![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
trecere tramvai budapesta
Last Updated: Dec 18 2006 16:06, Started by
xtremdriving
, Nov 09 2006 12:00
·
0

#1
Posted 09 November 2006 - 12:00

Salut. Ma adresez celor care circula de la tineretului spre unirea, asu invers, trecand pe la intersectia unde a fost restaurantul Budapesta. VORBESC DE Bucuresti...
Cel mai rau se simte de la unirea catre tineretului...e vorba de inaltarea liniei de tramvai, care a fost facuta la o distanta egala stanga-dreapta fata de linia de tramvai, insa linia de tramvai nu e perpendiculara cu soseaua...si asta se simte, trecand mai intai o roata si apoi cealalta, si oricum ai incerca sa intri mai oblic peste linia de tramvai tot degeaba...AR FI TREBUIT SA FACA INALTAREA IN DREPTUL LINIEI DE TRAMVAI INEGALA (STANGA-DREAPTA FATA DE LINIE) IN ASA FEL INCAT SA COMPENSEZE DIFERENTA DE UNGHI (undeva la 100, in loc de 90 grade)...DAR NU II DUCE CAPUL SI NE DISTRUGEM MASINILE! DECI, AVETI IDEEA DESPRE CE VORBESC? IMI PUTETI SPUNE UNDE SA FAC RECLAMATIE? MA VA BAGA CINEVA IN SEAMA? ![]() E FACUTA DIN BANII NOSTRI, SI E FINISATA FARA CAP SI IN BATAIE DE JOC! Edited by uko, 09 November 2006 - 12:01. |
#2
Posted 09 November 2006 - 12:09

Cunosc prea bine zona. E un chin sa mergi cu masina pe acolo. Stai sa vezi daca esti pe motocicleta...
Ia-o pe la parcul Carol, Cutitul de Argint si iesi in Serban Voda. Si uite asa evitam liniile de tramvai. In plus, e mai liber pe unde zic eu... decat sa te aglomerezi si tu in traficul de pe marile bulevarde. |
#3
Posted 09 November 2006 - 12:16

![]() |
#4
Posted 09 November 2006 - 12:16

da, stiu zona si eu, e destul de nasol...
dar....banuiesc ca, cat de curand, ne paste o asfaltare in zona, dupa ce termina cu pasajul marasesti si linia de tramvai si atunci sa vedeti blocaje.... |
#5
Posted 09 November 2006 - 12:20

![]() ![]() |
#6
Posted 09 November 2006 - 12:26

nu, eu plec si vin de la eroii revolutiei...si trebuie sa ajung in floreasca, asa ca...e cel mai scurt drum...de obicei o iau pana la tineretului, dar nu intru in intersectie, ci prin strada paralele cu bulevardul, si pe stradute, ies la unirea, insa uneori mai trec e acolo si se ridica roata stanga, coboara roata stanga, se ridica roata dreapta, coboara roata dreapta, etc...
si trebuie sa mergi incet...mai dai de cate unu' cu papucu' care te claxoneaza ca na, el are masina de firma si nu il doare...daca treci repede ii dai niste socuri suspensiei si caroseriei care in timp te vor face sa regreti ca nu ai trecut incet pe acolo... Edited by uko, 09 November 2006 - 12:27. |
#7
Posted 09 November 2006 - 13:01

Pesemne vor inalta si strada, dar nu mi se pare nimic nasol. Eu trec cu viteza de plecare se la semafor (30-40) fara probleme. Ba am trecut si cu mai mult peste inaltarea aia.
|
#8
Posted 09 November 2006 - 13:09

ideea e ca masina in loc sa faca un singur pas cu rotile fata si unul cu spatele, face 4 pasi, cu fiecare roata in parte...si asta forteaza caroseria si suspensia...bine, daca tu ai vreu Jeep cu roti de 17 poate nu simti, dar, mai ales dinspre unirea catre tineretului e neplacut...
Edited by uko, 09 November 2006 - 13:10. |
#9
Posted 10 November 2006 - 15:11

#10
Posted 10 November 2006 - 16:55

e posibil...risti sa te injure daca incetinesti...se simte mai rau de la unirea catre tineretului...
in fine, parerea mea... sunt destui zmei care trec oeste gropi ca vantul si se intreaba de ce se strica masina asa de repede |
#11
Posted 10 November 2006 - 17:12

De la Unirea la Tineretului am trecut si eu. Invers nu merg dimineata, ca e prea coada!
|
|
#12
Posted 11 November 2006 - 18:55

AR FI TREBUIT SA FACA INALTAREA IN DREPTUL LINIEI DE TRAMVAI INEGALA (STANGA-DREAPTA FATA DE LINIE) IN ASA FEL INCAT SA COMPENSEZE DIFERENTA DE UNGHI (undeva la 100, in loc de 90 grade)...DAR NU II DUCE CAPUL SI NE DISTRUGEM MASINILE! DECI, AVETI IDEEA DESPRE CE VORBESC? E FACUTA DIN BANII NOSTRI, SI E FINISATA FARA CAP SI IN BATAIE DE JOC! Acolo strazile nu sunt perpendiculare! Oamenii au facut totul paralel cu linia de tramvai s de aceea ai impresia asta. Nu se strica nici o masina pe-acolo daca mergi cu viteza de max 60-70km/h. ![]() Sa nu exageram ca dam in alte chestii ...pe bune.Plus ca acolo nu e gata lucrarea.E ceva provizoriu.Ai vazut ca spre Podul Marasesti nici nu poti sa mergi.Ai nitzica rabdare ca n-o fi foc. Oricum n-avea cum sa faca nici o compensare de unghi sau altceva.Acolo trebuie sa fie trecere la nivel peste linia de tramvai.Va fi cand o sa termine aia treaba.La PASTELE...ETC ETC Semnat: Videanu Jr. ![]() Edited by sanddy1964, 11 November 2006 - 18:57. |
#13
Posted 11 November 2006 - 21:11

DACA CITESTI CU ATENTIE EXACT ASTA AM ZIS EU: NU SUNT PERPENDICULARE SI TREBUIA COMPENSAT UNGHIUL DEOARECE NU SE VA MAI FACE NIMIC - CRED - ANUL ACESTA...
|
#14
Posted 11 November 2006 - 21:27

DACA CITESTI CU ATENTIE EXACT ASTA AM ZIS EU: NU SUNT PERPENDICULARE SI TREBUIA COMPENSAT UNGHIUL DEOARECE NU SE VA MAI FACE NIMIC - CRED - ANUL ACESTA... ![]() Videanu Jr. ![]() PS Poti face reclamatie la Udriste. ![]() Edited by sanddy1964, 11 November 2006 - 21:28. |
#15
Posted 12 November 2006 - 10:34

COMPENSAREA SE FACE UMPLUND IN UNGHIUL LIPSA CU ASFALT, sau mai simplu de inteles, inaltarea de pe langa linia de tramvai sa fie perpendiculara cu strada, chiar daca nu va fi aceeasi distanta in stanga si in dreapta liniei de tramvai...
te cred ca se vaa mai face ceva pe acolo, dar cand? anul viitor? P.S. sa fac un desen? e simplu...poate il vad si cei care se ocupa de drumuri... Edited by uko, 12 November 2006 - 10:35. |
#16
Posted 12 November 2006 - 11:27

COMPENSAREA SE FACE UMPLUND IN UNGHIUL LIPSA CU ASFALT, sau mai simplu de inteles, inaltarea de pe langa linia de tramvai sa fie perpendiculara cu strada, chiar daca nu va fi aceeasi distanta in stanga si in dreapta liniei de tramvai... te cred ca se vaa mai face ceva pe acolo, dar cand? anul viitor? P.S. sa fac un desen? e simplu...poate il vad si cei care se ocupa de drumuri... Abia cand se va turna asfaltul in toata intersectia, prin Mai anul viitor , o sa poti sa treci fara probleme si cu 100km/h.Pana atunci, stii ca trebuie sa franezi acolo. |
#17
Posted 18 December 2006 - 15:38

COMPENSAREA SE FACE UMPLUND IN UNGHIUL LIPSA CU ASFALT, sau mai simplu de inteles, inaltarea de pe langa linia de tramvai sa fie perpendiculara cu strada, chiar daca nu va fi aceeasi distanta in stanga si in dreapta liniei de tramvai... |
|
#18
Posted 18 December 2006 - 16:06

pai logic ar trebui sa se inalte cu toata soseaua la inaltimea liniei de tramvai cand va da drumul la circulatie...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users