Ideall - magazin online
Last Updated: Apr 17 2023 10:04, Started by
hardvare
, Dec 20 2006 23:07
·
0
#19
Posted 27 May 2011 - 11:48
Eu am luat de curand electrocasnice de aprox 15.000 Ron, le-a fost mai greu sa le gaseasca pe unele si am astepta ceva sa mi se confirme ca vor veni, dar aici nu e vina lor ci a reprezentatelor producatorilor care intocmesc oferte cu produse ce nici macar nu au intrat in fabricatie (aviz Electrolux unde pe stoc nu au decat produse de doi lei din gama buget, daca vrei produse din gama superioara o sa constati ca unele inca nu au intrat in fabricatie sau nu se aduc in Romania). una din conditiile pe care le-am pus a fost ca aerul conditionat sa vina la un moment dat si restul toate intr-o singura zi stabilita cu mult timp inainte.
Avand in vedere ca nu doream decat produse din zona superioara, am facut cu aprox doua luni inainte o comanda orientativa pe mail (da, la noi nu merge de pe o zi pe alta iar fata de altii mai cu pretentii ideall s-a miscat chiar bine). dupa o corespondenta constanta in care am mai ajustat comanda, am cautat variante, fix in ziua stabilita la ora stabilita erau cu toate la usa la etajul 5. S-a facut si un discount...etc. De cele mai multe ori (si aici e valabil pt toate magazinele nu numai la ei) vina este a importatorului/producatorului. Desi trimit liste de pret actualizate pe toata gama de produse (teoretic) in portofoliu cele mai multe din gama medium spre premium nu sunt pe stoc si nici nu se vor aduce vreodata. De multe ori magazinul nu stie ce vine de la producator (deoarece din depozitul importatorului, produsul pleaca direct la clientul final) iar acesta poate sa bage pe gat produse returnate si resigilate etc.... din fericire la ideall si le-au adus mai intai in depozitul lor si apoi mi le-au livrat mie, dar asta a trebui sa o stabilim de la inceput.... Singura lor problema este ca nu actualizeaza stocurile de pe site conform realitatii de la importator si nu din ofertele aiuristice ale acestora (btw, aici zic din nou de rau despre Electrolux Romania care nu catadicseste sa raspunda la mailuri, habar nu au ce produse vand si care sunt stocurile reale, sper numai sa nu am probleme de service). |
#20
Posted 31 May 2011 - 12:37
Am comandat si eu o masina de spalat vase. Totul a fost OK, am primit produsul in intervalul de timp stabilit. Au fost amabili si prompti cu livrarea.
|
#21
Posted 05 June 2011 - 10:12
Sunt de acord cu @hellrider, nu e usor pentru nimeni sa faca o afacere si sa se tina de ea, mai ales cand esti lucrezi cu publicul larg, dar trebuie sa stii de la inceput la ce te inhami. Altfel, n-ar mai face nimeni nimic, am stat toti cu burta la soare si am face fotosinteza.
Ce le reprosez in cazul meu: 1. Produsele comandate, fie ele din gama superioara de preturi, erau pe toate rafturile magazinelor de specialitate si nu lucruri care n-au intrat sau nu mai sunt in productie. 2. Pentru ei totul era pe stoc sau ajungea in maxim 2 zile. Era greu sa-mi spuna ca vor strange totul cam intr-o luna? Plus ca le-a dat avans din prima, deci ar fi luat plasa cel mult cu transportul lor, in cazul in care nu le-as mai fi luat. 3. In 4 din 5 cazuri nici nu mai raspundeau la telefoane, ii pacaleam sunand de pe alte numere. |
#22
Posted 22 March 2014 - 16:58
Acum doi ani mi-am luat casa, printre alte electrocasnice comandate am cumparat de la ideall.ro una bucata combina frigorifica LG, cam 1400 ron, cu sisteme de circulatie a aerului pe ventilatoare, mai complexa dpdv tehnic deci, cu garantie doi ani.
Dupa doi ani si jumatate, am control pe firma si citesc aia factura si imi zic: "asta e factura fantoma" si imi scad TVA si impozit pe profit la ea de pe cheltuieli. Am ramas interzis. Daca mi se strica ceva la aparat in timpul asta, cum faceam cu garantia? Le zic la controlori: "pai si cum facem, nu anuntati vreun organ sau pe voi insiva?" au saltat din umeri. Oau, a fost prima experienta de acest gen patagonez, sper ca si ultima, si sper ca le si numara cineva oole intre timp. Concluzia o trageti voi. |
#23
Posted 25 March 2014 - 23:50
As vrea sa comand si eu pe acest site câteva produse Gorenje .Îmi da si mie cineva câteva sfaturi dacă fac bn sa comand sau nu? Ma refer la autenticitatea produselor având in vedere ca sunt cu mult mai ieftine fata de site'ul oficial Gorenje .Si îmi poate spune cineva si de ce? Multumesc
|
#24
Posted 26 March 2014 - 17:53
Si eu sunt in aceeasi dilema ca si colega Marylona in ceea ce priveste magazinul ideeal si produsele Gorenje
|
#25
Posted 26 March 2014 - 18:09
Stay muriendo, mie daca-mi spunea unu ca firma de la care vreau sa cumpar bunuri de folosinta indelungata i-a livrat produs cu factura, respectiv garantie pe naspa, ma duceam treij'da mii de kilometri.
Nu inteleg apetitul unora pentru risc. La ce mai intrebati pe forum, then? |
#26
Posted 26 March 2014 - 21:36
woe, on 26 martie 2014 - 18:09, said:
Stay muriendo, mie daca-mi spunea unu ca firma de la care vreau sa cumpar bunuri de folosinta indelungata i-a livrat produs cu factura, respectiv garantie pe naspa, ma duceam treij'da mii de kilometri. Nu inteleg apetitul unora pentru risc. La ce mai intrebati pe forum, then? |
#27
Posted 27 March 2014 - 07:36
Pai daca nu intereseaza garantia(la produsele aflate in garantie eu n-am reparat niciodata contra-cost si credeti-ma ca am reparat), cumparati linistit, eu am achizitionat combina frigorifica LG (originala ) cu unele subtilitati tehnice in nov. 2011 si functioneaza si acum bine-mersi. E improbabil sa iti livreze no name cu marca Gorenje aplicata, produsul trebuie sa aiba ambalaj, etichete si carticele de folosinta relevante in sensul asta. Iar firma exista fizic, adica se supune (majoritatii dintre) legilor din RO ref. protectia consumatorului si altele prevazute cu amenzi samd.
Daca functioneaza produsul mai mult sau mai putin e o chestie de durata de viata a produsului si bafta, pana la urma. Iar daca-s mai scumpe pe alte site-uri, inclusiv ale importatorului (ciudat, f. putini importatori afiseaza preturile pe site deoarece folosesc cu clientii ca ideall.ro politici de discount, fidelizare, stocuri), nu-i un capat de tara, pot fi produse din stocuri excedentare, promotii samd., cumparate de la alti importatori sau importate de firma respectiva direct. Am cunoscut personal sef de magazin online care achizitiona stocuri de electronice(noi) din UE(aer conditionat, IT), aducea cate un TIR-doua si le vindea asumandu-si din profit cheltuiala cu trei-patru produse care se intorceau in perioada de garantie. |
#28
Posted 29 September 2014 - 09:42
A mai cumparat cineva de la ideall.ro in ultima perioada? sunt OK produsele, garantia, factura, etc?
|
|
#29
Posted 03 October 2014 - 19:09
Eu numai de la ei cumpar ca-s printre cei mai ieftini. Ultima data am luat un congelator no-frost Gorenje.
Produsele sunt aceleasi ca cele din magazin. Garantia vine doar stampilata dupa cate imi amintesc (necompletata).Bineinteles ca primesti si factura. Edited by Clovis, 03 October 2014 - 19:11. |
#30
Posted 04 December 2014 - 09:23
In viata mea nu am patit asa ceva. Am cumparat de Black Friday un laptop de la Ideall.ro si din secunda ZERO nu a functionat. Ii sunt a doua zi imi zic ca nu merge si imi spun ca nu este tipul care se ocupa de retururi si sa astept o saptamana. Astept cuminte o saptamana si ii sun si imi dau de fiecare data acelasi raspuns: o sa fi sunat de d-l Daniel.
Au trecut aproapte 2 saptamani, vine Craciunul si eu nu o sa am cum sa dau cadoul. Este inadmisibil asa ceva si consider ca acest magazin da dovata de nesimtire si neseriozitate. Ideall.ro este un magazin DE EVITAT!!!! Calitatea unui magazin la fel ca si a unei firme de asigurari (spre exemplu) se vede atunci cand ai probleme, nu cand ti se iau banii si ti se promite marea cu sare. |
#31
Posted 05 December 2014 - 13:54
Am aceeasi problema pe care o are ORIO.
Am comandat un storcator de la ei. Nu functioneaza. Am incercat sa iau legatura cu ei. Raspund foarte greu la telefoane. In momentul in care raspunde cineva mi se comunica sa sun la alt numar de telefon pentru retur. BIneinteles ca la acel numar nu raspunde nimeni. Nu doresc sa apelez la garantie deoarece produsul nu a functionat deloc. Doresc retur la marfa si banii inapoi. Nu credeam ca mai exista astfel de magazine. Parerea mea este ca au marfa dubioasa cu diverse probleme. La mail nu raspund. Astazi voi ajunge la OPC pentru reclamatie. Evitati acest magazin! |
#32
Posted 08 August 2017 - 17:37
neseriosi, nu platiti in avans, am o comanda din 2 august si numai minciuni pana acum de la ei. Le-am cerut banii inapoi, daca maine nu primesc raspuns fac plangere la ANPC. Nu am mai intalnit asemenea cazuri, desi cumpar de multe ori fara nicio informare despre magazin.
Edited by liberlamare, 08 August 2017 - 17:45. |
#33
Posted 09 August 2017 - 09:04
Oare cand o sa intelegeti ca la comanda on-line se plateste ramburs? Scuze daca jignesc dar doar prostii platesc in avans cand au posibilitatea de plata ramburs....
|
|
#35
Posted 17 September 2022 - 08:43
#36
Posted 18 September 2022 - 09:53
Nu e nimic, isi schimba firma si se baga pe marketplace emag, elefant (daca nu sunt deja)
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users