Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Curierat rapid, fara probleme, intarzieri si scuze puerile

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#37
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 08.12.2001
Recomand si eu RO Express. Am folosit pentru a comanda de la Intend din Cluj, in general pe distante Cluj-Tg.Mures sau Cluj-Bistrita, in jur de 20 de comenzi separate. Curierii sunt foarte de treaba, au adus componentele a doua zi, si totul am platit  ramburs. Am comandat 3 sisteme complete si o gramada de componente, comenzile fiind de la 50 RON la 2500 RON, totul platit pe loc, curierului. Asta mi-a placut, totul a fost fara avans sau mandate postale.

#38
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
vineri trimit un colet cu ramburs cu fan courier, ajunge sâmbătă, aștept banii luni, care nu vin!
Dau telefon luni după amiaza, mi se spune: vine mâine între 10 si 14!
Marți aștept cumințel acasă, nimic, la ora 14 dau telefon, mi se spune: vine mâine, între 10 și 14, dați adresa că n-o avem!
Miercuri, aștept acasă, aceeași poveste. Supărat dau la ora două telefon, (apropos, centralista nu te lasă să termini ce ai de vorbit, dacă după primele cuvinte ea se prinde la ce departament vrei, te-a și expediat pe interiorul respectiv, chiar dacă tu încă mai ești cu cuvintele pe beregată), dau iar de o domnișorică, îmi spune: aaa, păi vine mâine, între 10 și 14, dați adresa, că n-o avem!. Când să încep s-o iau cuvinte grele, îi sună mobilul, și mă pune pe hold, după vreo 3 minute de așteptare, timp în care mi-a trecut supărarea, revine, și-mi confirmă că da, mâine vine!
E joi, și slavă domnului, a ajuns fan courier cu banii! :worthy:

#39
eu___

eu___

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.11.2006
eu ce sa zic... cunosc destul de bine cum se lucreaza in domeniul asta .Ce va recomand e sa incercatii serviciile PEGASUS. Nu sunt ei foarte cunoscuti si au aparut cam tarziu , deci nu au experienta celorlalti jucatori (fan , cargus) dar va pot spune k intre oricare 2 orase din tara livrarea se face la ei in 24h (chiar si timisoara-botosani , suceava) deci , au servicii destul de bune si chiar si rambursurile se intorc in 48 h .

#40
alungu

alungu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 23.10.2005
eu recomand TNT - sunt ok - mai ales ca poti sa iti completezi pe net AWB-ul baieti de treaba

atat intern cat si extern (si am primit colete de 300 kg din Italia)

dar nu cred ca vor sa lucreze in sistem ramburs


prefera societatile comerciale si au otiuni diverse (daca soliciti iti trimit elicopter sa iti ridice un plic :D  dar nu as vrea sa vad factura)


pentru lucrul cu documente si pachete relativ mici intre firme recomand TNT

alta firma serioasa UPS (national lucreaza cu cargus)

cand am cumparat ceva componente si laptop de la cel cred ca am primit cu roexpress (au sediul in galati) - ei accepta ramburs si asigurarea coletului - cred ca nu sunt singurii

Edited by alungu, 16 November 2006 - 17:59.


#41
taita

taita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.05.2006
Da am si eu un colet trimi awb este  01725424 il puteti urmari la http://www.fancourier.ro/awb.php

#42
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Salut am sa fiu scurt si la subiect ( si sper ca pe intelesul tuturor )

Am cumparat o camera video de la firma X de pe net.
Mi s-a livrat prin curierat rapid.
Insa, aparatul video avea carcasa crapata.
Dupa zece de minute de negocieri si dupa amenintari ( OPC etc ) mi s-a spus ca fie imi schimba camera inapoi, fie mi se dau banii inapoi....
;)  sincer, nu prea imi vine sa cred....

DE ACEEA, intrebarea mea este:
Exista un serviciu special / o firma care ar accepta ceva de genul:

Firma X imi trimite o camera noua, intr-un colet cu o firma de curierat ( care are asa servicii )
Ajunge la mine, platesc taxa de livrare....
SI ACUMA VINE "SPECIALUL"
curierul care vine, imi preda coletul NUMAI SI NUMAI in cazul in care eu ii predau coletul cu camera crapata la carcasa ...
Daca eu ( absolut nonsens, dar sa presupunem ) eu refuz sa predau coletul cu, camera video crapata la rand mi se refuza dreptul de a prelua coletul in care se afla camera video noua....
EXISTA UN ASEMENEA SERVICIU ??? sau ceva de genul ca ar fi important

PS. nu conteaza la ce firma numai la Fan Curier sa nu fie  <_<

Merci mult

#43
Raluca_Ionescu

Raluca_Ionescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.04.2007
Stiu pe cineva care a comandat flori si i-au fost livrate prin sprint curier si s-a declarat multumit.

#44
big.brother

big.brother

    .:: KING ::.

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,822
  • Înscris: 07.05.2007
Recomand tuturor pe cei de la Cargus. Am comandat niște accesorii pt. telefon iar când le-am dat telefon, mi-au spus că îmi dau telefon cu 15 min. înainte. S-au ținut de cuvând. Ba chiar au venit în aproape 10 min. :console:

#45
The_Napster

The_Napster

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,837
  • Înscris: 01.04.2005

View Postkgyula, on Apr 3 2007, 12:36, said:

Salut am sa fiu scurt si la subiect ( si sper ca pe intelesul tuturor )

Am cumparat o camera video de la firma X de pe net.
Mi s-a livrat prin curierat rapid.
Insa, aparatul video avea carcasa crapata.
Dupa zece de minute de negocieri si dupa amenintari ( OPC etc ) mi s-a spus ca fie imi schimba camera inapoi, fie mi se dau banii inapoi....
;)  sincer, nu prea imi vine sa cred....

DE ACEEA, intrebarea mea este:
Exista un serviciu special / o firma care ar accepta ceva de genul:

Firma X imi trimite o camera noua, intr-un colet cu o firma de curierat ( care are asa servicii )
Ajunge la mine, platesc taxa de livrare....
SI ACUMA VINE "SPECIALUL"
curierul care vine, imi preda coletul NUMAI SI NUMAI in cazul in care eu ii predau coletul cu camera crapata la carcasa ...
Daca eu ( absolut nonsens, dar sa presupunem ) eu refuz sa predau coletul cu, camera video crapata la rand mi se refuza dreptul de a prelua coletul in care se afla camera video noua....
EXISTA UN ASEMENEA SERVICIU ??? sau ceva de genul ca ar fi important

PS. nu conteaza la ce firma numai la Fan Curier sa nu fie  <_<

Merci mult
Firma X nu iti trimite camera video inainte sa o primeasca pe cea crapata :D

#46
hynix

hynix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 17.09.2006
este vreun curier care accepta ca destinatarul sa desfaca coletul inainte de a plati si daca nu ii convine continutul sa il trimita retur?

#47
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Si eu folosesc tot Cargus. Mi s-au parut ok pana acum

#48
COSTIN_mentor

COSTIN_mentor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 28.09.2004
Experiente mea cu firma de curierat rapid UPS , va las pe voi sa trageti  concluzia .
Va voi prezenta cronologic evenimentele petrecute vineri 28.06.2007 :
   ora 8.30 : sunt sunat de catre un agent de la UPS. pentru a mi se cere lamuriri asupra adresei si cand este cineva acasa, ii spun ca este tot timpul si ii dau indicatii exacte asupra adresei.
   ora 12.50 : primesc un beep pe mobil.
  ora 12.51 : mai primesc un beep pe mobil. De obicei nu raspund la beep-uri , dar apoi amintindu-mi ca trebuie sa primesc un colet ( desi toate celelalte firme de curierat cu care am colaborat ma sunau ) , il sun . Imi spune ca este de la UPS si ca este in fata portii, OK ii spun , sun pe cineva sa coboare . Timp de 3 minute am sunat de 2 ori o persoana care stiam ca se afla la destinatie ( am sunat de 2 ori in ideea ca poate prima data nu a auzit telefonul), nu mi s-a raspuns.
  ora 12.54 : Sun o alta persoana , ii explic ca este cineva in fata portii si o rog sa coboare ( fiind la etajul 2 ) , sa spunem ca am vb. maxim 1 minut, si persoanei i-au trebuit 3 minute ca sa coboare (in ideea ca facea ceva in momentul respectiv), se face ora 12.58.
  ora 12.59 : primesc un telefon de la persoana care a coborat in care imi spune ca este jos dar nu e nimeni in fata portii si ca vede o masina neagra plecand.
  ora 13.00 : il sun imediat pe agentul dvs. care imi raspunde iritat ca este firma de curierat rapid si nu sta dupa fiecare client, ca mi-a pus un bilet in posta in care imi spune ca a venit ( pe notificare apare ora 13 desi el plecase mai devreme) , ca el nu se intoarce ( desi abia plecase ) si ca coletul va ajunge la mine incepand de luni sau sa merg la sediu si imi inchide fara a-mi preciza unde este sediul in eventualitatea ca eu as fi putut merge la sediu pentru a-l ridica . In sprijinul celor spuse de mai sus am ca dovada lista apelurilor de pe telefonul meu .
Va las pe voi. sa judecati calitatea serviciilor pe care le ofera agentii UPS in relatiile cu clientii .

#49
crisella

crisella

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 07.05.2007

View PostCOSTIN_mentor, on Jul 1 2007, 09:41, said:

Experiente mea cu firma de curierat rapid UPS , va las pe voi sa trageti  concluzia .
Va voi prezenta cronologic evenimentele petrecute vineri 28.06.2007 :
   ora 8.30 : sunt sunat de catre un agent de la UPS. pentru a mi se cere lamuriri asupra adresei si cand este cineva acasa, ii spun ca este tot timpul si ii dau indicatii exacte asupra adresei.
   ora 12.50 : primesc un beep pe mobil.
  ora 12.51 : mai primesc un beep pe mobil. De obicei nu raspund la beep-uri , dar apoi amintindu-mi ca trebuie sa primesc un colet ( desi toate celelalte firme de curierat cu care am colaborat ma sunau ) , il sun . Imi spune ca este de la UPS si ca este in fata portii, OK ii spun , sun pe cineva sa coboare . Timp de 3 minute am sunat de 2 ori o persoana care stiam ca se afla la destinatie ( am sunat de 2 ori in ideea ca poate prima data nu a auzit telefonul), nu mi s-a raspuns.
  ora 12.54 : Sun o alta persoana , ii explic ca este cineva in fata portii si o rog sa coboare ( fiind la etajul 2 ) , sa spunem ca am vb. maxim 1 minut, si persoanei i-au trebuit 3 minute ca sa coboare (in ideea ca facea ceva in momentul respectiv), se face ora 12.58.
  ora 12.59 : primesc un telefon de la persoana care a coborat in care imi spune ca este jos dar nu e nimeni in fata portii si ca vede o masina neagra plecand.
  ora 13.00 : il sun imediat pe agentul dvs. care imi raspunde iritat ca este firma de curierat rapid si nu sta dupa fiecare client, ca mi-a pus un bilet in posta in care imi spune ca a venit ( pe notificare apare ora 13 desi el plecase mai devreme) , ca el nu se intoarce ( desi abia plecase ) si ca coletul va ajunge la mine incepand de luni sau sa merg la sediu si imi inchide fara a-mi preciza unde este sediul in eventualitatea ca eu as fi putut merge la sediu pentru a-l ridica . In sprijinul celor spuse de mai sus am ca dovada lista apelurilor de pe telefonul meu .
Va las pe voi. sa judecati calitatea serviciilor pe care le ofera agentii UPS in relatiile cu clientii .


Salut,
... din pacate nu am timp acum sa va relatez acum intamplarea mea cu cei de la ups dar in cel mai scurt timp voi reveni...va garantez ca e ceva demn de cartea recordurilor, poata fi subiect de roman SF combinat cu comedie neagra...in cel mai scurt timp intentionez sa-mi fac publica patania in mass media...dar astept sfatul avocatului meu!...
Cu respect, si aveti grija!...

#50
iris

iris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 11.12.2001
FANCURIER - colet 100g, medicamente - apelat la respectiva firma deoarece pe sit scrie mare fara steluta "LIVRARE IN 24 DE ORE IN ORICE COLT AL TARII" coletul trimis in data de 15.08.2007 ora 9 dimineata din Oradea ajuns dupa fix 48 de ore in Focsani. Dupa 24 de ore am sunat la ei dar fara nici un rezultat. Probabil am sa fac reclamatie la OPC pt respectivul termen deoarece o consider publicitate mincinoasa.

Edited by iris, 17 August 2007 - 09:47.


#51
Doru_Neo

Doru_Neo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,135
  • Înscris: 22.05.2005
Eu folosesc saptamanal FanCurier trimti la 10 pachetul si a doua zi in jurul orei 10 ajunge (Bucuresti-Iasi si retur) - pana acum foarte multumit de serviciile lor
MemoExpres - de trei ori mi s-a intamplat sa vina coletul in 3 zile si chiar 4 zile - am sunat raspunsul da pachetul este la noi dar "stiti avem foarte multe colete de livrat, ajungem maine azi nu mai aveam timp !"

#52
gabib77

gabib77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 26.08.2007
Sa nu folositi in viata voastra ROCOURIER… am trimis coletul in 24.07.2008, a doua zi destinatarul l-a primit si nici pana in ziua de azi nu am vazut nici un ban ramburs… Chiar, nu inteleg, ce fac nesimtiti astia, pun banii la banca si iau comision pe ei… Uite asa o sa mai am incredere doar in Posta Romana, chiar daca intarzie, nu o fac atat timp…
Cui credeti ca ar trebui sa ma adresez

#53
silica_ct

silica_ct

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 06.05.2007

View Postgdrag, on Aug 31 2006, 18:28, said:

Eu am lucrat la Cargus acum cam 5 ani, insa niste contacte ok mi-am pastrat. De fiecare data mi-au livrat plicurile bine si chiar si dimineata si in aceeasi zi daca ardea, dar asta e pentru cunostinte. Sunt ok, sunt ceva mai scumpi decat concurentul lor direct fan courier, dar daca ai un volum mare de expeditii obtii tarife bune. Cand am lucrat eu la ei cam intarziau cu rambursurile pentru ca le rutau de fiecare data doar prin Bucuresti, dar poate s-au mai schimbat lucrurile intre timp.


Btw, daca vrei iti pun o vorba buna la cineva si iti dau un nr de telefon si o sa fii multumit.

Lasa-mi te rog si mie un PM cu nr, am avut probleme cu cei de la Cargus, mi-au deteriorat un colet

#54
gabib77

gabib77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 26.08.2007
Eu am rezolvat problema... am sunat la protectia consumatorului sin in 24 de ore de la plangere mi-au adus banii

Oricum n-o sa mai lucrez in viata mea cu RO Curier, care de fapt e firma de bozgori imputiti

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate