Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Buget alocat pentru o campanie de publicitate
Last Updated: Mar 31 2009 07:15, Started by
Ciprian81
, Nov 12 2006 19:47
·
0
#1
Posted 12 November 2006 - 19:47
As dori sa va cer parerea intr-o privinta: ce buget ati aloca pentru promovarea unui site de internet care se adreseaza persoanelor de la 18-45 de ani, site de informatii, stiri, analize, tv, radio?
Care ar fi metodele de promovare, atat pe web cat si alte metode. Astept pareri |
#2
Posted 12 November 2006 - 20:57
pai depinde de ce strategie ai:
ori boom in timp scurt ori pe termen lung eu as prefera doar publicitatea pe net (adwords , agentie de publicitate sau direct la proprietarul site-ului) daca dispui de buget mare nu te opreste nimeni sa te bagi in presa scrisa sau tv eu as porni pentru inceput cu ~ 5000E pe o perioada de 2-3 luni |
#3
Posted 12 November 2006 - 21:00
doresc ca vizitatorii care intra, sa-i castig ca si cititori (fiind site de stiri), deci o reclama de efect. Textele, bannerele campaniei sunt facute de o echipa de imagine, deci e ok. Urmeaza fondurile pt. campaniile publicitare.
|
#4
Posted 12 November 2006 - 21:25
asta inseamna o reclama mai agresiva si pe perioada mai scurta
|
#6
Posted 12 November 2006 - 22:05
pai mai ridicate iti dai seama
trebuie sa umplii pentru 1 luna romania cu reclama ta |
#7
Posted 13 November 2006 - 12:33
again, on Nov 12 2006, 22:05, said: pai mai ridicate iti dai seama trebuie sa umplii pentru 1 luna romania cu reclama ta Vorbeste omule in cifre, sau deloc... Eu nu stiu cifrele dar, acestia sunt jucatorii mari de pe piata: Vezi: http://www.mediacafe.ro/ eventual trimite-le mail si cere o oferta. http://www.boom.ro/advertisers.html completezi forumlarul si te va contacta cineva http://publicitate.n...ere_p=descriere http://www.ip.ro/adv.../landscape.html Contacteaza-i si cere-le informatii suplimentare. Arunca si o privire asupra http://www.vivi.ro/publicitate/ sa vezi cam cine ce si cum imparte piata, si care sunt site-urile care gazduiesc reclame. Edited by altrixd, 13 November 2006 - 12:36. |
#8
Posted 13 November 2006 - 12:38
Am in desfasurare o campanie FOARTE agresiva pentru lansarea unui produs. Buget 10.000 euro, afisari peste 2 milioane, durata 3 saptamani. Poata ca tu, fiind un client nou nu vei primi discounturi mari. Sa zic ca de 10.000 euro poti face o campanie cu peste 1 mil afisari dar cu bannere standard. Iti recomand sa apelezi la o agentie de media mai bine. Ei iti pot obtine conditii mai bune decat poti tu.
Pentru profilul siteului pe care vrei sa-l promovezi, poti sa bagi si pe Google AdWords. Iti trebuie o campanie de Awareness. Un inceput mai tare apoi o lasi mai moale dar pe o durata mai mare de timp. Sa aiba lumea ocazia sa-ti vada reclama cat mai mult. Edited by johnny bravo, 13 November 2006 - 12:43. |
#9
Posted 13 November 2006 - 20:19
merita sa apelez la o agentie de publicitate, sau sa merg direct la site-uri? Oricum, unele site-uri am inteles ca nu isi vind ei spatiile de publicitate, sunt obligati sa le vanda prin agentie.
Cred ca ar fi si mai sigur asa, nu? |
#10
Posted 13 November 2006 - 21:47
Dap. O agentie de publicitate te-ar ajuta. Depinde insa si cati bani ai de cheltuit. Daca ai mai mult de 50.000 ai putea sa incerci la ele, daca ai mai putin, poti incerca singur.
Spatiile de publicitate ale siteurilor sunt vandute de regii de publicitate nu de agentii. Poti incerca direct la ele. |
|
#11
Posted 13 November 2006 - 21:54
Ar fi mai sigur pe o parte dar nu cred ca vei gasi un numar atat de mare singur. Dar daca ai buget iti poti face o campanie "personalizata", poti aplea la mai multe agentii, poti apela la experti.. dar tu de cati bani dispui? o suma aporximativa..
|
#12
Posted 14 November 2006 - 08:58
Cam asta ar fi intrebarea cheie. In functie de aceasta poti sa alegi daca mergi la agentii sau te promovezi cautand singur. Adevarul e ca siteurile mari si cu target bun sunt cam luate. Dar bineinteles depinde de intrebarea din postul de sus.
|
#13
Posted 14 November 2006 - 20:29
va multumesc pentru raspunsuri.
Campania publicitara ar dura o saptamana de zile, si va fi creata de o firma care se ocupa de advertising (atat texte cat si imagini, video, bannere, etc). Bugetul pt. promovare inca nu a fost stabilit exact, urmeaza sa ne decidem si asupra acestui aspect. As prefera ca aceasta campanie sa se desfasoare pe site-uri mari, deci automat, prin agentii, nu? |
#14
Posted 14 November 2006 - 22:13
Totul depinde de buget, cu un buget redus nu iti vei permite sa faci publicitate pe site-uri mari, dar oricum incearca sa le imbini pe toate.. Intereseaza-te de site-uri din acelasi domeniu cu al tau, site-uri mari foarte vizitate, si daca reusesti sa iti pui bannerele acolo esti sef. O campanie de unul singur e mai sigura, dar e nevoie de timp si rabdare, dar daca ai un buget mare poti apela la o agentie mare, cu un plan personalizat pe anumite sit-uri/categori de sit-uri, dar dupa parerea mea daca ai apelat la o agentie si dai de un sit din acelasi domeniu de activitate cu vizitatori multi nu ezita sa negociezi..
respecte, |
#15
Posted 15 November 2006 - 00:10
asa e... oricum, nu voi putea sa fac reclama la "FORD" pe site-ul AUDIO, nu? ...
in urma sondajelor, a ratecardurilor site-urilor, pot sa-mi aleg site-urile care ajung la publicul meu tinta (copii, adolescenti, etc, profesia, situatia financiara, etc etc). Inca nu a fost alocat bugetul pentru campania publicitara, sper ca in curand sa se definitiveze si sa fie cat mai mare. Sunt constient ca va fi o cheltuiala mare, sper sa aiba si efect, pt. ca multi s-au aratat sceptici. Ma feresc sa merg "de capu' meu" la proprietarii de site-uri, pt. ca pot lua si unele tepe, aratandu-mi ca site-ul are 10.000 de vizitatori pe zi, insa in realitate sa aiba doar 100... :-S Sincer am patit-o de cateva ori, si as prefera sa merg printr-o agentie. Iar site-urile mari nu au voie sa vanda spatiile de publicitate, decat prin agentie (cele care au contract cu o agentie, bineinteles). Referitor la ultima parte: Quote si dai de un sit din acelasi domeniu de activitate cu vizitatori multi nu ezita sa negociezi.. nu am prea inteles sensul acestui enunt... Adica,... daca imi fac publicitate pe siteurile concurentei, ar fi mai rentabil? |
|
#16
Posted 25 March 2009 - 01:04
Citind topicul acesta ma simt obligat sa dau initiatorului un sfat:
NU TE BAGA UNDE NU TE PRICEPI ! (E o regula esentiala in business!) Internetul geme de site-uri de stiri intretinute artificial cu newsletter in fiecare zi. (a se citi spam) Daca erai un business man nu puneai aceasta intrebare pe forum, iar daca erai un specialist in domeniul Internetului nu aveai ca idee de afaceri un astfel de site. Sansele tale de reusita sunt aproape 0, dar speranta moare ultima. Fa-ti un bine si baga banii in altceva in aceste vremuri tulburi. PS: Comentariul nu este agresiv si contine pareri personale. Edited by radu103, 25 March 2009 - 01:06. |
#17
Posted 25 March 2009 - 09:06
radu103, on Mar 25 2009, 01:04, said: Fa-ti un bine si baga banii in altceva in aceste vremuri tulburi. PS: Comentariul nu este agresiv si contine pareri personale. In primul rand nu poate sa bage banii in altceva in aceste vremuri tulburi, pentru ca topicul e din 2006, deci nu voia sa bage acum banii in nimic. In al doilea rand, daca nu se pricepe foarte bine. Sa o dea in bara, sa piarda bani, sa capete experienta, si in timp o sa ajunga si "sa se priceapa". Edited by don_dannielo, 25 March 2009 - 09:07. |
#18
Posted 31 March 2009 - 07:15
Sunt complet de acord. Si eu zic ca sansele sunt mici. Ar dura mult prea mult pana cand va da rezultate financiare. Sunt deja alte siteuri periculoase cum ar fi yuppi.ro(sper ca am scris bine) sau sotto.ro
radu103, on Mar 25 2009, 01:04, said: Citind topicul acesta ma simt obligat sa dau initiatorului un sfat: NU TE BAGA UNDE NU TE PRICEPI ! (E o regula esentiala in business!) Internetul geme de site-uri de stiri intretinute artificial cu newsletter in fiecare zi. (a se citi spam) Daca erai un business man nu puneai aceasta intrebare pe forum, iar daca erai un specialist in domeniul Internetului nu aveai ca idee de afaceri un astfel de site. Sansele tale de reusita sunt aproape 0, dar speranta moare ultima. Fa-ti un bine si baga banii in altceva in aceste vremuri tulburi. PS: Comentariul nu este agresiv si contine pareri personale. Nu inteleg ce mai cauta aici un topic din 2006. Trebuia scos demult don_dannielo, on Mar 25 2009, 09:06, said: Pareri personale idioate. In primul rand nu poate sa bage banii in altceva in aceste vremuri tulburi, pentru ca topicul e din 2006, deci nu voia sa bage acum banii in nimic. In al doilea rand, daca nu se pricepe foarte bine. Sa o dea in bara, sa piarda bani, sa capete experienta, si in timp o sa ajunga si "sa se priceapa". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users