Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
LAND ROVER FREELANDER
Last Updated: Oct 06 2021 21:25, Started by
MAK
, Nov 22 2006 11:20
·
0
#1
Posted 22 November 2006 - 11:20
Vrea o cunostinta sa cumpere un Freelander SH diesel.
Problema este ca habar n-avem de masina, probleme, service, la ce sa ne uitam cind o cumparam. SUV-urile ne depasesc si miine am vrea s-o vedem, dar sa ne ducem si sa se prinda respectivul ca habar nu avem nu prea e bine. Masina este din 2001 |
#2
Posted 22 November 2006 - 14:36
MAK, on Nov 22 2006, 11:20, said: Vrea o cunostinta sa cumpere un Freelander SH diesel. Problema este ca habar n-avem de masina, probleme, service, la ce sa ne uitam cind o cumparam. SUV-urile ne depasesc si miine am vrea s-o vedem, dar sa ne ducem si sa se prinda respectivul ca habar nu avem nu prea e bine. Masina este din 2001 Salut! LAnd Rover-ul Freelander este in general o masina buna, capabila in teren accidentat, cu tehnologie BMW. Ma refer aici ca motorul este de provenienta BMW, preluat de pe seria 3, fiindu-i redusa puterea. Desi personal nu detin un Freelander, am avut ocazia sa conduc trei exemplare luna trecuta( varianta scurta cu motor 2.5 V6 - 177 cp, cutie automata, si doua variante cu 5 usi, ambele cu motorul diesel TD4 ); cea scurta cu motorul pe benzina este mai sportiva, dar nu tine cu economiile proprietarului deloc , iar cea cu motorul diesel se preteaza mai bine pentru o utilizare zilnica, urbana, sau la drum lung precum si sarcinilor specifice pe care trebuie sa le desfasoare in off-road. Pentru ca este second-hand, in primul rand trebuie sa va asigurati de provenienta masinii, cati proprietari a avut, daca este inmatriculata in Romania, sau a fost recent adusa de afara. Foarte important este sa cereti CARTEA SERVICE a autovehiculului pentru a vedea daca are km originali; daca aceasta nu este prezenta, puteti sa va puneti semne de intrebare asupra kilometrajului. Importatorul Land Rover in Romania este Premium Auto ªos. Bucureºti-Ploieºti 107 A, sector 1 Tel : 021.102.12.50, n-ar strica o vizita la ei pentru a verifica masina si poate chiar gasiti istoricul masinii. In rest verificati masina vizual, pentru a vedea daca n-a fost lovita ( un site bun pentru a vedea cum se procedeaza este acesta : http://www.samarins..../bodycond.html), verificati toate echipamentele masinii (Freelander-ul detine luneta electrica- verificati ca functioneaza prin actionarea butonului). De asemenea, are si o fuctie inteligenta - HDC, asistent la coborare-. Cum functioneaza: cand aveti de coborat o vale, se apasa butonul in treapta I si masina coboara singura, stiind cand sa franeze. Verificati acest sistem electronic prin apasarea lui si coborarea unei pante. In rest, se comporta ca orice automobil modern...succes la cumparaturi si multa precautie, caci astfel veti face alegerea potrivita! Edited by florin_dtb, 22 November 2006 - 14:43. |
#3
Posted 22 November 2006 - 17:45
Multumesc, daca nu se razgindeste, miine o s-o vedem, si o sa iau si nr de telefon. Nu am avut SUV, nu am prieteni cu SUV si e mai greu. |
#4
Posted 25 November 2006 - 20:49
Freelander este o masina cu multe probleme de fiabilitate si cu un service extrem de scump. Nu o spun din proprie experienta, dar este parerea majoritatii utilizatorilor.
Spre exemplu, uita-te aici. sau da un search pe google cu "freelander reliability". Cam singurul punct forte e comportamentul off-road, asta daca restul masinii functioneaza |
#5
Posted 28 November 2006 - 12:17
Dupa o discutie cu acest prieten, a ramas sa se mai gindeasca, el are un Mondeo si se gindea la Freelander doar ca moft, nu ca i-ar trebui.
Probabil nu va ajunge sa cumpere un SUV, cred ca mai degraba un A6, la care am contribuit ,cred eu, cu succes. ( la schimbarea mentalitatii ) Daca se razgindeste, si va ajunge la vreun SUV, o sa anunt. |
#6
Posted 29 November 2006 - 21:14
MAK, on Nov 28 2006, 12:17, said: Probabil cred ca mai degraba un A6, la care am contribuit ,cred eu, cu succes. ( la schimbarea mentalitatii ) E altceva decat Mondeo. Edited by sanddy1964, 29 November 2006 - 21:16. |
#7
Posted 29 August 2008 - 09:20
Pentru cei interesati de Freelander, TD4, model 2005 AT:
Puncte tari: -am avut(nevasta-mea), tocmai l-am vandut, a fost excelenta masina -ca idee, am comandat Freelander 2 nou, tot diesel -despre prima, contrar celor de mai sus, service Foarte ieftin, adica 9 milioane cu TVA, la Premium, si 8 mil fara TVA la Land Atelier-Ciolpani, interval service 12500km. -masina e foarte economica , a mea era cu cutie automata, recomand cu caldura e o cutie excelenta, consum 8-9 oras, 8-10 afara fctie de viteza. -e stabila, peste media gamei SUV, trage excelent pe gheata, fiind cu un 4x4 permanent viscocuplaj, am fost multumit la munte pe zapada(surprins chiar), nu trage bine dimineata cand uleiul din viscocuplaj e rece(dar il poti astepta sa se incalzeasca, frecandu-l putin) -motorul desi la 112CP poate parea lent, nu e o racheta dar e suficient de echilibrat, nu e zgomotos -designul masinii varianta 2005(pe care am dat-o) si acum i-mi place -eu aveam piele alcantara, scaune, pozitie de condus excelente, calitate britanica fara a se confunda cu ceea ce promoveaza marcile ieftine in zona de "calitate" astazi. Masina nu exceleaza prin dotari gen scaune reglabile, volan regl in profunzime, senzori DAR in mod real nu ai nevoie de tampeniile astea. -are 1.62 tone, adica e supergrea, la capitolul tabla sta foarte bine, e ca o nuca de cocos. Am vazut un accident Freelander cu Nissan Murano, si Murano era de 3 ori mai deformat decat asta mic, incredibil!! -farurile desi fara xenon lumineaza foarte bine -parbrizul cu dezghetare electrica e un mare atu iarna, in 1-2 minute, cade gheta singura -are Webasto, functioneaza sub 5 grade Celsius, incalzeste dieselul in max 3 -5 km, e ca la benzina, plus ca motorul castiga din ungerea superioara atinsa in temp normale -directia e ca la un BMW sport, tare, masculina, cu feedback, o consider un mare atu la viteze mari pentru un suv(modelul nou are o directie mai moale, nu-mi place asa de mult) e adevarat ca masina vireaza destul de larg, are demultiplicare mica -nu mi-a picat decat o valva EGR ( se infunda de la praf si condus subturat) sunt doua variante ori ii dai in gusa tare pe autostrada (mergi a 4 a sau a 3a cu 3500-4000 ture) ori o schimbi e 5 milioane, la toate masinile pe care le-am avut in Romania am patit asta, e legat de mizeria de aici nu e un defect real -sub 120000km nu pica nimic pe la articulatii, din ce mi-au zis cei din service, mai pica cate ceva pe la cele birjarite de cei de la firmele de paza, dar "bategarzii" nu sunt relevanti pentru a evalua o masina ei sunt o specie aparte -de curand venita la oras.............asa ca............. Puncte slabe- -masina e lenta, -franele sunt mai tari, dar permit un control mai bun pe vreme aluneacoasa, are tamburi spate, e un mic dezavantaj la condus sportiv-nu se racesc asa de repede, dar e un mare avantaj dpdv costuri-tamburii cred ca functioneaza 6-80000km, eu am dat-o pe la 50000, nu i-am schimbat niciodata. -tamburii nu iau apa noroi, nu se zgarie ca discurile -nu are ESP are doar TC, adica te scoate din pante normale fara probleme, dar nu te tine pe drum daca exagerezi in curbe pe vreme alunecoasa(nici ESPul nu o face chiar 100%, legile fizicii sunt tot alea) -aspect spartan interior, mie chiar mi-a placut, mi-a parut o chestie de bun gust simplitate britanica, nu sufar masinile "franztuzite" -capota fata are cred 30kg, o femeie cu greu o ridica(dar ce senzatie iti da-mama mama!) - Sfat: daca n-aveti decat 10-15000 euro, puteti s-o luati, un suv e excelent la casa omului. |
#8
Posted 04 June 2009 - 14:13
Intr-adevar este o masina buna, am varianta sport cu hardtop 2.0 TD4 si sunt foarte multumit. O am de la 10.000 de km si acum are 100.000, in acest interval nu am schimbat decat un injector, si de inteles consumabile (uleiuri, filtre, discuri...).Si totusi va dau un sfat daca cumparati LRF sa fie dupa 2002 si diesel, consuma cam mult pe benzina plus ca nu sunt prea stralucite.
O zi buna! |
#9
Posted 10 June 2009 - 15:08
E o masina buna, se descurca binisor pe off-road, e un pic cam inceata (varianta diesel).Nu am avut nicio problema cu ea in 3 ani de zile
|
#10
Posted 28 July 2009 - 12:58
nici eu n am avut nici o problema in 4 ani dar aseara .... nu a vrut sa mai porneasca . cred ca mi s a dus pompa de motorina .. sper sa fie doar aia in rest masina a mers foarte bine !
|
|
#11
Posted 23 April 2010 - 21:18
sal
am ceva probleme la un freelander ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi? |
#12
Posted 24 April 2010 - 19:20
Paisi vrei sa ghiceasca cineva ce probleme ai?
Posteaza la "Service Area" problemele . |
#13
Posted 27 April 2010 - 11:08
Salut,
Am gasit in Belgia un Freelander din 2000, cu 50.000km reali cf. CarPass. Cu urmatoarele carcteristici: Quote 4x4, ABS, Airbags, Antipatinage (ASC/ASR/ETC/TCS), Carnet de service, Climatisation, Direction assistée, Haut-parleurs, Installation d'alarme, Jantes en aluminium, Peinture métallisée, Radio-cassette, Rétroviseurs électriques, Si?ge arri?re, Si?ge arri?re 1/3 - 2/3, Verrouillage centralisé, Vitres électriques Marque: Land Rover Catégorie: 4x4 Transmission: manuelle Couleur: beige Puissance: 82 kW / 112 CH Cylindrée: 1951 cm? Nombre de cylindres: 4 Nombre vitesses: 5 Nombre de portes: 3 Nombre de si?ge(s): 5 Poids: 2080 kg Norme Euro: Euro 3 Émission CO2: 205 g/km Conso moyenne: 8,0 l/100 km Conso urbaine: 9,0 l/100 km Conso route: 7,0 l/100 km Contrôle technique: valable jusqu'au décembre 2011 Ce ma sfatuiti? Merita? |
#14
Posted 28 April 2010 - 09:00
#15
Posted 17 July 2010 - 17:06
salut,este o masina buna,dar la off road sta cam deoparte,nu prea se descurca la off road dar la drum intins este buna
insa as vrea sa stiu si eu cum este tractiunea la un un freelander din 2003 TD4 diesel cu 4 usi ,este permanent integrala sau nu? |
|
#16
Posted 27 July 2010 - 10:55
ztele, on 28th April 2010, 09:00, said: Taxa e ~1025 de euro, deci relativ rezonabil. Daca e pretul brut, eu zic ca merita. si eu zic ca merita michaelfm, on 23rd April 2010, 21:18, said: sal am ceva probleme la un freelander ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi? Sa deschis un service nou si autorizat de Land Rover si Jaguar, pe Str. Parintele Galeriu nr 12-14, undeva pe Mosilor. |
#17
Posted 21 November 2011 - 19:16
Buna am nevoie de un ajutor in ceea ce priveste un Frelander din 99 diesel motor de 2000,97cp...problema este ca motorul se aude foarte tare,parca ar fi tractor iar in afara de asta cand sunt in mers mi se aprinde becul la motor dupa care motorul nu mai are vlaga...nu mai trage daproape de loc...daca las pedala de acceleratie si o apas iara iara merge pt un timp...mas bucura daca mar putea ajuta cineva cu vreun sfat,chiar si daca las suna pe telef...
|
#18
Posted 21 November 2011 - 23:51
olly2612, on 21st November 2011, 19:16, said: Buna am nevoie de un ajutor in ceea ce priveste un Frelander din 99 diesel motor de 2000,97cp...problema este ca motorul se aude foarte tare,parca ar fi tractor iar in afara de asta cand sunt in mers mi se aprinde becul la motor dupa care motorul nu mai are vlaga...nu mai trage daproape de loc...daca las pedala de acceleratie si o apas iara iara merge pt un timp...mas bucura daca mar putea ajuta cineva cu vreun sfat,chiar si daca las suna pe telef... Fa o programare la tester, eu cred ca ai un scurt pe undeva dupa simptome. Sau sonda Lambda. Motorina, cum mergi cu ea? Mai mult cu rezervorul gol? Bagi de la galeata? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users