Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Curierat rapid, fara probleme, intarzieri si scuze puerile
Last Updated: Jun 18 2017 21:45, Started by
spe
, Aug 30 2006 17:04
·
0
#37
Posted 17 October 2006 - 18:25
Recomand si eu RO Express. Am folosit pentru a comanda de la Intend din Cluj, in general pe distante Cluj-Tg.Mures sau Cluj-Bistrita, in jur de 20 de comenzi separate. Curierii sunt foarte de treaba, au adus componentele a doua zi, si totul am platit ramburs. Am comandat 3 sisteme complete si o gramada de componente, comenzile fiind de la 50 RON la 2500 RON, totul platit pe loc, curierului. Asta mi-a placut, totul a fost fara avans sau mandate postale.
|
#38
Posted 20 October 2006 - 16:04
vineri trimit un colet cu ramburs cu fan courier, ajunge sâmbătă, aștept banii luni, care nu vin!
Dau telefon luni după amiaza, mi se spune: vine mâine între 10 si 14! Marți aștept cumințel acasă, nimic, la ora 14 dau telefon, mi se spune: vine mâine, între 10 și 14, dați adresa că n-o avem! Miercuri, aștept acasă, aceeași poveste. Supărat dau la ora două telefon, (apropos, centralista nu te lasă să termini ce ai de vorbit, dacă după primele cuvinte ea se prinde la ce departament vrei, te-a și expediat pe interiorul respectiv, chiar dacă tu încă mai ești cu cuvintele pe beregată), dau iar de o domnișorică, îmi spune: aaa, păi vine mâine, între 10 și 14, dați adresa, că n-o avem!. Când să încep s-o iau cuvinte grele, îi sună mobilul, și mă pune pe hold, după vreo 3 minute de așteptare, timp în care mi-a trecut supărarea, revine, și-mi confirmă că da, mâine vine! E joi, și slavă domnului, a ajuns fan courier cu banii! :worthy: |
#39
Posted 14 November 2006 - 18:14
eu ce sa zic... cunosc destul de bine cum se lucreaza in domeniul asta .Ce va recomand e sa incercatii serviciile PEGASUS. Nu sunt ei foarte cunoscuti si au aparut cam tarziu , deci nu au experienta celorlalti jucatori (fan , cargus) dar va pot spune k intre oricare 2 orase din tara livrarea se face la ei in 24h (chiar si timisoara-botosani , suceava) deci , au servicii destul de bune si chiar si rambursurile se intorc in 48 h .
|
#40
Posted 16 November 2006 - 17:42
eu recomand TNT - sunt ok - mai ales ca poti sa iti completezi pe net AWB-ul baieti de treaba
atat intern cat si extern (si am primit colete de 300 kg din Italia) dar nu cred ca vor sa lucreze in sistem ramburs prefera societatile comerciale si au otiuni diverse (daca soliciti iti trimit elicopter sa iti ridice un plic :D dar nu as vrea sa vad factura) pentru lucrul cu documente si pachete relativ mici intre firme recomand TNT alta firma serioasa UPS (national lucreaza cu cargus) cand am cumparat ceva componente si laptop de la cel cred ca am primit cu roexpress (au sediul in galati) - ei accepta ramburs si asigurarea coletului - cred ca nu sunt singurii Edited by alungu, 16 November 2006 - 17:59. |
#41
Posted 03 April 2007 - 10:31
Da am si eu un colet trimi awb este 01725424 il puteti urmari la http://www.fancourier.ro/awb.php
|
#42
Posted 03 April 2007 - 11:36
Salut am sa fiu scurt si la subiect ( si sper ca pe intelesul tuturor )
Am cumparat o camera video de la firma X de pe net. Mi s-a livrat prin curierat rapid. Insa, aparatul video avea carcasa crapata. Dupa zece de minute de negocieri si dupa amenintari ( OPC etc ) mi s-a spus ca fie imi schimba camera inapoi, fie mi se dau banii inapoi.... ;) sincer, nu prea imi vine sa cred.... DE ACEEA, intrebarea mea este: Exista un serviciu special / o firma care ar accepta ceva de genul: Firma X imi trimite o camera noua, intr-un colet cu o firma de curierat ( care are asa servicii ) Ajunge la mine, platesc taxa de livrare.... SI ACUMA VINE "SPECIALUL" curierul care vine, imi preda coletul NUMAI SI NUMAI in cazul in care eu ii predau coletul cu camera crapata la carcasa ... Daca eu ( absolut nonsens, dar sa presupunem ) eu refuz sa predau coletul cu, camera video crapata la rand mi se refuza dreptul de a prelua coletul in care se afla camera video noua.... EXISTA UN ASEMENEA SERVICIU ??? sau ceva de genul ca ar fi important PS. nu conteaza la ce firma numai la Fan Curier sa nu fie <_< Merci mult |
#43
Posted 31 May 2007 - 12:21
Stiu pe cineva care a comandat flori si i-au fost livrate prin sprint curier si s-a declarat multumit.
|
#44
Posted 31 May 2007 - 13:10
Recomand tuturor pe cei de la Cargus. Am comandat niște accesorii pt. telefon iar când le-am dat telefon, mi-au spus că îmi dau telefon cu 15 min. înainte. S-au ținut de cuvând. Ba chiar au venit în aproape 10 min. :console:
|
#45
Posted 31 May 2007 - 13:12
kgyula, on Apr 3 2007, 12:36, said: Salut am sa fiu scurt si la subiect ( si sper ca pe intelesul tuturor ) Am cumparat o camera video de la firma X de pe net. Mi s-a livrat prin curierat rapid. Insa, aparatul video avea carcasa crapata. Dupa zece de minute de negocieri si dupa amenintari ( OPC etc ) mi s-a spus ca fie imi schimba camera inapoi, fie mi se dau banii inapoi.... ;) sincer, nu prea imi vine sa cred.... DE ACEEA, intrebarea mea este: Exista un serviciu special / o firma care ar accepta ceva de genul: Firma X imi trimite o camera noua, intr-un colet cu o firma de curierat ( care are asa servicii ) Ajunge la mine, platesc taxa de livrare.... SI ACUMA VINE "SPECIALUL" curierul care vine, imi preda coletul NUMAI SI NUMAI in cazul in care eu ii predau coletul cu camera crapata la carcasa ... Daca eu ( absolut nonsens, dar sa presupunem ) eu refuz sa predau coletul cu, camera video crapata la rand mi se refuza dreptul de a prelua coletul in care se afla camera video noua.... EXISTA UN ASEMENEA SERVICIU ??? sau ceva de genul ca ar fi important PS. nu conteaza la ce firma numai la Fan Curier sa nu fie <_< Merci mult |
#46
Posted 04 June 2007 - 17:50
este vreun curier care accepta ca destinatarul sa desfaca coletul inainte de a plati si daca nu ii convine continutul sa il trimita retur?
|
|
#48
Posted 01 July 2007 - 08:41
Experiente mea cu firma de curierat rapid UPS , va las pe voi sa trageti concluzia .
Va voi prezenta cronologic evenimentele petrecute vineri 28.06.2007 : ora 8.30 : sunt sunat de catre un agent de la UPS. pentru a mi se cere lamuriri asupra adresei si cand este cineva acasa, ii spun ca este tot timpul si ii dau indicatii exacte asupra adresei. ora 12.50 : primesc un beep pe mobil. ora 12.51 : mai primesc un beep pe mobil. De obicei nu raspund la beep-uri , dar apoi amintindu-mi ca trebuie sa primesc un colet ( desi toate celelalte firme de curierat cu care am colaborat ma sunau ) , il sun . Imi spune ca este de la UPS si ca este in fata portii, OK ii spun , sun pe cineva sa coboare . Timp de 3 minute am sunat de 2 ori o persoana care stiam ca se afla la destinatie ( am sunat de 2 ori in ideea ca poate prima data nu a auzit telefonul), nu mi s-a raspuns. ora 12.54 : Sun o alta persoana , ii explic ca este cineva in fata portii si o rog sa coboare ( fiind la etajul 2 ) , sa spunem ca am vb. maxim 1 minut, si persoanei i-au trebuit 3 minute ca sa coboare (in ideea ca facea ceva in momentul respectiv), se face ora 12.58. ora 12.59 : primesc un telefon de la persoana care a coborat in care imi spune ca este jos dar nu e nimeni in fata portii si ca vede o masina neagra plecand. ora 13.00 : il sun imediat pe agentul dvs. care imi raspunde iritat ca este firma de curierat rapid si nu sta dupa fiecare client, ca mi-a pus un bilet in posta in care imi spune ca a venit ( pe notificare apare ora 13 desi el plecase mai devreme) , ca el nu se intoarce ( desi abia plecase ) si ca coletul va ajunge la mine incepand de luni sau sa merg la sediu si imi inchide fara a-mi preciza unde este sediul in eventualitatea ca eu as fi putut merge la sediu pentru a-l ridica . In sprijinul celor spuse de mai sus am ca dovada lista apelurilor de pe telefonul meu . Va las pe voi. sa judecati calitatea serviciilor pe care le ofera agentii UPS in relatiile cu clientii . |
#49
Posted 15 August 2007 - 09:45
COSTIN_mentor, on Jul 1 2007, 09:41, said: Experiente mea cu firma de curierat rapid UPS , va las pe voi sa trageti concluzia . Va voi prezenta cronologic evenimentele petrecute vineri 28.06.2007 : ora 8.30 : sunt sunat de catre un agent de la UPS. pentru a mi se cere lamuriri asupra adresei si cand este cineva acasa, ii spun ca este tot timpul si ii dau indicatii exacte asupra adresei. ora 12.50 : primesc un beep pe mobil. ora 12.51 : mai primesc un beep pe mobil. De obicei nu raspund la beep-uri , dar apoi amintindu-mi ca trebuie sa primesc un colet ( desi toate celelalte firme de curierat cu care am colaborat ma sunau ) , il sun . Imi spune ca este de la UPS si ca este in fata portii, OK ii spun , sun pe cineva sa coboare . Timp de 3 minute am sunat de 2 ori o persoana care stiam ca se afla la destinatie ( am sunat de 2 ori in ideea ca poate prima data nu a auzit telefonul), nu mi s-a raspuns. ora 12.54 : Sun o alta persoana , ii explic ca este cineva in fata portii si o rog sa coboare ( fiind la etajul 2 ) , sa spunem ca am vb. maxim 1 minut, si persoanei i-au trebuit 3 minute ca sa coboare (in ideea ca facea ceva in momentul respectiv), se face ora 12.58. ora 12.59 : primesc un telefon de la persoana care a coborat in care imi spune ca este jos dar nu e nimeni in fata portii si ca vede o masina neagra plecand. ora 13.00 : il sun imediat pe agentul dvs. care imi raspunde iritat ca este firma de curierat rapid si nu sta dupa fiecare client, ca mi-a pus un bilet in posta in care imi spune ca a venit ( pe notificare apare ora 13 desi el plecase mai devreme) , ca el nu se intoarce ( desi abia plecase ) si ca coletul va ajunge la mine incepand de luni sau sa merg la sediu si imi inchide fara a-mi preciza unde este sediul in eventualitatea ca eu as fi putut merge la sediu pentru a-l ridica . In sprijinul celor spuse de mai sus am ca dovada lista apelurilor de pe telefonul meu . Va las pe voi. sa judecati calitatea serviciilor pe care le ofera agentii UPS in relatiile cu clientii . Salut, ... din pacate nu am timp acum sa va relatez acum intamplarea mea cu cei de la ups dar in cel mai scurt timp voi reveni...va garantez ca e ceva demn de cartea recordurilor, poata fi subiect de roman SF combinat cu comedie neagra...in cel mai scurt timp intentionez sa-mi fac publica patania in mass media...dar astept sfatul avocatului meu!... Cu respect, si aveti grija!... |
#50
Posted 17 August 2007 - 09:44
FANCURIER - colet 100g, medicamente - apelat la respectiva firma deoarece pe sit scrie mare fara steluta "LIVRARE IN 24 DE ORE IN ORICE COLT AL TARII" coletul trimis in data de 15.08.2007 ora 9 dimineata din Oradea ajuns dupa fix 48 de ore in Focsani. Dupa 24 de ore am sunat la ei dar fara nici un rezultat. Probabil am sa fac reclamatie la OPC pt respectivul termen deoarece o consider publicitate mincinoasa.
Edited by iris, 17 August 2007 - 09:47. |
#51
Posted 17 August 2007 - 19:56
Eu folosesc saptamanal FanCurier trimti la 10 pachetul si a doua zi in jurul orei 10 ajunge (Bucuresti-Iasi si retur) - pana acum foarte multumit de serviciile lor
MemoExpres - de trei ori mi s-a intamplat sa vina coletul in 3 zile si chiar 4 zile - am sunat raspunsul da pachetul este la noi dar "stiti avem foarte multe colete de livrat, ajungem maine azi nu mai aveam timp !" |
|
#52
Posted 14 August 2008 - 12:10
Sa nu folositi in viata voastra ROCOURIER… am trimis coletul in 24.07.2008, a doua zi destinatarul l-a primit si nici pana in ziua de azi nu am vazut nici un ban ramburs… Chiar, nu inteleg, ce fac nesimtiti astia, pun banii la banca si iau comision pe ei… Uite asa o sa mai am incredere doar in Posta Romana, chiar daca intarzie, nu o fac atat timp…
Cui credeti ca ar trebui sa ma adresez |
#53
Posted 03 September 2008 - 15:10
gdrag, on Aug 31 2006, 18:28, said: Eu am lucrat la Cargus acum cam 5 ani, insa niste contacte ok mi-am pastrat. De fiecare data mi-au livrat plicurile bine si chiar si dimineata si in aceeasi zi daca ardea, dar asta e pentru cunostinte. Sunt ok, sunt ceva mai scumpi decat concurentul lor direct fan courier, dar daca ai un volum mare de expeditii obtii tarife bune. Cand am lucrat eu la ei cam intarziau cu rambursurile pentru ca le rutau de fiecare data doar prin Bucuresti, dar poate s-au mai schimbat lucrurile intre timp. Btw, daca vrei iti pun o vorba buna la cineva si iti dau un nr de telefon si o sa fii multumit. Lasa-mi te rog si mie un PM cu nr, am avut probleme cu cei de la Cargus, mi-au deteriorat un colet |
#54
Posted 03 September 2008 - 15:16
Eu am rezolvat problema... am sunat la protectia consumatorului sin in 24 de ore de la plangere mi-au adus banii
Oricum n-o sa mai lucrez in viata mea cu RO Curier, care de fapt e firma de bozgori imputiti |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users