Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Programare interfon
Last Updated: Mar 03 2024 11:59, Started by
mcm_xyz
, Oct 27 2006 15:19
·
1
#37
Posted 08 February 2020 - 09:34
au dar difera in functie de model. unele se reseteaza mai greu
|
#38
Posted 29 May 2020 - 19:00
Salut,
Am montat un sistem de interfon Electra analogic cu PES.A255-1, DEM 081 si IA02. Cand se suna la ap.8, suna si la 9. Cand se suna la ap.9 suna doar la acesta. La fel si la alte apartamente: ap. 24 si ap. 25. Am reprogramat postul exterior, am schimbat DEM081, fara nici un rezultat. A intalnit cineva aceasta situatie? Multumesc. |
#39
Posted 29 May 2020 - 23:53
DEM081, din ce stiu eu, duce doar 8 posturi
Daca sunt spre ex 9 apartamente o sa trebuiasca 2 bucati. Daca pui la primul acel jumper pe 1 o sa ai la al 2-lea 8 posturi. Cred ca e de la al 2-lea DEM081 ... Daca pe primul sunt 8 iar apartamentul 9 e pe al 2-lea, le-as verifica pe amandoua, dar mai ales pe primul, in conditiile in care poate e vreo ''eroare'' de soft si sa se comporte asa daca acel ''jumper'' nu face contact pe acei pini (desi de cele mai multe ori e acel integrat) E greu de prezis cu informatii limitate |
#40
Posted 30 May 2020 - 00:38
sbcornel, on 29 mai 2020 - 19:00, said:
Salut, Am montat un sistem de interfon Electra analogic cu PES.A255-1, DEM 081 si IA02. Cand se suna la ap.8, suna si la 9. Cand se suna la ap.9 suna doar la acesta. La fel si la alte apartamente: ap. 24 si ap. 25. Am reprogramat postul exterior, am schimbat DEM081, fara nici un rezultat. A intalnit cineva aceasta situatie? Multumesc. Schimba distribuitoarele, intr-o prima faza...Unul din ele sau mai multe e defect si din cauza asta nu iti mai face separatia indicativelor! Intr-o prima faza, incepe cu primul distribuitor! Si schimbi treptat pana cand va porni instalatia! O va face sigur daca le schimbi pe toate! Edited by silcar, 30 May 2020 - 00:39. |
#41
Posted 17 July 2020 - 12:39
Salut, am un sistem de video interfon Electra din gama Touch Line cu panou exterior smart VPM.1S.
De cateva sapatamani in zilele insorite se declanseaza automat apelul video de afara, suna video interfonul exact ca si cum cineva ar apasa pe butonul de sonerie de pe panoul exterior, asta se intampla la fiecare cateva minute, cat timp e cald si soare. Nu e nimeni acolo, e clar o problema de la razele solare, probabil butonul capacitiv cu clopotelul de declanseaza singur la o anumita temperatura suficient de mare. Am lipit un carton ca un acoperis la butonul respectiv si s-a rezolvat, pana a plouat si s-a rupt. Ce solutii am, este acoperit de garantie acest defect ? Exista vreo configurare posibila a sensibilitatii butonului ? Am vazut ca pentru imagine se poate regla o impedanta, o luminozitate. Daca nu, singura solutie ar fi sa ii fac un fel de acoperis la butonul ala, insa dintr-un material opac, netransparent si care sa nu obtureze camera. Multumesc. |
#42
Posted 01 November 2020 - 11:04
Buna.
La interfonul din imagine cum se poate adauga chei suplimentare? La noi numai peste 10 bucati se poate face comanda si nu suntem destui. Multumesc! IMG_20200903_204616.jpg 121.74K 24 downloads |
#43
Posted 01 November 2020 - 13:51
Szaby_26, on 01 noiembrie 2020 - 11:04, said:
Buna. La interfonul din imagine cum se poate adauga chei suplimentare? La noi numai peste 10 bucati se poate face comanda si nu suntem destui. Multumesc! IMG_20200903_204616.jpg Nu se pot adauga chei suplimentare ... decat de catre instalator Imposibil totusi sa nu gasesti pe cineva care poate face mai putin de 10 Ca sa adaugi cartele la interfonul acela, oricum ai nevoie de cartele de la ELECTRA ca alea chinezesti nu merg |
#44
Posted 15 November 2020 - 14:08
Szaby_26, on 01 noiembrie 2020 - 11:04, said:
Buna. La interfonul din imagine cum se poate adauga chei suplimentare? La noi numai peste 10 bucati se poate face comanda si nu suntem destui. Multumesc! IMG_20200903_204616.jpg Te duci frumos cu un tag functional la un centru de duplicat chei, si ii rogi sa iti faca o copie. Altfel nu ai ce face, decat sa platesti nr minim de tag uri solicitat de firma! |
#45
Posted 27 November 2020 - 11:22
0absolut, on 01 noiembrie 2020 - 13:51, said: Nu se pot adauga chei suplimentare ... decat de catre instalator Imposibil totusi sa nu gasesti pe cineva care poate face mai putin de 10 Ca sa adaugi cartele la interfonul acela, oricum ai nevoie de cartele de la ELECTRA ca alea chinezesti nu merg Adevarat, doar instalatorul poate adauga alte taguri. |
#46
Posted 04 December 2020 - 02:22
alldraku, on 27 noiembrie 2020 - 11:22, said:
Ba merg perfect alea chinezesti. Chiar si alea Electra sunt tot chinezesti. Adevarat, doar instalatorul poate adauga alte taguri. Fals, daca ai generatie foarte veche de soft pe panou electra, iti merg taguri chinezesti. ALtfel functioneaza DOAR cele productie proprie Electra. |
|
#48
Posted 26 February 2024 - 23:32
Vă salut!
Am un interfon Electra PES.A255 la care nu reușesc să intru în regimul de programare. Am urmat procedura din cartea tehnică: 999/000000/meniu dar fără rezultat. Am încercat resetarea codului de programare prin scurtcircuitarea padurilor "RESET PROG" și "RESET COD" în speranța de a reveni la codul 000000 dar tot fără rezultat. Precizez că palca este CIM.A255-3.PES. Aveți idee dacă acest model are altă procedură de intrare în regim de programare sau se face altfel resetarea codului de programare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users