Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15158 replies to this topic

#8983
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
RSP este o varianta buna.
Dar ce sa zic, prețul este mai piperat și nu oricine tinde spre un așa ulei .

Am scos aseară Astra j-ul pentru o tura de mers sportiv și efectiv tenunfea suflet pentru motorul se comporta mult mai bune in talpa.
O sa incerc sa o trec pe ulei 2T pentru a mai potoli injectoarele pentru ca ele se aud mai pronunțat .

Scapi de unele sunete și se păstrează altul :)
Daca îmi iese sa îmblânzesc a20dth m-am scos. Este un diesel destul de gălăgios

#8984
razvi_gyl

razvi_gyl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 10.02.2011
Folosesti ulei2T doar daca ai motorina de iarna in rezervor,altfel nu rezolvi nimic,este suficient biodiesel incat sa ia zgomotul injectoarelor.
Eu cu asta http://www.vatoil.co...-40/2516/  si cu Total qurtz 9000 am luat zgomotul de v6 :)  la 1.3 cdti si la 1.6 mjet,cu C2,C3-ul fugeau cainii dupa mine pe strada.
Daca ai ocazia,asculta un motor de BMW 520,320 an 2013,2104 dezbracat,adica dat toate cele jos de pe el,capac si inca alte cateva chestii din spuma d"aia ignifuga care imbraca 80% din motor si baia de ulei sa vezi cum se aude,eu am plecat tare bucuros din service :)

#8985
prometheuss

prometheuss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 20.10.2017

View PostKspic, on 22 aprilie 2018 - 09:27, said:

Scapi de unele sunete și se păstrează altul Posted Image

Acel sunet (huruit) nu s-a pastrat ci este un sunet nou aparut o data cu schimbarea filtrului , se manifesta doar la cald cand este pornit motorul.

#8986
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
1.33% cenusa de sulf la acel Vatoil.
Dar vad ca nu are nici o aprobare, este doar foarte vascos la 100 grade.

Din cate vad este si recomandat pentru 229.3  si specifica API SN.  
Tind sa cred ca se minte din acest punct de vedere pentru ca uleiul ar fi fost in mod normal adecvat API SM.

Pretul vad ca este de 23 lei .....
Sincer cel mai ok ulei low price ramane Total Quartz 9000 energy 5w40.

Edited by Kspic, 23 April 2018 - 17:55.


#8987
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
Mobil Delvac City Logistics F 5W30 a incercat cineva?

#8988
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,770
  • Înscris: 05.08.2007

View PostKspic, on 22 aprilie 2018 - 09:27, said:

RSP este o varianta buna.
Dar ce sa zic, prețul este mai piperat și nu oricine tinde spre un așa ulei .

Am scos aseară Astra j-ul pentru o tura de mers sportiv și efectiv tenunfea suflet pentru motorul se comporta mult mai bune in talpa.
O sa incerc sa o trec pe ulei 2T pentru a mai potoli injectoarele pentru ca ele se aud mai pronunțat .

Scapi de unele sunete și se păstrează altul Posted Image
Daca îmi iese sa îmblânzesc a20dth m-am scos. Este un diesel destul de gălăgios

Am comandat dimineata 4+2 l de RSP. Sunt curios daca se va apropia dpdv comportament/rezistenta de Redline-ul care e acum in motor (0W40, motor 1.8TSI, EA888 GEN3, 9.500km si se comporta ca in prima zi, motiv pentru care va mai sta acolo vreo 2.500-3.000km ). Cum mai aveam ceva curiozitati legate de un alt ulei de la Ravenol, si anume VSW 0W30, am comis-o si am luat un 5+1 l, sa il vad la lucru. Macar am economisit vreo 12EUR transportul Posted Image (am ajuns la suma necesara pentru transport gratuit in RO). Pe asta ultimul, desi are doar aprobare VW 504/507, sunt foarte tentat sa il pun in masina a doua din familie, un Bravo din 2014 cu motor 1.6 MJT de 88kw (care acum are in el Shell ECT C2/C3 0W30 si pentru care Ravenol recomanda 0W30 FES, care e C2), ca nu prea am rabdare sa astept inca 10.000km sa il incerc in cealalta, in care pun intai RSP-ul... Ma mai gandesc.

Edited by paultt, 23 April 2018 - 20:59.


#8989
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Pentru WSW fisa tehnica este faina dar practic nu stiu multe despre el.
Astept cu drag, parerea ta legat de el.

REP 5w30 in 2.0 TFSI stiu ca se comporta bine bine.
De RSP sunt tare curios.  Fiind motor FSI eu sincer as fi ales pentru el REP 5w30 mai ales ca discutam si de un HTHS mai mare in cazul lui.
In plus
http://www.vwracingc...R-2018/11288578
http://www.ravenol.d...bestaetigt.html

Quote

Managing Director Brian Chase told us, “RAVENOL are excited to be involved in the Volkswagen Racing Cup and are looking forward to developing our partnernership as the season gets underway. We will be offering full technical support and advice for all competitors, and they will also have the opportunity to get oil sampling done by the RAVENOL laboratory.”

Mobil Delvac City Logistics F 5W30 este API SL. In functie de anul masinii tale, tine cont si de acest aspect.

Edited by Kspic, 23 April 2018 - 23:40.


#8990
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,770
  • Înscris: 05.08.2007
Am observat diferenta de HTHS, dar in acelasi timp RSP are aprobare VW502 (ok pentru TSI-ul meu) in timp ce REP nu are nici o aprobare VW (nu ca ar fi o problema, nici RL-ul de acum nu are...). In link-uri nu e nici o referire la REP sau RSP, doar la Ravenol ca partener. Eu inclin sa cred ca RSP va fi folosit. VSW-ul mi s-a parut si mie ca are o fisa excelenta, motiv pentru care l-am si luat. Ramane sa vad daca il bag in Multijet sau in TSI. As prefera in TSI, dar nu cred ca o sa am rabdare aproape un an pana sa il folosesc :) , si vreau sa incep cu RSP-ul.

#8991
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007

View PostKspic, on 23 aprilie 2018 - 23:29, said:

Pentru WSW fisa tehnica este faina dar practic nu stiu multe despre el.
Astept cu drag, parerea ta legat de el.

REP 5w30 in 2.0 TFSI stiu ca se comporta bine bine.
De RSP sunt tare curios.  Fiind motor FSI eu sincer as fi ales pentru el REP 5w30 mai ales ca discutam si de un HTHS mai mare in cazul lui.
In plus
http://www.vwracingc...R-2018/11288578
http://www.ravenol.d...bestaetigt.html



Mobil Delvac City Logistics F 5W30 este API SL. In functie de anul masinii tale, tine cont si de acest aspect.
Nu știu ce inseamnă API SL. Vrea să il pun la un pug boxer 2.2 hdi 120 2006 și un vito 2006 2.2 cdi.

#8992
Alex567

Alex567

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 352
  • Înscris: 05.02.2010
Salut. Vreau sa trec la un ulei racing. Detin un Audi A4 1.8 TFSI stage 1. Momentan ruleaza cu Ravenol VST 5W40. M-am gandit sa trec la Ravenol RUP 5W40 sau la Fuchs Titan PRO S 5W40. Care credeti ca este mai potrivit pentru motorul meu? De asemenea, sunt curios daca imi aduce beneficii un ulei 5w50 in conditiile in care masina face adesea drumuri de 300 km. Multumesc.

#8993
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Salut.
Nu te ajuta la absolut nimic un ulei 5w50 pentru ca prezinta retete de aditivare vechi, diferite de cele pentru care motorul tau a fost adaptat.

Daca tu consideri ca mergi sportiv cu masina si merita investitia catre RUP, adica, pretul nu este o problema, uleiul este super fain.
Avantajul RUP este ca uleiul are cenusa de sulf mai mica si ofera o protectie mai buna valvelor de admisie, egr-ului si sa zicem mentine admisia mai curata.  In plus prezinta NOACK mai mic si pachete mai bune de aditivare + baze ceva mai bune.  HTHS-ul este o idee mai sus dar elementele cheie de protectie si pachetul de aditivare cu tungsten si MoS2 ceva mai aparte.
In ansamblu este o alegere foarte buna pentru TSI/TFSI VAG acel RUP.

Dar ma repet, dpdv al pretului este mult mai sus RUP 5w40.

Edited by Kspic, 24 April 2018 - 22:17.


#8994
Alex567

Alex567

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 352
  • Înscris: 05.02.2010
Stiu ca pretul este mai mare, dar nu este o problema. Ma am 3000 km pana la urmatorul schimb(fac schimbul la 7000 km). In principiu o sa pun RUP si o sa revin cu un feedback. Multumesc pentru raspuns.

#8995
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Inca un rezultat favorabil pentru Ravenol VMP 5w30 in domeniul competitiilor.
http://www.auto-renn...3_freisberg.htm

Dpdv al stresului la care este supusa masina dar si uleiul, aveti un clip mai jos.
https://www.facebook...miXG_P4dItlq4do

Deci un ulei de strada cu 11.5 mm/s la 100 grade ( nu exagerari cum am vazut ca se prefera uneori )  si HTHS destul de ridicat pentru 504 507 - 3.6 mPa*s face casa excelenta si intr-un motor de 2.0 TFSI 410 cp.
Poate cu exemple de genul acesta, chiar si cei care inca alearga dupa uleiuri groase realizeaza ca nu doar lumea s-a schimbat ci si felul in care motoarele sunt gandite.
Pentru cei care pica in plasa celor care baga pe gat uleiuri groase, mai sus aveti dovada ca o masina moderna se descurca de minune cu un ulei subtire esential fiind intervalul de schimb al uleiului si stilul de a conduce cat timp motorul este rece.

In acelasi timp trebuie felicitat si pilotul René Freisberg pentru rezultatul obtinut.

Edited by Kspic, 25 April 2018 - 17:11.


#8996
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Deci să nu trec la Mobil1 FS 0W40 și să răman la Fuchs Titgan GT1 ProC3 5W30? Ar fi al treilea schimb cu Fuchs. Tot TFSI, 2.0, 230 cp, stock.

#8997
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Mike tu oricum ai un OCI mic, cat era? 7000? oricum schimbai des uleiul. Cred ca poti ramane fara probleme la Fuchs 5w30 ca e ieftin, se gaseste usor, asigura protectia necesara si nici nu e prea indicat sa tot invarti uleiurile prin motor, ramai pe unu.

Eu am facut greseala sa am pana acum in 1 an:  Mobil 1 ESP 5w30 pus in reprezentanta cand am ridicat masina (Avia) Shell 0w30 c2/c3 pus in reprezentanta (Avia) am dus eu uleiul, iar acum am Valvoline MST C3 5w30 pus la (ad garage) uleiul dus de mine de pe uleideulei.com.

Acu sunt in Austria, am acces usor la amazon/ebay cu transport aproape gratis, am acces la orice ulei.  Nu stiu daca sa raman pe Valvoline (imi place cum se comporta masina cu uleiul asta, raspunde bine la acceleratie, in 4000-6000rpm se aude bine de tot motorul, si eu circul doar afara acum, eu zic ca merge, are uzuri mici, si circuland doar afara il schimb la fiecare 10.000km).

#8998
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
6500 Km :P

#8999
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
BadBoyBlue, pentru TSI/TFSI poti folosi si uleiuri A3B4 si C3 API SN.
Sincer nu vad rostul acelui FS. Are HTHS de 3.6 si este un w40. Ulei gros la 100 grade dar la 150 la fel ca un 5w30.  Eficienta este pe minus din acest punct de vedere.
Acelasi HTHS il are si Mobil1 ESP 5w30 dar si Ravenol VMP 5w30.

La acel OCI poti merge fara probleme cu 504, poti diversifica si poti alege alt ulei pentru a te convinge de care este alesul pentru tine.
Daca poti sa imi spui mai multe detalii legat de masina, motorizare, stil de a condice ar fi mai usor de discutat.

Edited by Kspic, 26 April 2018 - 11:17.


#9000
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Am comandat deja FS... Trimit iar la analiză uleiul pe care îl voi da jos acum şi, dacă reiese că e OK, continui cu el. Am fost mulţumit de el, dar nu ştiu cât de bine a trecut peste iarnă. Vom vedea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate