Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Transfer de pe MiniDV

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
JKoder

JKoder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 27.11.2006
Salutare. Sunt un incepator in domeniul Video, si doresc sa imi achizitionez o camera video cu MiniDV . nu cer detalii pentru ca sunt multe pe acest forum.
Intrebarea ,mea este: pe calculatorul meu NU am firewire ci numai USB2. pe USB se poate transfera continutul caseteu miniDV pe calculator ?
ca pe urma sa o procesez daca vreau ? daca nu se poate, mai bine sa optez pentru o camera cu miniDVD???

Multumesc.

#2
websitefinder

websitefinder

    pretendent

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,402
  • Înscris: 15.06.2006
Nu poti sa descarci pe USB filmul de pe camera! Dar poti sa-ti pui un card PCI FireWire ( http://www.ramelectr...apter_card.html ) Tu stii daca ti se renteaza mai mult sa-ti cumperi camera cu caseta miniDV sau cu mini DVD. Eu unul as cumpara un Sony cu hdd pentru care nu-ti mai trebuie nici firewire.

Edited by websitefinder, 27 November 2006 - 15:21.


#3
robertino1

robertino1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 715
  • Înscris: 08.06.2003
Review From: Isabel Ram, Sep 13, 2006