Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Transalpina, cea mai inalta sosea din tara

- - - - -
  • Please log in to reply
4395 replies to this topic

#55
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
Daca te incumeti este recomandabil sa ataci soseaua dinspre Novaci.Pana la Ranca mai este asfalt dar apoi incepe greul.Drumul este foarte prost,,plin de bolovani si lespezi care te pot lasa oricand fara baia de ulei a masinii.Mare atentie !Pana in pasul Urdele ai semnal la mobil(CNX).Noi am fost doar doua persoane in masina si aveam cauciucuri relativ noi pe masina.Nu te baga daca ai cauciucuri uzate,deoarece in unele locuri din cauza pantei masina patineaza pe lespezi.Am urcat mai mult in treapta 1 de viteza,foarte rar a 2-a,deoarece nu poti merge mai repede.Nu stiu ce garda la sol are Tico,dar daca mergi incet nu cred sa fie probleme.Eu am atins usor masina pe dedesubt doar de cateva ori,dar este destul de inalta.Este o cruce mare la urcare(o sa o vezi).Pana acolo drumul este mai larg(urca chiar si camioanele dupa piatra).De la cruce drumul se ingusteaza pana la latimea unei masini,pe alocuri.Daca ploua nu incerca sa urci !Am urcat unele pante unde daca opream,nu sunt foarte sigur ca mai puteam sa plec ;) Peisajul insa compenseaza aceste mici neajunsuri :) si apoi iti iei portia de adrenalina pe un an inainte :D .Vremea a fost superba(19 grade,cer senin)
Conduc de 10 ani,insa in viata mea nu am strans asa de volan.La coborare aveam mainile rosii,de parca dadusem la sapa o zi intreaga :drac:
Dupa ce treci pasul Urdele,apare si prima borna kilometrica a drumului national  :rolleyes: .Din pacate nu apare decat numele de Obarsia Lotrului fara numar de km.Pe partea cealalta a bornei scrie Novaci 29 km.Borna era proaspat vopsita.
La coborare drumul se desparte la un moment dat.Trebuie sa o iei pe drumul din stanga(dupa ce treci de niste movile ciudate din piatra-vezi pozele).In scurt timp vei intalni alte borne cu Obarsia Lotrului.Incepi sa cobori prin padure(atentie-sunt portiuni defrisate de unde au cazut tot felul de lemne pe drum si foarte multe paraiase).Treci la un moment dat un pod de lemn,apoi mergi in dreapta,pana ajungi la intersectia cu drumul care vine de la Petrosani(sunt indicatoare).In stanga este  Obarsia Lotrului,in dreapta Vidra si Voineasa.Loc ce campare sigur este la Obarsia Lotrului(eu am mers catre Vidra).Pe drum spre Vidra mai este o cabana pa stanga.In Vidra este un hotel in paragina,si un fel de moteluri,de asemenea in stare jalnica.Cred ca mai indicat este sa dormi in cort.

Attached Files



#56
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
Trebuie sa fii acolo ca sa simti frumusetea acestor locuri. :)

Attached Files



#57
masterbobs

masterbobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 16.12.2003
Shefu... zixx!!!
daca nu te superi...
cu ce masina ai mers?
ca nu ai spus..
io nu am la dispozitie decat un ARO 10 care nu are 4X4
In schimb am lanturi si i-am facut si blocare de diferential la comanda
Crezi ca ma pot risca sa o iau pe acolo?
...
Drumul spre pestera Ialomiciora l-am facut usor cu "botoasa". Viteze intre 70 si 5 Km/h.Nu am lovit nimic.  
La iesire a trebuit sa dau si o mana de ajutor la un tip care intrase cu un BMV  ursulet pe acolo si cu baia sparta a calat motoru'....
L-am carat pana in Bucuresti...aproape moca...ma rog...doar benzina... am consumat cam 17 % cu ursu dupa mine.
Intre timp am mai schimbat ceva la machineta. Capete noi de bara , cruci cardanice noi, rulmet intermediar nou, ferodouri si placute noi, cauciucuri noi de ploaie Continental Rally wet wet wet ,   si vreo 4 odorizante...etc....
aaa..am mai pus intre timp si GPL pe ea...
Apropo de GPL.
In  zona aia, pana sa intru in salbaticie exista ceva locuri de alimentat cu GPL? benzina e cam scumpa vara asta.
Zapada sau gheata dimineata?
Ai dormit pe drum sau la capete?
Sunt zone de noroi?
zone cu drum inclinat? da... nu in sensul de mers ci dea latul lui?(astea imi dau cele mai mari emotii.)
drum rupt de apa?
sa iau cu mine podetele?
da si tu detalii serioase!!! pls te rog frumos!

#58
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
Scuze pt. intarziere,dar am aterizat vreo 2 zile pe la mare :)
Nu te agita prea tare ca nu mergi in Himalaya :)
Eu am fost cu un Renault Megane Break(care este destul de inalt si are scut metalic pe dedesubt) :lol:
So,drumul nu e neaparat numai pentru jeep-uri.
De asemenea nu prezinta inclinatie laterala periculoasa.
Noroi nu exista,dar exista multe pietre sfaramate si lespezi care daca sunt ude,pot crea probleme la trecere.
Zapada nu era pe drum,doar cateva petice pe pantele din jur.
Se poate campa in apropiere de Obarsia Lotrului.
Despre GPL nu stiu(poate doar in Tg.Jiu sau Rm.Valcea).

Have fun  :OK:

#59
masterbobs

masterbobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 16.12.2003
poate sunt cam off topic...
Sunt hotarat insa ca fara documentare, nu ma mai bag pe nicaieri
Sunt STAN PATITU'

Acum cativa ani am facut un fel de "off road" din Mtii Bucegi prin Mtii Leaota spre Culoarul Rucar Bran.(se petrecea prin septembrie)
Am parcurs drumul ce pe vremuri se numea Drumul Granicerilor.
in sensul Pestera -> Fundata.
Am fost trei masini pline de inconstienti (asta zic eu acum; atunci eram offroad no limits or enduro) si anume una bucata Aro 244, una bucata aro 10(al meu pe vremea aia cu dubla tractiune) si un Nissan Prairie.
Toate bune si frumoase pana cand am intrat pe portiuni de drum surpat(spalat de ploi si cu inclinatie de 20 - 25 de grade spre stanga in sensul de mers, deseori chiar inaintea virajelor de dreapta)
Am stabilit ca ordinea de mashe sa fie:
1 Nissanul (fiind cea mai usoara a fost mereu in avantaj; se putea foarte usor scoate din namoale)
2 ARO 10 (sincer, eram fiul ploii avand carnet de 2 doi ani fara nici o experieta de acest gen--singurele avantaje erau hotararea ca si cu 10-cele se poate face offroad si ceva mecanica)
3 ARO 244 (un motor beton de la toyota cu tot cu diferential, caucioace de 16large un troliu beton cu cuplaj pe cutia de viteze)
Singurul Troliu era pe 244
Cea mai mare problema de atunci?
Benzina !!!
Cele doua insotitare erau Diesel
Yo singur aveam benzina!
am intrat in munte cu 110 litrii de benzina!canistre la greu
Problema a aparut cand a trebuit sa sa urcam spre Fundata. treapta a II a era de super viteza warp....cu vreo  10 km pana la mal am ramas fara!!!!!
Pana prostului in mijlocul pantei!mai era ceva benzina prin rezervor da nu mai ajungea la sorb
am scos cu greu bezina din rezervor si am pus celebra sticla de sampanie langa pompa.
consumul  ?... un litru din rezervor...cam 500m in munte...

dupa vreo 2 km nu am putut sa mai scot nici din rezervor.
In prostia noastra nici nu am facut recunoasterea in ziua respectiva pe traseu. Mergeam la limita...fie ce o fi...
si am ajuns pe o alta panta cam de 300 de metrii traversata de 6 -7 izvoare mai late decat podetele..
am trecut de primele 2 si gata... no gas no fun
nissanul era in fata dupa un viraj, eu cu rotile din spate pe podete si 244 in vale...
am oprit si am inceput sa fac semne sa nu urce si el dar s-a inteles altceva...
a ajuns in spatele meu si acolo a ramas!!!
copaci pentru troliu nu aveam, stalpi de batut mai aveam doar din cei scurti de un metru si nu mergeau batuti in adanc.
ne-a luat catrafusele si am ajuns din urma nissanul...cu greu si prin o mie de alte peripetii am ajuns la liman. N-a costat o avere pe vremea aia sa gasim un tractor cu senile sa ne scoata de acolo.(vreo 3 mil.)

asta e pe scurt ..sa nu va plictisesc...
DE aceeeeeeeeea caut detalii de parca as pleca pe Himalaia.

#60
aztec

aztec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 23.10.2003
de inteles si de luat aminte...
si  eu vreau sa-mi iau un aro 10 pt fun dar am ramas fara bani si ma multumesc deocamdata pe drumul pe care cred ca il face tico.... ca daca ramane in noroi il faci sanie... lol... ;)

#61
masterbobs

masterbobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 16.12.2003
Sfatul meu...nu iti cumpara aro 10 decat daca dai pe el sub 1500$ si este functional 100%.
Al meu a costat fix 1000$ in '98.L-am luat din fabrica de la Campulung.
Povestea lui este cam asa:
Refuzat la export Siria: probleme la semnalizare, radiator cu scurgeri, inregistrat ca autoutilitara.
In 2002 dupa o criza de nervi (iar bateau planetarele pe fata) i-am data puntea fata jos si o tin de atunci in balcon.
Anul asta am reusit sa o omologhez ca fiind cabrio 5 locuri!!!!

#62
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
Dupa cum v-am spus,atata timp cat vremea este frumoasa,nu veti avea probleme de parcurgere a traseului !
Trebuie doar sa mergeti incet si sa aveti grija la pietre !

@masterbobs
Sper ca nu te-a deranjat gluma cu Himalaya ;)

:cya:

#63
masterbobs

masterbobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 16.12.2003
nici o problema!!!   :OK:  Shefu' @zixx :yeah baby

Anul asta ma insor! :help: Adica pe 31 07 2004 zic si eu "da".:P
Dupa petrecere pe 2 sau 3 august am fugit in turul tarii!
Mi-am pus deoparte pana acum 5 milioane pentru GPL
asta inseamna cam 330 de litrii de gpl; adica la un consum mediu de 10l/100Km 3300Km
O sa am ceva de vazut!(si de condus)
Rezervorul plin de benzina il tin pentru orice eventualitate!

Vreau sa nu am probleme. Ma duc sa ma plimb.

Dupa ce am citit si am vazut pana acum pe forum am hotarat ca Transalpina este de luat serios in seama si am inclus-o in traseu!

Dupa "voiaj" vin cu poze si cu filme de pe acolo!
Promit.

#64
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,630
  • Înscris: 28.11.2001
@masterbobs

multe felicitarii si sa fie intr-un ceas bun.
te asteptam cu multe poze&staff

#65
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
Casa de piatra !  :Beer:
Sa ai parte de vreme frumoasa si cel mai curat aer...pe Transalpina !

P.S. Si eu vreau sa fac turul tarii in august,cand imi vine noua masinutza ! ;ola;


:cya:

#66
masterbobs

masterbobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 16.12.2003
saru'mana la toti de urari. Cu plecaciune adanca.
@zixx ce masina ? ce masina?

#67
popemi

popemi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 04.01.2004
masterbobs....Casa de Piatra si multa fericire !

#68
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
Masterbobs toti facem greseli in viata .. mai devreme sau mai tarziu si pe asta. :drac:
casa de piatra si multa fericire. sa fiti sanatosi!

#69
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
@masterbobs:un 330xi !

Alta poza:

In fata Mariei Sale Muntele ! :yeah baby

Attached Files



#70
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
Cat o mai fi pana la Obarsia Lotrului ? :)

Attached Files



#71
zixx

zixx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 30.08.2003
Un mic popas inainte de coborare !

Attached Files



#72
aztec

aztec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 23.10.2003
poze noi la urmatorul link


http://www.autoshow....tid=3761&page=6

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate