Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#10047
Posted 20 May 2019 - 14:27
Masina are filtru de particule, deci 5w30.
Daca masina nu e folosita in regim extraurban, carat greutate, mers in turatii foarte mari des (3500-5000rpm pt diesel) atunci 5w30 este uleiul ideal pentru o masina cu turbina ce merge mixt. |
#10048
Posted 20 May 2019 - 19:25
Deenman, on 20 mai 2019 - 14:27, said:
Masina are filtru de particule, deci 5w30. Daca masina nu e folosita in regim extraurban, carat greutate, mers in turatii foarte mari des (3500-5000rpm pt diesel) atunci 5w30 este uleiul ideal pentru o masina cu turbina ce merge mixt. |
#10049
Posted 21 May 2019 - 12:29
Salut,
Opel Insignia 1.4T E6 @170cp benzina (80k km), mers cam 15k km pe an. 90%din km in oras si drumuri scrute (5-6km). Mers preponderent sportiv. Ce ulei imi recomandati? Am folosit la schimbul anterior Motul 8100 X-clean FE 5W30. Masina nu consuma ulei. As vrea sa protejeze cat mai bine, nu conteaza pretul. Aveti ceva recomandari? Ce spuneti de MOLY MOLYGEN 5W30 sau RAVENOL 1141091 RUP RACING ULTRA PERFORMANCE 5W40 ? Multumesc. @Kspic mai viziteaza forumul asta Edited by Day17, 21 May 2019 - 12:29. |
#10050
Posted 21 May 2019 - 15:55
Daca scrie Racing si Ultra Performance, e clar potrivit pentru un turbo mic cu multi cai.
|
#10052
Posted 22 May 2019 - 07:40
@Day17 Kspic a renunțat să mai scrie despre acest subiect.
Pentru motorul tău opțiunile se restrâng la Dexos 1 gen 2. Am aruncat o privire pe forumurile din afară și recomandarea nr 1 este Motul 8100 Eco-Lite 5w30 și nu este deloc indicat să părăsești norma. |
#10053
Posted 22 May 2019 - 08:17
Therodot, on 02 mai 2019 - 11:11, said:
Scuze, tabelul se vede deformat in format pentru telefoane mobil, l-am editat, poate se intelege mai bine. 1)Motul specific 913d 2) Liqui Moly Top Tec F 3) Ravenol FO Vascozitate 100c: 10.2 9.9 10.15 Vascozitate 40c: 58.3 52.4 58.9 HTHS: 3.1 2.9-3.5 3.13 TBN: 10.1 11.1 9.6 Ash: 1.09. 0.85 1.1 Am 1.5 tdci 75cp din 2014 cu dpf ON. Care din cele 3 uleiuri e mai ok pt mașina mea? |
#10055
Posted 22 May 2019 - 09:47
@maryo81. Ravenol, are pachet de aditivare mai performant și conținut mai mare de sintetic. Alternativă bună este uleiul FE de la Valvoline, un pachet de aditivare excelent și rezultate foarte bune la uzuri.
|
#10056
Posted 22 May 2019 - 11:03
DMIHNEA, on 22 mai 2019 - 08:20, said:
inca nu au falsificat Motul? TLGTLC, on 22 mai 2019 - 09:47, said:
@maryo81. Ravenol, are pachet de aditivare mai performant și conținut mai mare de sintetic. Alternativă bună este uleiul FE de la Valvoline, un pachet de aditivare excelent și rezultate foarte bune la uzuri. |
#10057
Posted 22 May 2019 - 11:04
In traducere-Inca nu au falsificat Motul?Semnul de intrebare arata faptul ca am pus o intrebare.
|
#10058
Posted 22 May 2019 - 12:43
maryo81_cta, on 22 mai 2019 - 11:03, said:
Am înțeles ca Motul făcut în Franța este f bun pt acest motor. Sa înțeleg ca este mai bun Ford formula sau nu? |
#10059
Posted 27 May 2019 - 09:57
Experienta mea cu Ravenol :
Masina : Opel Astra G Classic 1.4 aspirat distrib lant + Gpl Uleiul folosit : Ravenol Vsi 5w 40 schimbat la 10k de la 70k pana in prezent cand are 175k Stil sofat : normal, 90% in Buc ( in perioada 2014-2016 am facut si taxi pe aceeasi masina ) Impresii: multumit de ulei ca si zgomot la relanti in turatii, desi iarna la drumuri scurte mai gasesc mazga sub capac . De consumul uleiului nu ma pot pronunta, fiindca am avut o pierdere pe la un semering in zona distributiei si completam cam 1l intre schimburi . La 174k am inlocuit distributia pe lant si prin motor era destul de curat desi se putea mai bine ( nu stiu regimul schimburilor pana la cei 70k cand a intrat in posedia mea ). De la urmatorul schimb parca as incerca si altceva : Rowe Synth Rs 0w40 ( desi greu de procurat ) Ravenol VST 5w40 Fuchs Titan GT 1 xtl 5w40 De aproximativ un an in familie a venit si o Skoda Octavia 1.4 tsi CAXA ce am servisat-o cu Ravenol HCL 5w30 full saps A3 B4 VW 502 intrucat nu sunt ferm convins ca benzina de la noi din Ro nu are sulf ca cea europeana . Vad ca multi de pe acest topic au folosit 5w30 C3 vw 504 pt 1.4 tsi, stie cineva ceva concret legat de continutul sulfului din benzina din Ro ? Edited by fastohandle, 27 May 2019 - 09:58. |
|
#10060
Posted 27 May 2019 - 15:34
tu vrei sa auzi doar ce stii tu "de pe net".....hcl-ul ala e de drujbe antice. treci la vw504/507. la ambele masini.
|
#10061
Posted 27 May 2019 - 17:30
Poti folosi oil guide de pe site ul Raveno.de sa vezi ce spune pt masinile tale. VST ar fi fost mai ok fata de VSI. VST are si ceva tungsten si cateva valori mai bune in fisa tehnica.
|
#10062
Posted 27 May 2019 - 18:05
Lasati Ravenol pt cei care nu au ce face cu banii. Sau pentru cei care au masini luate la mana a 2a/a3a si au impresia ca daca pun un ulei mai scump si calitativ (nu neg ca Ravenol este un ulei calitativ) o sa-si trateze printr-un miracol motorul uzat.
In momentul de fata Fuchs 5w30 sau 5w40 costa ~ 30 ron litrul eu l-am folosit intens 5 schimburi si am desfacut capacul de la culbutori dupa astea 5 schimburi in motorizare diesel cu 310.000km si nu am avut nici o urma de depuneri, nici un fir de mizerie, uleiul era maroniu dupa 8000km de utilizare. Fuchs este doar un exemplu, exista alte uleiuri la pret similar care ofera fara doar si poate protectia necesara oricarui motor. Pentru mine este suficient. Nu ma dau banii afara din casa sa platesc 250-280 ron pe 5 litri de ulei. Cu 250-280 ron imi cumpar toate filtrele si uleiul necesar pt revizie. Un produs bun, nu are nevoie de mediatizarea pe care o primeste de cateva luni Ravenol. Daca intrati pe youtube si va uitati la niste vloguri cu masini, sau persoane care au canale despre masini, o sa vedeti ca fac reclama la greu la Ravenol. Edited by Deenman, 27 May 2019 - 18:07. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users