Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfanta Treime
#6625
Posted 09 January 2019 - 22:45
dapix, on 09 ianuarie 2019 - 22:33, said:
nimic concret. goange, doar. E amuzanta stradania matale de a refuza sa accepti ca Biblia il prezinta pe Dumnezeu ca fiind ceva ce implica unitate in contextul faptului ca nici despre om nu ai reusit sa contraargumentezi ca implica unitate. |
#6626
Posted 09 January 2019 - 22:49
#6627
Posted 09 January 2019 - 22:55
dark, on 09 ianuarie 2019 - 22:45, said:
”Unitate”, adică unul, nicidecum trei. Unde ai găsit Ă®n biblie definiția că Dumnezeu este...trei entități diferite? Dacă nu trei, cel puțin Două! Ruah HaKodesh, adică Duhul Sfânt este la genul feminin, și îl reprezintă pe Dumnezeu, YHWH este la genul masculin, iar Ruah HaKodesh este la genul feminin, explică-mi de ce o astfel de prezentare?! pacopaco1967, on 09 ianuarie 2019 - 22:49, said:
Unitate nu inseamna unul ci mai multi uniti. in schimb in biblie dumnezeu spune ca el e unul. Corect! Păi Biblia spune că El este Unul Singur, pentru că așa și este! Însă aici, Biblia se referă doar la partea Divină de Principiu Masculin, adică YHWH, știi tu, Tatăl Neprihănit... El este Unul, însă termenul ebraic Elohim, se referă la AMÂNDOI! Edited by heart_of_ice, 09 January 2019 - 23:01. |
#6628
Posted 10 January 2019 - 09:31
#6629
Posted 10 January 2019 - 17:26
#6630
Posted 12 January 2019 - 09:01
heart_of_ice, on 09 ianuarie 2019 - 22:55, said:
Dacă nu trei, cel puțin Două! Ruah HaKodesh, adică Duhul Sfânt este la genul feminin, și îl reprezintă pe Dumnezeu, YHWH este la genul masculin, iar Ruah HaKodesh este la genul feminin, explică-mi de ce o astfel de prezentare?! |
#6631
Posted 26 January 2019 - 17:15
dark, on 10 ianuarie 2019 - 09:31, said:
Deci nu, termenul Elohim are ca Ă®nțeles primar, sensul de Puternic. Fals, "elohim" are la bază sensul de "cei puternici", la plural nu la singular! Mai poate însemna și "judecători", tot la plural bineînțeles! "ELOHIM" NU ARE NICIO LEGĂTURĂ CU SINGULARUL, UNUL, UNICUL, ETC, CI DOAR CU PLURALUL!! Kriss77, on 10 ianuarie 2019 - 17:26, said:
Elohim este un plural. Deci poate ''puternici''. Corect! Sau "cei puternici"!! dark, on 12 ianuarie 2019 - 09:01, said:
Așa scrie Ă®n Biblie, că Duhul sfânt este ...de genul feminin? Hai să nu ne cramponăm de tradițiile iudeilor. Multe Ă®nvățături iudaice sunt tributare Babilonului, unde au fost duși Ă®n exil, datorită păcatelor, și de acolo s-au Ă®ntors cu tot felul de idei și Ă®nvățături, inclusiv nemurirea sufletului. Lasă gargara ieftină, tradițiile evreilor n-au nicio legătură cu regulile gramaticale ale vechii limbi ebraice! DS este la genul feminin! Punct! "tot felul de idei și învățături, inclusiv nemurirea sufletului"... n-are nicio legătură cu ceea ce credeau evreii antici! Evreii antici credeau Adevărul, adevăr pierdut astăzi de iudaism și creștinism! Din păcate! Edited by heart_of_ice, 26 January 2019 - 17:17. |
#6632
Posted 26 January 2019 - 19:22
dark, on 12 ianuarie 2019 - 09:01, said:
Așa scrie în Biblie, că Duhul sfânt este ...de genul feminin? Ebraicul "ruach" este feminin. Grecescul "pneuma" este neutru. Atunci când Isus vorbeste despre Duhul Sfant foloseste masculinul "El". Dar Duhul lui Dumnezeu nu este nici de genul feminin, nici masculin, nici neutru. |
#6633
Posted 26 January 2019 - 19:43
Cu excepția că nu folosește masculinul ”el” pentru duh, decât pentru personificarea lui ca mângâietor (un duh, două duhuri - un mângâietor, doi mângâietori).
|
#6634
Posted 26 January 2019 - 22:56
penticostalul, on 26 ianuarie 2019 - 19:22, said:
Dumnezeu este duh, nu are identitate de gen... Ebraicul "ruach" este feminin. Grecescul "pneuma" este neutru. Atunci când Isus vorbeste despre Duhul Sfant foloseste masculinul "El". Dar Duhul lui Dumnezeu nu este nici de genul feminin, nici masculin, nici neutru. Dumnezeu (Eloah) este la singular și reprezintă o Persoană a Divinității, Elohim este pluralul și reprezintă Divinitatea, adică cel puțin Două Persoane, dacă nu chiar Trei! penticostalul, on 26 ianuarie 2019 - 19:22, said:
Dar Duhul lui Dumnezeu nu este nici de genul feminin, nici masculin, nici neutru. Duhul lui Dumnezeu, adică Ruah HaKodesh, este la genul feminin, asta spune limba ebraică, asta credem, nu interpretăm noi după cum ne taie capul, ca să ne iasă nouă pasența doctrinală! "Elohim l-a creat pe om după chipul Său, bărbat și femeie i-a făcut!" Acum ți-e clar?! |
|
#6635
Posted 07 February 2019 - 10:31
logic1, on 26 ianuarie 2019 - 19:43, said:
Cu excepția că nu folosește masculinul ”el” pentru duh, decât pentru personificarea lui ca mângâietor (un duh, două duhuri - un mângâietor, doi mângâietori). |
#6636
Posted 10 February 2019 - 12:43
Matei 28:19 Duceţi-vă şi faceţi ucenici din toate neamurile, botezându-i în Numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh.
Unii zic ca Duhul Sfant nu este persoana. Dar, daca nu ar fi persoana, nu ar avea nume! In plus, tot din versetul de mai sus, reiese ca Tatal, Fiul si Duhul Sfant au un singur nume. Adica sunt trei persoane, dar o singura fiinta. |
#6637
Posted 11 February 2019 - 15:52
Nu e vorba de nume propriu, ci de autoritate. Așa cum ai zice "În numele legii ești arestat". Anterior vorbise de "toată autoritatea" primită, în baza căreia îi trimite să facă ucenici (să boteze).
|
#6638
Posted 12 February 2019 - 15:13
logic1, on 11 februarie 2019 - 15:52, said:
Nu e vorba de nume propriu, ci de autoritate. Așa cum ai zice "În numele legii ești arestat". Anterior vorbise de "toată autoritatea" primită, în baza căreia îi trimite să facă ucenici (să boteze). Nu esti arestat in numele legii, la general, ci in numele unei anumite legi, particulare. |
#6639
Posted 12 February 2019 - 16:10
Posibil, dar sensul este în baza sau autoritatea legii.
|
|
#6640
Posted 12 February 2019 - 22:21
#6641
Posted 12 February 2019 - 22:57
Dorel666, on 12 februarie 2019 - 22:21, said: Doar ca atunci cand spui ”in numele Tatalui, Fiului si Sfantului Duh”, atunci vorbesti de persoane, nu de Lege. Sfantul Duh si Tatal sunt persoane ? PERSOÁNĂ, persoane, s. f. 1. Individ al speciei umane, om considerat prin totalitatea însușirilor sale fizice și psihice; ființă omenească sursa: DEX '98 |
#6642
Posted 13 February 2019 - 08:45
salomee, on 12 februarie 2019 - 22:57, said:
Sfantul Duh si Tatal sunt persoane ? PERSOÁNĂ, persoane, s. f. 1. Individ al speciei umane, om considerat prin totalitatea însușirilor sale fizice și psihice; ființă omenească sursa: DEX '98 Ipostasul, în creştinism, este strâns legat de termenul de „substanţă/ousia”. În teologia trinitară patristică din sec.II, termenii de "ousia" şi "ipostas" sunt sinonime. Acești termeni au mai degrabă o valoare de semne convenţionale decât de concepte care să poată arăta identitatea, dar şi diferenţa lor absolută. Sinonimia celor doi termeni era necesară pentru a păstra comun sensul de "ousia" şi a elimina din particular orice limitare proprie individului, pentru ca ipostasul să se întindă la ansamblul naturii comune şi nu să împartă această natură. De aceea, Părinţii Sinodului I de la Niceea dădeau o accepţiune echivalentă termenilor ipostas şi substanţă. Sfântul Atanasie cel Mare le foloseşte într-un sens identic, afirmând într-o epistolă scrisă după 35 ani de la Sinodul I Ecumenic, că ipostasul este „substanţă” şi nu înseamnă alt lucru decât fiinţa însăşi. Cercetările recente au arătat că spre sfârşitul vieţii, Sfântul Atanasie a înclinat să admită deosebirea dintre aceşti termeni, acordând ipostasului sensul de persoană. În Epistola către Papa Damasus, Fericitul Ieronim arăta faptul că nu cunoaşte alt sens al termenului ipostas decât cel de ousia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users