Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Audienţe TV.

- - - - -
  • Please log in to reply
331 replies to this topic

#19
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003

View Postrvic77, on Oct 16 2006, 16:53, said:

Sunt curios la Steaua - Real ce audienta o sa fie ...

A fost un maxim de 32.3 in prima repriza si o medie de 27 pe all urban.

#20
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Pro TV "dansează" cu ratingul.
Editia de vineri seara a emisiunii "Dansez pentru tine", a doua din noul sezon, s-a clasat din nou pe primul loc in topul audientelor pe intervalul orar 20.30-0.40.                                  
                                

  • Programul prezentat de Stefan Banica Jr. si Iulia Vantur si difuzat de Pro TV a inregistrat o medie de 9,6 puncte de rating si 29,1% cota de piata pe intregul public din mediul urban, fata de Antena 1, cu o medie de 3,8 puncte de rating si 11,5 procente din cota de piata.
  • Publicul cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani a ramas fidel povestilor de la "Dansez pentru tine", postul lui Adrian Sarbu inregistrand in acest segment un rating de 8,9, cu o cota de piata de 30,3%.
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=277304

  




#21
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Divertis, audiență-record.

                    
  • Cinci milioane de români au urmarit, duminica seara, timp de cel putin un minut, show-urile “Piata Divertis” si “Animat Planet”. Ambele programe, transmise de Antena 1 in prime-time, au fost lider de audienta. Duminica seara, la nivel urban, show-ul a inregistrat 10,5% rating si 22,8% cota de piata, urmatoarea televiziune inregistrand cu patru puncte de rating mai putin. Animat Planet a inregistrat 8,9% rating si 20,5% cota de piata, conform TNS – AGB International.
Sursa: http://www.libertate...n...&sid=165467

Edited by megafanro, 23 October 2006 - 23:48.


#22
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

FOTBAL SHOW.
  

Transmisia derbiului Real - Barcelona a înregistrat un rating aproape dublu decât toate talk-show-urile la un loc.
  

Se pare că B1 TV a făcut o mișcare bună atunci când a optat pentru preluarea în direct a lui El Clasico, cel mai mediatizat meci de fotbal din Europa și, probabil, din întreaga lume.

  • Real Madrid și F.C. Barcelona au ajutat postul din Calea Victoriei să învingă detașat în duelul pentru audiență cu celelalte posturi ce au avut, pe același tronson orar, emisiuni cu profil sportiv. B1 TV a beneficiat și de intensa mediatizare a lui Real Madrid din această perioadă - a venit la București săptămâna trecută și va întâlni Steaua miercurea viitoare -, dar și de perioada destul de lungă fără meciuri din campionatul Spaniei, unul dintre cele mai atractive la această oră din punct de vedere al spectacolului oferit.
  • De altfel, B1 TV va continua pe aceeași linie urmând să transmită săptămânal cel mai important meci din „Primera.
  • Cu un rating mediu de 4,3, derbiul a înregistrat un scor aproape dublu decât toate talk-show-urile  la un loc.
  • „Recursul“, în ciuda orei de începere târzii, a prins o cotă de piață foarte bună, 96.000 de telespectatori, fiind lider și depășind concurența directă. . Podiumul e completat, de „Realitatea Sportivă“ și „Fanatik Show“, cu câte 75.000 de telespectatori.
Sursa: „Gazeta Sporturilor“, pag. 24, nr. 5103, Marți, 24 octombrie 2006.

Edited by megafanro, 24 October 2006 - 15:20.


#23
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Pro TV, "bogat" în rating .

Primul episod al serialului "Om sarac, om bogat", care a debutat luni la Pro TV pe tronsonul eliberat recent de Teo, a obtinut prima pozitie in topul audientelor pe acel interval, care in ultima luna fusese adjudecat de Antena 1.
                                

  • Conform cifrelor furnizate de compania TNS-AGB International, in intervalul de timp in care a fost difuzat serialul (17,33-18.57), Pro TV a inregistrat un rating de 3,2% (aproximativ 340.000 de telespectatori) in mediul urban si a avut o cota de piata de 15,6%. In acelasi tronson, Antena 1 a obtinut 2,8% rating in orase si o cota de piata de 13,8%.
Situatia la "comercial".
  • Productia difuzata de postul lui Sarbu s-a clasat tot pe primul loc si in ceea ce priveste asa-numitul public comercial (cu varste intre 18 si 49 de ani) din mediul urban.
  • La aceasta categorie, serialul cu Horia Brenciu in rolul principal a atras un rating de 3,3%  si o cota de piata de 21,1%, in timp ce Antena 1 a contabilizat 1,7 puncte de rating si 10,7% cota de piata, iar TVR 0,9 puncte de rating si 5,6 procente cota de piata.
  • Serialul "Om sarac, om bogat" a fost solutia aleasa de Pro TV pentru a inlocui spatiul pe care se "desfasura" Teo, care a tinut suprematia pe interval cativa ani.
  • Plecarea ei a facut ca Pro TV sa piarda prima pozitie pe intervalul 18.00-19.00, in luna septembrie, in favoarea Antenei 1, care a programat telenovela "Vocea inimii".
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=277591

Edited by megafanro, 24 October 2006 - 22:40.


#24
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Două milioane de telespectatori la "Dansez pentru tine".

                          
  • Cu  editia de vineri a emisiunii “Dansez pentru tine” PRO TV a fost lider  de piata pe intervalul orar 20.30-0.26, cu o medie de 10,3 puncte de  rating si 31,8 cota de piata pe publicul comercial, fata de Antena 1,  care a obtinut 4,1 rating si 12,7 cota de piata. In “minutul de aur” la  emisiune s-au uitat aproape doua milioane de romani din mediul urban.  Anda Adam si Dumitru Dragoi au ramas in competitie dupa un duel dur cu  Maria Olaru si Vlad Rosca.
  • Dana Rogoz a terminat editia de  vineri cu ochii scaldati in lacrimi, asta pentru ca ea si Ionut Paval  sunt la un pas de eliminare. Vinerea aceasta ei urmeaza sa intre in  duel cu Aurelian Temisan si perechea lui, Cristina Capatana.
Sursa: http://www.libertate...n...&sid=165905

Edited by megafanro, 30 October 2006 - 02:46.


#25
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

C.N.A. și OTV nu se inteleg la cifre.

  • Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) s-a sesizat dupa ce Dan Diaconescu a anuntat, in timpul unor emisiuni, audiente eronate ale OTV.
  • Diaconescu a afirmat ca OTV a avut o audienta mai mare decat a celorlalte posturi. Dupa ce, in prima faza, C.N.A. a atentionat postul, Diaconescu a prezentat intr-o alta editie date care puneau OTV pe primul loc.
  • C.N.A. a revenit si cu o a doua scrisoare, care atasa si cifrele corecte ale audientei emisiunii "Dan Diaconescu in Direct", in care OTV era sub TVR 1, Antena 1 si Pro TV.

Edited by megafanro, 31 October 2006 - 01:21.


#26
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006
[ http://img142.imageshack.us/img142/5576/protf1.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: „Gazeta Sporturilor“

#27
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Pro TV si Antena 1 isi disputa stirile de seara.

Telespectatorii din mediul urban se impart intre cele doua posturi private la principala editie informativa a zilei.
  • Ora 19.00, cand se difuzeaza principalul jurnal al posturilor generaliste, este "impartita" de programele Pro TV si ale Antenei 1. Chiar daca, fata de anul trecut, in lunile septembrie-octombrie, TVR 1 a recuperat in mediul urban peste 100.000 de telespectatori, ramane cu mult in urma celor doua televiziuni generaliste.
Senzationalul prinde.
  • Pro TV, cu al sau jurnal-tabloid, reuseste sa tina in fata ecranelor o medie pe minut de 880.000 de telespectatori din mediul urban, cu 10.000 mai multi decat in perioada septembrie-octombrie 2005. Antena 1 a pierdut 100.000 de telespectatori fata de anul trecut, iar diferenta fata de Pro este de aproape 200.000 de telespectatori.
  • Noul format al Jurnalului TVR, cu amfitrionul Cosmin Prelipceanu, pare sa fi prins la publicul urban, de vreme ce audienta a crescut de la 262.000 la 377.000 de telespectatori. De mentionat ca aceste cifre nu includ rubricile de meteo si cele de sport.
  • Foarte multi telespectatori deschid televizorul la ora 19.00 si se "repartizeaza" pe postul preferat. De exemplu, inaintea programului de stiri, in intervalul 18.00-19.00, Antena 1 sta cel mai bine (319.000 telespectatori, 2,8% rating), dar, chiar daca audienta creste peste dublu, nu ajunge din urma postul din Pache Protopopescu.
  • Pro TV are publicul cel mai fidel, astfel ca audienta se tripleaza cand intra stirile (in intervalul 18.00-19.00, la Pro se uita in medie 280.000 de oraseni, adica 2,5% rating).
Public diferit pe fiecare jurnal.
  • Programele de stiri difera si ca public. Stirile Pro TV atrag cel mai tanar public - 55% au intre 25 si 54 de ani. Cel mai "batran" ramane "Jurnalul TVR": peste 60% din publicul urban al stirilor are peste 55 de ani.
  • De remarcat totusi ca a crescut, fata de anul trecut, procentul celor cu studii superioare (16,1%, fata de 11,9%), chiar daca un sfert din public are doar scoala generala.
  • Observatorul Antenei 1 are cea mai mare pondere a publicului feminin - 59,3%. Jumatate din telespectatori au peste 55 de ani, dar, fata de TVR 1, 30% sunt grupati intre 35 si 54 de ani.
  • Stirile principale ale Prima TV, Realitatea TV si TVR 2 scot audiente peste media zilnica a posturilor care le difuzeaza. Astfel, "Focus 18" are un rating mediu in septembrie-octombrie de 2,4% (fata de 0,8 media zilnica), "Realitatea de la ora 21.00" are 1,2% (0,6% media pe zi), iar "Ora de stiri" - 1,1% (media pe zi a TVR 2 este 0,5%).
[ http://www.evz.ro/files/POZE/NOIEMBRIE/06/audienta.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=279280

Edited by megafanro, 06 November 2006 - 00:28.


#28
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Patru posturi atrag grosul audienței TV
Pro TV, Antena 1, Acasă TV și TVR 1 conduc plutonul ratingurilor.

  • Interesul pentru posturile generaliste a crescut in ultimele luni, datorita noilor grile de programe. In timp ce Pro TV, Antena 1 si, surpriza placuta, Prima TV au inregistrat cresteri in mediul urban, postul public a scazut, la fel principalul canal de stiri, Realitatea TV.
Cei patru peste suta.
  • In lunile septembrie si octombrie, Pro TV, Antena 1, Acasa TV si TVR 1 au condus plutonul audientelor, conform datelor medii pentru mediul urban, de luni pana duminica.
  • Daca in aceste luni clasamentul este neschimbat, se remarca fluctuatii ale audientei: Pro TV a crescut intr-o luna cu 30.000 de telespectatori, ajungand la o medie de 306.000 in octombrie, Antena aproape a stagnat (217.000), TVR 1 a pierdut aproape 50.000 de telespectatori, iar Acasa TV aproximativ 20.000.
„Prima” surpriza.
  • Chiar daca este in „plutonul” celor sub 100.000 de telespectatori pe minut, Prima TV a furnizat... prima surpriza de toamna. Daca in luna august se uitau la post cam 57.000 de telespectatori, octombrie, cu noua grila de programe, aproape ca a dublat audienta si, la cei 93.000 de telespectatori, are sanse sa intre in „Prima Liga”.
  • „Motoarele” au fost „Tradati in dragoste”, care domina audientele de luni seara, dar si celelalte productii proprii: „Schimb de mame”, „Dadaca” si, normal, veterana „Cronica Carcotasilor”.
  • Diferentele fata de august se vad mai ales la posturile comerciale, care ruleaza la relanti in vacanta, cand consumul TV scade. In august, Antena 1 se afla abia pe locul 3, dupa Pro TV si TVR 1, iar Prima TV era mai slaba decat TVR 2. Tot in august, lipsa unor oferte TV consistente a orientat publicul spre stiri.
  • Realitatea TV era vazuta de 80.000 de telespectatori, cu 14.000 mai mult decat in octombrie. Celelalte canale de stiri au avut luna trecuta audiente medii de 35.000 de telespectatori (Antena 3) si 14.000 (N 24).
  • OTV, postul lui Dan Diaconescu, are o audienta fidela (49.000 de telespectatori), cu foarte mici variatii chiar si fata de luna de vara. Intre 50.000 si 20.000 mai apar posturi precum National TV, B1 TV, TV Sport si Pro Cinema. Dintre posturile de popularizare a stiintei, Discovery Channel a avut o medie de 14.000 de telespectatori.
  • „Lanternele rosii”, care nu scot nici macar 10.000 de telespectatori in medie in orase, sunt aproape aceleasi. In octombrie, aceasta „onoare” le-a revenit MTV Romania, National Geographic (cate 8.000 de telespectatori), Euforia (6.000), TVR Cultural (5.000), U TV, Telesport (cate 4.000), Senso TV (2.000) si TVRM (1.000).
[ http://www.evz.ro/files/POZE/NOIEMBRIE/09/grafpag17.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=279615

Edited by megafanro, 09 November 2006 - 02:14.


#29
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

"Noaptea erorilor" bate Harry Potter.

Antena 1 a fost lider pe segmentul prime-time de vineri, cu emisiunea "Noaptea erorilor".
                                

  • Show-ul a inregistrat o medie de 11 puncte de rating si 27% cota de piata la nivel all urban, fata de filmul "Harry Potter si piatra filosofala", difuzat de Pro TV, care a strans 8,2 puncte de rating si o cota de piata de 19,5 procente.
  • Audientele pe segmentul de public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani au indicat tot Antena 1 drept castigatoare, cu 8,9% rating si 24,6% cota de piata, conform datelor furnizate de T.N.S. - A.G.B. International.
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=283865

Edited by megafanro, 10 December 2006 - 23:29.


#30
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

4 milioane de romani la  „Noaptea erorilor“.

                    
  • Peste 4 milioane de romani au privit vineri seara, timp de cel putin un minut, emisiunea Antenei 1, “Noaptea erorilor”, acest program fiind lider autoritar de audienta. Pe locul al doilea in top s-a situat filmul “Harry Potter”, difuzat de Pro TV, care a inregistrat aproximativ trei puncte de rating mai putin in comparatie cu programul lider al zilei. Varful de audienta al intregii zile a apartinut tot Antenei 1: la ora 22.34, “Noaptea erorilor” a avut un rating de 15,7% si un market share de 37,1%.
Sursa: http://www.libertate...n...&sid=168791

Edited by megafanro, 11 December 2006 - 02:13.


#31
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Românii pun informația în fața distracției.

Genul TV preferat de majoritatea publicului roman este reprezentat de buletinele informative si emisiunile de stiri.
                                

  • Aceasta este una dintre concluziile sondajului paneuropean realizat pentru al treilea an consecutiv pe continent. Cercetarea a fost coordonata de Research International, fiind realizata la solicitarea operatorului de cablu U.P.C..
    Conform studiului, 68% dintre respondentii din Romania prefera stirile, filmele situandu-se pe locul doi in topul preferintelor consumatorilor, cu 42 de procente. Posturile comerciale domina intr-o proportie covarsitoare optiunile publicului, cu 61%, fata de cei 21% dintre consumatori care opteaza pentru televiziunile publice nationale.
Tinerii aleg filmele, batranii prefera stirile.
  • Telespectatorii romani sub 30 de ani aleg filmele in fata stirilor, releva sondajul, cu 55% fata de 39%. Sportul si muzica se regasesc in topul preferintelor tinerilor, cu cate 36 si, respectiv, 35 de procente. Emisiunile informative conduc insa detasat in agenda zilnica a persoanelor de peste 50 de ani, conform optiunilor a 86% dintre respondentii la sondaj.
  • Telespectatorii romani schimba foarte des canalele in timp ce se uita la televizor, iar promourile posturilor TV cantaresc cel mai mult atunci cand se decid sa urmareasca un nou program. Aproape doua treimi dintre romani „zapeaza” mult pana gasesc un program pe gustul lor. Procentul este si mai ridicat in cazul persoanelor pana in 30 de ani (72%), dar mai scazut in randul celor peste 50 de ani.
  • Majoritatea romanilor (in special cei sub 30 de ani) sunt de parere ca telespectatorii ar trebui sa decida ce fel de programe vor fi difuzate pe TV. Foarte interesant, aproximativ un sfert dintre cei intervievati au declarat ca guvernul si organismele de reglementare ar trebui sa decida in aceasta privinta.
  • Daca au pierdut un program, putini sunt interesati de reluari (mai degraba cei tineri). Astfel,  84% au spus ca isi pierd interesul daca au pierdut transmisia originala. In cazul in care vor sa revada emisiunea, o cauta pe internet. Doar 5% aleg s-o inregistreze pe video sau pe DVD.
    „Dansez pentru tine”, emisiunea anului.
  • „Dansez pentru tine” este emisiunea preferata a romanilor in 2006, urmata de transmisiile din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal din Germania.
  • Sondajul anual de televiziune paneuropean a fost efectuat la solicitarea U.P.C., unul dintre cei mai mari operatori de televiziune prin cablu ai Europei. Pentru al treilea an consecutiv, compania Research International a studiat obiceiurile de consum ale telespectatorilor europeni, acordand o atentie speciala preferintelor acestora in materie de sport. Avand in vedere proportia covarsitoare a transmisiunilor din fotbal, acest sport domina preferintele romanilor, cu 64 de procente. Barbatii romani raman fideli sportului-rege, in proportie de 84%, iar Formula 1 se afla pe a doua pozitie, cu 21% dintre „voturi”.
  • Fotbalul conduce si in topul preferintelor femeilor, cu 46%, secundat la mica distanta de patinajul artistic (41%). Dintre romani, 62% considera ca este suficient fotbal la televizor, in timp ce 14% si-ar dori si mai multe transmisiuni din acest sport.
[ http://www.evz.ro/files/POZE/DECEMBRIE/20/grafpag17.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=285076

Edited by megafanro, 20 December 2006 - 00:17.


#32
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

„Dansez pentru tine“, emisiunea preferată a românilor.

  Emisiunea ”Dansez pentru tine” a fost preferata românilor in 2006, fiind urmata de Campionatul Mondial de Fotbal.
  
  • Acestea sunt concluziile sondajului anual de televiziune, realizat la nivel european, de Research International la solicitarea U.P.C., in perioada octombrie-decembrie 2006. Conform acestui sondaj, telespectatorii romani urmaresc cel mai frecvent posturile de televiziune nationale comerciale, prefera stirile, schimba foarte des canalele in timp ce se uita la televizor si se orienteaza dupa promo-urile difuzate de televiziuni pentru a decide daca vor urmari noile programe propuse de acestea. Sondajul pan-european a investigat si preferintele telespectatorilor romani pentru prezentatorii de stiri si de sport. Rezultatele vor fi publicate in ianuarie.
[ http://www.libertatea.ro/usr/galerie_poze/15-vedete-3_5253.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Sursa: http://www.libertate...n...&sid=169325

Edited by megafanro, 20 December 2006 - 01:59.


#33
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Cum o veni treaba asta: romanii pun informatia in fata distractiei dar cele mai mari ratinguri le fac emisiunile cu circ, gen Stupiz*e - stupiz*e sau Dansez pentru *ine???

#34
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

View Postjohnny bravo, on Dec 20 2006, 10:57, said:

Cum o veni treaba asta: romanii pun informatia in fata distractiei dar cele mai mari ratinguri le fac emisiunile cu circ, gen Stupiz*e - stupiz*e sau Dansez pentru *ine???
+ "MANELE"... :naughty:

#35
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

Audiențele TV ale Revelionului Integrării.

Aproape cinci milioane de români din orase s-au uitat la televizor.

  • Trei posturi TV au cumulat peste jumatate din audienta de Revelion. Intre orele 21.00 (cand au inceput petrecerile la TV) si 2.00 dimineata, la televizor s-au uitat in mediul urban, in medie pe minut, aproape cinci milioane de romani. Antena 1, TVR 1 si Pro TV si-au impartit 2,7 milioane de telespectatori.
Antena 1, in fata.
  • Postul din Baneasa a avut o audienta medie pe minut, in mediul urban, de 1.345.000 de telespectatori, dublu fata de TVR 1 si Pro TV, care si-au disputat locul doi. In primele ore de program, pana la 23.00, Pro TV s-a aflat in fata postului public, dupa care TVR 1 a trecut inaintea televiziunii din Pache Protopopescu.
  • Cresterea TVR 1 in apropierea miezului noptii este traditionala, romanii mutandu-se aici pentru discursul presedintelui si pentru numaratoarea inversa.
  • De altfel, TVR 1 a fost cel mai urmarit post la miezul noptii, cu 1,6 milioane de oraseni in fata televizorului, fata de 1,05 milioane Antena 1 si  627.000 Pro TV. In plutonul primelor cinci televiziuni au mai intrat Prima TV si Realitatea TV, cu Teo "la cald" de pe terasa Golden Blitz.
  • Antena 1, Pro TV si TVR 1 sunt si in mod obisnuit posturile preferate de romani, intr-o ordine sau alta. Surpriza a furnizat-o iesirea Acasa TV din pluton, pentru o noapte, si urcarea Realitatii TV.
  • Schimbarile au fost apoi vizibile de Revelion in esalonul doi al audientelor. B1 TV a transmis in direct Revelionul cuplului Columbeanu si si-a asigurat locul sase, cu o medie de 127.000 de telespectatori, dupa TVR 2, dar mai mult decat Acasa TV. Cu Revelionul latino, postul dedicat femeilor a cazut pe un loc 8, desi de obicei este in topul primelor patru posturi.
Ratinguri medii:
Audienta medie de Revelion*

Antena 1  - 1.345.000
TVR 1  - 670.000
Pro TV  - 657.000
Prima TV - 356.000
Realitatea TV - 207.000
TVR 2  - 145.000
B1TV  - 127.000
Acasa  - 117.000
National TV  - 99.000
OTV  - 92.000
Antena 3  - 75.000
Pro Cinema  - 69.000
N 24  - 43.000
*numar telespectatori pe minut in mediul urban, intre orele 21.00-2.00

Antena 1
Aur Negru
  • Antena 1 a fost cel mai vizionat post TV intre orele 21.00-2.00, cu editii speciale "Ziua judecatii" (Dan Negru) si "Revansa starurilor" (Pepe). In aceasta perioada, audienta medie orara in mediul urban s-a mentinut intre 1,4-1,5 milioane de telespectatori, cu exceptia intervalului 1.00-2.00, cand a coborat la un milion.
  • Dan Negru a furnizat si minutul "de aur" (cu audienta cea mai mare): 2.010.000 telespectatori la ora 23.18. Ca profil al telespectatorului, Antena 1 a stat bine in categoria de varsta peste 35 de ani, mai mult femei, cu educatie medie si venituri medii.
TVR 1
Postul de la ora 0.00
  • Televiziunea publica a fost pe primul loc in audienta si a atins varful de rating al serii la miezul noptii, cand 1,6 milioane de romani din mediul urban au ales TVR 1 si transmisia din Piata Universitatii.
  • Pana la ora 24.00, audienta TVR 1 a crescut, cel mai vizibil in ultimele 10 minute ale anului (de la un milion la 23.50 la 1,6 la miezul noptii).
  • Dupa miezul noptii, ratingul a scazut, iar la 0.30 erau in fata televizoarelor 392.000 de telespectatori. TVR 1 a avut cea mai buna reprezentare in categoria peste 55 de ani si la persoane cu educatie primara.
PRO TV
Maratonul dansului
  • Pro TV si-a disputat locul doi cu postul public de televiziune, iar piesa grea a fost "Dansez pentru tine" si variatiunile pe tema emisiunii. Cel mai bun minut al Pro TV a fost 22.08, cand postul a atras 1.270.000 de telespectatori din mediul urban (11,4 rating).
  • Pe parcursul serii, Pro TV a schimbat deseori pozitiile cu TVR 1, dar, in ansamblu, intre orele 21.00 si 2.00 postul public a iesit mai bine. Pro TV se diferentiaza la calitatea telespectatorilor. A avut cel mai tanar public, cu cea mai buna reprezentare in categoria 35-44 de ani si cea mai slaba la persoane peste 55 de ani.
PRIMA TV
Varf dupa 1.00 noaptea
  • Prima TV a scos la atac, pana la miezul noptii, "Cronica carcotasilor". Daca ora anterioara programului a avut un rating in mediul urban de 2,2% (246.000 de telespectatori), emisiunea a atras o audienta medie in mediul urban de aproape 400.000 de telespectatori (3,4% rating), plasand Prima TV dupa cei trei mari.
  • Minutul de audienta a venit dupa miezul noptii, la 1.12, cand rula "Mondenii": 728.000 de telespectatori. Ora 1.00-2.00 a inregistrat, de altfel, cea mai buna audienta medie orara: 515.200 de persoane.
REALITATEA TV
Teo, la Golden Blitz-
  • Revelionul de la Golden Blitz, cu Teo "locomotiva", a asigurat pentru Realitatea TV un loc in Top 5 TV de Revelion. Media orara de audienta nu a sarit de 250.000 de telespectatori. Minutul de aur a fost 21.47 (4a rating), cand la Realitatea TV s-au uitat aproximativ 450.000 de oraseni.
  • De altfel, intre 21.40 si 21.50, cand abia incepuse transmisia de la Golden Blitz, s-au inregistrat cele mai bune audiente (3,5 rating mediu), dupa care interesul a scazut. Dupa TVR 1, postul a avut cea mai buna reprezentare la categoria de public peste 55 de ani si cea mai slaba la persoanele intre 15 si 25 de ani. A stat foarte bine la publicul cu studii superioare.
Plutonul secund

Unde s-au mai uitat românii
  • TVR 2 a ales bine cartea filmelor: "Dispari in 60 de secunde" (de la 20.00) si "Comedie de groaza 3" (1.00). Media postului intre orele 21.00 si 2.00 (145.000 de telespectatori in mediul urban) au plasat TVR 2 pe pozitia a sasea, mai bine decat B1 TV si Acasa, printre altele.
  • Cu transmisia petrecerii cuplului Columbeanu de la Snagov, B1 TV a scos o medie de 127.000 de telespectatori si a reusit un varf chiar de 313.000, pe la 2.00 noaptea.
  • La OTV, minutul de aur a venit cu mult inainte de miezul noptii, la unsprezece fara un sfert, si a adus peste 300.000 de telespectatori (fata de media de 92.000 intre 21.00 si 2.00).
  • National TV a transmis in direct concertele din Piata Universitatii si si-a asigurat o audienta de aproape 100.000 de telespectatori. Alte posturi au atras audiente medii de 75.000 de telespectatori (Antena 3), 69.000 (Pro Cinema) sau 430.000 (N 24).
[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Ianuarie/03/15%20Dan%20Negru2%20Revelion.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=286251
"Ziua Judecatii" a atras telespectatorii ca un magnet.

Edited by megafanro, 03 January 2007 - 02:15.


#36
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006
[ http://img53.imageshack.us/img53/4310/20734pozaea6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by megafanro, 03 January 2007 - 03:24.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate