Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

7.500 de euro, taxa de inmatriculare pentru o masina din 2000

- - - - -
  • Please log in to reply
195 replies to this topic

#127
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si eu ti-am spus ca taxa e pusa pt masini euro1 , euro2 fara euro. Si ca daca vom urma exemplu poloniei (ca ei deja sunt patiti) tara va fi asaltata de masini cam de aceeasi valoare. deci.. cum crezi ca arata o masina de 250 de euro?

#128
crz

crz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 27.09.2005
@romaximusro:

Mai prin 2004 or so la Top Gear au facut cei 3 nebuni un concurs intre masini vechi. Fiecare a avut buget foarte mic pentru masina, etc, probabil stie destula lume de pe aici despre ce e vorba.

Jeremy si-a luat un Volvo de prin anii '80, cu abs, aer conditionat (nefunctional :P), geamuri electrice, etc.. Cat crezi ca a dat pe el?

1 pound. Adica o lira sterlina. Asta pentru ca pe la ei cica te costa 150 de lire sa casezi masina, iar taxele erau destul de mari pentru respectiva masina.



Deci...cea mai simpla rezolvare a problemei ar fi asta: impozite MARI, foarte MARI in functie de poluare. Deci daca intentia Guvernului ar fi fost de a reduce poluarea, de a creste siguranta pe drumurile publice, etc, ar fi introdus o taxa care sa tina seama de cat polueaza fiecare masina in parte.


Taxa asta stii prea bine ca este facuta SPECIAL pentru a stopa importurile de masini sh din Vest. Si asta pentru ca in toate statele fost-comuniste vanzarile de masini noi au scazut dramatic dupa aderare, iar baietilor care au inceput sa vanda masiv de ceva vreme incoace (ca deh, au inflorit creditele/leasingurile) nu le va mai merge chiar atat de bine.

Gunoiul national (Logan) ar avea cel mai mult de suferit de pe urma acestei taxe. Daca pana acum era la concurenta mare cu diverse sh-uri din Vest, fara taxa speciala ar fi dezastru total, pentru ca respectivele sh-uri ar fi considerabil mai ieftine. Si pe cuvant ca prefer un sh de 5000e care are o tinuta de drum mai buna decat conserva de 7000+. Si pe cuvant ca ma doare'n cur de garantie, ca de cei 2000-3000e diferenta mai fac o data masina asta in cazu in care se strica.

#129
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu stiu cat ar scadea vanzarile la Logan. Nu stiu daca am putea fi in situatia poloniei, insa am asa o banuiala ca 80-90% din masinile importate vor costa pana in 2000 de euro. Si am mai zis-o, polonia a patit-o , masini superieftine le-au invadat piata (valoarea aia de 250 de euro nu va spune nimic??) , cum credeti ca polueaza alea, cum credeti ca arata si circula alea etc. Si stiu emisiunile de genul, stiu si de wheeler dealer, de obicei dadea 700 de lire pe masina (adica cam vre-o mie de euro) si tot mai aveau de bagat in ele pana la vre-o 1200-1500 de lire. Deci o masina decenta ajunge cam la 2000-3000 de euro, ceea nu cred ca se poate spune despre o masina de 250-300 de euro , nu?

#130
crz

crz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 27.09.2005

View Postromaximusro, on Jan 13 2007, 09:59, said:

nu stiu cat ar scadea vanzarile la Logan. Nu stiu daca am putea fi in situatia poloniei, insa am asa o banuiala ca 80-90% din masinile importate vor costa pana in 2000 de euro. Si am mai zis-o, polonia a patit-o , masini superieftine le-au invadat piata (valoarea aia de 250 de euro nu va spune nimic??) , cum credeti ca polueaza alea, cum credeti ca arata si circula alea etc. Si stiu emisiunile de genul, stiu si de wheeler dealer, de obicei dadea 700 de lire pe masina (adica cam vre-o mie de euro) si tot mai aveau de bagat in ele pana la vre-o 1200-1500 de lire. Deci o masina decenta ajunge cam la 2000-3000 de euro, ceea nu cred ca se poate spune despre o masina de 250-300 de euro , nu?
Sunt perfect de acord ca masini de 250e sunt niste jeguri enorme. Cred ca nici unul dintre noi nu poate sustine altceva, dar spune-mi si mie daca urmatoarele preturi ti se par normale:


-dacia berlina/break 1310 (sau variante): 2500e
-dacia supernova: 3500-4000e
-daewoo tico: 2000-2500e
-daewoo matiz: 3500-5000e
-daewoo cielo: 5000-6000e


Dintre toate masinile astea, nici macar una nu este mai sigura, mai putin poluanta, mai confortabila sau mai "masina" decat o masina echivalenta ca pret din vest.



Inca ceva:

Nu vrei sa spui ca ala care isi ia logan/albea, daca ar fi pus sa aleaga intre masina sa si una de 250e ar alege-o pe a doua, nu? :D. Cu siguranta si-ar lua un sh de 8-9-10.000e, iar de la banii astia deja ofertele sunt multicele.

#131
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Bai mai lasati-ma cu masina de 250 euro, ce dreq, va luati biciclete???? Imi mai zicea sotia ca de ce nu ne-am luat in perioada cat am asteptat masina un ciur de pana-n 10 mil, sa avem cu ce face naveta pana ne vine din Slovenia masina. Pai aia e gandirea unei femei, care vrea musai un mijloc de transport intermediar, f ieftin. Eu nu mi-as lua un ciur nici sa ma pici cu ceara. Iar la Dacie (orice model) nu mai ajung nici impuscat. De Logan nu sunt multumit, deoarece am si eu mandria mea. Cu asta sper ca n-am jignit pe nimeni. Voi comparati spre exemplu o dacie din 85 cu un Opel vectra 1,6 din 92-94? Pai e comparatie intre cer si pamant. Nu mai aduceti in discutie masini de 250 eur ca alea o sa devina cotete de pasari, in cel mai bun caz, sau o sa le cumpere tiganii sa le dea la remat. Eu as fi de acord sa se aduca in RO fara TAXE masini pana in 8 ani, min euro 3. Si din astea sunt destule, ieftine si bune in UE. Da' oare colibasu' n-ar iesi cu jalba-n protap sa spuna ca ii scad vanzarile? Ce, ei nu mai vand asa bine, ca vine tavalugu' teuton si ii face muci la vanzari. Pai sa vina. Eu personal de la reno nu apreciez decat modelele Laguna si Scenic, restul pt mine nu exista. Ir de la nemti nici macar una nu-mi place, is niste jeguri (nu-mi doneaza cineva un golf 4 :D). Pacat ca nu-s asiaticii mai aproape de noi, si ei ar avea vanzari bune la sh-uri. Repet, daca se elemina taxa aia aberanta la masinile euro 3 si 4, vin tare nemtii si reno si-o ia in barba cum si-a luat-o sulfinica noastra. Si taxa aia va fi mult diminuata, ca n-avem noi destule oo sa ne luam cu ue. Bine, om avea, da alea din frigider nu se pun (sau se pun?).

#132
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
s-a mai zis si s-a mai repetat.Credeti ca cazanurile alea dispar daca vin alte cazane din europa? si nu ziceti ca nu se vor aduce cazane, altii au fost mai patiti decat noi. si marele perdant nu cred ca o sa fie Renault ci.. daewoo :) pt ca el are preturi mai apropiate de sh-urile alea ce se vor aduce cu ghiotura. adio matizuri, adio cielo-uri.. :D oricum nu sunt 100% de acord cu aceasta taxa, ma bucura ca in felul asta e prohibit sa aduci masini foarte vechi si cu cilindree mare etc. Si ca cetatean roman ma bucur ca intr-un fel se protejeaza si industria nationala (retineti nu Dacia , nici daewoo) ci tot ce tine de industrie auto. Pana la urma interesele noastre ar trebui sa fie mai mari decat ale lor (ale strainilor) ma gandesc la cate locuri de munca sunt in industria orizontala auto.. ce ziceti? asa-i ca ne-ar sta bine cu concedieri in aceasta industrie?

Edited by romaximusro, 13 January 2007 - 13:22.


#133
ave_caesar

ave_caesar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 807
  • Înscris: 20.12.2006

View Postromaximusro, on Jan 13 2007, 13:11, said:

ma gandesc la cate locuri de munca sunt in industria orizontala auto.. ce ziceti? asa-i ca ne-ar sta bine cu concedieri in aceasta industrie?
Doamne, ce fericit as fi sa fie concediati aia care fac caloriferul de la Supernove. Am schimbat doua pe an de cand am luat masina aia...
Tot timpul aveam mazga pe geamuri si deschideam geamurile de la vaporii de antigel din habitaclu.
DA, SA FIE RASI DE PE FATA PAMANTULUI!

Edited by ave_caesar, 13 January 2007 - 13:18.


#134
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Lasa, maxi, nu-i purta de grija lu Daewoo, se descurca el. Zi mai bine ca esti ingrijorat ca n-ai sa mai vezi atatea loganuri pe strazi, in schimb o sa apara Vectre, Astre, Golfuri, Passaturi din ce in ce mai multe. Niste jeguri de masini, nu alta. Toate dotate cate de cat (macar) si cu euro3-4... Reno o sa-si dea cu tesla-n oo, da nu o sa i se sparga de la sine de atatia nervi.
@caesar- mai ales la radiatoare uzinele colibasulu' is foarte tari, frate. Traiasca rasina epoxidica si pastele de lipit gen 2+2, poxilina etc.

#135
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu te teme ca nici daewoo nu va fi scutit de scaderi. ci dimpotriva matizul va avea mai mult de pierdut. ceea ce e rau pentru industria autohtona. Deci daca e sa cada va cadea toata industria romaneasca (bine nu de tot dar va suferi pierderi) care exact ca o unda pe apa se va rasfrange in toata economia nationala (inclusiv furnizori, furnizorii furnizorilor si tot asa). Asta asa ca bonus pe langa masinile ultraieftine aparute pe piata. Si oricum banui ca daca nu ii iese pasa guvernului cu taxa de prima inmatriculare probabil impozitele anuale pt asemenea masini vor fi prohibitive. a dracului daca nu o sa sara si de data asta ca masurile sunt discriminatorii :lol:

#136
Genjurooo

Genjurooo

    Inchizitor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,030
  • Înscris: 24.11.2006
o sa scriu cu majuscule deoarece aceasta taxa ma ISTERIZEAZA !!!!!!!!!!!!! sa se supere oricine, NU-MI PASA!!

GUVERNUL ROMANIEI NU ARE DREPTUL SA-MI INTERZICA MIE DREPTUL LA ANUMITE PRODUSE IN CIRCUMSTANTELE IN CARE SE AFLA ROMANIA ACUM. STATUL DACA VREA SA REDUCA POLUAREA SA PLANTEZE IN MASA POMI CA EI SUNT BUNI DOAR LA MANARII CU NENOROCITII AIA CARE DEFRISEAZA CA DISPERATII. DACA EU VREAU UN HARB DE 250 DE EURO E ALEGEREA MEA NU ALU MASA LU SULFINA !!! PROMIT SOLEMN PE ACEASTA CALE CA DESI SIMPATIILE MELE SUNT DE DREAPTA DE LA CEA MODERATA MERGAND PANA LA EXTREMA, O SA VOTEZ PE ORICINE PROMITE SA SCOATA ACEASTA MIZERABILA TAXA SI ORICE MASURA DISCRIMINATORIE FATA DE IMPORTURILE DIN UE, FIE EI PNL, PD, PRM, UDMR, PARTIDA RROMILOR, PARTIDU PENSIONARILOR, GIGI BECALI, PARTIDU AUROLACILOR!!!
INDUSTRIA AUTOHTONA DE AUTOMOBILE A MURIT IN MOMENTUL IN CARE Dacia A FOST PRELUATA DE RENAULT!!!

Edited by Genjurooo, 13 January 2007 - 15:30.


#137
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
genjuroo mai usor frate.. in primul rand ca la cei 250 de euro :D nu e dreptul tau sa circuli cum vrei tu pe drumurile publice, masina aia trebuie sa indeplineasca normele pe care le-a indeplinit cand era noua. Adica.. sunt si niste reguli de respectat. Din pacate se stie ce usor se ia itp-ul, chiar daca masina e cu bube , o mica atentie acolo si ai rezolvat (chestie facuta de un o cunostinta in iasi) . Si in al doilea rand :) industria nationala de automobile nu a murit odata ce a intrat Renault ci chiar a inflorit zic eu, mai naspa era daca ramanea Dacia singura, sigur dadea faliment, la fel cum ar putea da faliment si daewoo romania daca ramane singur

#138
Genjurooo

Genjurooo

    Inchizitor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,030
  • Înscris: 24.11.2006
rectific deoarece am comis o eroare.
nu o sa votez in veci PNL sau PD deoarece ii tolereaza pe mascaricii astia doi.

View Postromaximusro, on Jan 13 2007, 15:36, said:

genjuroo mai usor frate.. in primul rand ca la cei 250 de euro :D nu e dreptul tau sa circuli cum vrei tu pe drumurile publice, masina aia trebuie sa indeplineasca normele pe care le-a indeplinit cand era noua. Adica.. sunt si niste reguli de respectat.
statul imi acorda prezumtia de VINOVATIE. adica e sigur el ca nu am sa reconditionez automobilul??

nu-mi pasa de previziunile pe care le face in legatura cu numarul celor care or sa eludeze itp-u. nu e problema mea, ci a lor!!!


Quote

Si in al doilea rand  industria nationala de automobile nu a murit odata ce a intrat Renault ci chiar a inflorit zic eu, mai naspa era daca ramanea Dacia singura, sigur dadea faliment, la fel cum ar putea da faliment si daewoo romania daca ramane singur
asa si cu Manchuria: ar fi inflorit pana in momentul cand ultimu bastinas chinez de acolo ar fi murit sub dominatie nipona.

Edited by Genjurooo, 13 January 2007 - 15:59.


#139
Intel

Intel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,988
  • Înscris: 28.11.2001

View Postturbo trabannt, on Jan 10 2007, 22:51, said:

pentru toate masinile inmatriculate prima oara in tara. vezi linkul ala pus de mine poti sa iti calculezi ce taxa vrei .


View Posteb2e2, on Jan 11 2007, 00:06, said:

si Logan...umparat de aici
Iar ala diesel sedan .. 1.5 dCi   ..e euro 3 ..din pacate.....deci taxa cam la 575 euro

Atunci cand UE ne-a atentionat prima data de taxa asta, tanti Sulfina a replicat ca nu vrem sa ajungem cimitirul de masini al Europei deci cica taxa asta au pus-o pt descurajarea aducerii masinilor vechi de afara.
Atunci de ce dracu taxa se aplica si masinilor noi cumparate de la noi (Logan sau straine)? De ce taxa se aplica si mainilor noi aduse de afara daca ala zice ca e considerentul? A intrebat-o vreun ziarist asta pe coana Sulfina, ca eu nu prin stirile intotdeauna? Masini noi care polueaza de x mii de ori mai putin Romania decat rablele de Dacii pe care le vezi pe strazi.

Raspuns? D-aia. Ca traim in Romania, o tara de kkt, care s-a mai gandit cum sa bage bani in buzunar. Daca, o data cu intrarea in UE, au disparut accizele si restul, ce au zis? Cum dracu mai bagam noi bani in buzunar? Sa punem o taxa. Cand au vazut ca se ia UE de ei au bagat-o p-asta cu cimitirul de masini. Atunci de ce regula nu este aplicata doar masinilor aduse din afara si care au mai mult de X ani vechime? :death:

Edited by Intel, 13 January 2007 - 16:41.


#140
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View PostIntel, on Jan 13 2007, 16:40, said:

. Atunci de ce regula nu este aplicata doar masinilor aduse din afara si care au mai mult de X ani vechime? :death:
pentru ca asa ar fi nu numai discriminatorie....ci ilegala



Gandul
http://www.gandul.in....une_quot_.html

Ce spune Articolul 90 din tratatul de aderare: Se interzice statelor membre sa introduca taxe prin care sa discrimineze, direct sau indirect, produse din alte tari membre, in competitia de pe piata cu produsele similare autohtone
Modul de functionare a taxei si nu existenta in sine a ei este problema Uniunii Europene. Formula aplicata de autoritatile romane in calcularea taxei dezavantajeaza, prin suma de plata, autoturismele second-hand provenite din UE, creand o pozitie de piata net favorabila masinilor autohtone. - Kovacs Laszlo, comisar european pentru taxe si vami

....din cauza incalcarii Articolului 90 din Tratatul de aderare la UE, Executivul european a demarat o ancheta interna privind legalitatea introducerii de catre Romania a taxei de prima inmatriculare, aflata in neconcordanta cu legile Uniunii Europene. Linda Vatenaite, jurist la Directia de Control pentru aplicarea legislatiei europene din cadrul Comisiei Europene, a declarat ca procedura nu va fi declansata daca legislatia romaneasca va fi modificata. La randul sau, Kovacs Laszlo, comisar european pentru taxe si vami, a apreciat ca taxa de prima inmatriculare instituita de Romania este neconforma cu normele Uniunii Europene, devenind discriminatorie prin insasi formula de calcul in functie de anumiti parametri, desi este in sine legala.

se pare ca e ..gri problema...taxa va ramine dar se modifica valoarea ei.

Uite si alte tari...cu "probleme" de taxe auto in UE
http://ec.europa.eu/...ndex_en.htm#Car

Edited by eb2e2, 13 January 2007 - 17:03.


#141
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005

View Postromaximusro, on Jan 13 2007, 14:34, said:


romaximusro

a. Daca taxa nu ar exista, corect multi isi vor aduce masini sh. Ceeace ar inseamna o diminuare in vinzarile autovehiculelor autohtone. Pina aici destul de corect. Dar te intreb si eu ceva. Daca puterea de cumparare a unui cetatean din Romania ar fi comparativ cu unuia din Germania, Franta, etc, crezi ca ar mai cumpara un sh?
b. Ii dai inainte cu masina de 250 de euro. Cite din masinile cumparate in Polonia au costat 250 de euro ? 90%?  50%?. Imi vine greu sa cred ca toate masinile cumparate de polonezi au fost 250 de euro.
c. Da, intradevar, importul de masini sh, poate contribui la disponibilizarea personalului de la Colibasi. Dar atit timp cit Loganul  ar fi cautat si cumparat de pietele vestice, acest lucru nu ar trebui sa se intimple nu? Doar in cazul in care productia este sustinuta de cumparatori interni... :naughty:
d. oricum ai privi aceasta taxa, este implementata pt a "ocroti" importatori de autovehicule si producatorul Renault, protectia mediului fiind o chestie introdusa ca sa sune bine.
e. sint deacord cu tine. Nici eu nu cred ca aceasta taxa va fi abrogata. Va exista intr-un fel sau altul (impachetata intr-un alt mod si ceva redusa)

#142
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
aia e valoare medie.. si arata ca nu s-au cautat masini mai noi cu euro3, euro4 ci.. rable vechi, posibil poluante (cam asa imi inchipui o masina de 250 de euro)

#143
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

View PostFerguson, on Jan 8 2007, 13:22, said:

Dar pentru o masina din 2003, noua, nefolosita cat este taxa?


O masina din 2003 este VECHE de 4 ani.

#144
johnyxxx

johnyxxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 22.09.2005
eu vineri plec in germania  sa imi aduc masina ,chit ca o tin in curte 2-3 luni pana se rezolva cu legile p*** si dupa aia o inscriu.are cineva idee de ce acte am nevoie exact (sa aduc de acolo bineinteles) ca si pana acum sau trebuie ceva in plus ?

Edited by johnyxxx, 13 January 2007 - 21:45.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate