Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

drepturile calatorilor linii aeriene

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Qandulak

Qandulak

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 27.01.2006
Buna

stie careva care sunt obligatiile transportatorilor aerieni fata de clienti?
Unde sunt acestea reglementate?

Am facut rezervare la Tarom pe 11 septembrie am si achitat biletul, iar acum aflu de la un coleg care intentioneaza sa plece in aceeasi zi ca si mine ca lui i-au recomandat sa nu plateasca biletul, ci doar sa isi faca rezervare, deoarece s-ar putea sa anuleze cursa. Am sunat la Tarom sa mi se confirme si am aflat aceleasi lucruri. Am intrebat ce alternative imi ofera Tarom, si mi s-a spus ca, in cazul in care ar anula zborul, imi vor oferi sa zbor 2 zile mai tarziu. Eu nu am la dispozitie aceste doua zile, evident ca daca vreau sa imi fac rezervare acum la alta linie, biletul este mult mai scump decat daca il cumparam acum o luna!!!!
Stiti cumva daca nu sunt obligati sa imi ofere un zbor cu alta linie?

Mersi mult pt orice informatie!

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
daca te vei uita pe site la Tarom
si anume pe WWW dot TAROM dot RO
vei putea observa niste sectiuni numite Termeni si Conditii respectiv Conditii Generale
citeste acolo. mai mult de atat mira-m-as sa gasesti pe undeva

mai precis nu poti face nimic, dar ar fi bine sa inveti sa cauti si singur :)

. Anularea zborului, rerutare, întârzieri
a) Atunci când circumstanțele impun acest lucru (condiții meteorologice nefavorabile, cazuri de forță majoră, dispoziții guvernamentale și altele), transportatorul poate întârzia sau anula fără preaviz un zbor sau un loc confirmat în prealabil. Dacă urmare unor astfel de circumstanțe, transportatorul anulează sau întârzie un zbor, nu este în măsură să furnizeze locurile confirmate în prealabil, anulează un punct de escală sau destinație în itinerarul pasagerului sau cauzează pierderea unui zbor de conexiune pe care pasagerul deține o rezervare, la opțiunea pasagerului, transportatorul trebuie:
i) să transporte pasagerul, cât mai urgent posibil, cu o altă cursă regulată proprie pe care sunt locuri disponibile, fără plată suplimentară și, dacă este necesar, cu extinderea valabilității biletului,
sau
ii) să reruteze pasagerul la destinația menționată pe bilet sau pe partea din bilet corespunzătoare acestei porțiuni din călătorie, pe propriile sale curse regulate sau pe cursele regulate ale altui transportator, ori cu un mijloc de transport terestru, fără plata suplimentară.
Dacă tariful și toate taxele aplicabile noului itinerar sunt inferioare valorii de rambursare a biletului sau a părții din bilet corespunzătoare acestei porțiuni din călătorie, transportatorul va restitui diferența,
sau
iii) va efectua rambursarea în conformitate cu prevederile Articolului 11.
B) În oricare din situațiile enumerate în paragraful 2a) din acest Articol, opțiunile prezentate la literele i) – iii) de mai sus, constituie singurele remedii disponibile, transportatorul neavând altă responsabilitate față de pasager.

Edited by spare-me, 11 October 2006 - 13:21.


#3
Qandulak

Qandulak

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 27.01.2006

View Postspare-me, on Oct 11 2006, 14:18, said:

daca te vei uita pe site la Tarom
si anume pe WWW dot TAROM dot RO
vei putea observa niste sectiuni numite Termeni si Conditii respectiv Conditii Generale
citeste acolo. mai mult de atat mira-m-as sa gasesti pe undeva


Am citit acolo, multumesc. Este intr-adevar un articol in care spun ca in caz de forta majora pot sa anuleze zborul si sa imi ofere un loc in alta cursa a lor. Dar nu este nicaieri mentionat care sunt obligatiile lor in cazul in care anuleaza zborul pentru ca au prea putini clienti (asta este motivul de altfel)!!! (momentan doar 32, iar capacitatea este cred 123)

Totusi, nu exista nici o lege care reglementeaza astfel de situatii? Stiu ca la nivel UE exista ceva, pacat ca zbor cu 2 luni inainte de aderare. Ca sa nu mai spun, ca de, cu greu m-am hotarat sa zbor cu ei, dar erau singurii care aveau zbor direct, fara escala...

#4
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
foloseste google desi nu cred. desi cursa nu e justificabila, tu nu aveai de unde sa stii. iti incurca planurile si e obligatia lor. desi eu de o astfel de lege inca nu am auzit...
n-am zburat cu taromul niciodata si nici alte probleme aero..spatiale nu am avut asa ca..mai multe info nu am

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate