Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Electricitate gratis - home made
Last Updated: Dec 23 2010 23:44, Started by
cipri21
, Jan 24 2006 17:19
·
0
#37
Posted 23 September 2006 - 20:53
yuly33, on Sep 18 2006, 10:46, said: Incerc sa dezvolt ideea in acest topic, de "Electricitate gratis" cu metode de constructie si realizare, cu ajutorul vostru, venind cu idei sau critici, aceste informatii fiindu-le folositoare celor ce au case izolate, s-au vor sa scape de renel. Mai e un topic dar nimic concret. - Generatoare eoliene - trebuiesc montate intr-o zona in care sa bata vantul pe tot timpul anului, sau se combina cu panourile solare, cand nu bate vantul e soare si invers. Panourile solare sunt scumpe si nu sunt rentabile timpul de acoperire a cheltuielilor este mare sau niciodata, in functie de consum. - Generatoarele cu motoare pe benzina modificate sa mearga cu hidrogen, care este generat prin electroliza, acest generator este rentabil si usor de construit, dar trebuie testat generatorul de hidrogen pana se obtine randamentul maxim. Nu uitati ca firma Mercedes a anuntat ca in 2010 va scoate pe piata o masina cu hidrogen autonoma, ceea ce inseamna ca are un generator de hidrogen, un grup elecrogen cu motor cu ardere interna, si motoare pentru propulsie electrice. Daca Mercedes va scoate aceasta masina s-a depasit ideea de "Perpetum mobile", aceasta idee este numai in mintea noasta, din lene, casa nu ne mai obosim sa cautam, ori suntem prea mici ca sa intelegem alte legi universale. Daca universul ar avea la baza legile fizice ale cercetatorilor si fizicienilor nostri, s-ar autodistruge, el se bazeaza pe legile universale (altele de cat ale noastre, care sunt palpabile, logice pentru noi) de aceea nu intelegem. Generator cu hidrogen attachment attachment - Generatorul electrostatic, foarte interesant, conceput si realizat la inceputul secolului XX, bineinteles modernizat. Generator electrostatic attachment attachment attachment attachment Hidrogenul il poti obtine prin electroliza din apa, insa pentru aceasta ai nevoie de un covertor de tensiune care sa ridice tensiunea de la 12V la 220V cel putin (curent continuu) si o putere de aprox. 1000W ca sa obti un randament cat de cat satisfacator. Electrozii folositi la electroliza (care se introduc in vasul cu apa) ar fi preferabil sa fie carbuni (asemenatori cu cei de la bateriile de uz caznic folositi pentru polul pozitiv) deoarece rezista mai bine oxidare.La unul dintre electrozi o sa ai hidrogen iar la celelalt oxigen. Problema este ca hidrogenul este mai puternic decat benzina si daca vei dori sa alimentezi un motor va trebui sa-l modifici corespunzator. Teoretic ar fi posibila construirea unui asemenea generator. Ca sa o pui in practica o sa ai nevoie de ceva banuti |
#38
Posted 23 September 2006 - 21:00
truthman, on Sep 23 2006, 21:53, said: Ideea cu generatorul de curent alimentat cu hidrogen este cea mai buna idee !!!! Hidrogenul il poti obtine prin electroliza din apa, insa pentru aceasta ai nevoie de un covertor de tensiune care sa ridice tensiunea de la 12V la 220V cel putin (curent continuu) si o putere de aprox. 1000W ca sa obti un randament cat de cat satisfacator. Electrozii folositi la electroliza (care se introduc in vasul cu apa) ar fi preferabil sa fie carbuni (asemenatori cu cei de la bateriile de uz caznic folositi pentru polul pozitiv) deoarece rezista mai bine oxidare.La unul dintre electrozi o sa ai hidrogen iar la celelalt oxigen. Problema este ca hidrogenul este mai puternic decat benzina si daca vei dori sa alimentezi un motor va trebui sa-l modifici corespunzator. Teoretic ar fi posibila construirea unui asemenea generator. Ca sa o pui in practica o sa ai nevoie de ceva banuti |
#39
Posted 23 September 2006 - 21:06
#40
Posted 23 September 2006 - 21:14
#41
Posted 23 September 2006 - 21:18
renderman, on Sep 23 2006, 22:14, said: Iar oamenii de stiinta sint niste fraieri ca nu s-au gandit pana acum la asta ;) |
#42
Posted 23 September 2006 - 21:32
truthman, on Sep 23 2006, 21:53, said: Ideea cu generatorul de curent alimentat cu hidrogen este cea mai buna idee !!!! Hidrogenul il poti obtine prin electroliza din apa, insa pentru aceasta ai nevoie de un covertor de tensiune care sa ridice tensiunea de la 12V la 220V cel putin (curent continuu) si o putere de aprox. 1000W ca sa obti un randament cat de cat satisfacator. Electrozii folositi la electroliza (care se introduc in vasul cu apa) ar fi preferabil sa fie carbuni (asemenatori cu cei de la bateriile de uz caznic folositi pentru polul pozitiv) deoarece rezista mai bine oxidare.La unul dintre electrozi o sa ai hidrogen iar la celelalt oxigen. Problema este ca hidrogenul este mai puternic decat benzina si daca vei dori sa alimentezi un motor va trebui sa-l modifici corespunzator. Teoretic ar fi posibila construirea unui asemenea generator. Ca sa o pui in practica o sa ai nevoie de ceva banuti Sau acum odata cu aparitia manualelor alternative exista doar versiunile cu poze pentru lectia despre electroliza?... :lol: |
#43
Posted 23 September 2006 - 21:36
truthman, on Sep 23 2006, 21:53, said: Ideea cu generatorul de curent alimentat cu hidrogen este cea mai buna idee !!!! Hidrogenul il poti obtine prin electroliza din apa, insa pentru aceasta ai nevoie de un covertor de tensiune care sa ridice tensiunea de la 12V la 220V cel putin (curent continuu) si o putere de aprox. 1000W ca sa obti un randament cat de cat satisfacator. Electrozii folositi la electroliza (care se introduc in vasul cu apa) ar fi preferabil sa fie carbuni (asemenatori cu cei de la bateriile de uz caznic folositi pentru polul pozitiv) deoarece rezista mai bine oxidare.La unul dintre electrozi o sa ai hidrogen iar la celelalt oxigen. Problema este ca hidrogenul este mai puternic decat benzina si daca vei dori sa alimentezi un motor va trebui sa-l modifici corespunzator. Teoretic ar fi posibila construirea unui asemenea generator. Ca sa o pui in practica o sa ai nevoie de ceva banuti Carbunii de baterie (ca ala numa grafit nu e) nu prea merg la electroiza. Incearca-i si o sa vezi cum se decompun... eu i-am incercat cand eram mic si lipsit de posibilitati materiale. Electrozi ok se pot face din platina (sau dintr-un metal oarecare acoperit electrolitic cu platina, ca sa nu te omoare costurile). Puterea calorica e mai mica la H2 decat la hidrocarburi... Daca adaugi si greutatea rezervorului constati ca mai bine te lasi pagubas. Daca vrei sa generezi H2 in timpul mersului, mai bine folosesti un motor electric. Si poluare o sa produci oricum, pentru ca azotul din aer se oxideaza in timul exploziei din cilindru. De catalizatori tot nu scapi... mister_rf, on Sep 23 2006, 22:32, said: Pe aici chiar toata lumea a chiulit de la orele de chimie si fizica?... B) Sau acum odata cu aparitia manualelor alternative exista doar versiunile cu poze pentru lectia despre electroliza?... :lol: |
#44
Posted 23 September 2006 - 21:52
Eu gasisem odata un link despre un experiment intr-o universitate americana, o masina cu motor pe azot. Principiul era al motorului cu aburi, azotul lichid era incalzit si isi marea volumul, problema se muta insa la fabricile de azot lichid...
Chiar facusera o masinuta functionabila, insa proiectul a fost sistat odata cu taierea fondurilor de catre statul american, probabil avea potential inventia, mai sti? Caut pagina si postez linkul aici later edit: aici este linkul : http://www.aa.washin...ePage/Index.htm [ http://www.aa.washington.edu/AERP/CRYOCAR/HomePage/Images/And_it_runs_tooo.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vad ca proiectul a fost continuat la o universitate in texas : http://www.mtsc.unt.edu/CooLN2Car.html [ http://www.mtsc.unt.edu/caronlyacs.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Designed, built, and tested by Dr. Carlos Ordonez (Physics), Dr. Mitty Plummer (Engineering Technology), and Dr. Rick Reidy (Department of Materials Science) of the University of North Texas , this developmental zero emission vehicle employs a cryogenic heat engine and is fueled by liquid nitrogen. This research was funded by the Texas Advanced Technology Program. Details of this work were presented in July 1997 at the Cryogenic Materials Conference in Portland, Oregon Edited by renderman, 23 September 2006 - 22:00. |
#45
Posted 23 September 2006 - 23:18
renderman, on Sep 23 2006, 15:52, said: Eu gasisem odata un link despre un experiment intr-o universitate americana, o masina cu motor pe azot. Principiul era al motorului cu aburi, azotul lichid era incalzit si isi marea volumul, problema se muta insa la fabricile de azot lichid... Nu's cum sa spun, dar nu as avea tupeul sa umblu cu bomba dupa mine pe strada. Daca se sparge rezervorul la masina mea, ma uda, la aia ma face casant... si ma sufoca vaporii instantaneu :) Oricum ideea acolo este de a gasi alte cai de a inmagazina energia produsa in centrale electrice. |
#46
Posted 23 September 2006 - 23:27
SuperDuper, on Sep 24 2006, 00:18, said: Nu's cum sa spun, dar nu as avea tupeul sa umblu cu bomba dupa mine pe strada. Daca se sparge rezervorul la masina mea, ma uda, la aia ma face casant... si ma sufoca vaporii instantaneu :) Oricum ideea acolo este de a gasi alte cai de a inmagazina energia produsa in centrale electrice. O idee mai buna ar fi amoniacul... arde in motoare cu benzina cu compresia crescuta, e toxic, dar nu explodeaza. Daca ajunge in atmosfera, se intoarce la sol sub forma de ingrasamant la prima ploaie. Mult mai ok decat hidrogenul. Masinile pe hidrogen sunt promovate agresiv dar nu se prea spune nimic despre obtinerea hidrogenului pt ele. Toata lumea se gandeste la electroliza, dar in cele mai multe cazuri e produs din carbuni, gaze sau pterol... si nu rezolva mai nimic. |
|
#47
Posted 24 September 2006 - 01:11
truthman, on Sep 23 2006, 21:53, said: Ideea cu generatorul de curent alimentat cu hidrogen este cea mai buna idee !!!! Hidrogenul il poti obtine prin electroliza din apa, insa pentru aceasta ai nevoie de un covertor de tensiune care sa ridice tensiunea de la 12V la 220V cel putin (curent continuu) si o putere de aprox. 1000W ca sa obti un randament cat de cat satisfacator. Electrozii folositi la electroliza (care se introduc in vasul cu apa) ar fi preferabil sa fie carbuni (asemenatori cu cei de la bateriile de uz caznic folositi pentru polul pozitiv) deoarece rezista mai bine oxidare.La unul dintre electrozi o sa ai hidrogen iar la celelalt oxigen. Problema este ca hidrogenul este mai puternic decat benzina si daca vei dori sa alimentezi un motor va trebui sa-l modifici corespunzator. Teoretic ar fi posibila construirea unui asemenea generator. Ca sa o pui in practica o sa ai nevoie de ceva banuti Deci pana la urma folosesti curent sa produci curent(consumi energie sa produci energie). Iar convertorul ala nu da randament 100%, mai are si el pierderi, la fel si generatorul si ajungi sa produci cel mult cat consumi. Si iar ajungem la legea conservarii energiei...Si ar mai fi ceva... "Curentul il poti obtine de la mai multe acumulatoare auto legate in paralel , alimentate de la una din tensiunile de iesire ale generatorului." Mai sus ai zis ca trebuie 220V, iar daca legi mai multe acumulatoare in paralel nu creste tensiunea, ci doar intensitatea. Si apoi acumulatoarele sunt alimentate iar din curentul produs de generator. Asta imi aduce aminte de mine cand eram eu mic si ma gandeam sa alimentez un generator cu un acumulator si apoi din curentul de la generator se incarca acumulatorul si tot asa iar pe langa asta sa mai pot folosi energia aia si in alte scopuri. Asta cam suna a perpetuum mobile.... |
#48
Posted 24 September 2006 - 03:23
OK!
-Ia 2 table de inox cu grosimea de 170mmX70mmX1mm. Monteaza cele doua placi paralele cu izolatori de 0.5mm intre ele, alimenteaza la 12v cc. si vezi ce rezulta. -Am testat cu 2 placi de inox 170mmX70mmX1mm si cu impulsuri. Frecv. folosita: -12 - 40KHz - slab -50 - 85KHz (65) - mort -90 -250KHz - super (progresiv in functie de frecv.) -Mai pune un modul si vezi ce iese. (4 placi) Important e sa pornesc motorul, chiar daca astept pana se produce hidrogenul alimentat de la 12V, maxim un minut, dar odata pornit am 220V, cu o parte din el produc hidrogen iar de restul ma folosesc. Motorul trebuie sa fie in 4 timpi. Un avantaj. Nu e nevoie sa se scoata H2 si O separat. Gazul produs este H2 + O, numai bun de ars. |
#49
Posted 24 September 2006 - 04:19
#50
Posted 24 September 2006 - 11:58
Tema este foarte interesanta .Exista doar o mica problema.Daca investesti o anumita energie pentru a produce lucru mecanic si pe urma transformi acel lucru mecanic in energie intotdeauna vei iesi in pierdere.Daca vorbim din punct de vedere economic(adica de bani) poti gasi ceva care sa iti produca beneficiu , de exemplu caderi de ape,vint,maree,eolian,solar etc.Am citit intr-un almanah din 42 cum nemtii construiau o centrala pe baza de freon.Foloseau cursul unei ape care trecea prin centrala si ciuguleau cite 4 grade din temperatura apei.Nu am stat sa analizez temeinic problema dar sint sigur ca erau in pierdere.Sint multe surse neconventionale de energie care pot fi valorificate si e foarte bine ca exista interes pentru asa ceva.
|
#51
Posted 24 September 2006 - 13:33
SuperDuper, macar ai realizat un dispozitiv functional in viata ta sau tot timpul bla-bla?
Esti ironic. Afla ca: -Economisesti curent electric 50%, cand alimentezi electroliza in impulsuri la aceeasi cantitate de hidrogen produsa. -Motorul in 4 timpi este mai economic de cat motorul in 2 timpi.(la aceeasi capacitate) Asta imi da curaj sa cred ca la 20Kw bagati, scot 25Kw si sunt super multulit daca raman minimum 3Kw utili. Motorul folosit nu va fi unul de 125-350cmc, ci unul mai mare de 1000-1200cmc de 50-80HP pentru a avea resurse de putere la turatie mai mica- 1500R/min, apoi folosesc un multiplicator X2 pentru a ajunge la 3000R/min. Dece 1500R/min? - Pentru ca ma intereseaza viata motorului, uzura lui |
|
#52
Posted 24 September 2006 - 13:40
yuly33, on Sep 24 2006, 07:33, said: SuperDuper, macar ai realizat un dispozitiv functional in viata ta sau tot timpul bla-bla? Esti ironic. Afla ca: -Economisesti curent electric 50%, cand alimentezi electroliza in impulsuri la aceeasi cantitate de hidrogen produsa. Realizez zilnic dispozitive functionale - se cheama munca. Am chiar o hartie data de guvernul Romaniei de zice ca sunt inginer electric. Si alte "balarii" de genul asta. Tu mai trebuie sa (re)citesti capitolul din fizica legat de energie si legile care o guverneaza. Sau macar postarile anterioare. In rest, dupa cum am spus, daca ai pana in 18 ani, esti ok, sunt sanse sa te faci bine... Oricum ca regula generala nu face afirmatii neverificate daca nu esti sigur - ca aia cu 50% de mai sus. Este o diferenta intre ce CREZI tu ca o sa se intample si ce se intampla DE FAPT. Edited by SuperDuper, 24 September 2006 - 13:50. |
#54
Posted 24 September 2006 - 14:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users