![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Promovare de produs
Last Updated: Jul 25 2006 22:23, Started by
Desire
, Jul 17 2006 12:28
·
0

#1
Posted 17 July 2006 - 12:28

Presupunand ca de maine unul dintre noi se apuca sa vanda un produs,(fizic, palpabil) care considerati ca sunt cele mai bune metode de a-l promova?
cateva idei: - afise prin oras, cu aprox o luna inainte care sa-i tina pe potentialii clienti cu sufletul la gura - reclama la radio - reclama pe internet -colaborare cu diferite reviste, oferi produse gratuit pentru a premia castigatorii la concursurile din revista -impartit fluturase prin oras, -tricouri gratis imprimate cu reclama la produsul respectiv, pixuri, brichete, brelocuri etc.. -sponsor la diferite baluri de la licee, oferi produse gratis contra reclama haha.. -il platesti pe unu sa se urce pe un bloc si sa ameninte ca se arunca daca nu primeste gratis produsul x ![]() Orice alte idei sunt binevenite Multumesc. |
#2
Posted 17 July 2006 - 13:18

Iti sugerez sa incepi cu reclama pe Internet. Se poate face pe gratis in multe locuri si de asemenea, daca o faci cum trebuie are avatajul de a fi foarte directionata pe segmentul de piata care te intereseaza. Da un search pe G dupa "anunturi gratuite", "societati comerciale", etc. si o sa gasesti o multime de situri care iti permit sa iti promovezi produsul.
Bafta. |
#3
Posted 17 July 2006 - 14:21

Trebuie sa spui ce produs vrei sa vinzi...
La o sapa nu prea merge reclama pe net, iar la termopane nu merg sponsorizarile de banchete ale liceenilor. ![]() Trebuie sa precizezi clar produsul si sa iti alegi targetul: pt femei (tinere, mature, grase, slabe etc), pt barbati, pt copii, pt tineri...etc si etc. Cum ziceam mai sus, trebuie sa alegi tipul de publicitate (ATL, BTL) si mediile de desfasurare (print, electronic, outdoor etc) in functie de targetul ales. De asemenea, o campanie proasta de marketing poate distruge afacerea. Pt mine de exemplu, nu prezinta prea mare incredere o firma care distribuie fluturasi alb-negru, taiati stramb, fara site si cu un slogan ales de "prieteni care se pricep". Desigur, depinde f. mult de tipul si marimea afacerii. |
#4
Posted 17 July 2006 - 16:47

depinde de ceea ce vrei sa vinzi
daca vinzi haine pentru persoane de varsta a 3-la degeaba le vinzi la tv sau pui afishe sau imparti fluturashe .... daca ceea ce vinzi e adresat 15 - 25 ani ... atunci foloseste internetul ![]() cat despre metodele moka .... sa stiti ca nu se merita dai un ban si esti promovat bine ..... ![]() |
#5
Posted 17 July 2006 - 16:54

Buna treaba, daca spui cam despre ce e vorba, chiar cred ca vei obtine un concurs de creatie, fara a fi nevoit sa oferi premii de excelenta...
suntem atenti! |
#6
Posted 17 July 2006 - 21:20

e vorba despre un calendar de birou
targetul ar fi firmele in special, firme cu multi angajati pe planul 2 librariile,magazinele de cadouri, brizbrizuri etc.. |
#7
Posted 18 July 2006 - 07:10

e vorba despre un calendar de birou targetul ar fi firmele in special, firme cu multi angajati pe planul 2 librariile,magazinele de cadouri, brizbrizuri etc.. Presupun ca stii deja cine sunt principalii cumparatori de produse publicitare in Romania: telemobilii, berarii, bancarii, constructorii. Vezi prin agenda daca ai lipici pe la careva si, cu vreo 10 calendarele in punga, fuga la el. Sau mai bine trimite o fatuca cu minte dezghetata si fata zambitoare. Dar nu da banii pe afise, banere si tricouri despre calendarul tau... |
#8
Posted 18 July 2006 - 12:13

Presupun ca stii deja cine sunt principalii cumparatori de produse publicitare in Romania: telemobilii, berarii, bancarii, constructorii. Vezi prin agenda daca ai lipici pe la careva si, cu vreo 10 calendarele in punga, fuga la el. Sau mai bine trimite o fatuca cu minte dezghetata si fata zambitoare. Dar nu da banii pe afise, banere si tricouri despre calendarul tau... |
#9
Posted 18 July 2006 - 12:34

Mult succes! La jumatatea anului tu te apuci sa vinzi calendare? Astea merg in noiembrie decembrie. Atat.
|
#10
Posted 18 July 2006 - 14:44

Din cate vad eu, majoritatea calendarelor sunt branduite...Si se dau moka impreuna cu revistele, se dau gratis ca materiale promotionale..etc.
|
|
#11
Posted 18 July 2006 - 14:55

Daca stii cativa presedinti de banca, directori de ziare, directori de companii nationale atunci te duci si te-ajuta ei (fara nici o reclama, nici o promovare). Daca nu stii stai si te rogi de toti sa le dai produsul si vei visa "Avem calendare" in fiecare noapte
![]() |
#12
Posted 19 July 2006 - 16:52

e vorba despre un calendar de birou targetul ar fi firmele in special, firme cu multi angajati pe planul 2 librariile,magazinele de cadouri, brizbrizuri etc.. Sunt curios: exista multe firme care ar dota birourile angajatilor cu calendare? Mai bine mergeai pe sistemul revistelor de genul "7 Seri", adica puneai o reclama de firma (de la care iti luai si banii) pe calendar si il distribuiai gratuit pe la alte firme sau printre paginile unei reviste. Dar in cazul tau singura reclama eficienta (dupa parerea mea) este prezenta in cat mai multe librarii si magazine. Daca produsul tau este atractiv se va vinde (prezenta pe raft e destula reclama pentru un calendar). Mult succes! |
#13
Posted 19 July 2006 - 17:09

Este un produs la care nevoia se cam creeaza. Cine are un calculator pa masa, are si un calendar in el.
Personal, m-am saturat sa tot primesc calendare. Daca imi mai faci si reclama la el , arunc cu ceva dupa tine ![]() Pe de alta parte sunt cam nelipsite, mai ales de sarbatori... Pile si relatii... si perseverentza. Succes. |
#14
Posted 22 July 2006 - 01:53

Am foarte mare incredere in produsul respectiv, am observat ca daca cineva crede intr-o chestie foarte mult, acea chestie devine sau tinde foarte mult sa devina realitate.
Stiu exemple de oameni care la inceput vindeau plicuri, si acum au lanturi de imobile. Nu e afacerea secolului, ci un simplu mecanism care sa ma tina in priza, sa-mi formeze o gandire, sa-mi dea zilnic chestii la care sa ma gandesc, ettc.. dar asta e alta poveste. Atata timp cat nu merg in pierdere totul e in regula. DAr revenind la subiect, nu ma refer la un simplu calendar o foaie aruncata acolo, ci la un calendar cu 365 de zile, cu foi detasabile, supermisto si de efect cu un suport atragator, facut cu gust si stil mi-l imaginez ca fiind cadoul perfect pentru cineva de sarbatori, sau obiectul lipsa de pe biroul personal pe care de mult il cautai, care atrage privirea fiecarui vizitator. e mai mult decat un calendar, cumva vreau sa-i dau detinatorului impresia ca da dovada de stil si rafinament prin faptul ca detine acest calendar. |
#15
Posted 25 July 2006 - 22:23

Desire, wake up !
![]() In plus un calendar pe 365 de zile cu foi detasabile nu poate fi decat mic.Au fost destule in comert pana acum.De bune ce au fost nici nu se mai fabrica. Ce te-ai gandit ca ar trebui sa aiba in plus cel la care te-ai gandit tu ? Degeaba crezi tu intr-o chestie.Poti sa astepti tu mult si bine daca nu exista cerere pentru ea. Fii realist/a totusi.Traim in 2006.Calendarele s-au miniaturizat in agendende electronice,organizere pe telefoanele mobile, etc... Lumea nu mai are timp de rasfoit calendare ca pe timpul lui raposatu' Ceasca. Gandeste-te la un alt produs daca vrei intr-adevar sa iti ocupi timpul cu ceva. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users