Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Trenulete

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
1684 replies to this topic

#973
alex2_ar

alex2_ar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 11.06.2009

View Postchris_dvb, on 26 decembrie 2018 - 22:16, said:

Asa e. Nu vreau sa zic ca am fost si eu unul dintre ei, dar recunosc, am fost sceptic si retinut o vreme. Lucru oarecum normal cand vine vorba de asemenea sume de bani.  In final e totul peste asteptari. Si ma bucur ca este asa. Alex, vreau sa te felicit in special pt munca depusa in domeniul proiectelor de sunet. Este o colaborare extraordinara,care sper sa se dezvolte si pe mai departe. In acest fel se va umple incet acest gol care din pacate exista privind locomotivele romanesti. Din pacate, marii producatori precum Piko, Roco & Fleischm. etc nu le au in programul lor. Din motive oarecare. Cerere ar fi. Au mai scos ei si alte locomotive din tari sau companii feroviare, despre care ma indoiesc ca se inghesuie lumea sa le cumpere. Se poate vedea foarte usor ce se cumpara si ce nu, doar observand stocul unor anumite modele pe anume site-uri de specialitate. Mda, asta e... Bine ca exista totusi MTB si AF.
Eu chiar sustin critica constructiva, ca numai asa evoluam. Dar de multe ori la noi trebuie sa se analizeze si ultimu surub daca este exact la 1/87, iar apoi se cumpara conversii la dublu pret, care le vad defectele de la 2 m distanta, fara sa intru in detalii. Si apoi tot ei se plang ca nu ne iau in seama producatorii.

#974
elef

elef

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,666
  • Înscris: 03.10.2014
Hai sa vedem la  modelul MTB:
Rapid fara nevoie de masurat fiecare surub ca e 1:87:
Greseli de proiectare:
1.plug gresit(Savin facea la un moment dat pluguri din rasina care erau mai aproape de realitate)
2.Geamuri coltar gresite(de fapt nu-s)
3.Faruri prea distantate unul de altul.
4.Capacele de la cutiile de osie.
5. 2 indusi-uri pe boghiu .

Gresile de executie:
1.Pe acoperis se mad urmele de la CNC-ul cu care au facut matrita - mai trebuia prlucrata nitel.
2.Defecte de vopsire

Acum avand in vedere ca DA-uri GEconvvm/Tillig nu se mai gasesc  MTB-ul ramane cam varianta unica cu toate defectele de rigoare.

Edited by elef, 29 December 2018 - 19:03.


#975
alex2_ar

alex2_ar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 11.06.2009

View Postelef, on 29 decembrie 2018 - 19:02, said:

Hai sa vedem la  modelul MTB:
Rapid fara nevoie de masurat fiecare surub ca e 1:87:
Greseli de proiectare:
1.plug gresit(Savin facea la un moment dat pluguri din rasina care erau mai aproape de realitate)
2.Geamuri coltar gresite(de fapt nu-s)
3.Faruri prea distantate unul de altul.
4.Capacele de la cutiile de osie.
5. 2 indusi-uri pe boghiu .

Gresile de executie:
1.Pe acoperis se mad urmele de la CNC-ul cu care au facut matrita - mai trebuia prlucrata nitel.
2.Defecte de vopsire

Acum avand in vedere ca DA-uri GEconvvm/Tillig nu se mai gasesc  MTB-ul ramane cam varianta unica cu toate defectele de rigoare.

1. si tillig si MTB au plugu gresit
2. corect
3. nu detin informatia, deci nu ma pronunt
4. nu detin informatia, deci nu ma pronunt
5. nu detin informatia, deci nu ma pronunt
6. tillig are carcasa taiata in doua pe lungime (ceea ce e absolut oribil) la MTB e ok
7. tillig are prinderea pe boghiu cam ciudata si face ca mersul sa para ca si cum se leagana urat la locomotiva , la MTB e ok
8. tillig are prinderea carcasei cu 2 suruburi mai spre mijloc, ceea ce face ca extremitatile sa se distanteze fata de sasiu, de acolo si renumitul zambet, la MTB e ok
9. placa electronica la tillig nu permite functii mai avansate (care existau si in 2009 pe alte locomotive), la tillig poti controla independent farul de sus, si in functie de mers, de asemenea poti avea si iluminat separat pe cabina
10. greseli de vopsire au amandoua (sunt cu ele in fatza)
11. tillig de la 500 euro in sus daca ai noroc sa il gasesti, MTB vreo 200 euro in magazin

#976
alex2_ar

alex2_ar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 11.06.2009
Salutare tuturor:
Am facut si prima mea varianta de clasa 47, cat mai detaliata posibil.
Se poate porni doar cu ventilatia mica
Se poate controla independent ventilatia mare
Obligatoriu va porni peste o anumita viteza ventilatia mare (ca si cea reala) ca sa nu se arda traful :), dar daca se doreste se poate opri in mers pentru o perioada scurta iar apoi vor porni automat
Compresorul elicoidal (a fost un efort destul de mare sa izolez sunetul si sa il fac independent, deoarece la locomotiva reala, la contactul cu linia porneste ventilatia mica si nu poate fi oprita, iar compresorul elicoidal este foarte silentios de felul lui )
Restul de detalii (gen anunturi , discutii mecanici, nisipar etc... sunt la fel ca la toate proiectele mele)
Delaii mai jos:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rC5a88Hj69I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#977
chris_dvb

chris_dvb

    ...::: c :::...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,354
  • Înscris: 19.04.2008
Un lucru extraordinar. Felicitari pentru munca depusa.

Mi-ar place si un "delfin" la colectia mea. Pacat insa, ca nu se mai gasesc EA-uri in general. Odata am fost precomandat una alba cu capete rosii de pe un site, dar n-a mai venit.
Oare nu mai produce AF?

#978
chris_dvb

chris_dvb

    ...::: c :::...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,354
  • Înscris: 19.04.2008
O mica impresie despre DA-ul meu:

Attached File  2019-01-08 06_56_27-MTB_HGD 13014 - 060 DA 876 CFR - YouTube .jpg   632.58K   9 downloads

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PEMIz6f86Is?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ma surprinde foarte placut un lucru: ruleaza foarte linistita, fara sacadari, chiar si la viteze mici. Se incalzeste putin in partea de sus.. cel putin asa am avut impresia, ca e calduta. Sunt uimit si foarte placut surprins si de proiectul de sunete. Bravo Alex!

Apropos, ceea ce pare a sacada in clip, e de la framerate-ul de rahat. Inca nu am gasit o solutie sa depasesc aceasta problema. Deci locomotiva ruleaza excelent!

#979
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,508
  • Înscris: 25.04.2007
Superbe locomotive, si EA a lui Alex si DA a lui Cristi. Iar sunetele... mi-au adus aminte de vremurile cand mergeam cu ele prin tara.
Imi pare foarte rau ca nu se fac si pe scara N, pe care colectionez eu. Am vrut sa mi le cumpar la scara H0 doar din nostalgie, sa le tin in vitrina si sa ma uit la ele, dar am rezistat in speranta ca le voi gasi vreodata pe N. Mi le doresc din epoca a patra. Am achizitionat la un moment dat o electrica austriaca OBB type 1043 cu patru osii de la Fleischmann, cu gandul s-o transform in CFR, dar am ramas cu intentia si cu electrica vopsita in rosul austriac.

Edited by Cousteau, 09 January 2019 - 22:07.


#980
alex2_ar

alex2_ar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 11.06.2009
Mai bine cumpara macar 1 exemplar sa ai de nostalgie, deoarece sunt editii limitate si niciodata nu o sa se mai refaca, parerea mea.

#981
chris_dvb

chris_dvb

    ...::: c :::...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,354
  • Înscris: 19.04.2008
@Cousteau:

e un pas decisiv si important, atunci cand te hotarasti sa faci o conversie. Un pas ireversibil. Depinde foarte mult cine o face (conversia) si experienta care o are in domeniu. Pe de-alta parte, sa ai o frumusete de locomotiva originala, fie ea ÖBB, sau altceva...nu stiu, dar pe mine unul m-ar durea inima sa fac asa ceva. Inteleg, dorinta si tentatia e mare de a avea modele CFR. Norocul meu e ca, colectia mea e pe H0 si in acest fel ma pot descurca de bine, de rau..multumita modelelor electrice de la AF (pe care nu le pot gasi nicaieri) si MTB, care spre bucuria mea, se gasesc pe hgd.ro. Speram sa ramana asa si in continuare.

Spre siguranta, eu as urma sfatul lui Alex si as achizitiona una pe H0, cat mai exista. Pentru ca, dupa cum se stie, aceste modele dispar si cine stie ca va mai veni. Apropos, nu te-ai gandit niciodata sa treci pe H0? Sau macar sa faci in paralel cu N o colectie CFR pe H0. Ar fi o varianta interesanta. Am vazut undeva, pe net, o diorama pe care circulau intr-o armonie perfecta atat modele H0 cat si TT (parca..) Omul chiar avea intersectii din fabrica (habar n-am ce producator) combinatii H0/TT. Interesanta chestie.

Salutari,
Cristi

Edited by chris_dvb, 10 January 2019 - 13:13.


#982
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,508
  • Înscris: 25.04.2007
Salut, am mers pe N din cauza spatiului. Colectia mea este axata pe epoca III DB, cu exceptia acestei electrice. Am trei aburoase: BR 64, BR 23 si BR 38 Fleischmann, doua diesel V200 Roco  si una V160 tot Fleisch, plus alectrica asta austriaca din epoca IV. Toate digitizate. Vagoane, in jur de 30, plus 35 metri de sine incluzand o droaie de macaze. Deci mi-ar fi nu stiu cum sa trec pe H0.
Ai dreptate cu neinduratul sa modific modelul, cand am vazut-o cat e de frumoasa am lasat-o asa si doar i-am pus decodor digital, ca o luasem pe analog.
Numai bine!

#983
chris_dvb

chris_dvb

    ...::: c :::...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,354
  • Înscris: 19.04.2008
Si mie imi plac in general epocile III-IV DB. V200 este unul din modelele mele preferate. Cand eram copil, unchiul meu avea una pe TT. M-am indragostit de ea. Poate a fost prima dragoste (care nu se uita niciodata Posted Image ), cine stie. Acum a trecut pe N!!! Si ghici ce locomotiva si-a cumparat, tot de la Fleischmann? Tot o V200. Superba, fara cuvinte. Daca nu aveam asa investitie in H0, probabil ca N ar fi fost vaianta potrivita si pt mine. Tot din lipsa de spatiu. Momentan, le admir doar in vitrina. Asa ca, stiu cat is de frumoase modelele Fleischmann in general.

Ai modelele frumoase. Aburoasele de care zici, imi plac si mie. Sa le stapanesti sanatos! Asa e din pacate, acest Hobby necesita spatiu, foarte mult spatiu. Dar este si cel mai frumos Posted Image

#984
chris_dvb

chris_dvb

    ...::: c :::...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,354
  • Înscris: 19.04.2008
Intre timp, am mai luat ceva vagoane, printre care un vagon de dormit DB Roco.
Mi-a placut mie si am zis ca, o sa-i gasesc eu un loc undeva. Doar ca, odata ajuns la mine, am observat ca s-au desprins gemuletele de pe carcasa. Probabil de la transport.
M-am apucat sa-l deschid, vagonul avand ceva anisori la activ...lucru care insa nu ma deranjeaza. Ce m-a surprins insa in mod placut, odata cu desprinderea acoperisului de pe restul vagonului, mi-a sarit in fata (la propriu) un sistem de iluminat, care la inceput nici nu am stiut ce este. Pana am descoperit doua beculete cu filamentul inca intact. Dupa acel sistem, mi-am dat seama ca vagonul are ceva vechime. Acuma urmeaza sa vad, daca imi prind mintea cu el, poate il finalizez cu niste lamele colectoare pe roti, ca sa-l fac sa "straluceasca" si noaptea Posted Image.


Attached File  20190113_094023.jpg   346.2K   15 downloads Attached File  20190113_094038.jpg   338.65K   14 downloads Attached File  20190113_094256.jpg   310.41K   12 downloads Attached File  20190113_094329.jpg   318.76K   15 downloads Attached File  20190113_094237.jpg   263.54K   14 downloads Attached File  20190113_094212.jpg   264.12K   15 downloadsAttached File  20190113_093326.jpg   376.88K   14 downloads Attached File  20190113_093207.jpg   440.71K   14 downloads Attached File  20190113_093213.jpg   375.77K   15 downloads Attached File  20190113_093245.jpg   344.17K   14 downloads Attached File  20190113_093311.jpg   283.75K   12 downloads Attached File  20190113_093544.jpg   152.69K   13 downloads Attached File  20190113_093721.jpg   218.02K   12 downloads

Edited by chris_dvb, 13 January 2019 - 12:09.


#985
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
Cineva foarte pasionat.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FqGgOjIiawM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#986
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
Unul din ăsta mi-ar plăcea. E un WLABMH 175 (71-31 în România)... foarte mişto vagoanele la mărime reală. WLABmh 174  arată cam la fel (dar au frână pe disc)... şi 174 există ca 71-31.   :wub:   174 a fost produs cam din 1959 până prin 1967-1968 (am văzut şi unul din 1959), iar 175 cam din 1967 până prin 1972 (ultimele aveau acoperişul drept în capete). 174 produse între 1959 şi 1964 (cel puţin aşa am constat studiindu-le) aveau iniţial uşile de intercomunicaţie de tip armonică şi cred că boghiuri München-Kassel (nu ştiu când au pus M.D.-uri); cred că toate aveau iniţial uşile de urcare/coborâre dintr-o bucată.

Un pasionat pasionat!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FqGgOjIiawM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 19 January 2019 - 01:31.


#987
chris_dvb

chris_dvb

    ...::: c :::...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,354
  • Înscris: 19.04.2008
Am si un vagon CFR de dormit. Tot in stilul ala. Roco amandoua, doar ca CFR-istul e de productie mai noua. Se obsearva la detalii. Mai e si diferenta de scara, CFR-ul este exact 1:87, pe cand DB-ul este la scara 1:100. Putin mai micut. Nu arata chiar bine langa altele mai lungi, dar merge si asa Posted Image.



Attached File  20190119_081402.jpg   307.83K   26 downloads  Attached File  20190119_081420.jpg   250.85K   23 downloads


Frumos clip. Ce nebuneala acolo in gradina Posted Image e fain sa ai asa ceva.

#988
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
Ce vitrină cu bunătăţi!  :o

#989
alex2_ar

alex2_ar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 11.06.2009
Un tren personal de pe vremuri demult apuse:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SKUn4QU4Vvc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#990
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
Ultima dată am mers cu un T.E. pe ruta Ploieşti Vest - Buda - Plopeni - Slănic şi retur în 2000 şi ceva.
Unele lucruri nu trebuiau să dispară, dar din păcate au dispărut.   :(   Există T.E. modernizate, dar aş fi vrut şi originale. Unele amintiri reuşim să le recreăm, dar altele le putem doar privi în imagini, doar putem citi despre ele sau nici măcar astea   :(

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate