Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Iordania
#631
Posted 11 May 2018 - 22:26
pai tinand cont ca a fost ultima zi si plecarea din hotel era la 12 noaptea...sa stii ca sunt care au preferat sa ramana la hotel sa se odihneasca. ciudat totusi ca erau mai tineri...cei in varsta au preferat sa mearga. de obicei e invers ca apre final cei in varsta sunt obositi. optional a mai fost si balonul in desert dar sin cauza vremii nu a mai fost posibila ridicarea lui. pretul...piperat...cam 220 de dolari se persoana.
|
#632
Posted 12 May 2018 - 22:04
Nu recomand Christian Tour. Au cazari slabe, as spune proaste si un program destul de alergat.
In plus...cred ca au intelegeri cu agentia din Iordania deoarece te duce la anumite magazine si te tine acolo pina cumperi ceva. La sfarsitul excursiei iti dai seama ca esti foarte obosit si nu prea ramii cu nimic in minte. |
#633
Posted 17 May 2018 - 21:55
Asta cu magazinele toți fac...nu conteazã agenția ci înțelegerile intre însoțitor și ghidul local.
|
#634
Posted 20 May 2018 - 09:55
florinetzul, on 12 mai 2018 - 22:04, said:
Nu recomand Christian Tour. Au cazari slabe, as spune proaste si un program destul de alergat. In plus...cred ca au intelegeri cu agentia din Iordania deoarece te duce la anumite magazine si te tine acolo pina cumperi ceva. La sfarsitul excursiei iti dai seama ca esti foarte obosit si nu prea ramii cu nimic in minte. |
#635
Posted 20 May 2018 - 18:02
Pentru unele locații.... E mai bine prin organizat... Câștigi timp. Eu merg și prin excursii pe cont propriu dar pierd mult timp.. Mai ales la muzee unde în grup intri direct. Autocarul te lasã f. aproape.. Etc. Și apoi costurile sunt mai mari. Sa te vad în iordania de ex cum stai la. Rand la obținere viza în aeroport... Care dacã nu mergi cu grup se plãtește... Sau în furnicarul din Amman... Sau în Fez în Maroc... Sa vezi cum te pierzi și pierzi ore... Nu zic și mie îmi place dar nu merge in toate destinațiile
|
#636
Posted 21 May 2018 - 09:20
Viza in aeroportul din Amman am platit-o ultima oara cu cardul, direct la ofiterul de frontiera la controlul de pasapoarte. Si nu se plateste daca ai jordan pass, pe care il poti cumpara de pe site. Deci fara legatura cu grupul.
Mi se pare trist sa te duci intr-o tara ca Iordania in turma. Un fel de "pelerinaje" in Israel. Pentru cei de o varsta mai inaintata face foarte mult sens, insa atunci ai fi si cu multi oameni de varsta aceea. Cam ca la croaziere. Dar fiecare cu preferinta lui. |
#637
Posted 21 May 2018 - 11:09
Pai depinde dacã îți place sã te bucuri de peisaj sau sa îți freci creierul cu ce masina mergi... Cum ajungi la obiective.. Jordan pass....daca le poate face cineva atunci e bine
|
#639
Posted 21 May 2018 - 12:55
Nu vreau sa intru intr-o polemica, departe de mine gandul, insa personal vreau sa ma bucur de ce peisaj vreau, cand vreau si cat vreau. Si, cel mai important, imi place linistea. Una e sa vizitezi desertul "singur" (adica cu familia, intr-o masina) si alta e cu turma. Una e sa iei masa la un local gasit pe o straduta sau pe malul marii, alta e sa fii incolonat si furajat cu meniul zilei la restaurantul "partener". Una e sa opresti masina pe marginea strazii si sa intri intr-o biserica, o piata sau un muzeu, si alta e sa descinzi dintr-un autocar impreuna cu alti 40 de domni si doamne si sa il urmezi pe un domn care tine un steag sus. Si, ca tot s-a mentionat, nu intri decat in ce magazine consideri de cuviinta, daca consideri de cuviinta. Daca decizi ca Petra mai merita o zi, se poate.
Cu referire la Iordania, din cele 2 vizite de pana acum, farmecul ei e sa fie descoperita individual. Nu stiu cum te-ai bucura de un ceai pe King's highway impreuna cu alti 40 de prieteni, si sunt destul de sigur ca nici un autocar cu turisti nu merge pe acolo. O masina de inchiriat, o harta gps pe telefon si niste bilete online nu cred ca mai sunt science fiction pentru nimeni. Repet ce a mai zis un coleg mai sus, mai ramane sa aud ca merge lumea la olinclusiv la Aqaba... Dar, inca o data, departe de mine gandul de polemica. Fiecare face ce-l taie capul si e foarte bine ca e asa. |
#640
Posted 25 May 2018 - 10:15
Alexxxx, ai sa fii surprins, lumea merge la allinsc la Aqaba! Era plin de rusi acum o luna, cand a fost o cunostinta de-a mea in Iordania! Ea a fost pe cont propriu, ma rog, cu ghid local care i-a plimbat pe unde au vrut ei, dar si 3 zile la final, de relaxare, la unul din hotelurile cu allincsv de la Aqaba! pliiin de rusi!
Edited by valentinag, 25 May 2018 - 10:19. |
|
#641
Posted 12 June 2018 - 19:40
lumea_e_un_sat_mic, on 24 martie 2018 - 13:25, said:
O alta varianta de a ajunge in Iordania, pentru cei care considera ca si calatoria e parte a experientei: - avion din Romania catre Tel-Aviv - tren din aeroport catre Beit She'an (via Haifa) (48,5 shekeli) sau sherut aeroport - Ierusalim si apoi autobuz catre Beit She'an (singura conditie este sa nu fie sambata, cand transportul public e mort in Israel) - taxi catre trecerea terestra Israel - Iordania : Sheikh Hussein Bridge (are avantajul taxei scazute a vizei de Iordania, dar se plateste iesirea din Israel - 106 shekeli): 50 - 75 shekeli (jecmaneala "pe fata"!). Exista si varianta unui microbuz (nr.16, cost 5,6 shekeli)) de la gara care te lasa cam la 3 km de granita, de unde trebuie sa mergi pe jos. - taxi catre Amman (35 - 45 dinari) sau, pentru cei (mai ales care calatoresc singuri) care vor sa plateasca mai putin - taxi catre Irbid (21 dinari) si apoi autobuzul public catre Amman (1,5 dinari) Salut, Daca iesi pe la Sheikh Hussein Bridge se plateste iesirea din Israel 106 shekeli dar si intrarea in Iordania 10 jod (cand stai 3 nopti) ? Am inteles bine ? Insa iesirea din Iordania, tranzit Israel si intrarea in Egipt ? Cunosti cumva costuri ? Stiu ca e un ferry de la Aqaba la Taba dar cica ar fi cam 75 usd/pers/one way Intreb pentru ca m-ar interesa un circuit pe cont propriu Israel > Iordania > Egipt > retur din Egipt la Eilat si avion in Romania. Ms Edited by MODERNMODE, 12 June 2018 - 19:55. |
#642
Posted 12 June 2018 - 21:11
MODERNMODE, on 12 iunie 2018 - 19:40, said:
Salut, Daca iesi pe la Sheikh Hussein Bridge se plateste iesirea din Israel 106 shekeli dar si intrarea in Iordania 10 jod (cand stai 3 nopti) ? Am inteles bine ? Da, atat am platit eu in luna martie anul asta (101 taxa + 5 taxa de procesare (aceasta de 5 se poate evita daca taxa de iesire o platesti anterior la un oficiu postal, nu atunci la granita)) Viza iordaniana costa 10 jod daca stai minim 3 nopti (platesti "pe proprie raspundere" 10 si ulterior diferenta (la iesirea din tara) pana la 40 jod daca se dovedeste ca nu ai stat decat 1-2 nopti Insa iesirea din Iordania, tranzit Israel si intrarea in Egipt ? Cunosti cumva costuri ? Stiu ca e un ferry de la Aqaba la Taba dar cica ar fi cam 75 usd/pers/one way Taxa de iesire terestra din Iordania e 10 JOD. Despre celelalte costuri nu stiu sa-ti spun. Dar sigur la iesirile terestre din Israel sa plateste taxa. http://www.iaa.gov.i...of the 2018.pdf https://wikitravel.org/en/Jordan Intreb pentru ca m-ar interesa un circuit pe cont propriu Israel > Iordania > Egipt > retur din Egipt la Eilat si avion in Romania. Ms Edited by lumea_e_un_sat_mic, 12 June 2018 - 21:22. |
#643
Posted 03 July 2018 - 08:31
carmenik, on 25 februarie 2015 - 22:52, said:
Am sa va povestesc si eu cum a decurs mini-vacanta mea in Iordania, avand in vedere ca am folosit multe din informatiile de aici in pregatirea calatoriei. Am stat de duminica dimineata pana miercuri dimineata in Iordania, am zburat cu Taromul, am aterizat la 2.30 am in Amman. Prima surpriza a fost legata de viza - am cerut viza de tranzit catre Aqaba, dar ni s-a spus ca aceasta se acorda numai pasagerilor cu boarding pass de la Royal Jordanian Airlines catre Aqaba. Asa ca am scos bani de la ATM si am platit cei 40 JOD de persoana. Apoi ne-am intalnit cu persoana de la rentareliablecar, care insa nu a venit si cu masina, asa cum ne asteptam si cum ne-ar fi convenit, avand in vedere ca prima noastra destinatie era Wadi Rum. Am mers cu el pana la biroul din Amman, am cerut Mitsubishi Lancer, dar am primit Nissan Sunny, 130 JOD pt 3 zile, cu asigurare excess 0 si nr nelimitat de km. Tipul de la inchirieri, auzind unde vrem sa mergem, ne-a sfatuit sa nu plecam imediat, sa mai pierdem vremea prin Amman pana pe la 10, si abia apoi sa pornim spre Wadi Rum, spunandu-ne ca din cauza ninsorilor erau multe drumuri inchise care urmau sa se redeschida mai tarziu in cursul zilei. Noua nu ne-a venit sa credem (desi in Amman era cumplit de frig cand am ajuns noi si un polei de nu ne puteam tine pe picioare) si am plecat imediat la drum pe Desert Highway. Am ajuns la Ma'an si nu am mai putut inainta, drumul era inchis, nu am reusit sa ne intelegem cu politia care era acolo sa aflam daca se asteptau sa redeschida drumul curand, asa ca am decis sa modificam traseul, ne-am intors si am virat stanga spre Petra. Drumul era unul de tara, cu o singura banda pe sens in mod normal, acum, din cauza nametilor, era o singura banda si destul de greu de inaintat. La un moment dat, intr-un satuc, nu am putut trece peste o portiune cu zapada mare si ne-au ajutat niste localnici cu lopeti si cu impins sa putem merge mai departe. Am fost foarte placut impresionata de cat de saritori si amabili au fost. In jur de 10 dimineata am ajuns la Petra, unde, ca prin minune, nu era pic de zapada, desi cu vreo 2 km inainte de semnul de intrare in oras erau nameti cat masina. Ne-am dus direct la sit, am cumparat bilete, am mancat ceva la unul din fast foodurile de la Visitor Center (nimic spectaculos, dar f scump) si am pornit sa exploram. Petra nu ne-a dezamagit deloc, am avut noroc si de o zi cu vreme placuta, insorita, dar nu era cald, numai bine de plimbat. Fiind foarte obositi de pe drum, nu am rezistat decat pana la 4 pm, si nu am ajuns la Monastery, dar tot ce am vazut ne-a impresionat teribil, Destul de agasanti localnicii care incercau sa ne vanda calatorii cu calul/camila/sareta sau diverse suveniruri, desi noi suntem obisnuiti cu rromii nostri, la un moment dat chiar au reusit sa ma enerveze. Am avut noroc sa nu fie prea multi turisti, in Siq am fost singuri mai mereu. Seara ne-am cazat in Wadi Musa la Tetra Tree Hotel, gasit pe booking.com, 36 JOD cu toate taxele, BF si wifi. Am avut ghinionul sa fie ceva avarie la reteaua electrica in partea aceea de oras, din cauza zapezii, si a fost pana de curent cateva ore bune. Wifiul nu prea mergea in camera, dar mergea bine in lobby si in sala de mese. Camera era mare, moderna, patul f bun, incalzirea prin AC, cam zgomotos, dar oricum eram super obositi, asa ca am dormit neintorsi. Breakfastul cam slabut, desi ne-au facut omlete pe loc, erau destul de multe optiuni, dar unele pareau vechi, altele f nenaturale, in sfarsit, una peste alta, pentru o noapte hotelul a fost f ok. A doua zi am plecat spre Amman pe King's HIghway, cu gand sa ne oprim la Dana Reserve (dar nu am mai mers, drumul lateral era acoperit de zapada si am zis ca nu merita sa ne riscam sa ramanem blocati), Karak Castle (care nu ne-a impresionat prea tare) si la Madaba (dar am ajuns cand deja se insera si am decis sa nu ne mai oprim si sa continuam spre Amman). Drumul in sine a fost super, peisaje unice, de alta lume, orasele prin care am trecut, ne-au lasat cu gura cascata. Am intrat in Amman pe la 6 si de-abia la 8 am gasit hotelul - Khuttar Apartments, ghidati fiind pana la urma de o masina de politie langa care am oprit sa cerem indicatii, in disperare de cauza, ca ne invarteam de juma de ora pe langa straduta unde stiam ca trebuie sa fie hotelul, dar nu reuseam deloc sa il gasim. Pana la urma am inteles si de ce - nu era un hotel propriu-zis, ci o intrare de scara cu apartamente de inchiriat, cu o firma f mica, care se pierdea f usor in nebunia strazii. Hotelul nimic spectaculos, dar OK pt o noapte, mai ales ca era peste drum de un mall si aproape de iesirea spre Dead Sea si aeroport. A treia zi am plecat din Amman spre Dead Sea - soseaua din nou spectaculoasa, f buna ca si conditii de drum; vremea incredibil de frumoasa, f cald, spre deosebire de Amman unde erau 7 grade dimineata cand plecasem. Am vrut sa intram la Amman Beach, dar ne-au cerut 20 de JOD de persoana, ori noi nu voiam sa stam la piscina sau sa facem baie in mare, voiam doar sa facem cateva poze. Asa ca am mers un pic mai inainte, am coboratH o panta abrupta si am ajuns pe mal. Din nou, experienta unica. De acolo am plecat spre Baptism Site, unde ne-au cerut 12 JOD de persoana dar nu au reusit sa ne explice ce primeam de banii aia, asa ca doar ne-am plimbat un pic pe acolo si am plecat spre Mount Nebo, alt drum frumos, de vazut, as zice eu, mai mult decat Baptism Site Ne-am intors in Amman, am vazut Amfiteatrul Roman si CItadela (f draguta privelistea de sus), am mancat la restaurantul Hashem, in centru, un restaurant f popular printre localnici, conditii precare, ca sa nu spun altfel, fara meniu, fara tacamuri, fara servetele, pur si simplu la 1 minut dupa ce te asezi la o masa, te trezesti cu 3 feluri de hummus in fata, falafel, cartofi prajiti, legume si lipii si incepi sa mananci fara sa te mai poti opri. Am platit 9 JOD pt 4 persoane Apoi am mai bantuit printr-un mall, sa mai treaca timpul pana la 11.30 cand trebuia sa predam masina la aeroport. Una peste alta, mi s-a parut o super aventura, am vazut locuri incredibile, oamenii foarte draguti si amabili, era plin de politie peste tot, plin de checkpointuri militare pe sosele, dar toti cand isi dadeau seama ca suntem turisti, ne Zambezi, ne ziceau Welcome to Jordan si ne lasau sa trecem. Nu am avut GPS, doar o harta de la firma de inchiriat masini si harti offline salvate din Google Maps. In afara de Amman, ne-am descurcat usor, drumurile bine semnalizate. Nu am putut plati cu cardul decat la hotel si la Carrefour, oriunde altundeva nu am putut, desi intrebam mereu si mereu ni se spunea ca da, cand terminam de mancat aparea o problema si nu mai mergea cardul. In sfarsit, sa zicem ca asta nu e neaparat o mare problema, scoti bani cash de la bancomat la sosire si aia e. Zborul Taromului e ucigator, te ingenuncheaza orele alea in aeroport asteptand sa se faca 3 dimineata sa pleci spre casa. Pacat, ca avionul, cel putin la intoarcere, era full, deci cred ca pasageri au. Mi-a placut tare mult mini-vacanta asta, o tara speciala, cu multe locuri frumoase, un contrast incredibil intre nord si sud si multi oameni de treaba. Daca aveti intrebari punctuale, nu ezitati Buna ziua, In ce perioada ati fost in Iordania de ati prins vremea aia, polei si pe alocuri zapada ? Vreau si eu sa merg intre 2 si 10 februarie si am citit ca este destul de cald 18-20 grade. Multumesc Edited by MODERNMODE, 03 July 2018 - 08:32. |
#644
Posted 08 October 2018 - 18:10
Bună ziua,
Voi fi pentru o zi intreaga in Petra pe 31 octombrie 2018 si am nevoie de ajutorul vostru in urmatoarele chestiuni: 1. Ce orar are Petra la aceasta data? 2. Vreau sa fac merg in aceasta zi pe urmatorul traseu: Trezorerie – view point deasupra trezoreriei urmand poteca Al Khubtha – Manastire. Acest traseu este realizabil intr-o zi pentru cineva cu conditie fizica medie? Stiu ca pana la manastire sunt 850 scari. Cate scari sunt pe traseul Al Khubtha? Exista varianta sa nu ma mai intorc, adica sa evit sa parcurg iarasi traseul Manastire-Trezorerie? Am inteles ca ar fi o a doua iesire in zona manastirii de unde se poate lua un taxi inapoi in Wadi Musa!? 3. Unde este a doua intrare (iesire) si ce traseu trebuie urmat in acest caz? Este mai dificil? Precizez ca am hotelul langa intrarea principala in Petra. 4. Exista supermarketuri mai ieftine pentru apa si mancare in Wadi Musa? 5. Canionul Wadi Mujib mai este deschis vizitatorilor pe 2 noiembrie? Multumiri anticipate. Edited by nickro, 08 October 2018 - 18:15. |
#645
Posted 09 October 2018 - 15:51
nickro, on 08 octombrie 2018 - 18:10, said:
Voi fi pentru o zi intreaga in Petra Cum ai organizat excursia din Amman la Petra?Pe cont propriu/cu ghid/agentie? Intreb pentru ca am si eu in plan o vizita pe acolo,insa nu m-am apucat de documentare. Edited by zuv, 09 October 2018 - 15:52. |
|
#646
Posted 09 October 2018 - 16:30
nickro, on 08 octombrie 2018 - 18:10, said:
Bună ziua, Voi fi pentru o zi intreaga in Petra pe 31 octombrie 2018 si am nevoie de ajutorul vostru in urmatoarele chestiuni: 1. Ce orar are Petra la aceasta data? 2. Vreau sa fac merg in aceasta zi pe urmatorul traseu: Trezorerie – view point deasupra trezoreriei urmand poteca Al Khubtha – Manastire. Acest traseu este realizabil intr-o zi pentru cineva cu conditie fizica medie? Stiu ca pana la manastire sunt 850 scari. Cate scari sunt pe traseul Al Khubtha? Exista varianta sa nu ma mai intorc, adica sa evit sa parcurg iarasi traseul Manastire-Trezorerie? Am inteles ca ar fi o a doua iesire in zona manastirii de unde se poate lua un taxi inapoi in Wadi Musa!? 3. Unde este a doua intrare (iesire) si ce traseu trebuie urmat in acest caz? Este mai dificil? Precizez ca am hotelul langa intrarea principala in Petra. 4. Exista supermarketuri mai ieftine pentru apa si mancare in Wadi Musa? 5. Canionul Wadi Mujib mai este deschis vizitatorilor pe 2 noiembrie? Multumiri anticipate. 1. " Opening hours The ancient site of Petra and its Visitor Center are open to visitors on a daily basis from 6am to 6pm during the summer and 6am to 4pm in the winter. The Visitor Center sells tickets, arranges for guides and provides information and help to visitors." (din pacate nu pot sa iti spun daca Ocyombrie e inca vara au ba) 2. 3. Daca ajungi la intrare de cum se deschide (ceea ce te si sfatuiesc, fii acolo la 6 ), ai sanse sa faci traseul propus fara prea mari probleme. Nu stiu ce inseamna conditie fizica medie pentru tine. Ce e pentru mine mediu atunci nu e nici o problema cu urcat treptele. Eu nu stiu sa fie vreo intrare/iesire langa Manastire. Este una pe un drum care se desparete la inceputul cararii care duce spre manastire. Insa ai ceva de mers (la deal) spre acea iesire. Si eu nu prea am vazut vreun avantaj sa o folosesti pe aceea. Intr-o zi am folosit-o si noi ca ne-am gandit ca e mai rapid dar cum zisei nu m-a convins ca ar fi mai rapid. |
#647
Posted 09 October 2018 - 16:38
Am luat bilete spre Amman la Ryan Air cu vreo 80 Euro dus intors. Vom sta 4 zile (de marti pana sambata), 2 nopti la Petra, una in desertul Wadi Rum (Mazayen camp) si una la Marea Moarta. Printr-o agentie iordaniana, pentru 530 dolari /persoana, vom avea cazari, cu mic dejun și cina, tot transportul din Iordania (masina cu sofer la dispozitie, pe traseele aeroport- Petra pe King Highway, Petra-Wadi Rum, Wadi Rum - Marea Moarta, Marea Moarta-aeroport, vizele, intrare Petra, tour jeep de 4-6 ore in desert. Ieseam mai ieftin cu masina inchiriata si rezervari pe boking.com dar nu mi s-a parut o diferenta foart mare. Pe drumul spre Marea Moarta as mai vrea asa ne plimbam printr-un canion - Wadi Numeira.
Edited by nickro, 09 October 2018 - 16:40. |
#648
Posted 09 October 2018 - 16:42
Uite aici am descris cum este traseul pana la view pointul de deasupra la Tresury:
http://adelatarpan.b...06/petra-i.html Si am verificat si se pare ca am estimat la 2 km distanta de la locul unde ai voie sa parchezi masini la cea de-a doua intrare pana la muzeu. Iar de la muzeu icepe cararea spre monastary. http://adelatarpan.b...6/petra-ii.html Probabil ca poti gasi ceva contra cost sa te duca pana acolo; de fapt poate gasesti taxiuri direct. Ca pentru ei nu e problema. Restrictiile sunt doar pentru prostii de turisti. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users