Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
directia solicitata este ocupata
Last Updated: Oct 19 2003 16:58, Started by
BIGphAntom
, Oct 03 2003 22:10
·
0
#1
Posted 03 October 2003 - 22:10
Am si eu o intrebare banala, atunci cand incerci sa te conectezi la net prin dial-up cateodata aud "directia solicitata este ocupata, va rugam reveniti!"
Ma taxeaza pt faza asta? (ca vreau sa stiu da pot sa insist "insistent") aud chestia asta ca am pornit speaker-ul de la modem-ul extern stiu ca s-a mai discutat despre asta, dar eu nu am vazut sa se specifice si intrebarea pe care o am eu |
#2
Posted 03 October 2003 - 22:29
cand suna ocupat nu taxeaza.
daca suna si nu se conecteaza modemul, taxeaza |
#3
Posted 03 October 2003 - 22:41
Quote Originally posted by Kugarth cand suna ocupat nu taxeaza. daca suna si nu se conecteaza modemul, taxeaza pai nu suna ocupat, se aude chestia aia cu directia solicitata |
#4
Posted 03 October 2003 - 22:46
Quote Originally posted by BIGphAntom pai nu suna ocupat, se aude chestia aia cu directia solicitata (este un ton de ocupat "mai evoluat" ) |
#5
Posted 03 October 2003 - 22:47
ok, deci nu taxeaza !, atunci o sa insist cand o sa fie cazul !
|
#6
Posted 04 October 2003 - 20:26
Cred ca cel mai bine ar fi sa suni la 930 - informatii ROMTELECOM si sa intrebi operatoarea.
|
#8
Posted 10 October 2003 - 21:59
Quote Originally posted by alabioalabao NU se taxeaza! (o parere cat se poate de avizata) (o parere cat se poate de avizata) ++> de cine ? |
#9
Posted 13 October 2003 - 15:09
Sa zicem ca e una din astea doua, nu de alta, da' unde ar trebui sa sun?
|
#10
Posted 13 October 2003 - 18:18
Quote Originally posted by BIGphAntom ok, deci nu taxeaza !, atunci o sa insist cand o sa fie cazul ! |
|
#11
Posted 13 October 2003 - 18:20
Quote Originally posted by alabioalabao Sa zicem ca e una din astea doua, nu de alta, da' unde ar trebui sa sun? acolo unde iti rapunde in sictir una care printre scuipat coji de seminte mai are timp si de tine (oare?) |
#12
Posted 13 October 2003 - 18:32
Quote Originally posted by ro-tunning acolo unde iti rapunde in sictir una care printre scuipat coji de seminte mai are timp si de tine (oare?) |
#13
Posted 14 October 2003 - 13:33
Quote Originally posted by mtest Ai shi tu mila de centralele RTLC-ului... de fapt se folosesc resurse ca la un apel obishnuit, dar tu nu plateshti. ok, o sa am mila de ele, dar am si eu cateodata nevoie urgenta de mail si atunci sun insistent ! |
#14
Posted 15 October 2003 - 08:08
mesajul asta cu "directia solicitata..." nu apare atunci cand nu mai sunt modemuri disponibile sa "raspunda" la apel (pentru dialup), adica pentru "ocupat", ci atunci cand apelul nu poate ajunge la destinatie (la centrala in care este conectat ISP-ul sunat); chestia asta se numeste "congestie" si apare destul de des seara pe anumite "directii" foarte solicitate, cum ar fi catre xnet; mai demult in loc de mesaj se auzea un ton de "ocupat" mai special, dar pentru a evita confuziile cu "ocupatul" propriu-zis s-a introdus mesajul asta; desi de fapt pentru user efectul e tot ala (n-ajunge unde vrea), tot e ceva mai bine ca macar stie mai clar cauza (daca vrea sa reclame ceva).
interesant este ca mai des dai peste "ocupat" pe bune, decat peste "directia..."; asta inseamna ca romtelecom poate sa livreze apelul, da' nu mai are cine sa raspunda, asa ca cine sta mai rau? de taxat, nu se taxeaza. |
#15
Posted 15 October 2003 - 08:11
Quote Originally posted by ro-tunning acolo unde iti rapunde in sictir una care printre scuipat coji de seminte mai are timp si de tine (oare?) poa' ca e mai bine sa te vrajeasca o gasca intreaga mai mult de o juma' de ora far' sa-ti rezolve nimic... |
|
#16
Posted 15 October 2003 - 08:16
Quote Originally posted by mtest Ai shi tu mila de centralele RTLC-ului... de fapt se folosesc resurse ca la un apel obishnuit, dar tu nu plateshti. nu chiar ca la un apel obisnuit; daca-ti vine "directia...", apelul s-a oprit undeva pe drum; in cazul Bucuresti-ului, de regula se opreste chiar in centrala ta si de acolo se da mesajul. tot de regula, e bine sa lasi sa treaca cateva secunde bune pana la urmatorul apel; "congestia" apare in "avalansa" si se potoleste practic atunci cand "infuriatzii" obosesc si firele incep sa se mai raceasca; e greu de spus cat, dar vreo 10-15 sec nu strica. |
#17
Posted 16 October 2003 - 16:02
la mine, de obicei dupa 5-6 secunde cand sun ma si conecteaza(asta cand nu primesc mesajul ...)
|
#18
Posted 16 October 2003 - 18:36
Numai aveti grija ca apelul la 930 este taxat cu 3 impulsuri
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users