Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Mar 28 2024 19:25, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
134
#7003
Posted 26 April 2017 - 15:27
1. Mi-a raspuns Jaguar Romania.
Aparent a ajuns si la noi TSB-ul din Canada, adica se poate folosi 5W20 si 0W20 0w20 cu normele STJLR.51.5122 5W20 cu normele WSS M2C 925A, respectiv STJLR.03.5004 2. Castrol Romania mi-a raspuns urmatoarele: Quote Produsul pe care il gasiti in Romania care are specificatia Ford WSS M2C 925A este Edge Professional A1 5W-20. Norma WSS M2C 945A nu acopera si norma WSS M2C 925A. Produsele au formulari diferite si sunt produse diferite. Produsul recomandat de Jaguar il gasiti la Dealerul Jaguar – Edge Professional A1 5W-20. Despre pretul suspect de mic al produsului vandut direct de eMag (nu marketplace), a zis sa ma uit la data de valabilitate (4 ani) si sa ii fac poze cu etichetele. Astept sa vad daca eMag are cei 8l comandati. |
#7004
Posted 27 April 2017 - 22:39
In curand o sa se aduca in tara noul lot de Ravenol, lot de 2017
Pentru ce interesati, consulati TDS-urile noi, legat de data.... cum aflu va anunt. Edited by Kspic, 27 April 2017 - 22:40. |
#7005
Posted 27 April 2017 - 23:18
Ar fi mai rau daca as folosi shell helix ultra 0w-40 pentru masina mea Mercedes e320 cdi din 2000? Acum folosesc 5w-40, nu se vede pe joja absolut deloc sa consume ulei dar am niste locuri la motor pe langa turbina murdare. As pune mai subtire pentru incalzire mai rapida a motorului si eficienta mai buna.
Edited by vinciun, 27 April 2017 - 23:19. |
#7006
Posted 28 April 2017 - 23:11
Eu as ramane pe 5w40. Este suficient de fluid. Iarna trecuta am pornit motorul la mai bine de -20 grade cu -27 sau mai bine noaptea fara probleme si fara sa imi dea semne ca s-a facut miere.
In plus diferenta de pret nu stiu daca renteaza. Diferenta dpdv al eficientei nu stiu cat de mare o sa fie. Cred ca infima. Fata de un New Life 0w40, SHU 5w40 s-a comportat mai bine dpdv al felului in care motorul se incalzea. Uleiul este super ok, super decent. Eu am dat 90 lei pe 4 litri atunci, la oferta. Poti incerca alt 5w40 mai bun dpdv al proprietatilor la rece. Edited by Kspic, 28 April 2017 - 23:13. |
#7007
Posted 28 April 2017 - 23:18
Si eu l-am pornit iarna trecuta dupa cateva zile de stat cand era gerul cel mare si inca cu o bujie nefunctionala.
Cred ca raman cu el dar. Totusi care ar putea fi acel altul mai bun la rece? Noaptea trecuta tot am citit pe un forum francez si explica unul ca 0w-40 fiind foarte aditivat isi schimba repede proprietatile in timp, devine foarte subtire la cald. |
#7008
Posted 29 April 2017 - 03:27
Orice ulei isi schimba proprietatile in timp, totul tine de motorul tau si de stilul de a conduce ( aici includem si procentul urban/extraurban )
Sunt motoare in care unele uleiuri isi schimba proprietatile destul de repede, gasisem acum ceva vreme in acelasi motor o comparatie intre New Life 0w40 si Castrol Edge 0w40. Culmea, castrolul se tinea mai bine la nivel de vascozitati dar Mobil1-ul din cate tin minte avea uzuri ori asemanatoare ori mai mici dar cu foarte putin. - Stilul de a conduce afecteaza foarte mult uleiul. Un sofer care conduce agresiv si ofera uleiului temperaturi mari de lucru, contaminare mare, ofera in acelasi timp uleiului o degradare mai pronuntata pe langa uzuri mai ridicate motorului. - ciclurile rece-cald-rece sunt la fel daunatoare - orele de functionare ( cu cat mai multe cu atat mai afectat este uleiul ) In general orice masina care merge preponderent in oras termina uleiul de viata mult mai repede. De asta se si apeleaza la OCI individual. Pe afara se alege in functie de UOA ( cei profi ). SHU este ulei bun, dar nu ii forta mana cu KM multi. Cel mai safe lucru este sa ai un OCI mic. Un ulei mai bun la rece este Ravenol VST 5w40, mai ales cel de 2016/2017 dpdv al TDS-ului. Dar pentru masina ta.... trebuie testat. Nu exista uleiul ideal ci uleiuri bune care trebuie testate, iar alesul e cel care te multumeste cel mai mult. Edited by Kspic, 29 April 2017 - 03:32. |
#7009
Posted 02 May 2017 - 22:11
Am fost plecat in concediu, m-am intors si Sambata am facut revizia la Brady. Pana la urma m-a costat doar 534 lei si am primit si o minge Mobil 1
Attached FilesEdited by CristiALF, 02 May 2017 - 22:11. |
#7010
Posted 03 May 2017 - 14:20
Va salut!
Ce parere aveti despre Amsoil Signature Series 0w40, pt. un benzinar 8v (Logan)? Ca istoric, am folosit si folosesc in momentul de fata M1 New Life 0w40. O singura data am folosit RedLine 0w40, un ulei cu adevarat exceptional. Nu regasesc nicaieri informatii referitoare la norma ACEA A3/B3/B4. Nu vreau sa nimeresc un C3, pt. ca nu se impaca cu motoarele astea. Merci! Edited by aka_razvan, 03 May 2017 - 14:22. |
#7011
Posted 06 May 2017 - 08:52
#7012
Posted 06 May 2017 - 14:34
TLGTLC, on 06 mai 2017 - 02:39, said:
Or avea altă compoziție? Am băgat la o mașină cu niște ani în urmă ulei Metabond fără să știm cine îl produce. Înainte avusese Total și impresia pe toată durata a fost că motorul este mai silențios. Total fac si ei mai multe sortimente de uleiuri la fel cum metabond vand mai multe sortimente de uleiuri. Si de aici poate sa difere. Ai total quartz 9000 si 9000 energy de exemplu care sunt tot 5w40. Edited by Kspic, 06 May 2017 - 14:34. |
|
#7013
Posted 06 May 2017 - 15:43
Era scump în primul rând. Dar pe toată durata de viață a fost sesizabil mai silențios motorul. Oricum uleiurile sunt ca parfumurile. Se reformulează mereu. Așa cum un parfum îl iei și are un miros, peste doi ani dacă îl recumperi are fie mirosul schimbat, fie este apă chioară cu toate că este original. Tot rușii au sesizat lucrul acesta și l-au evidențiat prin analize. De aia nu prea este bine să te legi de un anumit produs și tot timpul să îți pui întrebări.
|
#7014
Posted 06 May 2017 - 19:43
Asta asa este. Exemplu: Mobil1 New Life care nu mai are baza 1-decene dar are aceleasi specificatii.
Dar sa stii ca folosind uleiuri de calitate, aprobate si schimbate la interval mic nu ai cum sa dai gres. Cateva ppm le scoti prin diferite situatii gen, mers sportiv, mai multe ore de functionare in aceeasi km, tipul de carburant care iarna prezinta o aditivare extra.... etc. Cand ai 3 uleiuri care ofera uzuri mici, il alegi pe cel care iti multumeste cel mai mult motorul ( consum de ulei, sunet, porniri la rece/cald, sunet in turatii ) E mai ok pentru motor sa arunci un ulei care poate mai este ok, decat sa il lasi prea mult. In plus cand ai microbul uzurilor mici in sange, stai, cauti, pierzi timp. Asa, cu un OCI mic, te-ai asigurat ca totul e ok. Edited by Kspic, 06 May 2017 - 19:47. |
#7015
Posted 07 May 2017 - 10:57
Pentru cei interesati
http://www.carparts4less.co.uk/ livreaza si in ro de acum 10lire transport. De asemenea pentru azi este 12% discount la orce daca folositi codul sunday17 Ulei shell 5w40 de unde cumpar si eu la 22.50 5 l =)) |
#7016
Posted 10 May 2017 - 13:49
M-am ales de curand cu o masina de serviciu... O octavia cu "minunatia" de motor BXE.. La mine a ajuns cu 117.000km in bord, folosita de la 0km de un singur coleg, intretinuta la timp, dusa in service pt orice rahat.. Cum am luat-o am observat in portbagaj un bidon de Castrol Professional OE 5W30. L-am intrebat pe cel care a avut-o inainte si mi-a spus ca de la prima revizie si pana in prezent doar acel ulei i l-au pus cei de la service. Schimburile s-au facut toate la aprox. 15.000km...
Am mers cu ea asa pe ici-colo, iar in urma cu 3 sapt pt ca urma sa plec la un drum f lung, am decis sa-i schimb totusi uleiul. Am cautat cateva zile pana sa ma decid ce ulei sa bag si pana la urma m-am oprit la noul Valvoline All Climate Diesel 5W40, mergand pe ideea ca arata destul de bine pe hartie. Uleiul nou a fost completat pana la marcajul A de pe joja, adica maxim-maxim si timp de 2 saptamani am alergat-o prin toata tara, in jur de 4000km. Am mai mers cateva zile prin Bucuresti, dupa care inainte de un alt drum lung, am zis sa verific uleiul, moment in care am avut un soc.. uleiul era in zona C a jojei, adica aproape de minim.. Am completat putin cate putin pana l-am adus iar la maxim.. in total 6-700ml ulei.. Ieri am verificat din nou, la 1000km de la completare (facuti prin Bucuresti si imprejurimi) - de data asta nici o surpriza, nivelul e la maxim. Sunt un pic ingrijorat, in principal datorita motorului pacatos pe care il are masina, plus ca a reusit in 4000km sa pape aproape 700ml dintr-un ulei cotat destul de bine totusi.. E o masina pe care o am la dispozitie 24/7, o folosesc si in interes personal si vreau sa ma pot baza pe ea oricand, deci vreau sa o mentin in cea mai buna forma si sa previn cat pot de mult vestita problema a motorului BXE.. Desi am impresia ca acel consum exagerat de ulei intr-o perioada asa scurta are legatura cu faptul ca masina a fost un pic alergata, as vrea totusi sa nu-l mai tin foarte mult in motor, asa ca am inceput sa caut iar pareri, teste, fise tehnice, bla bla... mi-am facut chiar si un shortlist, dar tot nu stiu ce sa aleg.. experimente as fi dispus sa fac pana gasesc singur cea mai buna varianta, dar nu pe un motor bxe. As vrea sa adaug inclusiv un flacon de CERATEC (si ulterior la fiecare schimb de ulei sa fac asta..). Dupa mine, as merge in principiu pe 505.01, 5W40, masina nu are DPF deci mi s-ar rupe de norma C3 daca as mai gasi 505.01 cu A3/B4... ceva pareri mai avizate? sfaturi? Multumesc. |
#7017
Posted 10 May 2017 - 23:05
Nu as fi luat acea varianta de la valvoline
Nu este ulei aprobat..... Cel aprobat 505.01 este Synpower Xtreme MST C3 5w40 sau Synpower MST C3 5w40. Ca variante - Valvoline Synpower Xtreme MST C3 5w40 ( cu sau fara xtreme ) - Fuchs Titan GT1 5w40 - Ravenol VMO 5w40 - Motul 8100 xclean 5w40 |
|
#7018
Posted 11 May 2017 - 16:20
Treaba cu uleiul aprobat sau nu, trebuie tratată cu seriozitate. Uleiul arată la fel dar se comportă diferit din cauza compoziției și procentelor ce cuprind diferitele elemente. Cel mai des am văzut la Tdi pd cum un ulei neadecvat ataca o-ringurile de la injectoare. VW are talentul ăsta de a face motoarele dependente de un anumit fel de ulei.
După el zici că s-au luat toți și acum este o întreagă muncă de cercetare să identifici ce ulei trebuie la mașina ta! |
#7019
Posted 11 May 2017 - 20:47
Valvoline All Climate Diesel are aprobare 505.01..
Iar motivul pt care l-am ales au fost specificatiile din fisa tehnica, unele foarte bune zic eu.. numai ca m-a surprins putin neplacut consumul intr-un timp asa scurt.. |
#7020
Posted 11 May 2017 - 21:35
Tds oferit de producător nu spune și dacă uleiul respectiv este cea mai bună alegere pentru mașina ta.
Vâscozitatea la cald se poate mări prin diferite artificii și una mare poate să fie de scurtă durată. Am aruncat și eu o privire pe tds și îmi aduce a Dura Blend din care s-a mai scos din sulf. Sper că nu supăr pe nimeni dacă spun că nu a fost mare lucru de capul lui Dura Blend. Nu știu ce înseamnă full sinthetic pentru Valvoline în cazul acesta dar mi se pare găselniță de marketing. Dacă vrei să continui cu Valvoline, variantele menționate de Kspic sunt foarte reușite! |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 1 anonymous users