Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Jurnal : Golf 4 Variant PD TDI 131 Cp

- - - - -
  • Please log in to reply
595 replies to this topic

#55
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Confirm si eu la relanti este trecut si in cartea lui mai zgomotos (79 dBA), decat in mers (73 dBA) si nu am suta, sunt la categoria "musca" !  :coolspeak:

#56
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mai.. eu am 1.78 si vre-o 96 de kile. insa pe locul pasagerului fata asa se simtea. Cel mai mult m-a deranjat faptul ca amortesti pe locurile din spate la drum mai lung.. poate o fi din cauza ca e prea jos sezutul banchetei?

#57
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
In spate nu se sta bine, fiul meu are 1,87 si in spate e dezastru sa stea, mai ales ca sta ca o putoare pe jumatatea banchetei.
A mea sotie are 1,65 si in spate sta perfect, dar si ea a zis ca sta mai bine in 405 ( bine in 405 poate sa stea picior peste picior    :lol:    )
Am incercat si eu astazi sa stau in spate, daca stai lipit de spatar e bine, daca vrei sa stai mai lejer, asa mai a lene, nu merge, ating cu genunchii in spatarul scaunului soferului ( scaunul reglat pt mine ).
Dar cum Golful eu l-am luat pt familie, si sintem trei, e bine. Nu am bagat trei persoane in spate, sa mearga cu trenul, eu am luat masina pt ai mei, nu pt rude, prieteni....
Vad ca si tie ti-a priit sarbatorile.   :console:

#58
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Si mai conteaza totusi in ce pozitie sunt scaunele din fata, daca soferul si pasagerul din fata stau cu ele mai spate de stalpul B, firesc ca spatiul in spate scade simtitor, daca spatarul scaunelor fata sta exact in dreptul stalpului B e chiar OK, cel putin pentru mine.  :coolspeak:

#59
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Vara - Iarna / Curat - Murdar
Coborire Transfagarasani  6.01.2007
Urita, este masina murdara.   :puke:

Attached Files



#60
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostZazie, on Jan 8 2007, 16:51, said:

...,sa ai grija de ea,si cand se poate sa-i dai talpa,ca ii plac turatiile peste 3000. :peacefingers:
Multumesc la fel, si lasa gindurile rele, sti tu.   :nonobad:
:huh:  nu este cam mult ? peste 3.000 ? pai la 3.000 am 170 km/h in a 6-a.  Glumeam.   :P
Am auzit ca ti-ai curatat turbo, sau ma insel ? tu nu i-ai dat in botic ?
Aici ai citit ?

http://forum.softped...howtopic=137264

#61
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View PostMAK, on Jan 8 2007, 17:01, said:

Multumesc la fel, si lasa gindurile rele, sti tu.   :nonobad:
:huh:  nu este cam mult ? peste 3.000 ? pai la 3.000 am 170 km/h in a 6-a.  Glumeam.   :P

Duminica am condus un Golf 4 Variant, 2002, 1.9 Tdi, 90 cai, alb, EDITION, 4 air-bag, cu ESP. Mi se pare subtirel volanul in comparatie cu cel al Focus-ului, de exemplu  sau cu cel in 3 spite de la VW. Motorul mergea bine, am schimbat de obicei in 2800-3000 RPM, ca sa fie "in cuplu" pentru treapta superioara. Eu am 1.78m si 100kg (si eu am luat ceva proportii dupa sarbautori, damn!), pot spune ca in spatele meu sta comod o persoana obisnuita. Am mers cam 40km, nu mi s-a parut ca ar fi obositor de condus, sau ceva de genul. Ce sa zic, daca ar avea suspensia independenta  :inlove:  ar face toti banii.

@MAK Te rog frumos sa nu mai circuli cu farurile asa murdare. Nu cred ca mai vezi nimic cu ele. Si te mai rog sa nu mai pui poze cu saraca masina chinuita de atatea noroaie!

#62
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostMarius3k, on Jan 8 2007, 21:14, said:

@MAK Te rog frumos sa nu mai circuli cu farurile asa murdare. Nu cred ca mai vezi nimic cu ele. Si te mai rog sa nu mai pui poze cu saraca masina chinuita de atatea noroaie!
:)  Dupa ce am coborit Transfagarasanul, am tras pe dreapta si am spalat geamurile si farurile, eram pregatit pt asa ceva.
De cind ma stiu, nu am avut masina asa murdara dupa 250 Km.
Uite asa arata acum :   :rolleyes:
PS : La spalatorie, transpira aia cind ma vad   :lol: , sint cu ochii pe ei, dar le dau tot timpul dublu, si patronul le lasa lor banii.
Cind termina si sint multumit, rasufla usurati.
Patronul spalatoriei este un bun prieten.

Attached Files

  • Attached File  3.JPG   260.17K   169 downloads

Edited by MAK, 08 January 2007 - 22:34.


#63
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,916
  • Înscris: 03.12.2005
te-am prins. recomanda-mi o spalatorie mai cu simt de raspundere prin craiova. sau poate ne intalnim cand ma intorc, sapt viitoare si testam una pe care am observat-o eu mai rasarita, bem o cafea ceva.

#64
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postsebulbus, on Jan 8 2007, 22:45, said:

te-am prins. recomanda-mi o spalatorie mai cu simt de raspundere prin craiova. sau poate ne intalnim cand ma intorc, sapt viitoare si testam una pe care am observat-o eu mai rasarita, bem o cafea ceva.
Da, sa zicem ca vii din centru catre Groapa , si la semafoare Casa Stintei, nu mergi drept catre iesire din Craiova - Practiker, ci faci in pic dreapta pe vechea strada ce intra in Craiovita, treci de biserica, si la 200 metri este o spalatorie pe stinga, Gamberu.
Patronul, un baiat de nota 10, are porecla Bebita, daca ajungi pe acolo, ii spui ca esti coleg de forum cu MAK.
PS : eu am porecla asta de 25 de ani, deci nu este un nick pus aiurea.

#65
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
E o problema la Golf-uri asta cu turbina care se infunda? Sau apare frecvent la toate motoarele. Intreb pentru ca la Mondeo a meu, dupa ~134ooo km nu are nici o problema turbina. Am vazut mondeo TDDI cu 180ooo fara probleme la turbina. Aici sunt 2 golfuri si ambele au avut turbinele infundate. Intreb pentru ca sunt doar curios...

#66
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Nu stiu daca sa scriu aici, sau la service area.
Scriu totusi aici, ca poate mai sunt unii in situatii asemanatoare.
Se da una bucata VW Golf 4 Variant, 1.9 TDi, 90CP, 2002. Are urmatoarele probleme:
- Acul vitezometrului nu mai misca de ceva timp. Vreo saptamana-doua a functionat, dar total aiurea, adica: la 80km/h sa zicem, arata 30 sau mai putin. Acum e mort.  
- Acul indica corect cantitatea de motorina din rezervor, dar cand mai are sa zicem vreo 10-15 litri in rezervor si ia un viraj sau urca o panta, se aprinde martorul de bord care semnalizeaza lipsa combustibilului. Acest lucru se intampla si daca are jumatate de rezervor de combustibil.
Ati mai intalnit tipul asta de probleme?
Precizez ca omul nu s-a dus inca la service, din diverse motive.

#67
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
oviviu, da, este o problema cu turbinele, pt ca le-au facut prea strinse , adica pe un motor cu 2 valve pe piston trebuia sa scoata putere, si au ajutat mult cu turbinele.
Daca mergi bine cu masina nu ai probleme, eu am curatat turbina, dar are 190.000 Km si acum merge perfect, cred eu inca 100.000 Km.
Marius3k, nu am auzit de problema asta, dar cred ca este din calculator, si fara sa faca un test vag-com nu o sa stie ce are.

#68
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View PostMAK, on Jan 11 2007, 09:34, said:

oviviu, da, este o problema cu turbinele, pt ca le-au facut prea strinse , adica pe un motor cu 2 valve pe piston trebuia sa scoata putere, si au ajutat mult cu turbinele.
Daca mergi bine cu masina nu ai probleme, eu am curatat turbina, dar are 190.000 Km si acum merge perfect, cred eu inca 100.000 Km.
Marius3k, nu am auzit de problema asta, dar cred ca este din calculator, si fara sa faca un test vag-com nu o sa stie ce are.
S-a notat! Merci mult!

#69
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Masinuta a primit cateva cadouri de vreo 3 zile si anume un car-kit "Radio-Blue" cu Bluetooth si folie 3M Panther pe geamurile laterale (50 %) si luneta (25 %). Totalul a fost de 450 euro, un pret bun zic eu, o sa pun si cateva poze in curand. :peacefingers:

#70
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Confirm si eu lipsa locului in Golf IV fata-spate, dar pentru modelul in 3 usi. Nu ca stai inghesuit, dar nici foarte comod nu stai. Dar vad ca o plimbi, nu gluma, MAK... la multi km si vroiam sa intreb cat te-a costat pana acum ce ai bagat in masina (distributie & shit). In orice caz, motorul si cutia sunt de nota 10. Insa nici 405-ul nu sta rau, unul dintre cele mai reusite modele, de pe vremea cand faceau masini fiabile :naughty: Cu gust si frumos facut, felicitari!

Scania, am citit eu bine, e 2005??? Inseamna ca ai luat-o super bine.

Interesanta relatarea lui romaximus fata de Logan, insa cum ti s-a parut per ansamblu fata de logan, adica confort la drum, tinuta de drum, insonorizare, etc. Cat despre TDi-uri, nu e un secret pentru nimeni ca sunt zgomotoase :peacefingers:

#71
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostRedMan_BZ, on Jan 14 2007, 15:58, said:

Confirm si eu lipsa locului in Golf IV fata-spate, dar pentru modelul in 3 usi. Nu ca stai inghesuit, dar nici foarte comod nu stai. Dar vad ca o plimbi, nu gluma, MAK... la multi km si vroiam sa intreb cat te-a costat pana acum ce ai bagat in masina (distributie & shit). In orice caz, motorul si cutia sunt de nota 10. Insa nici 405-ul nu sta rau, unul dintre cele mai reusite modele, de pe vremea cand faceau masini fiabile :naughty: Cu gust si frumos facut, felicitari!
Mersi, pai pt asta este masina, sa fie plimbata, si cind te gindesti ca nu am pus nici 10% din excursii.
Pai Golful sa sti ca nu a cerut multi bani pina acum, daca este vorba de reparatii pot sa spun, bucsile bara stabilizatoare ( 250.000 lei ) curatat turbo si o piesa in turbo care a costat 500.000 lei, telescoapele pe spate pe care le-am schimbat pt ca cele de pe masina era confort, dar bune, ( telescoape + bucsile de cauciuc = 5 mil si ceva )
Consumabile : placute frina fata ( 1.300.000 lei ), distributie ( curea + role = 6.600.000 lei ) si filtre polen, aer, si schimb de ulei+ filtru. Asta in 30.000 km. Nu am schimbat filtrul de motorina niciodata, eu am 30.000 Km cu ea si nu stiu de cind nu a fost schimbat.
Deci la nr de Km pe care ii are masina 192.000 (parca, acum) eu cred ca este bine.
405, o fi el vechi, dar cum este 100% galvanizat, si motorul diesel simplu si perfect, este impecabila pt drumuri desfundate, la pescuit, pe dealuri la gratare, deci sint multumit de ea.

Attached Files



#72
alex.20

alex.20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 31.03.2006
Golfu-ul cat % este galvanizat ?
Eu am schimbat lichidul de frana si a fost 1.200.000 + 100.000 verificarile de placute si jocuri.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate