Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Transfer la Politehnica

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
bogdan2201

bogdan2201

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 26.10.2005
Salutare. Am si eu o problema MARE-MARE. In prezent, sunt student in anul 2 la Universitatea Politehnica, Facultatea I.M.S.T., sectia T.C.M. M-am angajat intre timp la o firma care se ocupa cu instalatii de incalzire, piscine etc. si mi-a venit ideea sa ma transfer la Fac. de Instalatii. Este o facultate cu profil asemanator si si completeaza de minune cu noul meu job.

Buuun. Ma duc eu la Fac. de Instalatii, vorbesc cu doamna secretara de acolo (foarte draguta, de altfel) si imi spune sa vin cu foaia matricola de la Poli. Ajung azi la Poli, o intreb politicos pe doamna secretara de acolo care sunt actele necesare unui transfer si ma indruma spre doamna secretar sef de acolo. Intru, ii spun problema mea si ea, foarte calma, imi raspunde ca facultatea noastra DOAR PRIMESTE TRANSFERURI, nu da drumul. Am ramas putin  :o

Adica cum? Nu am dreptul sa ma transfer? Ea raspunde calma ca facultatea mi-a platit doi ani de studii si nu imi da drumul sa plec in alta parte, eu eram un pachet de nervi,in pragul unei crime. Am salutat-o vijelios si am plecat din birou.