Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Scutere Kymco ce stitzi despre ele
Last Updated: Apr 04 2019 17:13, Started by
thsunnyboy
, Aug 04 2006 22:50
·
0
#19
Posted 02 April 2007 - 21:44
despre kymco, numai cuvinte de lauda...am un atv de la ei
|
#20
Posted 10 April 2007 - 22:38
ipman, on Mar 31 2007, 08:41, said: Ambele se pot delimita usor, dar daca te-a prins radarul (adica ai trecut de 60km/h) intri la dosar penal. Chiar daca e inscrisa si tu ai carnet de A1 sau A, pentru ca vehiculul a fost modificat si a intrat la alta categorie decit cea initiala. GoPop ramin chinezesti, Baotian face demult scutere intr-adevar, dar calitatea ... e aiurea. Kymco sint mai bine lucrate, am vazut un scuter de 125cc in 4T care era parfum, consuma 2-3 la suta si a costat foarte putin, |
#21
Posted 12 April 2007 - 12:10
Am o intrebare pentru utilizatori.
Ce sa aleg: Intre un Kymco cu roata de 12" si unul cu roata de 16" ? Intre un Kymco cu motor in 2 timpi si unul in 4 timpi ? Multumesc |
#22
Posted 12 April 2007 - 22:00
Alegerea e simpla: viteza mare, roti mari. Viteza mica, roti mici. Fiabilitatea mai mare: 4T. Putere mai mare: 2T.
|
#23
Posted 12 April 2007 - 23:04
[quote name='penca' date='Apr 12 2007, 13:10' post='2688212']
Am o intrebare pentru utilizatori. Ce sa aleg: Intre un Kymco cu roata de 12" si unul cu roata de 16" ? Intre un Kymco cu motor in 2 timpi si unul in 4 timpi ? Multumesc La care modele te referi de la kymco? |
#24
Posted 13 April 2007 - 10:25
Salutare,
Imi place super mult cum arata Grand Dink-ul si din lipsa de A1 sau A m-am orientat spre Grand Dink 50. totusi, mi se pare cam mare si cam greu pentru un motor de doar 50 CC. Cred ca, mai degraba, as da de A si sa iau Grand Dink-ul de 125 Si inca ceva, pret cu toate taxele inseamna pretul cu toate taxele mai putin tva? |
#25
Posted 13 April 2007 - 10:30
another_gxg, on Apr 13 2007, 11:25, said: Salutare, Imi place super mult cum arata Grand Dink-ul si din lipsa de A1 sau A m-am orientat spre Grand Dink 50. totusi, mi se pare cam mare si cam greu pentru un motor de doar 50 CC. Cred ca, mai degraba, as da de A si sa iau Grand Dink-ul de 125 Si inca ceva, pret cu toate taxele inseamna pretul cu toate taxele mai putin tva? pretul afisat pe site este pretul final |
#26
Posted 13 April 2007 - 11:53
Ma interesa, mai exact, intre:
Agility 50 si Vitality 50 Super 9 50 si People 50 Este adevarat ca la scuterele cu roata mica incasezi toate gropitele din asfaltul bucurestean ? Sunt mai usor de manevrat cele cu roata mica in trafic ? Edited by penca, 13 April 2007 - 11:54. |
#27
Posted 15 April 2007 - 19:03
Folosesc cu succes un Agility. E de subliniat insa ca nu e principalul mijloc de transport, ci mai degraba de fun si cind am nevoie de ajuns urgent undeva in aglomeratia bucuresteana.
Parerea mea e ca raportul pret/performanta este de departe cel mai bun in acest moment pe piata romaneasca (aviz amatorilor, va rog eu mult NU ma acuzati ca sint platit de Kymco). Sub el ca pret nu am gasit decit niste ascutitori jalnice (ma refere cel putin la finisaj) asta ca sa ne referim la scutere noi, din principiu nu imi plac SH-urile. Pe motociclism.ro de exemplu cred ca vei gasi insa pareri mult mai avizate. Bafta! |
#28
Posted 15 April 2007 - 19:22
Dar asta se merita, cica motorul este unul consacrat.http://www.scuterul.eu/#
|
|
#29
Posted 24 April 2007 - 14:54
Stie cineva o oferta interesanta pentru Ahility 50, in acest moment ?
Sau sa astept tirgul ? |
#30
Posted 25 April 2007 - 08:12
Asteapta tirgul care este la sfirsitul saptaminii. Vei avea ocazia sa te documentezi asupra dealerilor si preturilor intr-un singur loc.
|
#31
Posted 25 April 2007 - 09:58
Din ce am vazut, preturile sint la fel la toti cei care le vind. Personal am dat peste unii de care am fost foarte multumit (detalii pe pm) pentru ca:
- au venit prima data cu unul sa il vad si sa il incerc; - mi l-au adus la poarta cind l-am comandat; - dau si o casca (bine, am mai luat eu una, ca ei dau o casca de enduro fara viziera, dar asta e deja alta treaba); - actele ok, factura, CIV, manual (inclusiv in romana). Pe linga asta i-am mai pus o alarma. |
#32
Posted 30 April 2007 - 23:19
another_gxg, on Apr 13 2007, 11:25, said: Salutare, Imi place super mult cum arata Grand Dink-ul si din lipsa de A1 sau A m-am orientat spre Grand Dink 50. totusi, mi se pare cam mare si cam greu pentru un motor de doar 50 CC. Cred ca, mai degraba, as da de A si sa iau Grand Dink-ul de 125 Si inca ceva, pret cu toate taxele inseamna pretul cu toate taxele mai putin tva? Salutare...eu mi-am luat un Grand Dink de 50 de cm si sunt foarte multumit in ciuda greutatii lui...este foarte usor manevarbil si este foarte comod..ceea ce este important daca te intereseaza si pentru drumuri de nevoie nu numai de placere.Pretul a fost 2290 Euro cu tot cu TVA. |
#33
Posted 26 May 2007 - 18:45
vlad79, on May 1 2007, 00:19, said: Pretul a fost 2290 Euro cu tot cu TVA. man, pretul e cam mare. mi-a placut super-mult grand dink-ul, dar: - mi s-a parut foarte putin 50cc pentru cat e de mare si greu (130 de kile parca are) - racire pe aer, din nou, nu mi s-a parut ok pentru cat e de mare - ala de 125 care era cu racire pe lichid mi s-a parut prea scump, am considerat ca de banii aia imi iau masina SH... in concluzie, impotriva principiilor multora, am sarit la un go pop zip... sper sa ma tina macar pana-l termin de platit Edited by MAK, 26 May 2007 - 21:41. |
|
#34
Posted 25 June 2007 - 12:36
thsunnyboy, on Aug 4 2006, 23:50, said: Sal ce parere avezti despre scuterele kymco si motocicletele comercializate de iei rijeu? In plus am mai facut o treaba luandu-mi si un Xciting de 250, tot de la Kymco. Am dat 2 ture cu el, senzatie maxima, orgasme multiple, pe 25 iulie dau de carnet. |
#35
Posted 11 July 2007 - 20:01
Salutare,
Am un Peugeot "Speedfight 2" de 2 luni. Cand l-am cumparat nu stiam nimic despre Kymco. Intre timp am ajuns in Grecia pe Corfu unde am inchiriat un scuter. Acolo AI de unde alege !!! Recomand experienta tutror celor care vor sa testeze bine inainte sa cumpere Era plin de Peugeot, Kymco, Gillera, Yamaha, Suzuki, dar si chinezarii. Am ales un Kymco Super 9, pentru ca doream sa il compar cu Speedfight-ul de acasa. Am aflat de la tipul care le inchiria ca Kymco e mult mai bun decat Peugeot la scutere. Citez: "Kymco never breaks!". La Peugeot apar defecte ici si colo. Tot grecul spunea ca suspensia fata Single-Arm de la Peugeot nu ar fi la fel de precisa, nu se "infige" in sosea cand ai nevoie, desi eu inca nu am simtit asta (inca). Ba chiar apreciez designul acestei suspensii. Fabrica Kymco a fost infiintata ca filiala Honda, iar modelul Super 9 ca si Speedfight-ul lui Peugeot sunt copii ale lui Honda Lead. Se pare ca Kymco a copiat mai bine Scuterul avea 8000 Km si functiona impecabil. Am facut 250 Km in 2 zile, 2 adulti + 1 copil !!! (se pare ca in Grecia nu e ilecal ) Acolo scuterele nu sunt limitate, asa ca am atins si viteza maxima de 80 Km/h. Pantele urcate cu minim 35 Km/h. La Kymco mi-a plcut mai mult: - esapamentul mai gros si mai silentios, - ambreiajul care cupleaza mai rapid (Speedfight-ul trebuie turat pentru ca ambreiajul centrifugal sa cupleze) - saua mai solida - spatiul de sub sa mai mare - spatiu suplimentare de depozitare intre picioare inchis cu cheie (acolo unde Speedfightul are bateria) - aparatoarea suplimentara a rotii din spate (mica rotunda aproape lipita de roata. Speedfight-ul nu o are) - al doilea cric (un singur brat) - reputatie: sunt mai fiabile - tehnic: mai puternic. Cuplul lui Kymco e mai mare (5.5 Nm fata de 4,7 Nm la Speedfight) Avantajele Peugeot: - design. Peugeot e mai reusit. Se simte clasa designerilor europeni. - rezervorul mai mare (6l fata de 4l ai lul Kymco) - mai multe accesorii disponibile (chiar si un foarte util antifurt care intra in cadru si poate fi scos la nevoie) - "acoperirea" dealerilor in tara - model mai vandut in Ro, si probabil si in EU Problema cea mai mare este ca reteaua dealerilor Kymco e foarte "slabuta" (orase mari precum Cluj Napoca, Timisoara nu sunt prezente in lista oficiala), iar reviziile in garantie trebuie fecute doar la ei. Puteti compara cele 2 scutere pe site-urile oficiale in Ro: http://www.euro-moto...ter/super50.htm http://www.peugeot-m....php?id_item=35 Enjoy ! |
#36
Posted 11 July 2007 - 22:43
daca il iei sa mergi numai pe asfalt e bun ! dar decat sa dai 1600 sau 1700 cat e reieju ala mai bine mai pui 400 si iti iei ceva nou de firma !
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users