Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Electricitate gratis - home made

- - - - -
  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#19
Dj Shock

Dj Shock

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,098
  • Înscris: 21.10.2005
Date constructive clare nu cred ca vei gasi cu gramada.

#20
Acta non verba

Acta non verba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 10.12.2004

View Postarecibo23, on Feb 21 2006, 12:10, said:

Vezi ca tu aici de fapt faci doar reclama unei firme. Si acest lucru este interzis de regulament.  B)

#21
arecibo23

arecibo23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 09.07.2005

View PostActa non verba, on Feb 21 2006, 12:58, said:

Vezi ca tu aici de fapt faci doar reclama unei firme. Si acest lucru este interzis de regulament.  B)


:nonobad:

#22
yuly33

yuly33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 09.04.2006
Incerc sa dezvolt ideea in acest topic, de "Electricitate gratis" cu metode de constructie si realizare, cu ajutorul vostru, venind cu idei sau critici, aceste informatii fiindu-le  folositoare celor ce au case izolate, s-au vor sa scape de renel. Mai e un topic dar nimic concret.
- Generatoare eoliene - trebuiesc montate intr-o zona in care sa bata vantul pe tot timpul anului, sau se combina cu panourile solare, cand nu bate vantul e soare si invers. Panourile solare sunt scumpe si nu sunt rentabile timpul de acoperire a cheltuielilor este mare sau niciodata, in functie de consum.
- Generatoarele cu motoare pe benzina modificate sa mearga cu hidrogen, care este generat prin electroliza, acest generator este rentabil si usor de construit, dar trebuie testat generatorul de hidrogen pana se obtine randamentul maxim.
Nu uitati ca firma Mercedes a anuntat ca in 2010 va scoate pe piata o masina cu hidrogen autonoma, ceea ce inseamna ca are un generator de hidrogen, un grup elecrogen cu motor cu ardere interna, si motoare pentru propulsie electrice.
Daca Mercedes va scoate aceasta masina s-a depasit ideea de "Perpetum mobile", aceasta idee este numai in mintea noasta, din lene, casa nu ne mai obosim sa cautam, ori suntem prea mici ca sa intelegem alte legi universale. Daca universul ar avea la baza legile fizice ale cercetatorilor si fizicienilor nostri, s-ar autodistruge, el se bazeaza pe legile universale (altele de cat ale noastre, care sunt palpabile, logice pentru noi) de aceea nu intelegem.

Generator cu hidrogen
Attached File  Generator_cu_hidrogen.jpg   58.35K   1576 downloadsAttached File  Foto_1.jpg   28.2K   1144 downloadsAttached File  Foto_2.jpg   21.76K   1179 downloadstachment]


- Generatorul electrostatic, foarte interesant, conceput si realizat la inceputul secolului XX, bineinteles modernizat.

Generator electrostatic
Attached File  Generator_electrostatic.jpg   9.66K   989 downloadsAttached File  Schema_generator_1.gif   48.37K   986 downloads

Attached File  Schema_generator_2.gif   46.35K   537 downloadsAttached File  Schema_generator_3.gif   112.63K   623 downloads

#23
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 22.10.2002
Pai daca tot ai gasit toate informatiile free pe net, de exemplu aici: http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/
pune mana si construieste generatorul respectiv... Mult succes!  B)
Apropo cat ani ai?...

#24
DanCld

DanCld

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,238
  • Înscris: 25.11.2003
Tot on-topic, acum câțiva ani un student la Politehnică a descoperit cu stupoare, după câteva laboratoare de Electrotehnică, faptul că "Renelu" ne contorizează numai "curentul activ", nu și partea reactivă. Vorbesc, desigur, de utilizatorii casnici și nu de cei de business care pe lângă contorul de trifazat mai au și unul pentru "impurități"  :coolspeak:

Ideea e că băiatul nostru a făcut un montaj cu niște reactanțe inductive și capacitive (bobine, condensatori) reușind să obțină, cu un anume randament, curent activ "necontorizabil". L-au arătat și la televizor cum ținea un bec aprins fără a obține vreo reacție de la contor  :lol:  Și idioții ăia de reporteri au luat-o de bună ca descoperirea secolului. Trebuiau totuși să îl pună să conecteze și o mașină de spălat sau un calorifer electric la montajul ăla al lui  B)

#25
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View PostDanCld, on Sep 18 2006, 12:46, said:

Tot on-topic, acum câțiva ani un student la Politehnică a descoperit cu stupoare, după câteva laboratoare de Electrotehnică, faptul că "Renelu" ne contorizează numai "curentul activ", nu și partea reactivă. Vorbesc, desigur, de utilizatorii casnici și nu de cei de business care pe lângă contorul de trifazat mai au și unul pentru "impurități"  :coolspeak:

Ideea e că băiatul nostru a făcut un montaj cu niște reactanțe inductive și capacitive (bobine, condensatori) reușind să obțină, cu un anume randament, curent activ "necontorizabil". L-au arătat și la televizor cum ținea un bec aprins fără a obține vreo reacție de la contor  :lol:  Și idioții ăia de reporteri au luat-o de bună ca descoperirea secolului. Trebuiau totuși să îl pună să conecteze și o mașină de spălat sau un calorifer electric la montajul ăla al lui  B)


Componenta rectiva a curentului alternativ NU poate produce lucru mecanic/caldura. Ce a aratat ala la tembelizor era o farsa si atata tot, cu nici un montaj nu poti modifica energia reactiva in activa - cine stie ceva formule electrice de AC stie asta de mult. De aia Renelu nu se oboseste sa contorizeze energia reactiva la casnici.
La industriali se contorizeaza pentru a-i disciplina si a-i face sa isi compenseze factorul de putere. Energia reactiva nu produce lucru mecanic util, insa incarca generatoarele si transformatoarele din sistem (vezi puterea aparenta).
Despre perpetuum mobile (facut de Mecedes) - daca cine crede asta are sub 14-18 ani, este ok. Daca are mai mult... probabil este "dii-di-diii".

Edited by SuperDuper, 18 September 2006 - 22:44.


#26
criss_pt

criss_pt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 12.07.2004
Problema nu este motorul pe hidrogen ci cum produc ieftin hidrogenul!

#27
ghostbuster

ghostbuster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 01.03.2006
interesant bingofuel reactor ala eu vazusem unu folosit ca economizator la masina, adica baga si el catva hydrogen in motor  :D o sal incerc si eu pasta

#28
D.J. B.K.LY

D.J. B.K.LY

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 29.03.2005

View Postcriss_pt, on Sep 18 2006, 23:48, said:

Problema nu este motorul pe hidrogen ci cum produc ieftin hidrogenul!
Daca se produce prin electroliza, inseamna din apa, nu? Parca aparuse si la noi unu care facuse motorul pe apa. Descompunea apa in hidrogen si oxigen tot prin electroliza sau prin pulverizare la o temperatura foarte ridicata, nu mai tin minte. Problema era ca hidrogenul in stare libera este foarte instabil.

#29
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View PostD.J. B.K.LY, on Sep 19 2006, 12:34, said:

Problema era ca hidrogenul in stare libera este foarte instabil.
Nu numai... problema este ca necesita foaarte multa energie spargerea apei in hidrogen si oxigen - indiferent prin ce metoda o dai acea energie. Enegia generata la recombinare (ardere) este egala cu energia necesara descompunerii. Daca scadem pierderile datorate randamentelor motoarelor termice (care NU pot trece de valorile prezise de ciclul Carnot si in realitate sunt in jur de 20%... rezulta ca pierdem energie per total.

#30
D.J. B.K.LY

D.J. B.K.LY

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 29.03.2005
Asa este. Si asta este un alt punct de vedere. Insa mintile stralucite ale lumii oare nu pot gasi sau nu au gasit deja o modalitate sa faca acest lucru astfel incat sa castige energie?

#31
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View PostD.J. B.K.LY, on Sep 20 2006, 04:31, said:

Asa este. Si asta este un alt punct de vedere. Insa mintile stralucite ale lumii oare nu pot gasi sau nu au gasit deja o modalitate sa faca acest lucru astfel incat sa castige energie?
Mintile stralucite au descoperit legea conservarii energiei de cateva sute de ani. Alea nestralucite inca nu cred ca este adevarata...

PS: Discutia asta este la fel cu cea pe care am avut-o in clasa 1-a cu prietenul care era intr-a 2-a:
El (proaspat cu tabla inmultirii): Stii ca 1 ori 1 face 1?
Eu (stapan pe adunare): Hai mai, fugi de-aicea, ce aiureala este asta? Trebuie sa fie si alt raspuns, dar nu il stii tu! Il stiu aia de a 3-a...

#32
D.J. B.K.LY

D.J. B.K.LY

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 29.03.2005
:)) Buna comparatie. Si totusi dak imi aduc eu bine aminte...parca legea conservarii energiei spunea mai pe scurt k energia nu se creeaza si nu se consuma intr-un sistem izolat, suma energiilor ramanand constanta iar transformarea dintr-un tip in altul de face in raporturi echivalente. Pai daca legea asta e adevarata nu poti produce mai multa energie decat consumi, cel mult la fel. Dar nu poate fi macar o solutie mai ieftina si mai ecologica treaba cu hidrogenul?

#33
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,140
  • Înscris: 09.08.2006

View PostD.J. B.K.LY, on Sep 20 2006, 15:46, said:

:))  Dar nu poate fi macar o solutie mai ieftina si mai ecologica treaba cu hidrogenul?
Nu neaparat, se muta doar poluatorul in alta parte. Presupunand ca ai o masina care merge cu hidrogen imbuteliat, ea va fi foarte ecologica, intr-adever. Dar cineva produce undeva hidrogenul asta. Si asta inseamna energie electrica, energia electrica se obtine din centrale termoelectrice, nucleare, etc. Cea ecologica (adica din hidrocentrale) este destul de putina. Deci poluarea va exista, nu neaparat la esapament. Si cand va fi cerere masiva de hidrogen (care nu-ti ofera o autonomie foarte mare din cauza puterii calorifice destul de mici) se vor impune masuri antipoluante la fabrica. Acestea costa si se vor reflecta in pret. In plus de asta, dupa bunul obicei romanesc, in momentul in care hidrogenul va putea fi considerat combustibil auto, vor curge accizele/taxele/impozitele. Cred ca nici nu vreti sa stiti cat costa de fapt benzina la producator :naughty: .

#34
KITZU

KITZU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 30.09.2003
Nu mai stiu daca masina sau motocicleta cu hidrogen a fost anuntata ca va intra in productie de serie. Deci sunt deja.
Hidrogenul e intr-adevar muult mai nepoluant si avand in vedere ca benzina nu ne mai ajunge e o modalitate de preintampinare a dezastrului.
Masina de care am auzit ca merge cu apa functioneaza cu plasma de fapt!
Chestia cu "Perpetum mobile" ne doare pe toti "fizicienii". Din pacate nu e posibil unde e lucru mecanic in schimb exista o pila inventata de un roman de-al nostru care inca functioneaza (electrod de platina si aur) desigur la pretul corect :)

#35
yuly33

yuly33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 09.04.2006
Masina cu butelie de hidrogen e una, iar masina autonoma cu hidrogen e alta, ea depinde de apa in amestec cu compusi chimici bogati in hidrogen care se sparg usor prin electroliza. Si benzina are hidrogen, dar este combinat cu carbon ceea ce necesita caldura pentru spargerea moleculei, nu prin electroliza.
Nu este obligatoriu prin electroliza, s-au inventat pile generatoare de hidrogen.
Cel mai important este randamentul motorului, consum/putere, dupa care intervenim cu magnetizarea gazului cu magneti premanenti si ionizarea aerului in filtru de aer. Randamentul se ridica maxim cu pana la 25%
General Motors cica, a inventat un dispozitiv care se monteaza pe furtunul de alimentare inainte de carburator sau pompa injectie care mareste randamentul cu maxim 18%. Acest dispozitiv facut din magneti permanenti, la folosit un prieten in anii '80 pe un OLTCIT, era foarte incantat ca i-a scazut consumul. A folosit mai multi magneti de difuzor.

P.S. Legile se folosesc pentru o inventie (produs), cat si calculele matematice, dar multe legi sunt scoase dupa terminarea produsului, pentru ai da o logica, asta insemnand masuratori si studiu real, palpabil,
cautand constante prin calcule, penru a fi logica->credibila. Aceste noi legi chiar de sunt corecte si reale, posibile si utilizabile, sunt validate de oameni care se aduna la o conferinta mondiala si-si dau cu parerea lor logica. In mintea lor au numai "1" si "0", adica alba sau neagra. Oare au dreptate?
Daca Tesla se baza pe legile contemporane lui nu mai inventa nimic. Asa si multi altii.
Multe tipuri de generatoate au fost inspirate de la inventiile lui Tesla.

#36
yuly33

yuly33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 09.04.2006
Daca gandim numai logic si dupa legi, ne numaram pasii la mersul in cerc si nu mai avem timp penru progres, ne conservam la un anumit nivel. Progresul este abstract, ilogic, nebunesc chiar haos, ulterior devine logic prin filtrarea informatiilor, legi si constante.

Idei, sfaturi, pareri. Curaj!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate