Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Protectia consumatorului
Last Updated: Nov 09 2018 13:20, Started by
cristi1012
, Aug 16 2006 16:10
·
0
#1
Posted 16 August 2006 - 16:10
Am cumparat de la “Depozitul de calculatoare” un tv tuner (cu garantie 3 ani) care s-a defectat dupa 3 luni. L-am dus la service-ul lor, unde mi s-a spus ca nu poate fi reparat si mi l-au inlocuit cu un alt tv tunner folosit, jegos si zgariat (al meu era aproape nou). Intrebarea mea este: nu trebuia inlocuit cu unul nou? Asa se procedeaza de obicei sau sunt cei de la “Depozitul de calculatoare” hoti?
|
#2
Posted 16 August 2006 - 16:13
cristi1012, on Aug 16 2006, 17:10, said: Am cumparat de la “Depozitul de calculatoare” un tv tuner (cu garantie 3 ani) care s-a defectat dupa 3 luni. L-am dus la service-ul lor, unde mi s-a spus ca nu poate fi reparat si mi l-au inlocuit cu un alt tv tunner folosit, jegos si zgariat (al meu era aproape nou). Intrebarea mea este: nu trebuia inlocuit cu unul nou? Asa se procedeaza de obicei sau sunt cei de la “Depozitul de calculatoare” hoti? |
#3
Posted 18 August 2006 - 01:56
Zazie, on Aug 16 2006, 17:13, said: ba da trebuia inlocuit cu unul nou si sa-ti dea garantia din ziua in care s-a inlocuit.! Cu acest lucru nu sunt de acord. In legea protectiei consumatorului nu scrie ca produsul trebuie inlocuit cu unul nou. De asemenea produsul defectat poate fi reparat. Cat priveste modalitatea de rezolvare a garantiilor de la Depozitul de Calculatoare / Romsoft, n-am ce zice... cei mai jegosi. |
#4
Posted 18 August 2006 - 02:45
vla3d, on Aug 18 2006, 02:56, said: Cu acest lucru nu sunt de acord. In legea protectiei consumatorului nu scrie ca produsul trebuie inlocuit cu unul nou. De asemenea produsul defectat poate fi reparat. Cat priveste modalitatea de rezolvare a garantiilor de la Depozitul de Calculatoare / Romsoft, n-am ce zice... cei mai jegosi. in nici un caz nu poate fi inlocuit cu un produs folosit de altcineva, deci cu un produs uzat. ori se repara, ori se inlocuieste cu unul nou, ori se restituie contravaloarea produsului. |
#5
Posted 20 August 2006 - 21:00
Daca va pune naiba sa cumparati ceva de la Altex, si sa se strice, si sa vreti service in garantie, o sa sa stea peste 30 de zile, reparat ca naiba, iar PROTECTIA CONSUMATORULUI , in baza hartiilor pe care te obliga aia sa le semnezi ca sa-ti faca FAVOAREA sa ti-l trimita ei, cu masina lor, se eschiveaza de raspunderi. Aia de la Protectia consumatorului, deja stiu povestea, si te anunta oficial (si razand) ca ... nu te pot ajuta cu nimic. Daca vrei, dai in judecata. Maaaaama ce protejat am fost de imbuibatii aia care sunt platiti de fiecare dintre noi sa ne ...PROTEJEZE.
Vrajeala lui PESTE intro tara a lui PAPURA-VODA. Terminat. :puke: PS. Pentru cei care o sa zica ca am dreptul sa mi se....bla-bla-bla. Dupa reclamatie mi-a venit imprimanta intro zi...de la CLUJ, cica, aproape tot naspa mergand, iar dupa o saptamana, cand iar rupea foile, cand m-am dus la ei, nici nu au mai vrut mai sa vorbeasca cu mine. "Sa va adresati firmei importatoare si sa o trimiteti DUMNEAVOSTRA de data asta." Ca daca mi-au trimis-o ei au facut mare kkt. La toti spun. De la Altex sa cumparati doar plicuri de CD-uri, asta daca nu va puteti abtine de la campaniile lor mincinoase. Cert e ca acum 95% din "vizitatorii" magazinului, se ingramadesc la masa aia mica dintr-un colt unde se cearta cu baietii aia pt tot felul de probleme. Ar trebui inchis lantzul asta de tzepe. :angry: Edited by Gabryel, 20 August 2006 - 21:06. |
#6
Posted 25 August 2006 - 16:19
Nu pot zice ca cei de la Depozit nu sunt seriosi in privinta asta... Eu am avut mai multe produse in garantie si toate problemele au fost rezolvate fara nici o discutie, spre deosebire de alte firme.
Am avut un DVD-RW Teac (2 ani garantie) care era deja defect si spre surprinderea mea mi l-au inlocuit in doua saptamani cu un model mai nou. Apoi am cumparat o placa video Asus 6600LE (2 ani garantie) pe care din prostia mea nu am testat-o la ei si binenteles era defecta. A trebuit sa mai astept doua saptamani dar au inlocuit-o. Apoi a venit randul TV tunerului sa crape (se vedea foarte prost ca un televizor in care se baga cablu fara masa); mi l-au inlocuit si pe asta, intr-adevar cu o placa uzata dar functionabila si dupa numai 3 zile!! La Best Comp. la fel dupa o luna (mai era o zi pana expira perioada din contractul de garantie) mi-au inlocuit placa video cu alta noua nouta. Pe de alta parte am dus la Flamingo o placa video Ati 9600se (3 ani garantie) din cauza ventilatorului care se defectase dupa un an. Dupa o luna de asteptare au incercat sa imi bage efectiv pe gat o suita de placi mult mai slabe: un Ati 9600, un fx 5700 apoi au zis ca ei nu mai comercializeaza tipul ala de placa, cu toate ca la toate magazinele se mai gasea, numai la Flamingo nu. Pana la urma am acceptat sa imi returneze contravaloarea, cu toate ca mi-au dat mult mai putin decat am dat pe placa (de la 3500000 la 2500000 iar in magazine era peste 3 mil). Sa nu credeti ca ridic in slavi Depozitul de Calculatoare, au si ei o groaza de hibe. Am zis ca nu mai cumpar de la ei ca e pierdere de timp. Ce vreau sa spun este ca la orice operatiune vrei sa faci, sa zicem vrei sa cumperi un amarat de mouse, hartogaraia dureaza cel putin jumatate de ora. Pe de alta parte daca le duci ceva defect si incerci sa argumentezi ceva ei te trateaza de sus cu aere de "tehnicieni" ca asa le place sa isi spuna si tu ca un client amarat taci si lasi ca pe ei sa mearga bine treaba... Eu unul m-am pus in gura cu ei dar orice ai spune ei tot gasesc argumente sa te contrazica, cat de idioate ar fi. Cam atat. :P |
#7
Posted 25 August 2006 - 21:19
Gabryel, on Aug 20 2006, 22:00, said: Daca va pune naiba sa cumparati ceva de la Altex, si sa se strice, si sa vreti service in garantie, o sa sa stea peste 30 de zile, reparat ca naiba, iar PROTECTIA CONSUMATORULUI , in baza hartiilor pe care te obliga aia sa le semnezi ca sa-ti faca FAVOAREA sa ti-l trimita ei, cu masina lor, se eschiveaza de raspunderi. Aia de la Protectia consumatorului, deja stiu povestea, si te anunta oficial (si razand) ca ... nu te pot ajuta cu nimic. Daca vrei, dai in judecata. Maaaaama ce protejat am fost de imbuibatii aia care sunt platiti de fiecare dintre noi sa ne ...PROTEJEZE. Vrajeala lui PESTE intro tara a lui PAPURA-VODA. Terminat. :puke: PS. Pentru cei care o sa zica ca am dreptul sa mi se....bla-bla-bla. Dupa reclamatie mi-a venit imprimanta intro zi...de la CLUJ, cica, aproape tot naspa mergand, iar dupa o saptamana, cand iar rupea foile, cand m-am dus la ei, nici nu au mai vrut mai sa vorbeasca cu mine. "Sa va adresati firmei importatoare si sa o trimiteti DUMNEAVOSTRA de data asta." Ca daca mi-au trimis-o ei au facut mare kkt. La toti spun. De la Altex sa cumparati doar plicuri de CD-uri, asta daca nu va puteti abtine de la campaniile lor mincinoase. Cert e ca acum 95% din "vizitatorii" magazinului, se ingramadesc la masa aia mica dintr-un colt unde se cearta cu baietii aia pt tot felul de probleme. Ar trebui inchis lantzul asta de tzepe. :angry: Imi pare rau dar tb sa te contrazic. Mi-am luat casti de la altex, si sor'mea le-a dezlipit un fir (a tras de fi, care era sub scaunul pe care statea ea :D). am fost cu ele la service si mi-au dat altele inapoi pe loc, so...... |
#8
Posted 15 September 2009 - 22:51
Si in ziua de azi "Depozitul de Calculatoare" :thumbdown: continua aceeasi politica de a pretui mai mult inetresul lor decit cel al cumparatorului.
Toate bune si frumoase pina in momentul in care se ajunge la o mica neintelegere. Multe alte firme arata macar intelegere si compasiune, desi in general fac tot ce este posibil sa-si satisfaca clientii; depozitul incearca :nonobad: sa demonstreze contra: clientul este cel care creaza probleme si el este "di'vina"; samd... Pentru acest fapt recomand calduros a evita aceasta companie, chiar daca au preturi relativ mici, asta nu inseamna ca trebuie sa si suportam aroganta vanzatorilor de la depozitul de calculatoare. Numele spune cuvintul: la asa depozit... asa vanzatori! Personal de acum incolo voi fi oricand dispus sa platesc 20% mai mult pentru un serviciu corespunzator si in viitor chiar daca vor reusi sa-si imbunatateasca servicul cu clientii, tot nu voi mai cumpara de la ei. Clientulvostru (fost) PS: In alte tari europene politica este ca un client poate returna un produs cumparat in 14 zile "no questions asked!" si primi contravaloarea sau alt produs! :coolspeak: |
#9
Posted 16 September 2009 - 11:10
In ultima lege modificata se precizeaza : consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa ii aduca la conformitate produsul fara plata, prin reparare sau inlocuire.
La ART 11 se spune ca in cazul lipsei conformitatii se poate solicita in primul rand repararea si apoi inlocuirea daca repararea nu este posibila. Nu se precizeaza nicaieri daca inlocuirea presupune un produs nou sau doar unul conform. Partea buna este ca legea a definit timpul maxim de rezolvare a reclamatiei si anume 15 zile calendaristice. Inca ceva foarte important care a mai fost precizat , toate astea se aplica in cazul cumparatorilor persoane fizice, in caz de cumparare "pe firma" OPC nu are nici o treaba. |
#10
Posted 15 October 2009 - 09:52
aseara mi-am luat o imprimanta de la carrefour...cand am ajuns acasa si am instalat-o, surpriza, trage foia se aude ca si cand ar imprima...dar foaia iese alba....trb neaparat sa o trimit acolo unde e garantia sau pot sa ma duc la carrefour sa mi-o inlocuiasca?
|
|
#11
Posted 15 October 2009 - 13:33
leica69, on 15th October 2009, 10:52, said: aseara mi-am luat o imprimanta de la carrefour...cand am ajuns acasa si am instalat-o, surpriza, trage foia se aude ca si cand ar imprima...dar foaia iese alba....trb neaparat sa o trimit acolo unde e garantia sau pot sa ma duc la carrefour sa mi-o inlocuiasca? Daca nu trec 48 de ore, le poti da in cap cu ea, dupa 48 de ore, te duci la service . Eu cu DC am avut la fel probleme cu o unitate optica, am avut un CD writer Asus, care s-a defectat, baietii au dat unul folosit in loc, dar acela merge si acum , doar avea pe el niste etichete de service si nu era nou . |
#12
Posted 15 October 2009 - 18:55
Si Flamingo sunt niste nesimtiti...
Aveam probleme cu HDD-ul. Am dus PC-ul la garantie, le-am explicat ca am reinstalat Windows, am incercat chiar si linux, e HDD-ul stricat, nu e nimic legat de software. Cand l-am ridicat, dupa o luna de asteptare mi-au zis ca au facut un update de bios si l-au sters de praf, ca de aia facea asa. Mi-au facut proba, HDD-ul numai scotea nici un zgomot, mergea bine. Ajung acasa, instalez Windows, dupa 2 ore, iar face figuri. L-am tinut o saptaman, l-am dus inapoi, alt expert mi l-a tinut 2 saptamani ca sa puna un cablu de s-ata, ca cica facea zgomot din cauza ca era pe ata. Am zis OK... Tot asa facea, dupa un timp l-am dus inapoi, mi-au schimbat HDD-ul, a trecut o luna, iar s-a defectat. Niste tehnicieni de kk, te pun sa astepti cateva saptamani pentru o chestie de cateva ore, si-ti dau piesa inapoi tot defecta. |
#13
Posted 12 November 2011 - 21:01
#14
Posted 07 November 2018 - 18:12
Protectia Consumatorului și Anaf-ul al trebui sa ia umpic la purecat micile magazine de electronice, de bricolaj, electrice, și gsm; vând tot felul de chinezării contrafăcute, periculoase, fără certificat de garanție. Sunt categorii de consumatori ce nu au suficienta educație și cumpără; își pot distruge electronicele sau incendia casele!
Edited by Fuserisk, 07 November 2018 - 18:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users