii stateau la bnr in contul bcr-ului si primeau dobanda. sunt multe probleme in bancile noastre, dar si progresele sunt vizibile. mai vizibile decat oriunde altundeva, poate. in cativa ani (2, maxim 3) totul va fi ok. vointa exista. mai sunt cativa mosi retrograzi care pun bete in roate. dar o sa dispara dracu si astia. |
#31
Posted 08 June 2004 - 23:50
BP de rahat (cu toate ca am 2 carduri la ei). Mi-am blocat pin-ul la card la un supermarket... in fine si am sunat la ei si a trebuit sa ma duc la sucursala lor cu BI-ul sa mi-l deblocheze. Ce rahat! Sa ma intrebe cand imi fac cardul daca vreau deblocare prin telefon sau doar in prezenta lor - merg pe riscul meu! Eram in Bucuresti - s-a intamplat acum cateva zile - -- insa ma gandesc - ce se intampla daca eram undeva pe la munte si trebuia sa platesc la hotel - ceva. Putina flexibilitate .... findca daca vor baietii imediat imi fac copie dupa card cu niste echipamente care costa doar cateva sute de euro....
Iar chestia aia este o prostie - vorba aia - daca sunt bani de adidasi - de ce sa-si faca griji baba aia de la ghiseu. Daca o sa am nevoie ma jur ca scriu ... nu stiu.... bani de prezevative de la bunicul! |
#32
Posted 17 June 2004 - 01:26
Singura banca in care m-am simtit ultima oara client in Romania a fost BTR. Oameni amabili, operativi, birocratie redusa, transferuri rapide si comisioane mici. Un lucru ma deranjeaza la absolut toate bancile: isi construiesc niste sedii cat se poate de stralucitoare si de enorme, dar pe client il trimit intr-un colt sa stea la coada la unul dintre cele 2 ghisee. In cazul in care exista mai multe ghisee, ele sunt inchise si functioneaza doar 2, maxim 3, cand nu mai incape lumea inauntru. Exemplul care imi vine acum in minte este BP din Timisoara. Cladire imensa, construita de curand... intri inauntru, treci pe langa un paznic care sta sa cada de pe un scaun (vechi de 20 de ani dupa aspect) de plictiseala, apoi strabati un hol larg si foarte gol ca sa ajungi intr-un luminator rotund unde se sta la coada la cele 2 casierii ce par mai degraba improvizate decat construite... Personalul NU este amabil, aspectul unora este neglijent, atmosfera este asemanatoare cu cea de la CEC de pe vremea comunismului. Vreau sa spun ca in strainatate se studiaza, in firmele care au relatii cu publicul, cat timp isi pierde un client in relatia cu firma respectiva incercand sa faca diverse operatiuni, in scopul reducerii acestuia la minim. Evident, noi nu ne ocupam cu prostii din astea... Mai vreau sa va spun ca in nici o banca in care am intrat, cu exceptia BRD, nu exista nici un fel de insemne care sa ghideze clientul. Ba mai mult, exista unele insemne realizate profesional, mari, asezate la vedere, care sunt "anulate" de niste foi scrise cu pixul (!!!), sau pur si simplu nu sunt valabile, caz in care te alegi si cu o mustrare din partea vreunei functionare deranjate de incercarea ta de a i te adresa, cand de fapt tu nici nu ai ce cauta acolo... Nu ma pot abtine sa nu va spun ca primul lucru care m-a enervat la o banca a fost ala ca trebuia sa completez un formular care nu trebuia completat asa cum era el, ci trebuia sa-mi imaginez eu un alt formular, virtual, suprapus peste cel din fata ochilor, ca sa stiu ca unele campuri nu trebuie completate, iar la altele se completeaza cu altceva decat ce scrie acolo si in plus mai trebuie sa scriu si unele date pe langa formular, sa semnez naiba stie unde etc... PR nu inseamna numai sa dai bine in ziare si la tv, ci sa te gandesti putin si la idiotul de client care iti plateste pana la urma salariul si care trebuie sa-si foloseasca timpul castigand bani nu stand la cozi la niste banci, ca sa dea bani.
|
#33
Posted 18 June 2004 - 11:55
Cea mai birocrata banca din Romania e BCR(Deva) care pentru un credit de 12 mil. mi-au cerut un teanc de acte si m-au plimbat de 8!!!ori de la ei la serviciu si la magazinul de la care vroiam sa cumpar pentru ca diverse acte nu erau cica in regula. L-am facut dovada salariului cu 3 acte diferite adv. de salar, contract de munca, fluturas de salar(de ce nu am inteles) lucru care nu l-am stiut de la inceput; dupa ce duceam un act hop se trezeau ca mai trebuie ceva si tot asa...plus ca sedinta de aprobare a creditelor se tine doar vinerea asa ca daca te trezesti lunea astepti. In total din momentul in care am intrat pe usa bancii ca sa solicit creditul pana in momentul cand am primit banii efectiv au trecut 7 saptamani ...probabil ca daca ceream vreo 3 sau 4 miliarde se rezolva in 2 ore Asa ca in concluzie :degetele: BCR.
|
|
#34
Posted 18 June 2004 - 12:49
BTR, BTR, BTR..unde esti tu BTR.....si mai ales unde sunteti voi cei care ati distrus-o??? Nastare sti ceva??? Bunicuto dar tu????
|
#35
Posted 03 April 2019 - 16:15
Din categoria âDaca doriti sa revedetiâ sa resuscitam un topic cu trairile si dramele traite in banking acum 15 ani.
Am putea la fel de usor sa il renumim azi Revolut ne spioneaza - ne cer datele personale ca sa ne cloneze vietile. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users