Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Functie cu char* return

Windows 11 pe DELL Optiplex 9020 ...

Agențiile de turism/voiaj de pe v...

Sate cu apa curenta, canalizare s...
 Antena satelit DIGi prin fibra op...

Recomandare imprimanta

Masina spalat indesit wisl 85 nu ...

Modificare frecventa rami ddr4
 Ramon(2023)

Probleme internet (ping,packetloss)

Refinanțare cu ipoteca !

Adictia la medicamente opioide.
 reziliere contract

E normal sa aiba viteza mai mica ...

Kaufland - Pareri / Sugestii / Re...

Ce fel de calorifere/radiatoare s...
 

Trafic Otopeni - Piata Victoriei

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,367
  • Înscris: 04.10.2002
Salutari.
Luni trebuie sa ajung in Buc., vreau sa stiu cum se circula pe portiunea Otopeni - Piata Victoriei? Am inteles ca sunt ceva lucrari in zona pasajului cfr, trafic deviat, etc.

Ce rezerva de timp trebuie sa-mi iau pentru parcurgerea acestei portiuni pe la 10-11 a.m. ?

Multumesc.

#2
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,421
  • Înscris: 23.10.2003
Cred ca vreo 2 ore linistit!

Nu stiu exact de unde vii, dar daca vii de la Ploiesti, ori vino pe drumul "vechi" care ajunge in Bucurestii Noi, ori pe la Corbeanca faci dreapta si ajungi pe undeva tot acolo..dar nu stiu detalii.

#3
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,367
  • Înscris: 04.10.2002
Vin de la Ploiesti (de la Brasov,de fapt  :) ). O alta varianta ar putea fi pe drumul pt. trafic greu?

#4
abancor

abancor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,668
  • Înscris: 07.07.2006
Drumul pt trafic greu e varianta de care zice Zetics ca e "drumul vechi", care intra prin Bucurestii Noi. Se desprinde din centura Ploiestiului. Cind intri in Bucale o tii drept inainte pina ajungi la primul semafor unde e si capat de tramvai, de unde tii linia tramvaiului numai inainte inca 2-3 semafoare, treci pe sub un pod CF (ai deja vreo 5 km de cind esti in Buc), dupa care va urma o intersectie in Y, e si un Agip pe stinga, si unde iar urmezi tramvaiul care o ia la stinga, tii in continuare linia de tramvai drept inainte si ajungi in Piata Victoriei. Deci mergi numai pe linga linia de tramvai.

Dar fratemeu exact lunea asta a venit de la Brasov si a ajuns in Baneasa ca prin brinza. Problema e mai incolo, pe rutele ocolitoare, dar nu cred sa te intirzie mai mult de 30 minute. Asa ca decit sa mergi pe drumul de camioane mai bine vii direct pe 4 benzi si stai nitel in trafic inspre Piata Victoriei. Sunt si variante de ajuns mai repede, de pilda la semaforul de la Aero Baneasa, unde trebuie sa faci ori dreapta, ori stinga, ca inainte nu se mai poate, mai bine alegi dreapta, pentru ca majoritate aaleg stinga, dupa care mergi numai drept (adica nu o cirmesti la nicio intersectie, in schimb vezi ca acest drum isi schimba directia cam la 90 de grade de vreo 3 ori) vreo 3-4km pina treci o CF secundara si imediat ajungi pe un pasaj peste o sosea. Cobori dupa ce ai trecut pasajul pe bretea la dreapta si te bagi pe dedesubt dupa care tii drept si esti la Piata Presei.

#5
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,367
  • Înscris: 04.10.2002
Multumesc, abancor.

+ 30-60 minute nu e mare scofala. Cel putin pentru cineva care vine de la distanta mai mare.

E nasol pentru cei ce vin de la aeroport sau alte distante <20 km. Dar asta e, sufera baba la frumusete...  :)

Cica dup-aia o sa mearga trenurile spre Constanta cu 200 kmh. Ar fi culmea, sa merg pe autostrada si sa ma intreaca trenul.  :w00t:

Macar cu 120 sa mearga si tot ar fi bine. Si sa dubleze calea ferata intre Constanta si Mangalia. Dar asta e deja alta poveste.  :)

#6
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,421
  • Înscris: 23.10.2003
Cica vor merge cu 160/h, nu cu 200, dar tot ar fi arhisuficient, in mai putin de 2 ore ai fi la Constanta! :w00t:

#7
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
La fel faci si cu masina...toamna/primavara/iarna cand nu e zapada :)..

#8
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,421
  • Înscris: 23.10.2003
E adevarat...chiar asta vara am facut isprava asta, 1h55m de la Bd 1 Dec 1918 Bucuresti, panal la avionul de la  intrarea in Cta, dar pt asta am ars-o cu 180 toata autostrada, si cu pana la 140 pe unde s-a putut in rest. Nu stiu cum draq de n-am luat nici un radar, ca n-am nici detector...si mi-a luat si 9% consumul  :naughty:

Asa ca se poate...dar nu's daca se merita  :)

Edited by Zetics, 13 October 2006 - 15:42.


#9
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,367
  • Înscris: 04.10.2002

View PostZetics, on Oct 13 2006, 15:22, said:

Cica vor merge cu 160/h, nu cu 200, dar tot ar fi arhisuficient, in mai putin de 2 ore ai fi la Constanta! :w00t:

"In urma lucrarilor de reabilitare, trenurile vor circula, intr-o prima etapa, pe traseul Bucuresti – Contanta cu viteza de 160 km/h, iar dupa modernizarea materialului rulant si a sistemelor de instalatii cu viteze de pana la 200 de km/h." Sursa: aici

Presupunand prin absurd ca va permite calea ferata, cu ce mama zmeilor de locomotive vor face ei faptele astea de biruinta?  :scratchchin:

#10
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View PostYoda, on Oct 14 2006, 08:09, said:

Presupunand prin absurd ca va permite calea ferata, cu ce mama zmeilor de locomotive vor face ei faptele astea de biruinta?  :scratchchin:
cu locomotiva Spaga ca le trebuie material rulant ....

#11
Digibrain.

Digibrain.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.06.2006
Luni, 16 octombrie, dupa cunostintele mele, traseul Aeroport Baneasa-Piata Presei Libere va fi deblocat, in urma diminuarii termenului lucrarilor de la podul feroviar Baneasa, prin dispozitia primarului incompetent general al capitalei. Verificati :)

#12
abancor

abancor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,668
  • Înscris: 07.07.2006
Avem locomotive Electroputere care pot merge cu 200. Nu stiu insa daca sunt autorizate. Vagoane nu avem, maxim am impreisa ca avem vagoane de 160.

PS - de fapt asta e la subiect: dupa inghesuiala care e pe "linia lui 5" nu cred ca au deschis Buc-Ploiesti.

Edited by abancor, 16 October 2006 - 11:26.


#13
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,367
  • Înscris: 04.10.2002

View PostDigibrain., on Oct 15 2006, 20:51, said:

Luni, 16 octombrie, dupa cunostintele mele, traseul Aeroport Baneasa-Piata Presei Libere va fi deblocat, in urma diminuarii termenului lucrarilor de la podul feroviar Baneasa, prin dispozitia primarului incompetent general al capitalei. Verificati :)

Da' de unde atata deblocare... am facut o ora si jumatate de la aeroport pana la p-ta Charles de Gaulle.
Si asta ca am avut noroc, pe ultima portiune cu o Salvare venita din spate: i-am facut loc sa treaca si m-am dus dupa ea  :notangel:

Jalnic mod de a conduce capitala tarii mister Videanu.
Se puteau face mult mai multe lucruri pentru fluidizarea traficului (de ex. anularea semaforului care imparte traficul stanga-dreapta, cei care veneau de pe b-dul Aerogarii si vroiau sa mearga inainte, redirectionati prin semaforul din fata aeroportului Baneasa).

#14
abancor

abancor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,668
  • Înscris: 07.07.2006
De la care aeroport ai facut o ora jumatate? Pe unde?

Daca s-ar face la semaforul ala cum zici, s-ar bloca, in loc de intersectia cu Aerogarii, intersectia din fata aeroportului. Si inca nasol de tot. Asta trebuie inteles: in Bucale nu ai cum sa lungesti un verde, ca blochezi in alta parte. Avem vreo 200 de intersectii semaforizate, daca nu mai bine. Orice anomalie undeva se propaga 10 intersectii mai incolo. De pilda, cind se prindea bariera in Pipera se bloca, daca dura mult, Serbanescu cu Pipera si Floreasca, apoi pe cale de consecinta Pipera pina la Scoala Herastrau si Serbanescu pina inspre Pasajul CF Baneasa. Sunt suficiente 3-4 "verde" la care sa treaca mai putine masini decit trebuie si coloana creste. Ba uneori e suficient un singur verde la care sa se intimple vreo anomalie si sa nu poata trece masinile, ca se aduna cei ce vin din spate si din laterale si gata!

Videanu e singurul primar care face ceva. Ca nu se vede inca asta e alta problema, si ca oamenii sunt circotasi si ar vrea strazi bune fara santier. Chiar ma enerveaza ca singurii 2 politicieni care au o oarecare statura, un comportament mai inspre cum ar trebui sa se comporte un politician, si au ceva "burghez" in ei, au imaginea cea mai proasta: Tariceanu si Videanu. Ne plac "taranii", analfabetii si scandalagii.

O intrebare: daca aveti un teren, si primaria va impune sa nu construiti aproape de strada, sau vine sa va cumpere terenul, ca sa lateasca o strada, va convine?

#15
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
voi ati auzit ceva de un pasaj subteran pe dn1 care va dura nspe ani sa fie gata ?  :confuzzled:

#16
abancor

abancor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,668
  • Înscris: 07.07.2006
Da! Acum citeva luni am auzit ca primele locuri unde se vor face pasaje denivelate vor fi Doamna Ghica si Buc-Ploiesti cu Aerogarii si de la Brad. Cind s-or apuca de ele nu stiu. Oricum, cred ca fluidizarea intrarii in Bucuresti va aglomera semaforul de la Podul Baneasa (Buc-Ploiesti cu Nordului si Dobrogeanu Gherea). Daca treci ca prin brinza de mai multe intersectii rezulta ca te infigi in primul semafor.

#17
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,367
  • Înscris: 04.10.2002

View Postabancor, on Oct 17 2006, 11:10, said:

De la care aeroport ai facut o ora jumatate? Pe unde?

De la Otopeni -> Aerogarii -> Nicolae Caranfil.

Cat despre semafoare, ca o parere personala - recunosc, neavizata dar mi se pare logica:

trafic fara semafor la intrarea despartirea stanga-dreapta:
Attached File  trafic1.JPG   58.54K   55 downloads

trafic pentru cei ce vin de pe I. Brad:
Attached File  trafic2.JPG   60.26K   46 downloads

trafic pentru cei ce vin de pe Aerogarii:
Attached File  trafic3.JPG   59.83K   50 downloads

Edited by Yoda, 17 October 2006 - 16:06.


#18
abancor

abancor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,668
  • Înscris: 07.07.2006
Fara sa ma dau rotund, dar daca o luai cum am zis eu, pe Ionescu de la Brad, scurtai cu 30 de minute cel putin.

Deci: solutia ta nu ar merge! Sau ar merge cu conditia sa nu se mai faca stinga de pe Brad sau inainte de pe Aerogarii, deloc! De la Brad este, la fel ca Aerogarii, varianta de ocolire. Prin urmare e la fel de plina. De fapt e mai plina: nici nu-ti inchipui pina unde se intinde coada inspre DN1! Pina in Bucurestii Noi uneori! Adica citiva kilometri. Deci ai vrea sa se sacrifice o varianta ocolitoare ca sa ramina numai Aerogarii. Iar devierea pe unde ai desenat tu este imposibila. Ar bloca intreg traficul. Inchipuie-ti coloanele alea de masini, in loc sa poata sa mearga inainte, sa faca zig-zag-ul sugerat de tine. Apropo, ai stat mult la semaforul ala la plecare, sau la venire, sau de ce te-a deranjat? Ca eu am observat ca blocajele se petrec in alte parti.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate