Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Crearea unei pagini WEB

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
pboby

pboby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 23.01.2004
As vrea sa-mi creez o pagina de WEB personala nu prea complicata.
Problema este ca sunt cam incepator in asa ceva si as vrea sa folosec programe ce genereaza automat pagini WEB si programe pentru crearea bannerelor si obiectelor graficice pentru SITE fara a fi nevoit sa invat limbajul HTML, flash, sau alte limbaje
Daca puteti sa-mi dati anumite sugestii privind aceste programe

#2
sorinsirbu

sorinsirbu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 853
  • Înscris: 22.06.2006

 pboby, on Sep 7 2006, 19:00, said:

As vrea sa-mi creez o pagina de WEB personala nu prea complicata.
Problema este ca sunt cam incepator in asa ceva si as vrea sa folosec programe ce genereaza automat pagini WEB si programe pentru crearea bannerelor si obiectelor graficice pentru SITE fara a fi nevoit sa invat limbajul HTML, flash, sau alte limbaje
Daca puteti sa-mi dati anumite sugestii privind aceste programe
Apasa aici si vei fi extrem de multumit.Partea proasta e ca ofera doar 10 MB gratis dar e super ca faci site-ul la ei,si tot de la ei printr-o simpla tastare iti transferi site-ul pe un alt server tot gratuit dar care iti ofera mai multa memorie.Iti trimit pe PM una din paginile mele care am facut-o cu spam.spam. :coolspeak: