Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Access 97 si VBA - vreau sa dau valori unei variabile intr-un ciclu For

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006
Se dau 2 tabele in relatie one to many, si un form care trebuie sa exporte in fisiere separate valorile din al doilea tabel, in functie de valoarea cheii primare din primul tabel.
Am reusit sa fac exportul, desi sunt incepator rau in Access, insa numai alegand manual pe rand valorile cheii din primul tabel.
As vrea sa realizez un ciclu for, in care valoarea variabilei de filtrare sa circule singura prin valorile cheii primare, astfel incat aceasta actiune sa se realizeze dintr-un singur click. Nu reusesc insa sa-mi dau seama cum se face. Va rog sa ma ajutati, daca puteti, si va multumesc anticipat.

#2
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,467
  • Înscris: 04.10.2002

 JJOne, on Dec 9 2006, 16:25, said:

Se dau 2 tabele in relatie one to many, si un form care trebuie sa exporte in fisiere separate valorile din al doilea tabel, in functie de valoarea cheii primare din primul tabel.
Am reusit sa fac exportul, desi sunt incepator rau in Access, insa numai alegand manual pe rand valorile cheii din primul tabel.