motor trifazic alimentat monofazic
Last Updated: Jun 21 2018 15:46, Started by
alecsg
, Nov 09 2006 14:24
·
0

#73
Posted 28 July 2017 - 07:03

- Dar care sint puterile/turatiile furnizate de motor ? Ptr. Motor mic ca putere poate fi utilizat acelasi condensator si o cheie comanda cu 2 pozitii cu modificari - repet , numai un electrician poate rezolva situatia .
- Si in cazul utilizarii solutiei electronice descrise , tot un electrician poate determina legarea pe treapta de putere mare de la care sa intervii scazind/crescind turatia . - Deci , ce poate face motorul disponibil , ce scrie pe eticheta sa ?. |
#74
Posted 28 July 2017 - 22:56

Nu am desfăcut încă malaxorul, deci nu știu foarte multe, pe tăbliță exterioara scrie :
Voltaj 400 v Putere 0.45/0.3 (probabil pentru fiecare treapta) Cred ca sunt mai multe informații pe motor, dar trebuie demontat pentru a putea vedea. Am scos capacul, dar tot ce văd sunt fuliile. Am luat in calcul si soluția cu invertorul, si cred ca e cea mai eficientă, problema e ca eu locuiesc in Danemarca, iar aici meseriașii sunt ff scumpi. Am văzut invertor la un preț decent pe eBay , acum, nu știu cât e de complicat sa-l montez. Edited by mritzcu, 28 July 2017 - 23:01. |
#75
Posted 29 July 2017 - 01:59

Aici e placuta din exteriorul mixerului.
[ http://thumbs.imagebam.com/38/03/d1/7f550e568415153.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pot folosi aceasta schema pentru a lega motorul cu dublu circuit pentru 230v? [ http://thumbs.imagebam.com/9d/f6/cc/eae968568419893.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dacă da, cele trei capete obținute, vor fi legate in invertor(U V W). Sau dacă folosesc invertorul legăturile in motor ramân asa cum sunt? Va mulțumesc pentru răspunsuri. Edited by mritzcu, 29 July 2017 - 02:18. |
#76
Posted 29 July 2017 - 05:57

In privinta montarii unui invertor , mai multe indrumari gasiti postate
in mesageria dvs privata ... |
#77
Posted 01 December 2017 - 13:55

Am un strung SN 320 second-hand -readus la viata ; la care vreau sa-i schimb contactorul existent un Elmark T1-D1810... cu cel din poze K2-09A10;
Acesta din urma are protectie, fata de cel existent...dar care duce pana la 1.8A Numai ca din poza cu specificatiile motorului nu-mi dau seama de valori, ma puteti sau intelegi voi ? Bonus: ce reprezinta/rol au cele 2 contacte cu verde si rosu, din dreapta? erau montate pe contactor... Poze cu placuta de la motor: https://imgur.com/a/qWVO5 Attached Files |
#78
Posted 01 December 2017 - 15:27

Nu se vede puterea motorului,in poza....cred ca este de 5,5kw....si atunci contactorul prezentat(ansamblul contactor-releu termic de protectie) ,nu face fata....
Am editat poza cu informatiile necesare: ![]() ....jos trebuia A,B,C....am pus din greseala M.... Edited by flomar60, 01 December 2017 - 15:29. |
#79
Posted 02 December 2017 - 16:58

#80
Posted 02 December 2017 - 20:59

Nu se vede puterea motorului,in poza....cred ca este de 5,5kw....si atunci contactorul prezentat(ansamblul contactor-releu termic de protectie) ,nu face fata.... Am editat poza cu informatiile necesare: ![]() ....jos trebuia A,B,C....am pus din greseala M.... |
#81
Posted 03 December 2017 - 20:11

Mulțumesc de informații...
Motorul este legat la 380v, o sa verific cu un clampmetru’ (dețin un ut-204) consumul pe fiecare linie in parte... |
#82
Posted 03 December 2017 - 21:17

|
#83
Posted 27 May 2018 - 14:22

Eu la un motor de 3kW am pus 2 cond. electrolitice de 330uF/450V in paralel (660uF) , folosite doar pentru start. Pleaca frumos deocamdata . Un mic demo
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o9kQgLMLSos?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by scub, 27 May 2018 - 14:22. |
#84
Posted 02 June 2018 - 15:45

La motorul meu de 3kW/3000 rpm dupa efectuarea calculelor a reiesit ca ar fi nevoie ca , , , condensatorul de functionare sa fie de 250 uF. Am citit o informatie pe un pagina ruseasca , cum ca aceste calcule ar fi valabile NUMAI pentru puterea nominala. DAR tinand cont ca puterea , motorului trifazat in reteaua monofazata va fi mai mica , zic ei ca si condensatorul ar trebui sa fie mult mai mic , fata de rezultatele , reiesite din calcule aplicand formulele.
Deci din 250uF sa scad si eu 40-50% din valoare ? ( Cu condensatorul de pornire e rezolvata , 660uF e ce trebuie si il decuplez dupa atingerea turatiei optime. Motorul nu se incalzeste , (folosit la circular) . Dar ma gandeam ca ar fi bine sa-i pun si condensator de functionare , pentru a mentine rezerva de putere , cand mai da de greu ..) Osciloscopul l-a folosit cineva , in stabilirea defazajului optim si ulterior la alegerea condensatorului potrivit? (am avut unul , dar..) |
#85
Posted 02 June 2018 - 20:19

#86
Posted 03 June 2018 - 15:13

Merci , e clar se confirma
![]() (Să stiu ce să achizitionez.... decat 1 de 100 mai bine 2 de 50uF si mai completez cu altele mai mici daca o fi cazul . |
#87
Posted 21 June 2018 - 15:46

O mica intrebare nu cred ca merita alt topic ca tot vorbim de alimentare monofazica. Am vazut ca unele motoare decupleaza bobina auxiliara altele nu. Care e dezavantajul sau avantajul acestui comutator centrifugal. La motoarele asincrone mici nu am intalnit. Un link o lamurire mi-ar fi de ajutor. Nu prea am gasit mai nimic pe google
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users