Smartcall - ok sau nu?
Last Updated: Jan 08 2021 22:34, Started by
Paul_Tulcea
, Nov 28 2006 13:25
·
0
#19
Posted 24 March 2007 - 13:51
http://forum.softped...howtopic=116082
Așa este, sau așa era. PDF-ul ăla de pe site-ul Romtelecom nu mai e disponibil, deh, nu au spațiu pe server și l-au scos Edited by roșu, 24 March 2007 - 13:51. |
#20
Posted 25 March 2007 - 17:13
http://www.smartcall...ment.php?doc=12
Disponibilitatea serviciului 1. Aceste cartele pot fi utilizate de la orice telefon - fix, mobil sau public de pe intreg teritoriul Romaniei. Unica cerinta este ca telefonul sa fie setat pe ton. Sa zicem ca sun de pe o cartela Comsote catre un numar Orange si tocmai am razuit codul de acces si fac apelul prinn smartcall . Cat ma costa ? Smartcall nu trebuie sa plateasca taxa de interconect atat Cosmote cat si Orange ? Doar se foloseste de ambele retele pentru realizarea apelului ... |
#21
Posted 25 March 2007 - 17:32
Platesti accesul local in primul rand, deci apelul tau catre "gateway"... dupa care restul la cartela in fucntie de tarife si destinatie.
|
#22
Posted 14 April 2007 - 19:27
"VoIP pe telefoane Nokia" este subiectul.
In momentul de fata sunt clienti care folosesc serviciul de VoIP pe nokia N series si E series. A mai incercat careva serviciul de SIP si pe alte telefoane (sau alte serii Nokia sau device-uri mobile)? Eu am facut o configurare a conectarii telefonului Nokia N80(ie). Pentru mai multe detalii vedeti aici: http://forum.smartca...opic.php?t=1261 Daca a mai reusit careva pe alte discpozitive sunt curios sa vad cum au facut... setari, etc PS: Pentru mine prin WiFi merge dar daca incerc sa folosesc Mobile Internet nu imi merge: se conecteaza clientul de sip dar nu aud si nici nu sunt auzit... Ati reusit careva prin "Vodafone LIVE"/"Mobile Internet"... sa conectati un apel si convorbirea sa se realizeze "normal"? |
#23
Posted 02 May 2007 - 20:21
klauso, on Mar 25 2007, 18:13, said: http://www.smartcall...ment.php?doc=12 Disponibilitatea serviciului 1. Aceste cartele pot fi utilizate de la orice telefon - fix, mobil sau public de pe intreg teritoriul Romaniei. Unica cerinta este ca telefonul sa fie setat pe ton. Sa zicem ca sun de pe o cartela Comsote catre un numar Orange si tocmai am razuit codul de acces si fac apelul prinn smartcall . Cat ma costa ? Smartcall nu trebuie sa plateasca taxa de interconect atat Cosmote cat si Orange ? Doar se foloseste de ambele retele pentru realizarea apelului ... Nu. Contractele de interconectare sunt cam asa: Eu, sun din Orange in Smartcall. Pentru convorbirea respectiva, Orange ii plateste Smartcall o taxa aferenta unui tarif negociat prin contract. Acest tarif este destul de mic, fata de ce platesti tu catre Orange pentru aceasta convorbire. Smartcall plateste Orange-ului, convorbirile initiate din reteaua lui catre abonati ai Orange. Tariful pe care il plateste este mai mare decat cel pe care il primeste de la Orange, dar oricum, din tot acest lant, e posibil ca Smartcall sa obtina pentru tine costuri mai mici decat daca tu ai suna direct. Asta bineinteles, avand niste conventii speciale in acest sens cu operatorii de telefonie implicati, pentru ca altfel nu ar functiona, adica nu ai avea acces la numerele de pe spatele cartelei, prin care se ruteaza convorbirea in centralele Smartcall. |
#24
Posted 19 May 2007 - 12:55
Astazi SmartCall a fost departe de a fi ok, au dat dovada de mult neprofesionism.
Au trimis un mail prin care anunta o "schimbare de sistem". Nu spun de ce o fac, ce avantaje aduce in schimb imi trimit pe mail in clar parola si contul, lucru care imi displace cind am citiva zeci de euro la ei in pastrare. In mare in toate configurarile se inlocuie smartcall cu netmaster si a aparut si un server stun. Noua interfata (albastru-negru) este numai in lb. engleza (da impresia ca este cumparata de undeva) Ii lipsesc numeroase informatii utile cum sunt instructiunile de configurare echipamente, agenda de telefon, si altele in schimb are niste optiuni criptice pentru servicii neoferite astazi. Cu toate ce ei credeau ca au sters linkurile catre vechea interfata (galben-negru) am descoperit impreuna cu ei la telefon ca nu le-a iesit, astfel am aflat ca acum au doua sisteme paralele ... Si da, serverul stun cel nou imi crapa artistic clientul de sip ( cel de la ageet.com - varianta de PC cel pt WM5 merge) - acesta este de fapt motivul pt care i-am sunat. Si inca ceva, de acum pt a forma romtelecom trebuie inceput cu 02 .... Edited by anicoara, 19 May 2007 - 13:04. |
#25
Posted 19 May 2007 - 13:32
anicoara, on May 19 2007, 12:55, said: Astazi SmartCall a fost departe de a fi ok, au dat dovada de mult neprofesionism. Au trimis un mail prin care anunta o "schimbare de sistem". Nu spun de ce o fac, ce avantaje aduce in schimb imi trimit pe mail in clar parola si contul, lucru care imi displace cind am citiva zeci de euro la ei in pastrare. In mare in toate configurarile se inlocuie smartcall cu netmaster si a aparut si un server stun. Noua interfata (albastru-negru) este numai in lb. engleza (da impresia ca este cumparata de undeva) Ii lipsesc numeroase informatii utile cum sunt instructiunile de configurare echipamente, agenda de telefon, si altele in schimb are niste optiuni criptice pentru servicii neoferite astazi. Cu toate ce ei credeau ca au sters linkurile catre vechea interfata (galben-negru) am descoperit impreuna cu ei la telefon ca nu le-a iesit, astfel am aflat ca acum au doua sisteme paralele ... Si da, serverul stun cel nou imi crapa artistic clientul de sip ( cel de la ageet.com - varianta de PC cel pt WM5 merge) - acesta este de fapt motivul pt care i-am sunat. Si inca ceva, de acum pt a forma romtelecom trebuie inceput cu 02 .... Cu datele de login comunicate de ei nici nu ma pot loga in interfata aia, imi da mesajul cum ca ar fi eronate. Si mai e si chestia cu: "pana la 1 iunie 2005" Parfum |
#26
Posted 19 May 2007 - 13:32
Confirm.
Nu numai ca "lipsesc numeroase informatii utile", gen optiunea de verificare a tarifelor din SCP, ba mai mult observ ca nu mai functioneaza nici un fel de redirectionare, iar Mesageria Vocala lipseste cu desavarsire... De ce au renuntat la SCP nu stiu... O sa incerc redirectionari cu Voxalot, desi nu am intrat in viata mea pe site-ul ala, poate ma ajutati voi... Eu folosesc EuroVoice si SmartCall in paralel. EuroVoice Rullz cand vorbim de calitate si SmartCall Rullz cand vorbim de tarife... As vrea sa redirectionez in mod gratuit toate apelurile de pe SmartCall pe EuroVoice. Ce ziceti, se poate? @cmidp: Sper ca ai accesat in prealabil link-ul de activare... La mine a mers fara probleme. Iar la STUN renuntati daca merge ok si fara, nu-i musai... Eu nu folosesc nici un STUN, am router si imi merge super ok cu sip port 5060 si RTP 7080. Edited by daniel.grigorescu, 19 May 2007 - 13:36. |
#27
Posted 19 May 2007 - 15:31
Este o simpla eroare se server de mail probabil, nu trebuie sa va agitati... si in nici un caz sa nu faceti ce spune acolo... mai grav ar fi daca e spoofing dar dupa data si id-uri e doar o trimitere care s-a facut acu 2 ani si probabil a ramas prin server.
Edited by andreic, 19 May 2007 - 15:31. |
#28
Posted 29 May 2007 - 18:17
Si-au schimbat softul de billing (care-i si server SIP) cu unul nou si foarte performant, dar pe care inca nu-l stapanesc indeajuns. Se vor rezolva problemele incet. Softul asta nou permite optiuni avansate pentru reselleri si de aceea au optat pentru el. Scula se cheama Porta Billing.
|
|
#29
Posted 04 June 2007 - 23:36
sunt curios daca a incercat cineva sa sune de pe romtelecom si sa nu fie taxat... ma refer la perioada din afara orei de varf si in weekend...
|
#31
Posted 09 June 2007 - 09:16
Au scăzut tarifele:
1.9 centi/min - 1 cent/minut seara Romtelecom Bucuresti 2.6centi/min - 1.6 centi/minut seara Romtelecom Interurban 2,5 cenți alte rețele. |
#32
Posted 10 June 2007 - 00:35
Am vazut, de pe 1 au facut aceasta schimbare, si in plus acum se pot cumpara si cartele de 5 euro on-line.
|
#33
Posted 21 July 2007 - 01:40
care e adresa de SIP smartcall?
EDIT: citesc că nu se mai pot primi apeluri pe SIP!!!! Smartcall a devenit de toată p*** de când cu căcatul ăsta de sistem nou! Păcat că am băgat bani la ei! Edited by panamea, 21 July 2007 - 01:46. |
|
#34
Posted 21 July 2007 - 19:05
se pot primi apeluri pe smartcall fara probleme, trebuie sa ai doar codecul GSM activat si restul dezactivate. daca nu merge calumea suna la relatii cu clientii si ei te lamuresc.
|
#35
Posted 21 July 2007 - 19:08
Nu se mai pot primi apeluri SIP pe adresa nr de tel @ provider.ro, chiar ei au confirmat treaba asta!
În rest merge, bineînțeles. |
#36
Posted 21 July 2007 - 19:11
chiar in timp ce scriu sunt sunat de pe voda pe nr meu de smartcall si eu sunt in germania. la mine mere
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users