Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dimensiuni cauciucuri
Last Updated: Dec 15 2009 11:18, Started by
Courage
, Sep 19 2006 07:53
·
0
#19
Posted 26 January 2007 - 23:56
nbogdani, on Oct 6 2006, 10:36, said: Salutare. Am si eu o intrebare pentru cunoscatori. Am cauciucuri 195/65 R 15 si ma gandesc sa imi cumpar altele pentru iarna. Intrebarea mea este daca o dimensiune mai mare a cauciucului (latimea) este mai buna, are o aderenta superioara? Am vazut ca 215/60 R 15 este aproximativ echivalenta cu dimensiunea pe care o am eu, dar mai lata cu 20mm. Jantele dintr-o anumita categorie® au aceeasi latime? Adica daca trec de la 195 la 215 nu imi trebuie si alte jante? Va multumesc! ai reusit sa-ti iei cauciucuri in final? daca nu am o oferta tare pt. tine. astept raspuns.... Edited by crisstiann, 26 January 2007 - 23:58. |
#20
Posted 26 May 2007 - 15:37
#21
Posted 14 June 2007 - 08:15
#22
Posted 14 June 2007 - 14:44
#23
Posted 19 June 2007 - 01:01
Are cineva pe CORSA C roti mai mari de 14 ? ca ma enerveaza ca sunt asa mici, am multe drumuri prin zone neospitaliere si ma gandeam daca e posibil sa fie si mai mari...in talon scrie doar de 13 si de 14, iar la observatii e gol.
|
#24
Posted 29 June 2007 - 15:00
starsteel, on Jun 14 2007, 15:44, said: Gasiti si aici detalii despre jante si pneuri http://www.vanzarian...eanvelope.php#1 lvg, on Sep 19 2006, 09:03, said:
Si in plus, conform celui de-al doilea link am inteles ca M+S inseamna Mud and Snow adica noroi si zapada. Are cineva alta parere? Pentru ca pe unde am fost, toti vanzatorii spuneau ca sunt pentru toate anotimpurile
|
#25
Posted 29 June 2007 - 15:12
mario75, on Jun 29 2007, 16:00, said: Interesant link-ul dar mai complet mi s-a parut asta, dar doar pentru cei care inteleg lb. engleza: Si in plus, conform celui de-al doilea link am inteles ca M+S inseamna Mud and Snow adica noroi si zapada. Are cineva alta parere? Pentru ca pe unde am fost, toti vanzatorii spuneau ca sunt pentru toate anotimpurile In general au dreptate. M+S sint pt toate anotimpurile. Anvelopele facute special pt iarna sau noroi sint marcate diferit |
#26
Posted 01 July 2007 - 22:33
http://www.vanzarian...eanvelope.php#1
M+S sunt bune ptr toate anotimpurile , dar ptr iarna, cele mai bune sunt cele cu * |
#27
Posted 15 November 2007 - 17:28
spdude, on Jul 1 2007, 22:33, said: http://www.vanzarian...eanvelope.php#1 M+S sunt bune ptr toate anotimpurile , dar ptr iarna, cele mai bune sunt cele cu * M+S inseamna mud+snow, adica noroi si zapada, nu sunt all season, sunt anvelope de iarna. |
#28
Posted 01 February 2008 - 19:41
eu am o problema mai complicata si de cand am luat skoda ma chinuie. ea a venit cu Jante aliaj usor 6Jx15 ORION(anvelope(195/65 R15), ideea e ca mi se par cam mici astea si ma bate gandul sa iau niste jante mai mari de 17 sau 19 si niste cauciucuri de iarna sa am 2 randuri de jante si 2 randuri de cauciucuri, problema este cum fac? acum am cauciucuri de vara si as cumpara un rand de iarna si un rand de jante mai mari...
|
|
#29
Posted 01 February 2008 - 20:34
jante de 19?! pe ce skoda?!
vinzi cauciucurile de vara si le inlocuiesti cu unele de iarna si le pastrezi pe jantele de 15. pt vara iei ceva de 16, maxim 17 si niste cauciucuri noi de vara |
#30
Posted 01 February 2008 - 20:41
geopsi, tu nu ai nici o problema, tu vrei sa-ti faci probleme.
Pina ajungi sa cumperi ceva, mai citeste sa vezi ce-au patiti altii cu jante mari si garda mica la gume. La tine, merge maxim jante pe 16, asta ca sa fii sigur ca nu vei avea probleme cu ciupitul gumelor si cu distrugerea suspensiei. Tu nu te uita in gura semintarilor ( aia de taie frunze la ciini, maninca seminte in fata blocului, viseaza cu ochii deschisi si dau informati la altii despre ce au visat ei. ) Ce drag imi e cind vad cite un ciumete cum isi smulge parul din cap dupa ce a spart o jeanta si a stricat un cauciuc. Sau pe aia de isi taie din arcuri, sa faca suspensie sport si merg cu barile si pragurile rupte, dar au garda sport domne si un motor super sport, 1,2 L si 55 Cp. |
#31
Posted 01 February 2008 - 22:17
Ti s-a urat cu binele,jante de 19 pentru gropile din Romania???
|
#32
Posted 02 February 2008 - 19:28
mda, cam asta ar fi, trebuie sa vand cauciucurile astea de vara, ma gandeam a poate ar merge pe jante macar de 16. faza e ca am luat masina cu pachet drumuri grele si parca arata cam suspendata masina, ma gandeam ca macar niste cauciucuri ma late trebuie sa pun. regret acum ca m-am zgarcit la jante si la senzori de parcare spate.
si daca iau jante de la skoda de 17 cum sunt trecute pe capacul de la benzina risc sa le sparg? io merg linistit si nuprea o sui pe borduri(doar pe cea din fata casei). daca vreti va pun maine o poza sa vedeti cat de suspendata pare! |
#33
Posted 24 February 2008 - 19:45
Ca inginer auto, as dori sa spun si eu cateva cuvinte in legatura cu anvelope si jenti.
La proiectarea unui autoturism, se dau ca cerinte conditiile de exploatare, puterea nominala etc. In functie de acestea se proiecteaza suspensia, motorul, transimisisa si restul subansamblelor, care pe noi momentan nu ne intereseaza. Dimensiunile jentilor si a anvelopelor se aleg in functie de greutatea pe punti. In cazul in care cineva pune anvelope mai mici decat cele stabilite de producator, nu se mai garanteaza sustinerea greutatii de catre anvelope ( nu ca n-ar rezista, dar totusi ... ), pe motivul ca anvelopele mai mici se umfla la o presiune mai mica decat anvelopele mai mari. Daca se pun anvelope mai mari, nu se mai realizeaza momentul la roata proiectat ( sau daca da, la o turatie mult mai mare si un consum mai mare ), se uzeaza excesiv planetarele, etc. Deci fiecare sa aleaga dimensiunile jentilor si cauciucurilor cum crede mai bine, dar nu degeaba precizeaza constructorul dimensiunile jentilor si a anvelopelor. P.S. Ca dimensiuni ,anvelopele de iarna si cele de vara se aleg la fel. Edited by gyilaoli, 24 February 2008 - 19:49. |
|
#34
Posted 14 March 2008 - 07:34
As vrea sa schimb gumele de iarna de pe Micra, sa-mi pun de vara. Acum am 145/80 R12 si mi se par cam mici. Ce dimensiune imi recomandati pe R13 ??
As fi luat tot pe R12, dar sunt atat de "exotice" incat le gasesc prea greu - iar cand gasesc ba sunt de iarna, ba nu sunt perechi, etc. |
#35
Posted 14 March 2008 - 10:14
155/65r13. sunt anvelope usor de gasit, pentru ca merg pe Dacia 1310 si daewoo matiz. gasesti de la 90 ron (sava, debica, matador) pana la 160-170 ron (dunlop, good year, pirelli). janta de 13 ar trebui sa aiba latimea 4 1/2J sau cel mai indicat 5J.
nu stiu daca s-a mai pus link-ul: http://www.miata.net...e/tirecalc.html |
#36
Posted 17 March 2008 - 11:54
ok... nu sunt deloc un cunoscator in ale masinilor asa ca rog pe cineva sa-mi explice cat mai babeste
mi-am luat jante la Ford Focus 2001 de 15" cu tot cu cauciucuri 195/60/R15 In talon am trecut 195/55/R15 Dat fiind diferenta talonului de aproape 2 cm pot aparea probleme? Nu ma refer la atunci cand ma opreste garcea. La ITP o sa am probleme ? Viteza aratata acum pe vitezometru e mult diferita? Afecteaza alte componente ale masinii? sau diferenta fata de cea din certificatul de inmatriculare e foarte mica si n-ar trebui sa-mi fac griji? Merci! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users