Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Autentificare RAR

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,980
  • Înscris: 24.02.2006
de ce sa platesti din nou pt alt certificat?

#20
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

View Post_Smiley_, on 1st August 2009, 09:18, said:

de ce sa platesti din nou pt alt certificat?
pentru ca se schimba proprietarul :)

#21
cupry

cupry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 28.01.2008
la inamtriculare masina uzata din tara: Daca masina are valabil ITP-ul trebuie facut altul? La autentificare RAR se verifica si starea tehnica a masinii sau doar seriile ? adica daca am parbrizul crapat "trec" autentificarea RAR?

aaa si inca ceva: cat timp ai voie sa circuli cu masina dupa ce ai cumpart-o ? in functie de ce se calculeaza acest timp ?

Multumesc anticipat

#22
cupry

cupry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 28.01.2008
nimeni ? nu stie nimeni ?

merci

#23
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Nu mai trebuie facut alt ITP, e bun ala pe care il are pana expira. La autentificare verifica doar seriile masinii, nu se uita la starea ei, poti sa te duci si cu parbrizul crapat.

Din momentul in care ai cumparat masina, ai 30 de zile sa o iei in evidenta fiscala, altfel iei amenda cand vrei s-o inregistrezi. Timpul se calculeaza de la data contractului de vanzare-cumparare sau facturii.

Edited by tchoara, 10 August 2009 - 11:48.


#24
cupry

cupry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 28.01.2008
merci de raspuns.
daca te prinde ca circuli cu masina dupa cele 30 de zile de la data facturii ce se intampla?

#25
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Nu se intampla nimic. fa diferenta intre luarea in evidenta (din momentul ala tu vei plati impozit pe masina) si circulatie.
Daca masina este radiata, nu mai ai voie sa circuli cu ea pana la inmatriculare, altfel risti amenda + dosar penal.

#26
cupry

cupry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 28.01.2008
exista o radiere la finante si una la politie ?

#27
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,551
  • Înscris: 31.12.2006
Da, sunt complet diferite. Pana acum cativa ani la politie autovehiculul se radia (si se re-inmatricula) la fiecare schimbare de proprietar. Intre timp, radierea de la politie (care ar face mersul cu masina respectiva o infractiune) nu mai exista decat in cazul retragerii definitive din circulatie (casare, vanzare in exterior, etc).

#28
cupry

cupry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 28.01.2008

View Post_bcristian_, on 12th August 2009, 18:24, said:

Da, sunt complet diferite. Pana acum cativa ani la politie autovehiculul se radia (si se re-inmatricula) la fiecare schimbare de proprietar. Intre timp, radierea de la politie (care ar face mersul cu masina respectiva o infractiune) nu mai exista decat in cazul retragerii definitive din circulatie (casare, vanzare in exterior, etc).

deci pana la urma poti circula cu masina fara sa risti dosar penal daca nu e radiata la politie pt casare, vanzare in exterior etc ci doar la finante?

#29
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,551
  • Înscris: 31.12.2006
da

#30
chira85

chira85

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.05.2010
Vreau sa stiu ce se verifica de pe un  talon italian in momentul in care se face verificarea RAR.

#31
alin2o

alin2o

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 10.05.2007
stie cineva niste tarife actualizate la r.a.r.? autentificare+verificare itp
cam cat costa treaba asta la o masina euro4? a facut cineva recent?
mersi

#32
damblagiu

damblagiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,356
  • Înscris: 06.08.2009

View Postchira85, on 21st May 2010, 18:55, said:

Vreau sa stiu ce se verifica de pe un  talon italian in momentul in care se face verificarea RAR.
Nu stiu la ce verificare te referi, dar daca e vorba de autentificare, aceasta se face dupe cartea de identitate si consta in verificarea tuturor serilor de pe masina care trebuie sa corespunda cu cele din carte.

#33
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009

View Postdamblagiu, on 22nd June 2010, 10:31, said:

Nu stiu la ce verificare te referi, dar daca e vorba de autentificare, aceasta se face dupe cartea de identitate si consta in verificarea tuturor serilor de pe masina care trebuie sa corespunda cu cele din carte.

completare:
atentie, pentru a nu avea probleme spalati inainte compartimentul motor, sau cel putin curatati zonele unde sunt seriile de sasiu si motor pt a fi vizibile si clare. identificarea rar consta in captarea celor 2 serii cu o camera telescopica, in cazul in care aceste 2 serii nu sunt vizibile (sterse sau pline de pamant, rugina) nu pot face identificarea si te trimit acasa.

#34
blogeranonim

blogeranonim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 08.02.2010
"autentificarea aia este un proces prin care cei de la rar certifica faptul ca seriile din actele masinii si seriile de pe masina coincid."
Astazi am fost la RAR Voluntari pentru  autentificare. Nenea inginerul m-a trimis acasa pe motiv ca nu corespund dimensiunile cauciucurilor masinii cu ce este scris in CIV.
Adica eu am 205/45 R17, iar in CIV scrie 225/50 R17.
Este normal ,sau voia o mica atentie? (cu toate ca nu prea era loc de asa ceva, pentru ca mai erau 40 de persoane in incapere) :confuzzled:
De ce altceva se mai pot lua?

Edited by blogeranonim, 20 July 2010 - 14:09.


#35
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,980
  • Înscris: 24.02.2006
cred ca ar fi trebuit sa faci un pic de scandal. tu erai acolo pt identificare, nu pentru ITP. din punctul lor de vedere, puteai foarte bine sa fi venit cu masina pe platforma, caz in care nu conteaza ce roti are.

#36
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,819
  • Înscris: 06.10.2003

View Postblogeranonim, on 20th July 2010, 15:08, said:

"autentificarea aia este un proces prin care cei de la rar certifica faptul ca seriile din actele masinii si seriile de pe masina coincid."
Astazi am fost la RAR Voluntari pentru  autentificare. Nenea inginerul m-a trimis acasa pe motiv ca nu corespund dimensiunile cauciucurilor masinii cu ce este scris in CIV.[...]

La mine a fost invers. La autentificare i-am aratat brief-ul german (in copie), dovada de la reprezentanta Opel ca masina suporta (toate!) jantele trecute in brief si faptul ca masina am luat-o gata echipata cu jante de 15" iar inginerul, mare domn, pe langa autentificare, a si trecut jantele lipsa in talon, fara cost suplimentar.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate