Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Centuri orase Romania
Last Updated: Mar 31 2009 14:36, Started by
JJOne
, Sep 18 2006 11:42
·
0
#55
Posted 27 July 2007 - 12:32
Daca e duminica e bine, daca nu, faci cam 2 ore, poate si mai mult.
|
#56
Posted 27 July 2007 - 12:36
#57
Posted 27 July 2007 - 12:55
eu recomad altfel:
vii de la pitesti si faci dreapta pe centura pana la bragadiru (pe sensul acesta nu ar trebui sa fie aglomeratie deloc si scapi de nenorocirea din militari, sunt transee prin sosea dar merge, macr nu cratere); ajungi la pod, apoi iesi de pe centura si mergi spre bucuresti pe soseaua alexandriei; pana la autogara rahova sunt 2km, 2 benzi pe sens, ajungi in 3 minute de la rahova incepe aglomeratie, dar la ora 7 ar trebui sa fie inca bine; mergi pana la intersectia trafic greu (e un mcdonalds acolo) si faci dreapta (de aici ar trebui sa fie lejer traficul); tii inainte strada (linia de tramvai), faci stanga, tot inainte pe langa filaret, parcul carol, inainte-stanga pe linia de tramvai (pe langa niste blocuri in constructie), ajungi la intersectia budapesta (fost, acum e un domo ), inainte pe linia de tamvai, la intesectie cu dambovita (nu intri in pasajul marasesti care e chiar in fata) o iei dreapta pe splai.... si de aici urmaresti dambovita (timpuri noi, targ vitan) pana la iesire din bucuresti cand faci stanga putin si apoi dreapta pe pod si autostrada (e ceva de mers, dar sensul acesta sigur e liber, pe celalat e omor) daca vrei sa mergi numai pe centura, poti sa ajungi sa-ti blestemi zilele, sunt cozi de camioane cateodata de 10km, cratere si transee prin asfalt si o poza cam tampita Attached FilesEdited by aeon, 27 July 2007 - 13:03. |
#58
Posted 27 July 2007 - 13:18
E bun traseul. Asa stai numai la o coada, intersectia cu Ghencea.
La Bragadiru parca nu e indicator; vezi ca e intersectie denivelata, tre sa faci dreapta inaintea pasajului si cind ajungi sus, la DN 6, sa faci stinga. |
#59
Posted 28 July 2007 - 07:25
A dat drumu domne la centura aia?Sau e acelasi drum din totdeauna? Ca ma de mers spre Valcea, peste 2 saptamani.
Pai nu ar fi rau un pickup... |
#60
Posted 28 July 2007 - 12:14
Multumesc pt. ajutor, o sa postez la intoarcere cum a fost, tinand cont ca nu stiu Bucurestiul deloc.
|
#61
Posted 28 July 2007 - 13:47
sanddy1964, on Jul 28 2007, 08:25, said: A dat drumu domne la centura aia?Sau e acelasi drum din totdeauna? Ca ma de mers spre Valcea, peste 2 saptamani. Pai nu ar fi rau un pickup... Nu a dat drumul. Peste 2luni. Dar cand va da veti ramane muti de placere. CEA MAI TARE CENTURA= BY-PASS din Romania!!!Asa ar trebui sa fie si la Arad si Timisoara sa vada straini cand intra ce tari suntem. PRIMA IMPRESIE CONTEAZA. Edited by MAK, 28 July 2007 - 21:58. |
#62
Posted 28 July 2007 - 22:01
sanddy1964, on Jul 28 2007, 08:25, said: A dat drumu domne la centura aia?Sau e acelasi drum din totdeauna? Ca am de mers spre Valcea, peste 2 saptamani. Pai nu ar fi rau un pickup... De pe A1 intri direct pe centura si direct RmVilcea. |
#63
Posted 30 July 2007 - 09:39
Zici de centura de camioane, pe linga Arges? Cistigi fata de mersul prin centru?
|
#64
Posted 30 July 2007 - 12:25
Normal. Ca da, vreau sa zic
Eu folosesc numai centura cand ma duc la pretena, care sta pe langa Fabrica de bere, adica aproape de iesirea dinspre Bascov. La mersul prin centru ai o gramada de treceri de pietoni, semafoare, masini care fac stanga si blocheaza banda a doua pentru vin si aia din fata suvoi, etc. Pe centura singura problema e la Podul Viilor pana apuci sa treci de aia de vin dinspre soseaua veche, pentru ca intersectia nu e semaforizata si e nebunie cu TIR-urile. Dar stai si tu in partea "umbrita" a unuia din asta mare si daca se baga el cu tupeu, ai fi fraier sa nu profiti . |
|
#65
Posted 30 July 2007 - 12:28
Centrul il stiu foarte bine, dar n-am facut niciodata mai mult de 20 de minute. Centura o data am incercat-o si era plina de camioane, plus o trecere la nivel cu CF, si am tras concluzia ca e SF sa crezi ca mergi mai repede pe acolo. Data viitoare cred ca o incerc, daca zici ca e asa bine.
|
#66
Posted 30 July 2007 - 12:45
Cand e varf de sarcina prin centru iti blestemi zilele, pe centura macar mergi. Incet, dar mergi. Iar cu calea aia ferata nu ai de-a face decat in Prundu, adica partea dinspre autostrada. Intr-adevar, acolo ai sanse sa prinzi coada de camioane de la bariera pana in intersectie si e intr-adevar SF. Eu nu folosesc niciodata bariera aia, decat daca vad ca e libera. In general merg pe drumul normal pana trec de autogara, apoi fac dreapta pana sa ajung in centru (in Targu din Vale), trec pe sub pod (unde am prioritate) si o tin tot asa pe centura. Si deoarece n-am treaba cu Rm.Valcea, la Subansamble Auto fac stanga si traversez iarasi calea ferata sa revin in drumul normal.
Iar cu barierele treaba sta asa: daca trece Sageata, stai cel mult 5 minute. In schimb daca trece vagonul ala din fimele cu nemti ale lui Sergiu Nicolaescu, atunci stai si 20 de minute. Niciodata n-am inteles asta. Poate ca pe unde merg ele e vreun contactor automat care-i spun lu' tanti aia cand sa lase bariera. In rest e problema de viteza, care ajunge mai repede |
#68
Posted 01 August 2007 - 13:00
Daca din Prundu (primul cartier de la autostrada) faci dreapta pe la bariera, imediat dupa strand vezi autogara pe stanga (e un zid-gard de ciment inalt care o delimiteaza). Daca mergi inainte, treci de gara (Gara de Sud) si peste vreo cateva sute de metri lasi in dreapta un drum ce coboara spre ea si trece pe sub un pod.
|
#70
Posted 16 September 2007 - 14:33
Readucere la zi (partiala Bucuresti - Suceava pe E85)
1. Bucuresti - carosabil bun (o banda pe sens), insa se poate folosi normal doar noaptea intre 21:00 si 05:00 sau de sarbatori. In rest aglomeratie imensa cozi pe zeci de km (am prins personal coada de la Otopeni la Glina - si nu glumesc, vorbeam cu colegi de la firma prin telefon mobil se statea de la Glina pana la Otopeni). Motivul: barierele CFR-ului sunt din alea manuale care le lasa cu jumatate de ora inainte sa vina trenul (doamne fereste sa treaca mai multe) si le ridica cand il trezesc tiristii din claxoane pe impegati - e deci suficient ca o masina sa faca stanga (respectiv dreapta) si voila! coada pana se ridica bariera. 2.Buzau - centura buna mare parte pe 4 benzi se merita 100% fata de centru. Ca fapt divers singura centura din tara pe care n-am vazut vreodata pus radar. 3.Focsani - centura trece practic prin oras (zona industriala) - totusi drum express si carosabil bun, prin centru e mai scurt dar drumul e ingust si sunt semafoare mult mai multe. 4.Bacau - culmea are 2 centuri una mare prin Letea (ocoleste 90 % din oras stare acceptabila) si una mica intre podul peste Bistrita si pasarela peste calea ferata din sudul Bacaului (asfalt proaspat super-recomandabila insa atentie la prioritati - de vreo doua ori se ajunge sa aiba prioritate stradutele dintre blocuri in fata drumului cu 4 benzi si indicatoarele sunt montate strategic in copaci). 5. Roman - centura execrabila gropi ca dupa bombardament - oricum nu merita orasul fiind mic. 6. Falticeni - buna dar fara rost ocoleste 5 blocuri dupa care stai la stop. 7. Suceava - centura in constructie , partile deja facute au probleme. |
#71
Posted 17 September 2007 - 14:02
Alba Iulia - acum 2 saptamani, centura era intr-o stare f buna (recent reparata)
Sibiu - in costructie de ani buni Sebes Alba - nu are centura, ultima data a durat cam o ora sa intru in oras (dar se poate si mai rau ) |
#72
Posted 17 September 2007 - 16:03
valix22, on Sep 16 2007, 15:33, said: 7. Suceava - centura in constructie , partile deja facute au probleme. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users