Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Mar 29 2024 13:32, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
134
#37
Posted 05 September 2003 - 11:21
D'nilor cu multa placere. Nu ezitati sa ma intrebati.
Pe alti aditivi cu teflon similari se specifica clar: la fiecare 70 000 de km. Stiu ca exista si aditivi de care ti-ai pus tu, drivex. Eu iti recomand totusi sa-l pui la 50 000 de km. Lasa o marja... Oricum pana atunci tu o sa o duci la doctor asa ca sa stea acul cat mai sus! Daca consideri ca ar mai intra 300 de ml (0, 3 L) de ulei in motor iti recomand sa torni acum un Liqui Moly - Oil Tratament si vei avea presiune si mai buna. Totusi daca stai bine cu nivelul uleiului si nu mai intra nimic, sa il pui la schimbul urmator. Dupa cum stii este mai bine ca uleiul sa fie sub nivel decat peste, asa ca niciodata sa nu pui ulei mai mult decat trebuie. |
#38
Posted 05 September 2003 - 11:32
Nu uitati ca va pot informa in legatura cu preturi pt majoriatea producatorilor de lubrifianti.
Care este pretul bun, daca cineva a gasit un anume ulei la un anumit pret, il pot informa daca este scump sau nu, etc. De exemplu un Aral 15w40 la litru este 210 000 lei. |
#39
Posted 05 September 2003 - 12:14
Trebuie inteles ca putini stiu asta. EXISTA MAI MULTI PRODUCATORI DE ULEIURI DE MOTOR ROMANESTI. Unul singur era acum 20-30 de ani.
Astazi intalnim principalii: Petrom (Ro3), Brasov (Lubrifin), Ploiesti (Lubricerp-fostul Petrotel) Deci, dupa cum spun multi "ulei Romanesc si punct". spun prost. Nu este doar unul ci mai multi, de diferite calitati. |
#40
Posted 05 September 2003 - 21:46
Quote Originally posted by Zvastrici La cerere explic dupa ce stiu eu si ce este de fapt TRATAMENTUL DE MOTOR. SIZE] [/SIZE] Subsemnatul user Fane prin prezenta am nerusinarea de a va ruga de a binevoi.............. SS indescifrabil |
#41
Posted 09 September 2003 - 09:14
Salutare!! As vrea sa ma lamuriti despre presiuena uleiului. Cu uleiul pe care il am in motor(BP) am vreo 3000 km. Vara, la temperaturile alea enorme, dupa ce uleiul era superincalzit, presiunea pe ceas imi arata 1,8-2 atm. Este bine?? Care-i presiunea normala in astfel de conditii(rulaj mare, temperaturi exterioare mari)?Cand trebuie sa-mi afc probleme?Cu multumiri....
|
#42
Posted 09 September 2003 - 09:25
Inca nu, dar urmeaza sa iti faci
La fel am si eu dupa ce am pus un ulei mai gros (20W50..fata de 10W40) si aditivi cu teflon. Deci inca poti merge linistit. La mine deja e mai grav, dar inca merge bine :cya: |
#43
Posted 09 September 2003 - 09:39
Am uitat ceva important: dupa rulaj, la temperaturi mari, cand opresc sta acul la 1,8-2 atm...In timpul mersului sta la 2-3 atmosfere....
|
#44
Posted 09 September 2003 - 10:00
Stai linistit. Problema apare cand se aprind becurile. Problema apare daca o turezi si presiunea nu creste.
Nu uita ca nici indicatorul ala nu indica la perfectie. Poate ne spune d'nul electrician. |
#45
Posted 09 September 2003 - 10:30
Cind o turez creste presiunea.Doar cand ma opresc ajunge la1,8-2 atm..Oricum merci :beer:
|
#46
Posted 10 September 2003 - 22:43
Tratamentul de motor.
Sa se inteleaga de la bun inceput: Tratamentul de motor este altceva decat aditivii de ulei. Tratamentul de motor este un fel de lubrifiant care a fost conceput pt tratarea metalului din motor. El contine diferiti agenti petroliferi testati pt a duce la o ungere cat mai buna. Exista mai multi producatori de tratamente de motor si mai multe tipuri de tratamente de motor. Marii producatori de tratamente sunt: Slick 50, Dura Lube, STP. Toti cei trei producatori sunt americani. Tratamentul de motor este deja recunoscut pentru relultatele pe care le da motorului. El reduce frecarea, trateaza motoarele uzate, si implicit acolo unde frecarea este cat mai mica, cu atat motorul functioneaza mai silentios, consuma mai putin, creste puterea lui, si cel mai important, REDUCE UZURA MOTORULUI LA PORNIRILE LA RECE. Prin pornirea la rece intelegem: un motor care nu a mai fost pornit incepand de la 2 zile in sus la o temperatura normala sau un motor care nu a mai fost pornit doar de cateva ore pe timp friguros. Pornirea la rece reprezinta un procent foarte important in ceea ce priveste uzura motorului. Dupa un timp, dupa cum se stie, uleiul se depune aproape in totalitate in baia de ulei. Atunci cand soferul invarte de cheia de pornire (sau buton la cei mai smecheri) in acel moment pistoanele se misca in camasi practic fara ulei. Bineinteles acet timp este foarte scurt, de ordinul miimilor. De asemenea uleiul statut este vascos si nu asigura lubrifiere maxima imediat la pornirea motorului. Fiti baieti destepti si nu va grabiti atunci cand este bognã afara si abia v-ati suit in masina intentionand ca porniti motorul. NU TURATI NICIODATA MOTORUL MAI MULT DE 2000 RP/M atunci cand temperatura mediului este sub 5 grade Celsius. Decat in cazuri extreme... Ex: trebuie sa postati pe forum. Vad, iarna, cum unii (in special unele) tureaza motorul la rece imediat dupa pornire undeva intre 3000-5000 rpm in speranta ca motorul va functiona mai silentios in acel moment, sau in speranta ca motorul se va incalzi mai repede si va incepe sa-si simta picioarele la acea temperatura. Oricum motorul se incalzeste de cateva ori mai greu pe loc decat in mers. De aceea, luati in seama cartea masinii pe care o detineti. Daca acolo se recomanda un anume ulei pe o anumita temperatura, asa sa faceti. Dupa cum am scris si mai sus, si nu stiu de ce dar simt nevoia sa ma repet: PE TIMP FRIGUROS INTAI DATI O CHEIE SCURTA SI DUPA CIRCA 1 MINUT (timp in care tragi stufos din tigara in speranta ca te vei incalzi putin) PORNITI MOTORUL. Nu vreau ca acest thread sa creeze panica si ca unii soferi care citesc aici sa se trezeasca maine la ora 6 si sa mearga spre cautarea unui tratament de motor. Daca se foloseste un tratament de motor asta nu inseamna ca motorul se transforma in High Lander (sau cum l-o chema). Ci doar ca viata motorului creste cu un anume procentaj. Acest procentaj depinde de uleiul optim folosit, de stilul de condus, etc. Tratamentul de motor se poate pune oricand in motor cu conditia ca acesta sa fie rodat. Adica, daca este vorba despre o masina noua, peste 5 000 de km. Se va pune numai la un schimb de ulei, (implicit si schimbarea filtrului de ulei) alaturi de un ulei care sa duca minim 6 000 de km. Kilometrii necesari ca tratamentul de motor sa se depuna. IMPORTANT. Daca doriti sa puneti un tratament in motor interesati-va ce contine acel tratament. De exemplu, Slick 50 contine TEFLON. Teflonul se recomanda a fi pus unui motor care este trecut de prima tinerete. Dura Lube se poate pune oricand dar cu conditia ca motorul sa fie rodat. STP idem Dura Lube. Parerea mea este ca Slick 50 este cel mai potrivit pt un motor uzat. Cam atat deocamdata. Lubrifiere maxima sa aveti! |
|
#47
Posted 23 September 2003 - 06:31
Salut!! Gasesc pe busonul de la capacul tachetilor(pe unde torni ulei in motor) o spuma albicioasa consistenta. Ce inseamna asta??E posibil sa am garnitura de chiuloasa ciupita si sa intre apa in ulei?? Lamuriti-ma si pe mine.
|
#48
Posted 23 September 2003 - 07:47
@fradu
Good question. Vad ca si tu ai aceleasi probleme ca mine. Sper ca nu imi furi masina noaptea La mine apare doar cand e mai frig. Vara nu am avut deloc. Acuma am gasit o idee doar pe carter :cya: |
#49
Posted 23 September 2003 - 09:47
Quote Originally posted by fradu Salut!! Gasesc pe busonul de la capacul tachetilor(pe unde torni ulei in motor) o spuma albicioasa consistenta. Ce inseamna asta??E posibil sa am garnitura de chiuloasa ciupita si sa intre apa in ulei?? Lamuriti-ma si pe mine. Cam nasol. Motorului tau nu ii place uleiul pe care i l-ai pus. Din pacate trebuie sa-l dai jos. Stiu ca abia l-ai pus dar asta e. Nu inseamna neaparat ca uleiul este de calitate slaba. Eu in locul tau as lua in alt ulei (alt producator) si neaparat i-as face o spalare de motor. Asadar pune-i ulei 15w40 si cumpara solutie de spalat interior motor. Pt. ca inca testezi si vei avea teama ca iti va spuma din nou pune-i un ulei mai slabutz...Ceva cam pe la 100 000 lei litru. |
#50
Posted 23 September 2003 - 12:16
Spuma mi-a aparut si cu BP si cu Lubrifin. ce pana mea de ulei sa-i pun ca sa nu mai faca?? Dar spuma nu apare cumva de la apa care s-ar putea scurge in ulei?
|
#51
Posted 23 September 2003 - 12:22
Si mie mia mai spus cineva ca ar putea fi garnitura de vina pentru asta...which...is bad very bad
:cya: |
|
#53
Posted 23 September 2003 - 12:39
Am SPUS ....AR PUTEA...
sa nu imi vii dupa aia ca tiai desfacut motoru degeaba :nu: Dar daca o schimbi, iti urez success :cool: :cya: |
#54
Posted 23 September 2003 - 13:08
Hm.. O problema strange
Are sotia mea o Dacia (Veeche), dar merge foarte bine. A schimbat uleiul last week si ieri, uitandu-ma la el, am constatat ca e.... negru ca smoala. Si are cam 500km max. Uleiul: ELF (asta il folosesc de cand am masina) si de obicei facea cel putin 7000km cu un schimb Am schimbat mereu si filtrul, dar acum... m-am speriat. De ce oare s-a ars asa repede??? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users