Autentificare RAR
Last Updated: May 17 2019 16:12, Started by
MihaelaD
, Jul 25 2006 12:41
·
0
#20
Posted 03 August 2009 - 01:53
#21
Posted 06 August 2009 - 08:56
la inamtriculare masina uzata din tara: Daca masina are valabil ITP-ul trebuie facut altul? La autentificare RAR se verifica si starea tehnica a masinii sau doar seriile ? adica daca am parbrizul crapat "trec" autentificarea RAR?
aaa si inca ceva: cat timp ai voie sa circuli cu masina dupa ce ai cumpart-o ? in functie de ce se calculeaza acest timp ? Multumesc anticipat |
#23
Posted 10 August 2009 - 11:48
Nu mai trebuie facut alt ITP, e bun ala pe care il are pana expira. La autentificare verifica doar seriile masinii, nu se uita la starea ei, poti sa te duci si cu parbrizul crapat.
Din momentul in care ai cumparat masina, ai 30 de zile sa o iei in evidenta fiscala, altfel iei amenda cand vrei s-o inregistrezi. Timpul se calculeaza de la data contractului de vanzare-cumparare sau facturii. Edited by tchoara, 10 August 2009 - 11:48. |
#24
Posted 10 August 2009 - 13:42
merci de raspuns.
daca te prinde ca circuli cu masina dupa cele 30 de zile de la data facturii ce se intampla? |
#25
Posted 10 August 2009 - 18:43
Nu se intampla nimic. fa diferenta intre luarea in evidenta (din momentul ala tu vei plati impozit pe masina) si circulatie.
Daca masina este radiata, nu mai ai voie sa circuli cu ea pana la inmatriculare, altfel risti amenda + dosar penal. |
#27
Posted 12 August 2009 - 17:24
Da, sunt complet diferite. Pana acum cativa ani la politie autovehiculul se radia (si se re-inmatricula) la fiecare schimbare de proprietar. Intre timp, radierea de la politie (care ar face mersul cu masina respectiva o infractiune) nu mai exista decat in cazul retragerii definitive din circulatie (casare, vanzare in exterior, etc).
|
#28
Posted 13 August 2009 - 08:17
_bcristian_, on 12th August 2009, 18:24, said: Da, sunt complet diferite. Pana acum cativa ani la politie autovehiculul se radia (si se re-inmatricula) la fiecare schimbare de proprietar. Intre timp, radierea de la politie (care ar face mersul cu masina respectiva o infractiune) nu mai exista decat in cazul retragerii definitive din circulatie (casare, vanzare in exterior, etc). deci pana la urma poti circula cu masina fara sa risti dosar penal daca nu e radiata la politie pt casare, vanzare in exterior etc ci doar la finante? |
|
#30
Posted 21 May 2010 - 17:55
Vreau sa stiu ce se verifica de pe un talon italian in momentul in care se face verificarea RAR.
|
#31
Posted 21 June 2010 - 22:03
stie cineva niste tarife actualizate la r.a.r.? autentificare+verificare itp
cam cat costa treaba asta la o masina euro4? a facut cineva recent? mersi |
#32
Posted 22 June 2010 - 09:31
chira85, on 21st May 2010, 18:55, said: Vreau sa stiu ce se verifica de pe un talon italian in momentul in care se face verificarea RAR. |
#33
Posted 22 June 2010 - 18:43
damblagiu, on 22nd June 2010, 10:31, said: Nu stiu la ce verificare te referi, dar daca e vorba de autentificare, aceasta se face dupe cartea de identitate si consta in verificarea tuturor serilor de pe masina care trebuie sa corespunda cu cele din carte. completare: atentie, pentru a nu avea probleme spalati inainte compartimentul motor, sau cel putin curatati zonele unde sunt seriile de sasiu si motor pt a fi vizibile si clare. identificarea rar consta in captarea celor 2 serii cu o camera telescopica, in cazul in care aceste 2 serii nu sunt vizibile (sterse sau pline de pamant, rugina) nu pot face identificarea si te trimit acasa. |
|
#34
Posted 20 July 2010 - 14:08
"autentificarea aia este un proces prin care cei de la rar certifica faptul ca seriile din actele masinii si seriile de pe masina coincid."
Astazi am fost la RAR Voluntari pentru autentificare. Nenea inginerul m-a trimis acasa pe motiv ca nu corespund dimensiunile cauciucurilor masinii cu ce este scris in CIV. Adica eu am 205/45 R17, iar in CIV scrie 225/50 R17. Este normal ,sau voia o mica atentie? (cu toate ca nu prea era loc de asa ceva, pentru ca mai erau 40 de persoane in incapere) De ce altceva se mai pot lua? Edited by blogeranonim, 20 July 2010 - 14:09. |
#35
Posted 22 July 2010 - 11:18
cred ca ar fi trebuit sa faci un pic de scandal. tu erai acolo pt identificare, nu pentru ITP. din punctul lor de vedere, puteai foarte bine sa fi venit cu masina pe platforma, caz in care nu conteaza ce roti are.
|
#36
Posted 22 July 2010 - 12:53
blogeranonim, on 20th July 2010, 15:08, said: "autentificarea aia este un proces prin care cei de la rar certifica faptul ca seriile din actele masinii si seriile de pe masina coincid." Astazi am fost la RAR Voluntari pentru autentificare. Nenea inginerul m-a trimis acasa pe motiv ca nu corespund dimensiunile cauciucurilor masinii cu ce este scris in CIV.[...] La mine a fost invers. La autentificare i-am aratat brief-ul german (in copie), dovada de la reprezentanta Opel ca masina suporta (toate!) jantele trecute in brief si faptul ca masina am luat-o gata echipata cu jante de 15" iar inginerul, mare domn, pe langa autentificare, a si trecut jantele lipsa in talon, fara cost suplimentar. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users