Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Aducere date din tabele in array (incepator)

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
ddragan

ddragan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 03.09.2006
Salut ..
sunt doar un incepator dar pasionat in VB.net 2005
m-am inhamat la un softulet ( care mi-ar face viata mai usoara la servici) si care tine o evidenta la preturile diferitelor materiale, baza de date in acces.

adica
am vre-o 20 depozite cu vreo 10 tipuri de deseuri la care se schimba preturile zilnic , de ani :((


se da:
un deseu D1
la un depozit X
care azi are pretul a1 maine a2.....a 365
la alt depozit X2 acelasi deseu D1 are azi pretul b1 maine b2 ....b 365 ( ca o sa fac pe un an de zile  analiza )

vreau sa extrag datele din tabele pt un deseu si sa le aduc in siruri sau array si care apoi sa le pun in grafice


Itr-o vreme cochetam cu php si mysql -- parca ceva echivalent era o functie fetch array care aducea datele din tabela bazei de date intr-un string sau array si de aici le manevram

poate face automat grafice vb.netu dar nu vreau sa le fac de manutza ca in excel ca innebunesc la cate zile sunt si cate tabele si preturi....

multumesc
astept parerile voastre ca mi-am prins neuronu prin muuulte carti de vb.net dar nu am gasit ce cautam ....