Centuri orase Romania
Last Updated: Mar 31 2009 14:36, Started by
JJOne
, Sep 18 2006 11:42
·
0
#37
Posted 26 February 2007 - 11:55
abancor, on Feb 23 2007, 16:02, said: Te duci pe breteaua spre A1 (pe care mergi acum cind vii la Bucale) pina ajungi la A1 si de acolo te sui pe A1 inspre Vilcea (care se va termina la Bascov pesemne). E posibil sa cistigi 5-6 minute si sa scapi de ceva nervi. Dar daca mergi din Craiova la Valcea de ce nu mergi prin Dragasani? |
#38
Posted 26 February 2007 - 15:03
Cred ca omul a dat ca puncete de reper, ca sa puna o intrebare, nu cred ca ar merge pe bune Craiova - Pitesti - Rimnic fara sa aiba treaba in Pitesti.
Dar sa nu frematam de nerabdare, ca am auzit din surse interne ca ar fi gata numai 40%, deci darea in folosinta e posibila la anul. |
#39
Posted 26 February 2007 - 15:53
Daca prinzi ora de varf poti sa-ti bagi picioarele pe oriunde ai lua-o.
Daca nu, poti traversa lejer tot pe oriunde, indiferent ca e centru sau centura. |
#40
Posted 26 February 2007 - 16:17
Slatina are linie de centura!
porneste de la zona industriala(alro si utalim)si se opreste in zona de jos a orasului langa catedrala. daca doriti sa o incercati,cum vii dinspre pitesti intri in municipiu,treci de uzina alro si langa o benzinarie(petrom parca) faci la dreapta. asfaltul nu stiu in ce stare e ca nu prea am avut drum pe acolo. in schimb,daca o luati olteneste de-a dreptul prin tot orasul,ocoliti prea mult,traficul pe bd principal A.I Cuza e cat de cat aglomerat samd... |
#41
Posted 26 February 2007 - 16:31
JJOne, on Feb 26 2007, 11:55, said: Dar daca mergi din Craiova la Valcea de ce nu mergi prin Dragasani? Pe Dragasani ma imbolnavesc de nervi, sat linga sat, carute, biciclisti, betivani, masini pline cu zarzavaturi si cu farurile in pomi, radar, ce sa mai, pt mine este un blestem s-o iau pe Dragasani. Daca ma innarmez cu rabdare, o iau pe Dragasani, daca vreau sa merg cu masina, o iau pe Pitesti. Drumul Craiova - Pitesti, imi place cel mai mult din toate drumurile din tara asta, se merge in viteza, depasiri la greu, lumea a invatat si se da pe banda de rezerva ( aia mica de 1 metru ), curbe si la urcat si la coborit, si citeva localitati.( Cred ca l-am facut de cel putin 6-700 ori ) Nu-mi plac drumurile monotone, cu multe localitati, chiar daca este mai liber. Dar intrebam, in ideea ca s-a facut rocada, si nu stiu ( in Pitesti ). In Slatina este buna rocada, si eu merg numai pe rocada cind trec prin Slatina. |
#42
Posted 01 March 2007 - 21:13
centura slatina e intr-adevar buna. are doar 2 santuri (un smecher care si-a tras gaze) si o groapa, in dreptul mol.
si eu o folosesc ori de cate ori nu mi-e foame. |
#43
Posted 02 March 2007 - 12:54
A trecut tata ieri pe varianta Ungheni - Acatari (ocolire Tg Mures) si mi-a zis ca e refacuta calumea.
|
#44
Posted 09 March 2007 - 23:46
Am mers saptamina asta de doua ori pe directia Marasesti - Tecuci -Barlad.
Centura care ocoleste Tecuci este foarte buna...cred ca e drum nou....Merita 100% folosita pentru a nu mai traversa Tecuci. |
#45
Posted 12 March 2007 - 13:02
Buna centura aia, cred ca s-a dat in folosinta prin 2004 (eu am mers pe ea in octombrie 2004 si parea data in folosinta de curind; nu mai fusesem in zona de prin 2002).
Problema e ca nu leaga decit soseaua de Marasesti de cea de Birlad, deci dinspre Galati tot intri in oras. Sau cel putin asa era in 2004. |
#46
Posted 14 March 2007 - 12:50
la Craiova au facut super centura, am vazut-o si eu abia acum 2 saptamani si era cat se poate de ok
|
|
#47
Posted 14 March 2007 - 17:13
#48
Posted 15 March 2007 - 04:59
100kmh, regim de drum national. oricum, merge lejer la mai mult. am ajuns fara sa simt la 150 intr-o depasire cu un nesimtit.
ps: deja sunt cruci pe margine. a fost seful ala de post din ghercesti care a ajuns sub un camion, printre altele. |
#49
Posted 15 March 2007 - 18:13
Vezi, aia e prost la noi. Cum ai si tu o sosea mai ca lumea si ai putea sa mergi mai relaxat, cum trebuie sa fii cu ochii in patru la smecherii care si-au gasit loc de refulari ale sutelor de cai putere.
|
#50
Posted 16 March 2007 - 16:43
Cluj - 0 (zero, niente, nada) metrii centura ocolitoare.
Cea mai necesara centura ar fi fost Feleac - Gilau (dinspre Turda spre Orade (dinspre Sud spre Vest)), pt ca se circula prin doua cartiere Zorilor si Manastur, iar cel din urma este super super aglomerat, plin de treceri de pietoni si se formeaza niste amuteiaje groaznice. Din cate am inteles se va face o centura Sud -> Est, care e necesara si aceea, dar nu la fel ca cea de mai sus. Problema Piticului Atomic aka Emil Boc e ca pentru a face centura Feleac -> Gilau trebuie sa treaca prin padurea Faget unde e plin de viloace si ca atare nu se risca...ca doar trebe azi maine sponsorizari pt alegeri. |
#51
Posted 21 March 2007 - 13:35
Despre centura Pitesti gasiti un articol cu ceva poze in ziarul local "Curierul Zilei" de ieri, 20 martie 2007, la pagina 9.
http://www.curier.ro/temp/c3836.pdf Se face vorbire acolo despre zvonuri din presa, adica 2 variante posibile de termen de finalizare a centurii: 1) in toamna 2007 (august cel mai devreme, octombrie cel mai tirziu) "se da in folosinta" centura - adica se va circula pe 2 benzi din 4 iar in 2008 "se finalizeaza centura" adica se face ceea ce trebuia terminat in 2007 2) se respecta graficul initial (tinind cont de norocul din iarna 2006 - 2007 cind a nins doar 1 zi in Pitesti si s-a putut lucra la centura) si "se finalizeaza" centura in 15 octombrie 2007 Expresiile "a da in folosinta" si "a finaliza" le-am auzit la ministrii transportului ce au vorbit despre autostrada Constanta - in 2006 a fost dat in folosinta tronsonul Bucuresti - Fetesti (Drajna - Fetesti pe 2 benzi din 4) in 2007 se va finaliza acest tronson. |
|
#52
Posted 26 March 2007 - 22:39
In sfarsit am mers pe centura Brasov (directia Sf. Gh - Bucuresti, dar defapt ma duceam la Metro-ul din Brasov). Cum am si imaginat, imediat ce treci pe centura sunt doua treceri de calea ferata. Prima e facuta ca lumea, al doilea e aproape un dezastru. Pe prima portiune drumul e ingust, limitare 50km/h, era plin cu tiruri, si mergeam cu 40km/h... Cand drumul devine mai lat, 2 benzi/sens, e foarte bun, numai ca e o limitare de 70km/h. Nu stiu de ce, ca cel mai apropiat obiect e groapa de gunoi inalta de cateva zeci de metri. La sfarsitul centruii e o curba relativ mare (limitare 40), si din pacate nu e semnalizata cum poti sa te intorci in oras (e scris ori Sacele/Valenii de munte, ori Bucuresti/Predeal). Trebuie sa mergi spre Sacele, altfel iesi pe DN1.
Nu am conometrat, dar mi s-a parut ca e mai lung drumul acesta (in km, si in timp), dar putin mai placut (nu mi-a placut sectiunea cu o singura banda) ca trecerea prin oras (semafoare, trafic haotic si drum destul de prost). |
#53
Posted 25 July 2007 - 21:44
pe centura Bucurestiului, intre Bragadiru si Domnesti, s-au facut niste cratere in asfalt, da' cratere de-a dreptul ( s-a lasat rau asfaltul de la tiruri si caldura cred, si sunt niste ...santuri. pe ambele sensuri). Urit rau. Acuma or sa se apuce de reparat probabil...
|
#54
Posted 27 July 2007 - 12:27
Cat de aglomerata este centura Bucurestiului intre orele 7-9? Urmeaza sa fac un drum Timisoara-Constanta si voi ajunge la Buc. in jurul orei 8 venind dinspre Pitesti. Cat timp voi pierde pana la intrarea pe A2?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users