Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Scutere Kymco ce stitzi despre ele
Last Updated: Apr 04 2019 17:13, Started by
thsunnyboy
, Aug 04 2006 22:50
·
0
#1
Posted 04 August 2006 - 22:50
Sal ce parere avezti despre scuterele kymco si motocicletele comercializate de iei rijeu?
|
#3
Posted 08 August 2006 - 10:01
in banii astia iti iei ceva de firma second hand
totusi kymco asta nu are traditie ca celelalte firme |
#4
Posted 14 August 2006 - 16:09
s-kidu', on Aug 8 2006, 11:01, said: in banii astia iti iei ceva de firma second hand totusi kymco asta nu are traditie ca celelalte firme |
#5
Posted 15 August 2006 - 00:01
de kymco am auzit numai cuvinte de lauda, fac lucruri de calitate, nu sunt "chinezarii" ca scuterele first bike sau go pop...
Kymco face scutere din 1963 ! ..deci au ceva experienta. |
#6
Posted 22 August 2006 - 18:14
#7
Posted 22 August 2006 - 21:15
#8
Posted 22 August 2006 - 22:37
#9
Posted 22 August 2006 - 23:18
#10
Posted 24 August 2006 - 18:15
#11
Posted 12 December 2006 - 10:34
#12
Posted 10 January 2007 - 19:33
Sincer eu nu am incredere in marci dinastea. Dar majoritatea care si-au luat "chimico" au fost multumiti de ele..
|
#13
Posted 21 March 2007 - 12:55
Compania Kwang Yang Motor (începând din 1992 să fie cunoscută mai bine sub numele de KYMCO), cu sediul în Kaohsiung, Taiwan, a fost înființată ca sucursală a companiei japoneze Honda Motor în anul 1963. Chiar de la început, KYMCO a acordat mereu prioritate calității produselor sale. De-a lungul existenței sale, KYMCO a înființat fabrici în Taiwan, China, Indonezia și în alte țări asiatice. Producția cumulată se ridică astăzi la peste 6 milioane de bucăți cu 2 și 4 roți. Având în vedere aceste realizări remarcabile, se poate afirma cu certitudine că KYMCO a avut o contribuție însemnată la dezvoltarea industriei din Taiwan.
KYMCO se mândrește cu o experiență de peste 35 de ani în producția de scutere, motociclete și ATV-uri. Varietatea de modele include vehicule cu motoare de la 55 cm2 la 500 cm2. KYMCO produce cea mai mare gamă de modele de 50 cm2 existente pe piață în prezent. Nu este întâmplător faptul că KYMCO este considerată ca fiind unul dintre cei mai importanți producători mondiali de motociclete și scutere. "Mai bun decât cel mai bun" (calitatea nu este întâmplătoare), acest slogan reprezintă eforturile pe care KYMCO le investește în toate segmentele de construcție - începând cu Cercetarea și Dezvoltarea și incluzând Producția, Service-ul și Vânzarile. KYMCO este certificată ISO 9001 și ISO 13485, ceea ce garantează o permanentă calitate ridicată. Producerea de noi modele are întotdeauna în vedere nevoile consumatorilor din întreaga lume. Ca urmare a orientării către client, vînzările în toată lumea au atins în 2005 cifra de 502.000 de vehicule. Fiind caracterizată de motivație și inventivitate, KYMCO este pregătită pentru a oferi noi surprize pe piața viitorului, menținând cel mai bun raport calitate-preț, ceea ce o diferențiază de ceilalți competitori. De pe net......... |
#14
Posted 21 March 2007 - 12:58
Eu am gasit un model nou,alta marca , la 2750 roni............se merita??? ( un model Sampra de la firma Zzz )
|
#15
Posted 31 March 2007 - 00:35
Go Pop sau Kymko? asta ar fi dilema mea de aproape o luna incoace.
la Go Pop mi-ar placea ZIP-ul, insa am auzit ca nu-s atat de rezistente. mi-ar placea si pornirea prin telecomanda si alarma; aveam oferta la 3900 RON La Kymko, habar n-am. E o chestie la 1190 de euro. dotarile nu stiu exact care sunt. ambele au garantie 2 ani si limitare la 45 la ora, ceea ce e frustrant atunci cand o dunga rosie taie pe diagonala numele localitatii... rog raspunsuri de la utilizatori. dealerii sa si le pastreze pentru clienti. |
|
#16
Posted 31 March 2007 - 07:41
Ambele se pot delimita usor, dar daca te-a prins radarul (adica ai trecut de 60km/h) intri la dosar penal. Chiar daca e inscrisa si tu ai carnet de A1 sau A, pentru ca vehiculul a fost modificat si a intrat la alta categorie decit cea initiala.
GoPop ramin chinezesti, Baotian face demult scutere intr-adevar, dar calitatea ... e aiurea. Kymco sint mai bine lucrate, am vazut un scuter de 125cc in 4T care era parfum, consuma 2-3 la suta si a costat foarte putin, |
#17
Posted 31 March 2007 - 10:34
ipman, on Mar 31 2007, 08:41, said: Ambele se pot delimita usor, dar daca te-a prins radarul (adica ai trecut de 60km/h) intri la dosar penal. momentan calaresc un ramzey, o "minunatie" a inginerilor turci, in 2 timpi, fara cutie de viteze. aceasta minunatie avea un filtru la iesirea din toba pe care l-am dat jos, din cauza ca se infunda foarte des si o data cu el se infunda si toba si nu mai putea fi desfundata, ci doar schimbata. asa stand lucrurile, dupa ce am schimbat vreo 2 tobe in garantie, ajunsesem sa dau gaura-n bugetul service-ului si mi-au dat jos filtrul ala. trage peste 60 (face ca toti dracii dupa 60, dar cred ca prind 65-70 cu ea). din fericire nu m-a prins nimeni pana acum cu viteza aia si acum, stiind ca-i vb de caz penal, o sa am grija sa nu-i mai dau asa tare . totusi, 60 nu e 45, orice-ar fi... |
#18
Posted 01 April 2007 - 23:57
Ai grija .. daca te prinde radarul o sa ai probleme cu Politia. Ca mai nou face si poze ... deci au si dovada.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users