Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 

Pick-up truck pe piata romaneasca

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#1
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006
As dori sa ii cumpar tatalui meu la sfarsitul acestui an sau inceputul anului viitor un pick-up truck, cabina ori double sau macar extended, ori cu banii jos daca e fabricat in uniune, ori in leasing daca e din afara uniunii.

Dupa cautari am gasit:
1. Toyota Hilux
2. Mitsubishi L200
3. Ford Ranger
4. Nissan Navara sau Pick-up

Nu ma intereseaza casetofon cu cd, geamuri electrice, 15 cup holders sau cine stie ce nebunii. Va fi folosita la treaba intr-o zona de munte, si nu pentru plimbari. Doar sa fie 4x4 si sa aibe aer conditionat. Motorul nu trebuie sa fie extraordinar de puternic, ci cat sa care un frigider, niste saci de ciment, chestii decente. Aspectul nu este primul criteriu de alegere, ci raportul calitate/pret.

Intrebari:
1. in afara de ce am enumerat eu, ce alte variante as mai avea pe piata romaneasca
2. care ar fi o alegere nimerita din perspectiva pe care am spus-o : calitate/pret
3. ar fi o solutie sa aduc din USA un truck folosit 2-3 ani? Am calculat pe autoclick.ro taxele vamale si la un Chevy S10 cu motor de 2.2 pe benzina din august 2003, adus direct de acolo m-ar costa 8000euro taxele (mai mult decat ar fi masina). exista vreo modalitate sa mai scapi un pic de taxe?

multumesc frumos

#2
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005
Exista si Defender, de la Land Rover>
http://www.landrover...cab_pick_up.htm

#3
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

 sorin mok, on Oct 19 2006, 01:45, said:

Exista si Defender, de la Land Rover>
http://www.landrover...cab_pick_up.htm

Doar ca pleaca de la 30000 CIP. Parca m-as impusca sa stiu ca cineva arunca saci si cine stie ce altceva intr-o masina de 30k+

#4
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005
Ma rog, dar are caroserie de aluminium si e cel mai capabil in off road dintre toate cele postate.

#5
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
din cauza taxelor nu cred ca merita sa aduci vreun truclk din america decat daca vrei ceva mare la care nu ai alternativa in Ro.

In rest, Toyota Hilux ar fi alegerea mea daca nu te intereseaza puterea si gadgeturile. Daca totusi acestea conteaza putin, Navarra e cea mia buna.

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
vezi si Mazda b2000, care e frate cu ford-ul ranger

#7
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006
Din descrierea pe care ai facut-o Hilux e cea mai buna varianta. In afara de Defender Pick-Up e cel mai bun in off-road si cel mai "rugged" - un caraus in toata regula. Nu are un motor extraordinar de puternic fata de celelalte (mai ales fata de Navara), dar ii ajunge sa se miste, si consumul mediu in regim de "munca" (incarcat si pe drumuri de munte  e undeva la 11-13 litri la suta, pe cand in rest 8-9 maxim. Plus ca, daca fiabilitatea se pastreaza de la generatiile mai vechi, nu o sa calce prin service decat la revizii. Optionalele ce tin de confortul minim (Logan style) la o utilitara le are in standard, iar pretul incepe de la vreo 19.000 CIP daca imi aduc bine aminte (momentan nu merge site-ul Toyota).
Mai vezi cateva pareri despre pick-up-uri aici.

#8
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005
Da, Toyota!
S-a mai spus pe aici ca sunt preferate in tarile arabe: caldura, nisip etc.
Dar am observat (la stiri) ca talibanii folosesc numai camionete Toyota! Intr-un mediu muntos-pietros ce seamana foarte mult cu solul lunar (zic americanii). Si aproape sigur nu mai functioneaza pe acolo service-uri.

#9
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006
La Mazda B2500 nu ma gandisem, desi acuma ca ma gandesc, vazusem vreo 2 pe drum. Si ca pret si ca utilizare, imi dau seama ca B2500 si Hilux sunt ce trebuie.

Dar este un lucru care e frustrant rau, taxele astea. Oare nu isi da nimeni seama ca europenii nu prea produc anumite tipuri de masini - pick-up fiind un exemplu si ca ele vin din afara. Ar trebui facute niste exceptii la taxarea vamala.

Insa inapoi la subiect, intre hilux si B2500. As fi tentat sa zic Toyota. Ranger-ul pica sa inteleg. Oricum, va trebui sa ma programez la niste test drive-uri, pentru ca masina trebuie sa fie cadou - surpriza, si nu trebuie vazuta inainte..

#10
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 mr_know_it_all, on Oct 19 2006, 19:09, said:

La Mazda B2500 nu ma gandisem, desi acuma ca ma gandesc, vazusem vreo 2 pe drum. Si ca pret si ca utilizare, imi dau seama ca B2500 si Hilux sunt ce trebuie.

Dar este un lucru care e frustrant rau, taxele astea. Oare nu isi da nimeni seama ca europenii nu prea produc anumite tipuri de masini - pick-up fiind un exemplu si ca ele vin din afara. Ar trebui facute niste exceptii la taxarea vamala.

Insa inapoi la subiect, intre hilux si B2500. As fi tentat sa zic Toyota. Ranger-ul pica sa inteleg. Oricum, va trebui sa ma programez la niste test drive-uri, pentru ca masina trebuie sa fie cadou - surpriza, si nu trebuie vazuta inainte..

Cred ca ai o singura varianta: Toyota. Mazda b2500 e aproape aceiasi masina cu Ford Ranger. Asa ca daca o excluzi pe cea din urma nu vei avea motive s-o doresti pe prima.

#11
Parise

Parise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 23.06.2004

 X-plane, on Oct 28 2006, 15:28, said:

Cred ca ai o singura varianta: Toyota. Mazda b2500 e aproape aceiasi masina cu Ford Ranger. Asa ca daca o excluzi pe cea din urma nu vei avea motive s-o doresti pe prima.

de acord dar cu o mica precizare. la platformele comune intre Ford si Mazda, regula generala este ca Ford sunt cei care imprumuta de la Mazda si nu invers.

#12
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
Din cele enumerate de tine m-as opri la Nissan sau Toyota. Personal aleg Nissan.

#13
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 Parise, on Nov 1 2006, 00:35, said:

de acord dar cu o mica precizare. la platformele comune intre Ford si Mazda, regula generala este ca Ford sunt cei care imprumuta de la Mazda si nu invers.


Oricum ar fi sunt aproape la fel. Nu stiu cazul rui Ranger dar toate modelele americane de truck-uri Ford nu au imprumutat nimic de la nimeni. Dealtfel sunt si cele mai bune.

Pentru cele auropene se poate sa ai dreptate. Din acest motiv probabil ca sunt printre cele mai proaste.

Eu as alege Toyota. Mai ales ca in curand va veni (oficial) cu varianta de motor de 3 litri.

#14
chopzilla

chopzilla

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.11.2006
eu am un Pick-up Nissan din 2003, l-am luat de nou si are in prezent 120 000 km. E varianta de echipare Navara, ci climatizare automata, geamuri electrice si volan si schimbator in piele, dar asta nu tine de fiabilitate.

nu s-a stricat nimic in cei 3 ani de cand o am, ba mai mult am placutele de frana [/b]originale  si inca mai au material de consumat. discurile sunt ca noi. nu bate nici o bucsa si a vazut toate drumurile si incarcata si goala, si cara 1 tona in bena nu din ce zice producatorul ci din cei 20 de saci cu ciment pe care i-am carat acum 2 veri de cate 6 ori pe zi timp de 2 luni jumate zilnic. are arcuri foi pe spate si nu s-au tasat deloc dupa tratamentul asta salbatic.

Taica-meu se mai duce la vanatoare cu ea si o baga prin toate hartoapele, dar daca ai cauciucuri M+S nu te lasa decat daca esti incredibil de nepriceput, sau ai chef de aventuri extreme.

E varianta cu motorul de 133 CP, era cea mai puternica din generatia ei consuma cam 10 in oras si 10 pe afara daca te tii de 140 km/h, e stabila in viraje si franeaza frumos. Am tras barci dupa mine si franeaza foarte bine chiar si cu remorcile fara franare, e bine insa sa ai ceva incarcatura in bena daca te trezesti franand in viraj la gol, ai o tendinta accentuata de impingere laterala.

Toyota are reductorul plasat tare jos, chiar la mijlocul masinii, si eu nu as lua-o ca sa incalec o piatra in the middle of nowhere si sa sparg carcasa, chiar daca este echipata cu un "scut" care e plapand tare de tot. In plus, are bena tare scurta comparativ cu Navara.

L200 e ok, numai ca am preferat sa am ceva mai multa putere la dispozitie pentru a folosi mai rar motorul la puterea maxima.

Mazda si Ford au o caroserie mai ingusta si un interior invechit, iar calitatea finisajelor este destul de dubioasa.

Pe scurt, ia un pickup Nissan, insa varianta de dinainte de 2005, care e facuta in japonia, e mai ieftina decat modelul curent dar dupa unii e mai fiabila decat varianta curenta comuna cu Pathfinderul si care e facuta in Spania. Japonezii au pe dracu in ei si fac masinile bine din prima...

#15
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006
chopzilla, nu cred ca puteam sa vreau vesti mai bune. Nu la multa vreme dupa ce am deschis acest topic, am facut cateva testdrive-uri, oscilam intre Nissan pick-up si Toyota, asa cum vroiam o cumparam pentru tatal meu, am fost cu el sa le incerce pe cele 2, si a ales nissanul.

Modelul este cel pe care il ai si tu, 133cp, varianta medie de echipare (a doua din 3), la care am rugat pe cineva sa imi aduca un tonneau - nu stiu cum ii zice pe romana, desi mi-a trecut prin fata ochilor, e chestia aia care acopera bena (nu cea inalta, cea la nivel) doar ca nu este varianta dintr-o bucata care se ridica cu totul, ci se impacheteaza in 3, si poate fi data jos usor, daca vreau sa car ceva inalt. Ma gandisem initial sa acopar bena cu chestia aia la nivelul cabinei, dar daca vroiam sa car un frigider sau ceva mare nu mai intra, si mai arata si ca naiba, si mai trebuia sa o si comand de la nissan sau un magazin autorizat care ma incarcau cat nu facea. As mai vrea sa iau si o bara metalica solida in fata, dar nu e urgent, acuma am alte prioritati cu banii (pornisem un topic legat de Mini Cooper :) )

Deci Chopzilla, vestile pe care mi le dai sunt foarte bune. La cat ciment ai carat, ar fi indicat sa iti zic sa stapanesti sanatos casa pe care ai facut-o (o faci)?  In scopul ala e cumparat si truck-ul asta

#16
MICI69

MICI69

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 15.11.2006
Ai facut drive si cu noul L200?
Acum are motor de 136 CP, are cuplu mai bun si consum mai mic decat Nissanul pick-up. Din cate stiu eu porneste de pe la 19.000 EUR CIP, are motor Euro 4 si faci reviziile la interval de 20.000 km. Are sistemul 4x4 (Super Select 4WD)de pe Pajero care e super tare si am citit ca a luat premiul pick-up -ul anului in Marea Britanie dat de diverse publicatii de specialitate. Mai jos e unul den articolele citite.

   Mitsubishi L200 PICKS UP TOP AWARD  -  Category: Manufacturers  -  Ian  @ 01:48:21 pm

* L200 judged ‘Best Pick-Up’ in Commercial Fleet World Honours

* Market leader’s position endorsed by industry experts

* New L200 scoops second industry award this month

Mitsubishi Motors UK has been presented with the Best Pick-Up award in the 2006 Commercial Fleet World Honours. Beating off all opposition in its class, the new L200 pick-up was announced as the category winner at a high-profile awards ceremony held at the Royal Automobile Club in London’s Pall Mall.

The Commercial Fleet World awards are presented annually to motor manufacturers and service companies which, in the opinion of the judges, have achieved the highest possible level of excellence in their sector.

Judging was carried out by a panel of leading industry experts and members of Fleet World magazine’s editorial team. Each vehicle was carefully assessed on a variety of categories, including quality, reliability and operating costs.

Commenting on the award, Commercial Fleet World editor John Kendall said, "Mitsubishi has done for the pick-up sector what Ford has done for panel vans.

"With the new diesel engine, the new L200 has the performance to match its bold new looks, while fuel consumption is much improved," added Mr. Kendall. "There’s a broad range of specifications, from the no-nonsense 4Work models, to the Elegance – designed to woo SUV drivers. The interior is as radical as the exterior, with a dashboard that has far more in-keeping with a car than a pick-up truck. It’s hard to see how the new L200 can fail."

Jim Tyrrell, Managing Director of Mitsubishi Motors UK responded, "Winning a Commercial Fleet World award reinforces our credibility even further in the fleet market, an endorsement which is very important to us. Mitsubishi has been market leader in this sector for the past five years and judging by the reaction to the all-new model, we will remain number one for many years to come."

The Commercial Fleet World Honours come just three weeks after Mitsubishi took 2006 Pick-Up of the Year at Professional Van & Light Truck Magazine’s award ceremony. Having been on sale for only eight weeks, taking victory in both these industry awards is testament to just how highly the new L200 is regarded.

The L200 continues to out-sell its rivals, with sales exceeding 3,500 units since its introduction in March. Mitsubishi expects to sell over 12,000 of the new model this year in addition to a further 5,000 of the highly successful previous version.

#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
chopzilla tind sa cred ca aberezi cand spui ca nu ai schimbat placutele de frana niciodata. de fapt , aberezi sigur !

#18
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

 MICI69, on Nov 18 2006, 15:47, said:

Ai facut drive si cu noul L200?

Am gasit pe cineva care m-a lasat sa ma urc in el si sa conduc 5 minute. Insuficient, dar destul cat sa imi formez o impresie generala. Pentru mine nu ar fi contat, dar din motive medicale pozitia la condus si starea de  confort nu ar fi fost bune pentru tatal meu.

 MembruAnonim, on Nov 18 2006, 16:11, said:

chopzilla tind sa cred ca aberezi cand spui ca nu ai schimbat placutele de frana niciodata. de fapt , aberezi sigur !

De treaba cu placutele de frana care au tinut 120,000 km si inca mai merg, tare ma indoiesc si eu, pentru ca mai ales cand mergi cu o tona in bena, sau "tragi barci" folosesti mai intensiv franele. Poate a fost la o revizie la care le-a schimbat si nu a stiut ce a platit sau poate daca mai conduce si altcineva masina, le-a schimbat acea persoana.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate