![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Trafic Otopeni - Piata Victoriei
Last Updated: Oct 26 2006 10:02, Started by
Yoda
, Oct 13 2006 08:36
·
0

#1
Posted 13 October 2006 - 08:36

Salutari.
Luni trebuie sa ajung in Buc., vreau sa stiu cum se circula pe portiunea Otopeni - Piata Victoriei? Am inteles ca sunt ceva lucrari in zona pasajului cfr, trafic deviat, etc. Ce rezerva de timp trebuie sa-mi iau pentru parcurgerea acestei portiuni pe la 10-11 a.m. ? Multumesc. |
#2
Posted 13 October 2006 - 09:13

Cred ca vreo 2 ore linistit!
Nu stiu exact de unde vii, dar daca vii de la Ploiesti, ori vino pe drumul "vechi" care ajunge in Bucurestii Noi, ori pe la Corbeanca faci dreapta si ajungi pe undeva tot acolo..dar nu stiu detalii. |
#3
Posted 13 October 2006 - 09:17

Vin de la Ploiesti (de la Brasov,de fapt
![]() |
#4
Posted 13 October 2006 - 13:44

Drumul pt trafic greu e varianta de care zice Zetics ca e "drumul vechi", care intra prin Bucurestii Noi. Se desprinde din centura Ploiestiului. Cind intri in Bucale o tii drept inainte pina ajungi la primul semafor unde e si capat de tramvai, de unde tii linia tramvaiului numai inainte inca 2-3 semafoare, treci pe sub un pod CF (ai deja vreo 5 km de cind esti in Buc), dupa care va urma o intersectie in Y, e si un Agip pe stinga, si unde iar urmezi tramvaiul care o ia la stinga, tii in continuare linia de tramvai drept inainte si ajungi in Piata Victoriei. Deci mergi numai pe linga linia de tramvai.
Dar fratemeu exact lunea asta a venit de la Brasov si a ajuns in Baneasa ca prin brinza. Problema e mai incolo, pe rutele ocolitoare, dar nu cred sa te intirzie mai mult de 30 minute. Asa ca decit sa mergi pe drumul de camioane mai bine vii direct pe 4 benzi si stai nitel in trafic inspre Piata Victoriei. Sunt si variante de ajuns mai repede, de pilda la semaforul de la Aero Baneasa, unde trebuie sa faci ori dreapta, ori stinga, ca inainte nu se mai poate, mai bine alegi dreapta, pentru ca majoritate aaleg stinga, dupa care mergi numai drept (adica nu o cirmesti la nicio intersectie, in schimb vezi ca acest drum isi schimba directia cam la 90 de grade de vreo 3 ori) vreo 3-4km pina treci o CF secundara si imediat ajungi pe un pasaj peste o sosea. Cobori dupa ce ai trecut pasajul pe bretea la dreapta si te bagi pe dedesubt dupa care tii drept si esti la Piata Presei. |
#5
Posted 13 October 2006 - 14:06

Multumesc, abancor.
+ 30-60 minute nu e mare scofala. Cel putin pentru cineva care vine de la distanta mai mare. E nasol pentru cei ce vin de la aeroport sau alte distante <20 km. Dar asta e, sufera baba la frumusete... ![]() Cica dup-aia o sa mearga trenurile spre Constanta cu 200 kmh. Ar fi culmea, sa merg pe autostrada si sa ma intreaca trenul. ![]() Macar cu 120 sa mearga si tot ar fi bine. Si sa dubleze calea ferata intre Constanta si Mangalia. Dar asta e deja alta poveste. ![]() |
#6
Posted 13 October 2006 - 14:22

Cica vor merge cu 160/h, nu cu 200, dar tot ar fi arhisuficient, in mai putin de 2 ore ai fi la Constanta!
![]() |
#7
Posted 13 October 2006 - 15:19

La fel faci si cu masina...toamna/primavara/iarna cand nu e zapada
![]() |
#8
Posted 13 October 2006 - 15:41

E adevarat...chiar asta vara am facut isprava asta, 1h55m de la Bd 1 Dec 1918 Bucuresti, panal la avionul de la intrarea in Cta, dar pt asta am ars-o cu 180 toata autostrada, si cu pana la 140 pe unde s-a putut in rest. Nu stiu cum draq de n-am luat nici un radar, ca n-am nici detector...si mi-a luat si 9% consumul
![]() Asa ca se poate...dar nu's daca se merita ![]() Edited by Zetics, 13 October 2006 - 15:42. |
#9
Posted 13 October 2006 - 21:09

Cica vor merge cu 160/h, nu cu 200, dar tot ar fi arhisuficient, in mai putin de 2 ore ai fi la Constanta! ![]() "In urma lucrarilor de reabilitare, trenurile vor circula, intr-o prima etapa, pe traseul Bucuresti – Contanta cu viteza de 160 km/h, iar dupa modernizarea materialului rulant si a sistemelor de instalatii cu viteze de pana la 200 de km/h." Sursa: aici Presupunand prin absurd ca va permite calea ferata, cu ce mama zmeilor de locomotive vor face ei faptele astea de biruinta? ![]() |
#10
Posted 13 October 2006 - 23:06

#11
Posted 15 October 2006 - 19:51

Luni, 16 octombrie, dupa cunostintele mele, traseul Aeroport Baneasa-Piata Presei Libere va fi deblocat, in urma diminuarii termenului lucrarilor de la podul feroviar Baneasa, prin dispozitia primarului incompetent general al capitalei. Verificati
![]() |
|
#12
Posted 16 October 2006 - 11:25

Avem locomotive Electroputere care pot merge cu 200. Nu stiu insa daca sunt autorizate. Vagoane nu avem, maxim am impreisa ca avem vagoane de 160.
PS - de fapt asta e la subiect: dupa inghesuiala care e pe "linia lui 5" nu cred ca au deschis Buc-Ploiesti. Edited by abancor, 16 October 2006 - 11:26. |
#13
Posted 17 October 2006 - 09:44

Luni, 16 octombrie, dupa cunostintele mele, traseul Aeroport Baneasa-Piata Presei Libere va fi deblocat, in urma diminuarii termenului lucrarilor de la podul feroviar Baneasa, prin dispozitia primarului incompetent general al capitalei. Verificati ![]() Da' de unde atata deblocare... am facut o ora si jumatate de la aeroport pana la p-ta Charles de Gaulle. Si asta ca am avut noroc, pe ultima portiune cu o Salvare venita din spate: i-am facut loc sa treaca si m-am dus dupa ea ![]() Jalnic mod de a conduce capitala tarii mister Videanu. Se puteau face mult mai multe lucruri pentru fluidizarea traficului (de ex. anularea semaforului care imparte traficul stanga-dreapta, cei care veneau de pe b-dul Aerogarii si vroiau sa mearga inainte, redirectionati prin semaforul din fata aeroportului Baneasa). |
#14
Posted 17 October 2006 - 10:10

De la care aeroport ai facut o ora jumatate? Pe unde?
Daca s-ar face la semaforul ala cum zici, s-ar bloca, in loc de intersectia cu Aerogarii, intersectia din fata aeroportului. Si inca nasol de tot. Asta trebuie inteles: in Bucale nu ai cum sa lungesti un verde, ca blochezi in alta parte. Avem vreo 200 de intersectii semaforizate, daca nu mai bine. Orice anomalie undeva se propaga 10 intersectii mai incolo. De pilda, cind se prindea bariera in Pipera se bloca, daca dura mult, Serbanescu cu Pipera si Floreasca, apoi pe cale de consecinta Pipera pina la Scoala Herastrau si Serbanescu pina inspre Pasajul CF Baneasa. Sunt suficiente 3-4 "verde" la care sa treaca mai putine masini decit trebuie si coloana creste. Ba uneori e suficient un singur verde la care sa se intimple vreo anomalie si sa nu poata trece masinile, ca se aduna cei ce vin din spate si din laterale si gata! Videanu e singurul primar care face ceva. Ca nu se vede inca asta e alta problema, si ca oamenii sunt circotasi si ar vrea strazi bune fara santier. Chiar ma enerveaza ca singurii 2 politicieni care au o oarecare statura, un comportament mai inspre cum ar trebui sa se comporte un politician, si au ceva "burghez" in ei, au imaginea cea mai proasta: Tariceanu si Videanu. Ne plac "taranii", analfabetii si scandalagii. O intrebare: daca aveti un teren, si primaria va impune sa nu construiti aproape de strada, sau vine sa va cumpere terenul, ca sa lateasca o strada, va convine? |
#15
Posted 17 October 2006 - 12:58

voi ati auzit ceva de un pasaj subteran pe dn1 care va dura nspe ani sa fie gata ?
![]() |
#16
Posted 17 October 2006 - 13:12

Da! Acum citeva luni am auzit ca primele locuri unde se vor face pasaje denivelate vor fi Doamna Ghica si Buc-Ploiesti cu Aerogarii si de la Brad. Cind s-or apuca de ele nu stiu. Oricum, cred ca fluidizarea intrarii in Bucuresti va aglomera semaforul de la Podul Baneasa (Buc-Ploiesti cu Nordului si Dobrogeanu Gherea). Daca treci ca prin brinza de mai multe intersectii rezulta ca te infigi in primul semafor.
|
#17
Posted 17 October 2006 - 16:04

De la care aeroport ai facut o ora jumatate? Pe unde? De la Otopeni -> Aerogarii -> Nicolae Caranfil. Cat despre semafoare, ca o parere personala - recunosc, neavizata dar mi se pare logica: trafic fara semafor la intrarea despartirea stanga-dreapta: ![]() trafic pentru cei ce vin de pe I. Brad: ![]() trafic pentru cei ce vin de pe Aerogarii: ![]() Edited by Yoda, 17 October 2006 - 16:06. |
|
#18
Posted 18 October 2006 - 12:15

Fara sa ma dau rotund, dar daca o luai cum am zis eu, pe Ionescu de la Brad, scurtai cu 30 de minute cel putin.
Deci: solutia ta nu ar merge! Sau ar merge cu conditia sa nu se mai faca stinga de pe Brad sau inainte de pe Aerogarii, deloc! De la Brad este, la fel ca Aerogarii, varianta de ocolire. Prin urmare e la fel de plina. De fapt e mai plina: nici nu-ti inchipui pina unde se intinde coada inspre DN1! Pina in Bucurestii Noi uneori! Adica citiva kilometri. Deci ai vrea sa se sacrifice o varianta ocolitoare ca sa ramina numai Aerogarii. Iar devierea pe unde ai desenat tu este imposibila. Ar bloca intreg traficul. Inchipuie-ti coloanele alea de masini, in loc sa poata sa mearga inainte, sa faca zig-zag-ul sugerat de tine. Apropo, ai stat mult la semaforul ala la plecare, sau la venire, sau de ce te-a deranjat? Ca eu am observat ca blocajele se petrec in alte parti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users