Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Audienţe TV.

- - - - -
  • Please log in to reply
331 replies to this topic

#37
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Prime-time-ul este chiar pana la 24 nu 23, cu exceptia Acasa TV

#38
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

TVR1, preferata telespectatorilor la trecerea in 2007.
  

4 Ianuarie 2007
  
  • TVR 1 a fost preferata de români la trecerea dintre ani, peste 3 milioane de telespectatori din toata tara alegand televiziunea publica pentru a petrece ultimele minute ale lui 2006, respectiv primele minute ale lui 2007, conform datelor de audienta furnizate de TNS - AGB International.
  • Cu o audienta medie de 15,6% (adica 3.043.000 de telespectatori la nivel national), TVR 1 fost lider absolut la audienta in intervalul 23.54-00.09, cand pe micile ecrane au curs imagini din Piata Universitatii, unde oficiali romani si europeni au urat tarii noastre bun venit in Uniunea Europeana. Romanii au vizionat in direct pe postul public de televiziune imaginile cu focurile de artificii si jocurile de lumini care au delectat publicul numeros adunat in Piata Universitatii. In acelasi interval, programul postului Antena 1 a fost urmarit de 2.308.000 de telespectatori (11,8% rating), in timp ce Pro TV a avut 1.065.000 de telespectatori (5,4% rating).
  • De asemenea, românii au fost curiosi sa afle care este telespectatorul numarul 1 al anului 2006, urmarind cu mic cu mare momentul desemnarii fericitului castigator al unei masini germane, in cadrul concursului „Vrei sa fii nr. 1”, difuzat in direct, pe TVR 1. Minutele in care a fost decis marele castigator (01.27-01.34) au transformat din nou TVR 1 in televiziunea no.1 a României, cu o audienta medie de 9,03% (1.763.000 de telespectatori), pe locul al doilea situandu-se ProTV (7,2 % rating) si pe al treilea Antena 1 (6,8 %).
  • In ceea ce priveste audienta generala a programului de Revelion de la TVR1, care a inceput la ora 19.00 si s-a terminat la ora 2.00, în ziua de 1 ianuarie 2007, media a fost de 8,56% la nivel national. in acelasi interval, posturile private Antena 1 si ProTV au avut o audienta medie de 11,9%, respectiv 6,2%, informeaza un comunicat al departamentului de comunicare din cadrul TVR.
  • Românii au putut urmari pe tot parcursul acestui program, in direct, imagini de la ceremonia de ridicare a drapelului U.E. in fata cladirii Guvernului, discursurile oficiale ale premierului Calin Popescu Tariceanu si presedintelui Traian Basescu, recitaluri inedite de la Romexpo, din Piata Universitatii sau Piata Revolutiei, interventii din punctele fierbinti ale Capitalei si de la Sibiu, capitala culturala europeana in 2007. Evident, din tot acest festin nu au lipsit imagini inestimabile din arhiva TVR care a pasit in cel de-al 51-lea an de existenta.
  • Si Dan Bittman a pasit cu dreptul in noul an, Gala Premiilor Danutz S.R.L. difuzata pe 1 ianuarie (15.11 – 16.48) fiind lider de audienta la nivel national si urban cu un rating mediu de 1.476.000 de telespectatori (7,6% rating), respectiv 644.000 de telespectatori (6% rating). În acelasi interval, la nivel national, TVR 1 fost secondat de Antena 1, cu 644.000 telespectatori (3,3% rating) si Pro TV cu 625.000 de telespectatori (3,2% rating). in mediul urban, pe locul al doilea dupa TVR 1 s-a situat Pro TV cu 415.000 telespectatori (3,9% rating) si Antena 1 pe locul al treilea cu 361.000 de telespectatori (3,4%).
  Sursa: http://www.wall-stre...recerea-in-2007

Edited by megafanro, 07 January 2007 - 16:45.


#39
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

  Pierderi "La Urgenta"

Serialul TVR a obtinut din publicitate 200.000 de euro, fata de cei un milion investiti in productie.

  • La Urgenta", serialul care s-a incheiat saptamana trecuta si pentru care TVR programeaza vineri un making-of, a avut rezultate de audienta sub asteptari. In fiecare dintre cele 15 episoade, la filmul de pe TVR 1 s-au uitat in medie 383.000 de telespectatori din mediul urban (3,5% rating).
  • Audienta obtinuta a atras si incasari din publicitate pe masura: un total de aproximativ 200.000 de euro, o suma mica in raport cu bugetul de un milion de euro pe care l-a avut serialul regizat de Andrei Zinca. Pentru a-si amortiza investitia, serialul avea nevoie de o audienta medie de 1,3 milioane de telespectatori pe episod.
Risc asumat.
  • Audienta fiecarui episod a oscilat in jurul a 400.000 de telespectatori. Cel mai vizionat episod a fost ultimul, din 3 ianuarie, cu 492.000 de telespectatori in mediul urban (4,6% rating).
  • Postul public era constient de la inceput ca are sanse mici sa acopere cheltuielile, dar scopul declarat a fost investitia intr-un serial de calitate si atragerea unui public tanar.
  • Profilul publicului serialului arata putin diferit fata de telespectatorul obisnuit al TVR. Cea mai mare pondere ramane in categoria de varsta peste 50 de ani (jumatate din public, mai putin decat in mod normal), dar diferentele apar la venituri si la educatie.
  • Astfel, 37,4% din publicul urban al serialului a avut venituri mari, iar 30% venituri medii. In ceea ce priveste studiile, au predominat persoanele cu educatie medie (peste jumatate din public).
  • Presedintele TVR, Tudor Giurgiu, declara ca este multumit, "pe ansamblu", "desi, sincer, flerul initial imi zicea ca va performa mai bine". "Cel mai mult ma bucur de faptul ca a atras public foarte tanar (o problema eterna a TVR-ului...), in conditiile in care s-a batut cu "Cronica Carcotasilor", cu emisiuni de divertisment de o anumita factura de pe posturile private ("Ziua Judecatii") sau cu emisiuni sportive (cand se difuzau meciuri din Champions League, Pro TV avea un studio pe teme fotbalistice)", a continuat Tudor Giurgiu.
  • Giurgiu a incercat sa explice rezultatele serialului: "Scenariul cred ca putea fi mai bun, atractiv pentru public. Se putea lucra mai bine aici, dar pe de alta parte stiu criza de scenaristi de pe piata. De ce credeti ca Pro-ul si Antena cumpara formate deja scrise de scenarii de peste 100 de episoade din America Latina si le adapteaza apoi in Romania? Pentru ca sunt scrise "profi". Cativa actori au jucat un pic teatral, dar asta s-a reglat din mers".
Publicitate pe masura audientei.
  • Incasarile din publicitate sunt proportionale cu audienta serialului si se ridica, conform estimarilor EVZ, la 200.000 de euro. Cel mai productiv episod a fost cel din 13 decembrie, care a adus din publicitate aproximativ 15.000 de euro.
  • Cele mai prezente marci din calupurile de publicitate ale serialului (inainte si dupa, intrucat TVR nu poate intrerupe filmele cu reclame) au fost Elita (20 reclame), Orange (15), Murfatlar (14), Nescafe (13) si Grania (13). De anul viitor, TVR are in plan un program de evaluare a productiilor. "
  • "Voi propune un proiect de tip "value for money", cum are BBC-ul, in care vom masura costul total al unui program raportat la numarul total de telespectatori pe care il are pentru a incerca sa reorientam realizarea de programe spre principiul eficientei", a explicat Tudor Giurgiu. "Va fi un tip de proiect care se va intinde pe trei ani si care isi propune sa obtina importante reduceri de costuri pentru productia de programe", a mai spus el.
EXPLICATII:
"Bugetul va scadea"

EVZ: Te asteptai la aceste rezultate?
  • Tudor Giurgiu: Obiectivul principal a fost de a propune un serial de calitate, top pe piata, care sa atraga public tanar si educat catre televiziunea publica.
  • Daca gandeam strict in termeni "economici" probabil ca nu am fi facut subiectul din "La urgenta", decorurile care s-au construit special, n-am fi folosit echipamentul modern de filmare, nu l-am fi luat pe Andrei Zinca regizor, ci faceam un sitcom cu neveste de fotbalisti, comic de situatie, concesii ietfine comercialului "gros", il filmam in platoul din Pangrati, cu echipa care nu a mai lucrat in ritm de serial si aduceam pe bani putini un regizor care a terminat U.N.A.T.C.-ul. Rezultatul ar fi fost un produs O.K. "cost-effective", dar, din punct de vedere al calitatii, total impotriva misiunii de post public.
De ce a avut aceste rezultate?
  • Eu cred ca rezultatele sunt normale pentru un prim serial de calitate lansat de TVR dupa atatia ani. Daca TVR facea investitia asta acum 5 ani, alta era dinamica si structura pietei de public azi, la nivelul posturilor TVR, in sensul ca s-ar fi batut de la egal la egal cu Pro si Antena.
Va continua serialul?
  • Cred ca vom continua, suntem in negocieri cu casa producatoare. Astept un scenariu mai "catchy", mai incitant si cu situatii mai romanesti.
Ce veti face?
  • In mod sigur, bugetul va scadea drastic. Sper sa nu afecteze calitatea productiei.
[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Ianuarie/10/grafpag15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=287086

Edited by megafanro, 11 January 2007 - 00:04.


#40
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

"Fidelitatea" face audientă.

  • Prima editie a emisiunii difuzate, joi seara, de Antena 1, “Test de fidelitate” a fost lider de audienta. Conform TNS-AGB International, show-ul tv a inregistrat in randul publicului din intreg mediul urban o medie de 10,9% si o cota de piata de 23,6%. Emisiunea a avut cu 1,5 puncte de rating mai mult decat filmul PRO TV, transmis in acelasi interval orar, si cu 8,3 puncte de rating mai mult decat pelicula difuzata de TVR 1.
Sursa: http://www.libertate...n...&sid=170670

#41
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,876
  • Înscris: 28.11.2006
Legat de "La urgenta", marea greseala a TVR a fost ziua de difuzare. Cred ca daca era dat joi, sarea de 7%. Nici eu nu prea m-am uitat, tocmai pentru ca se suprapunea cu Carcotasii.

#42
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

"Duminica in familie", in top.

  • Dupa vacanta petrecuta in Sri Lanka, Singapore, Maldive, Male si Italia, Mihaela Radulescu a revenit, duminica, pe micile ecrane, cu “Duminica in familie” . Conform TVS-AGB International, show-ul  a avut un rating de 6,6% si 20,0% market share, al doilea clasat fiind PRO TV, la mai mult de doua puncte de rating diferenta.
Sursa: http://www.libertate...n...&sid=171328

Edited by megafanro, 23 January 2007 - 00:52.


#43
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

"Vreau sa fiu mare… vedeta", lider de audienta.                    

  • Prima editie a emisiunii “Vreau sa fiu mare… vedeta” , transmisa de Antena 1, duminica seara, a fost lider autoritar de audienta. Cu ratingul de 13,5 la suta si cota de piata de 28,3 la suta, show-ul care are drept protagonisti copiii, a fost lider pe intreg intervalul de transmitere, 20.30 - 22.50. Conform TNS-AGB International, programul a inregistrat o audienta de 18,8 la suta rating si 42,7 la suta share la ora 22.22.
Sursa: http://www.libertate...n...&sid=171924

Edited by megafanro, 31 January 2007 - 02:37.


#44
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Audienta de ianuarie.

Fluctuatiile de rating nu au influentat clasamentul posturilor TV.
                                

  • Luna ianuarie aduce schimbari in audienta televiziunilor in mediul urban, dar podiumul ramane acelasi ca in decembrie: Pro TV, Antena 1, TVR 1. Postul din Pache Protopopescu a castigat in plus in prima luna din an 12.000 de telespectatori, ajungand la o medie de 372.000 de telespectatori.
  • Principalul competitor, Antena 1, a crescut cu aproape 30.000 de persoane, astfel ca diferenta fata de primul loc a ajuns la 70.000 de telespectatori, fata de 80.000 in decembrie.
  • Postul public este cel care a pierdut in ianuarie, media TVR 1 fiind cu aproape 30.000 mai mica decat in ultima luna a anului trecut.
  • In general, variatiile de audienta au fost destul de mici: stationare la Acasa TV, o usoara scadere la Prima TV (-10.000), crestere mica la Realitatea TV (·7.000), TVR 2 (·6.000) si OTV (·12.000).
  • Antena 3 trece in fata National TV (luna trecuta erau la egalitate - 45.000). Dintre posturile de documentare, Discovery a fost vizionat de 21.000 de persoane, fata de 14.000 National Georgraphic.
[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Februarie/02/17grafic.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=290392

Edited by megafanro, 01 February 2007 - 23:57.


#45
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Audiente - Antenele, in top.

  •   Trustul INTACT a avut duminica o zi speciala. Emisiunea "cu copii", din prime time, se afla din punctul de vedere al audientelor pe un trend ascendent: daca saptamana trecuta, "Vreau sa fiu mare... vedeta" a inregistrat un rating de 13,5 si un market share de 28,3%, la cea mai recenta editie a emisiunii, cotele inregistrate au fost de 14,7% rating si 31,8% cota de piata. Minutul de "aur" al intregii zile a apartinut, de asemenea, Antenei 1: 18,9% rating si 41,7% cota de piata (aproximativ 2.020.000 de telespectatori) la ora 22:11.
  • MARIUS TUCA SHOW. A urmat editia speciala a emisiunii "Marius Tuca Show", care, in ciuda orei tarzii de incepere, 23:00, s-a bucurat de o audienta spectaculoasa – 5,9% rating si 19,6% market share (peste 600.000 de telespectatori). Invitatul directorului Jurnalului National a fost Mihai Razvan Ungureanu, fostul ministru de Externe al Romaniei.
  • Si Antena 3, televiziune parte a trustului INTACT, a repurtat o victorie asupra postului concurent de stiri. Romanii au preferat discutia lui Mihai Gadea si Ion Cristoiu cu Mircea Geoana si Crin Antonescu, de pe Antena 3, talk-show-ului realizat de Emil Hurezeanu la Realitatea. In medie, televiziunea de stiri a INTACT-ului a avut cu 100.000 de telespectatori mai mult.
  • Sursa: TNS - AGB International; target: All URBAN.
Sursa: http://www.jurnalul....le__in_top.html

Edited by megafanro, 05 February 2007 - 23:34.


#46
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View Postmegafanro, on Feb 5 2007, 23:33, said:

Audiente - Antenele, in top.

  •   Trustul INTACT a avut duminica o zi speciala. Emisiunea "cu copii", din prime time, se afla din punctul de vedere al audientelor pe un trend ascendent: daca saptamana trecuta, "Vreau sa fiu mare... vedeta" a inregistrat un rating de 13,5 si un market share de 28,3%, la cea mai recenta editie a emisiunii, cotele inregistrate au fost de 14,7% rating si 31,8% cota de piata. Minutul de "aur" al intregii zile a apartinut, de asemenea, Antenei 1: 18,9% rating si 41,7% cota de piata (aproximativ 2.020.000 de telespectatori) la ora 22:11.
  • MARIUS TUCA SHOW. A urmat editia speciala a emisiunii "Marius Tuca Show", care, in ciuda orei tarzii de incepere, 23:00, s-a bucurat de o audienta spectaculoasa – 5,9% rating si 19,6% market share (peste 600.000 de telespectatori). Invitatul directorului Jurnalului National a fost Mihai Razvan Ungureanu, fostul ministru de Externe al Romaniei.
  • Si Antena 3, televiziune parte a trustului INTACT, a repurtat o victorie asupra postului concurent de stiri. Romanii au preferat discutia lui Mihai Gadea si Ion Cristoiu cu Mircea Geoana si Crin Antonescu, de pe Antena 3, talk-show-ului realizat de Emil Hurezeanu la Realitatea. In medie, televiziunea de stiri a INTACT-ului a avut cu 100.000 de telespectatori mai mult.
  • Sursa: TNS - AGB International; target: All URBAN.
Sursa: http://www.jurnalul....le__in_top.html
Te-as ruga atunci cand pui mana pe audienta serialului "Gasca" de pe Kanal D sa postezi aici rezultatele. Ma intereseaza cat de popular este noul sitcom. De-ar dura macar cat  "La Bloc", bine-ar fi! :coolspeak:

#47
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Audiente - Antena 1 domina top zece emisiuni.

  • Topul emisiunilor transmise de televiziuni in ianuarie subliniaza, inca o data, daca mai era nevoie, pozitia de lider de necontestat a Antenei 1 in ceea ce priveste emisiunile de divertisment. Comparativ cu prima luna a anului trecut, se mai poate observa un castig de procente la audienta ANTENEI 1, la media intregii zile, in randul publicului din mediul urban, si o scadere, la aceeasi categorie, la Pro tv, care isi pastreaza insa numarul unu in clasamentul rating/share.
  • Revenind la ianuarie, lesne se poate vedea ca topul emisiunilor este dominat de doua productii proprii ale ANTENEI 1. Locul secund este ocupat de "Revansa starurilor", show cu traditie al televiziunii din Baneasa, care aduce saptamanal in fata televizoarelor o medie de 1.290.000 de telespectatori. Primul loc, cu o audienta spectaculoasa, apartine recent lansatului show, "Vreau sa fiu mare… vedeta", care are, in medie, 1.452.000 de telespectatori (13,7% rating si 28,3% cota de piata) si prezinta o tendinta ascendenta a audientei. O alta confirmare a pozitiei de lider in divertisment a Antenei 1 este ca, in top zece emisiuni de divertisment, cinci locuri sunt ocupate de productiile acestei televiziuni. Pe locul al saselea in top este o alta noua productie, "Test de fidelitate", care este urmarita, in medie, de peste un milion de telespectatori. Reamintim cititorilor ca, in ianuarie, cea mai mare parte a productiilor consacrate ale televiziunilor sunt "in vacanta", urmand a reveni in grila catre sfarsitul lunii februarie. Tinand cont de asta, emisiunea "Din dragoste" realizeaza, chiar si in reluare, cote de audienta care o plaseaza in top zece si la doar doua pozitii distanta de "Surprize, surprize", show care a fost transmis in direct. Cinci locuri in top zece sunt detinute de emisiuni de stiri, Observatorul Antenei 1 si Stirile Pro TV, rubricile de Sport si Meteo, conform statisticilor furnizate de TNS-AGB International pe Target: All Urban.
Sursa: http://www.jurnalul....e_emisiuni.html

Edited by megafanro, 19 February 2007 - 02:10.


#48
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Audiente slabe la ultima etapa a Ligii I.

Rapid - Poli Timisoara a avut cel mai mic rating dintre derbiurile sezonului.

  • Etapa disputata la sfarsitul saptamanii trecute a inregistrat audiente slabe la TV. Rezultatele sunt explicate de faptul ca doua dintre meciuri au fost transmise de Kanal D, post TV nou infiintat (care are ca actionari Dogan Ayin Holding - 75% si Ringier AG - 25%). Celelalte partide au fost transmise de alte posturi cu audiente in general scazute, National TV si Telesport. Singurul meci prezent la un post TV consacrat a fost Dinamo - Jiul, difuzat aseara de Antena 1, pentru care inca nu sunt disponibile date de audienta.
  • Derbiul etapei, difuzat de Kanal D, a atras 191.000 de telespectatori din mediul urban (1,8% rating), mult peste audienta medie a postului. Comparativ, cel mai slab rating la un derby in acest sezon, pe cand TVR 1 detinea drepturile de difuzare, a fost Otelul Galati - Steaua cu 626.000 de telespectatori.
  • Cum era de asteptat, derbiul Rapid - Poli Timisoara a fost urmarit, in mediul urban, indeosebi de barbati (75%). Dupa varsta, au predominat cei peste 50 de ani (peste jumatate din public), dar un procent important (21,2%) s-a concentrat in categoria 30-39 de ani. De remarcat ponderea persoanelor cu venituri mari (56% din public) si a celor cu studii superioare (37%).
Emisiunile sportive se reasaza.
  •   Configuratia programelor sportive la sfarsitul saptamaniii s-a schimbat total fata de sezonul trecut. „Recursul etapei” (Antena 1), „Minutul 91” (TVR 1) si „Pro Sport Show” (Prima TV) au iesit de pe sticla. „Realitatea sportiva” s-a mutat sambata si a fost vazuta de 99.000 de telespectatori in mediul urban. Nou intrata in joc, „Fluier final” (Kanal D) a atras, duminica, 42.000 de persoane. „Fanatic Show”, trecuta de la OTV la Telesport, a avut un rating mediu de 0,2 (24.000 de persoane).
  [ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Februarie/27/grafpag15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=293937

Edited by megafanro, 26 February 2007 - 23:48.


#49
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

TVR = 7 x Kanal D.

    
  • Rapid - Poli, difuzat de Kanal D, a fost de peste 7 ori mai puțin urmărit decît meciul Poli - Rapid, difuzat în returul sezonului trecut de TVR. Primul derby difuzat de Kanal D duminică seară a însemnat confirmarea audiențelor slabe reușite la debut de respectiva stație. Astfel, meciul Rapid - Poli a strîns în fața televizoarelor doar aproximativ 202.500 de telespectatori din mediul urban. Comparativ, meciul Poli Timișoara - Rapid, difuzat de TVR în returul sezonului trecut, a adus în fața televizoarelor 1.530.000!
  • În plus, derbiul Rapid - Poli a fost surclasat ca audiență și de inala Cupei Ligii Angliei, Arsenal - Chelsea (340.000 telespectatori) și aproape egalat de un show de wrestling, ambele fiind difuzate de TV Sport.
      Rating, ioc!
  
  • În lipsa liderilor din sezonul trecut, Minutul 91 și Recursul etapei, Realitatea Sportivă (RTV) este singura emisiune care și-a menținut audiența obișnuită, aproximativ 100.000 telespectatori. Aflată la debut, emisiunea de analiză a Kanal D a fost urmărităde 50.000 telespectatori. Astfel, audiența înregistrată de emisiune a fost de aproximativ 8 ori mai mică decît cea a Minutului 91 și de 4 ori mai slabă decît cea a Recursul etapei la finalul turului.
    Prea tîrziu.
          
  • E prea tîrziu. Chiar dacă n-o simțim, chiar dacă nu vrem s-o recunoaștem, ne-au intrat în sînge. Că noi schimbăm canalele nu înseamnă nimic. Deținem controlul doar pînă îi regăsim pe ecran. Din momentul în care spunem: "Hai să vedem ce tîmpenii mai spune Gigi", noi devenim telecomandați.
  • Vrem să-i scoatem de pe ecrane, dar au preluat deja controlul, ca-n filmele inepte cu rase extraterestre ce puiesc prin corpurile și prin mințile noastre. Presa și TV-ul, Frankensteini cu laborator în fiecare casă de om, n-au nici o șansă în fața propriilor creații. I-am umflat prea tare ca să-i mai putem acum îndesa în eprubete.
  • Degeaba mai umblăm la procente. Sutimile care contează, cele de la vot și concentrația de Becali, Copos și Dragomir în creier, vor fi prea ridicate pentru orice fel de citostatice. Noii mutanți au invadat deja România și nu numai. Poate n-o să vă vină să credeți, dar în America a fost semnalat un tip care avea un tatuaj cu Gigi Becali.
  • Bine, nu se știe ce anume își tatuase omul. Deci poate că mai există o șansă.
Sursa: http://www.gsp.ro/in...a=73339&shift=1

Edited by megafanro, 27 February 2007 - 02:55.


#50
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

817.000 de telespectatori au văzut victoria Rapidului.

  • Meciul FC Argeș - Rapid a avut un rating mediu la nivel urban de 7,3%. Echivalentul în număr de telespectatori este 817.000.
  • Acest rating este comparabil cu audiența pe care a realizat-o amicalul pe care "naționala" României l-a disputat cu Japonia în 2003.
  • În același timp, acest rating este mai mare decât cel al meciului Dinamo-Jiul, cel mai vizionat meci al primei etape din retur.
Sursa: http://www.gsp.ro/

Edited by megafanro, 02 March 2007 - 00:16.


#51
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

TVR si PRO TV ramân in topul audientei.


Televiziunile autohtone isi pierd incet telespectatorii. Cei care ramin in fata ecranului fac rating la TVR 1 si la PRO TV.
    
  • Programele TVR 1 au fost urmarite in medie pe zi de 570.000 de romani din toata tara, fiind urmate de cele ale PRO TV, privite de 550.000 de telespectatori, reiese din studiul audientelor nationale realizat de T.N.S.-A.G.B. International, pentru Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (A.R.M.A.). Comparativ cu luna februarie a anului trecut insa, televiziunile romanesti si-au pierdut o parte din telespectatori.
Iubirea si drama aduc rating.
  • Când vine vorba despre publicul urban, fruntas este postul din Pache Protopopescu, preferat de 322.000 de oraseni, la distanta mica de el se afla Antena 1, cu 267.000 de spectatori, in timp ce TVR 1 a fost vizionat de 197.000 de persoane din aceeasi categorie de public. Telenovelele au avut trecere la public si in luna care s-a incheiat, Acasa TV adunind in medie intr-o zi 235.000 de telespectatori, clasându-se astfel pe locul patru. Urmatoarea pozitie ii revine postului Prima TV, cu 180.000 de privitori la nivel national si 108.000 la nivel urban. Realitatea TV a vindut stirile la 133.000 de amatori de informatie, in timp ce Antena 3, post cu acelasi profil, a interesat numai 72.000 de romani. La rândul sau, OTV a tinut lipiti de scaun 128.000 de telespectatori din toate regiunile. Intrat pe piata la jumatatea lunii, Kanal D a fost vizionat de 11.000 de telespectatori in medie pe zi. Remarcabila este performanta KISS TV, care a depasit in topul audientelor batrinul MTV. Primul a fost urmarit de 29.000 de tineri, in timp ce rivalul sau a adunat abia 15.000 de privitori la nivel national. Printre codasele audientei se numara TVR Cultural, cu 8.000 de telespectatori, Romantica - 5.000 si Senso cu 4.000.
Televizorul pierde fani tineri.
  • Daca in februarie anul trecut, ratingul national total mediu pe zi depasea patru milioane, in aceeasi perioada din 2007, el a scazut la 3.798.000. Tendinta se pastreaza si la nivel urban. „Vreo trei milioane sint plecati la munca in strainatate. Asta e prima cauza a scaderii. De aceea am si cerut la A.R.M.A. un panel valabil pentru populatia reala. Acum, dupa ce ne-am integrat, vom avea fluctuari mari. A doua cauza este sentimentul de uniformitate, de lipsa de alternative. Cam seamana si stirile, si filmele, si emisiunile. Si atunci romanii prefera altceva: calculatorul, DVD-urile inchiriate, telefoanele mobile“, comenteaza tendinta Ralu Filip, presedintele Consiliului National al Audiovizualului. In opinia lui, publicul pe care il pierd televiziunile sint tinerii, care „au mai multe posibilitati, de la Internet pina la iesitul in oras“.
Sursa: http://www.cotidianu...Hash=a57650c8co

Edited by megafanro, 07 March 2007 - 00:29.


#52
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Pro TV - "Cu un pas inaintea" concurentei.                

  • Pro TV a fost luni seara "Cu un pas inainte", fiind lider de audienta cu primul episod din serialul omonim. In intervalul 21.39 - 23.26, Pro TV a strans in fata televizoarelor aproape 3 milioane de persoane, care au urmarit macar un minut din povestea filmata. Pro TV a fost lider de audienta in intervalul orar in care a fost difuzat serialul, pe publicul cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban, cu o medie de 4,6 puncte de rating si 13,2 cota de piata, fata de Antena 1, care a inregistrat 3,6 puncte de rating si 10,3 cota de piata. Datele de audienta au fost furnizate de T.N.S. - A.G.B. International.  Fiecare seara de  luni va insemna, la Pro TV, "un pas inainte.
     Sursa:  http://www.gandul.in...oncurentei.html

Edited by megafanro, 07 March 2007 - 03:20.


#53
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Scade apetitul pentru stirile TV. :coolspeak:  :peacefingers:

Audienta jurnalelor a scazut in februarie fata de prima luna a anului.

                                
  • Jurnalele Pro TV si Antena 1 continua sa isi dispute ora 19.00, urmate de TVR 1. Numarul de telespectatori atrasi de fiecare program in mediul urban a fluctuat in primele luni ale anului.
Pro TV conduce.
  • Stirile Pro TV au pierdut intr-o luna aproape 120.000 de telespectatori, dar continua sa conduca in preferintele publicului la nivel urban (1,080 milioane telespectatori in februarie). Si Antena 1 a scazut puternic in luna februarie, fata de ianuarie, astfel ca postul din Baneasa a pierdut aproape 150.000 de telespectatori. Media primelor zile din martie arata, de asemenea, o scadere de audienta.
  • Jurnalul postului public este pe pozitia a treia. In luna februarie, programul avea 524.000 de telespectatori, un plus de 40.000 fata de prima luna a anului, iar prima saptamana din martie indica o fluctuatie negativa.
  • Celelalte posturi TV au principalul program informativ programat la alta ora. Dupa o audienta de 139.000 de telespectatori in ianuarie, Realitatea de la ora 21.00 a avut in februarie 126.000 de telespectatori, iar in primele cinci zile din martie 99.000. O usoara coborare se observa si la „Ora de stiri” (TVR 2): 207.000 telespectatori in ianuarie, 185.000 in februarie si 172.000 in perioada 1-5 martie.
Diferente mici seara.
  • Daca intre jurnalele de seara sunt diferente notabile de audienta, programele de noapte (in jurul orei 23.00) sunt mult mai apropiate. Astfel, pe primul loc, in februarie, au fost tot Stirile Pro TV (395.000 de telespectatori), urmate de Observatorul Antenei 1 (308.000). Daca la ora 19.00, TVR 1 era mult in urma, seara s-a apropiat de cele doua posturi (fiind programat si cu un sfert de ora mai devreme): 264.000 de telespectatori. Focus Plus 23.00 este pe pozitia urmatoare, cu 209.000 persoane.
AUDIENTA GENERALA.

Rating de februarie*

Pro TV:                  322.000
Antena              1: 267.000
TVR                   1: 197.000
Acasa TV:             131.000
Prima TV:             108.000
Realitatea TV:        84.000
OTV:                        70.000
TVR                     2: 62.000
Antena                3: 50.000
National TV:           47.000
B1 TV:                     37.000

*Audienta in mediul urban
Sursa: T.N.S.-A.G.B. International

[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Martie/07/grafpag15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=295120

Edited by megafanro, 07 March 2007 - 09:08.


#54
a21alex

a21alex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 22.08.2005
A se vedea trendul de scadere al Antenei 1...
cred si eu... Lumea se mai satura sa vada seara de seara ce face PC-ul.... ca doar nu-s PCR-ul...
Poate vad si ei lucrul acesta si renunta la conservatorizarea observatorului.

Telespectatorii nu sunt prosti....

Edited by a21alex, 08 March 2007 - 20:53.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate