Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Cu mașina în Franța

- - - - -
  • Please log in to reply
479 replies to this topic

#37
zend112

zend112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 08.03.2006
Urmatorul pas dupa Formule 1 este Etap si abia apoi Ibis (la Ibis gasesti camera de 2 persoane undeva la 50-60 de euro). In 2004 am fost in Paris si am stat acolo. De fapt sunt o groaza. Noi am stat la Bry-sur-Marne (sper ca am scris bine). Hotelul avea parcare proprie. Baie in camera si era undeva pe la 45 de euro/camera/zi cu micul-dejun inclus(un pat dublu si unul deasupra). Mergeam cu metroul cateva statii si ajungeam exact in centrul Parisului. Recomand un GPS ca sa te duca fix la hotel (atunci am printat niste harti cu auto route si am mers la fix cu putin noroc, sa ai mare grija la iesirea de pe autostrada... daca ai gresit ai pus-o... foarte greu poti sa revii).

#38
inexcess

inexcess

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 01.04.2007

View Postscoty, on Mar 29 2007, 19:53, said:

Vreau sa plec in vacanta la Paris cu masina personala, puteti sa-mi recomandati un hotel decent pana la 50 euro / noapte cu trei paturi, dar care sa aiba si parcare caci vreau sa hoinaresc prin Paris pe jos si cu metroul si vreau sa stiu masina in siguranta timp de 7 zile cat stau. Va multumesc anticipat pt. raspunsurile voastre
Formule 1 are un pret apropiat de ce vrei tu 35-40 pe noapte, cu conditia sa ai rezervare, dar platesti separat parcarea care e destul de scumpa, am platit pentru doua masini vreo 40 de euro de sambata dimineata pana duminica dupa amiaza.

#39
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Am fost vara trecuta cu masina in paris, rezervarea, dupa multe cautari, am facut-o pe www.federal-hotel.fr, e un motor de cautare printre hoteluri frantuzesti, care-ti ofera discount daca stai peste 3 nopti. Eu am stat la grand hotel de paris, e un hotel la gara de est, deci destul de aproape de centru. 50 E/camera de 2 paturi, pt 3 paturi era vreo 5 euro in plus. Ca toate hotelurile cu pret decent din paris, camera mica, insa curata, baie in camera. Hotelul avea 3 stele pe hartie, vreo 2 reale. Parcare in paris pe strada, la liber, nu gasesti. Eu am lasat masina intr-o parcare cu plata, vreo 80 de euro 6 nopti parca. Oricum, a fost prima si ultima data cand m-am dus cu masina pana la paris, 28 de ore condus non-stop... Succes la cautat!

#40
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Salut!
Vreau sa merg si eu la Paris cu masina.Sa inteleg ca este o MARE problema cu parcarea?
Ce alte hoteluri mai ieftine  cunoasteti?
Sau ce " chichite" mai trebuie sa aflu?
Rezervarea ati facut-o pe net sau telefonic?
Multumesc!

Edited by GERULA2006, 15 April 2007 - 01:04.


#41
daffy_

daffy_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 12.01.2007
nu stiu daca mai ajuta pe cineva, a trecut cam mult de la ultimul post, dar totusi scriu, poate mai intereseaza pe cineva... am stat destul de mult in paris si il stiu binisor... la hotel nu am stat, asa ca nu pot da amanunte... pot sa va ajut in legatura cu transportul in comun... cel mai avantajos este abonamentul general Carte Orange, care e pe toate mijloacele de transport in comun, pe o perioada de 1 sapt.. costa putin peste 20 de euro.. pt asta va trebuie o poza care recomand a fi facuta in romania, acolo e mai scump.. poza tip buletin... daca e de vizitat parisul, NU o faceti cu masina! masina lasati-o la hotel si mergeti doar cu metroul. sunt 2 tipuri de metrou un paris, metroul (simbol M) si RER-ul (simbol RER). spre deosebire de metroul normal, RER-ul are viteza mai mare, distanta mai mare intre statii, are portiuni unde iese la suprafata, deci este mai avantajos la deplasari lungi... daca incercati sa ajungeti intr-un pct in paris, cautati pe harta cel mai scurt drum folosind RER si apoi schimband cu metroul, nu direct cu metroul pt ca dureaza de 2 ori mai mult.. harta cu strazile, dar in special cu retelele de transport in comun luati gratis de la orice ghiseu de informatii din orice statie de metrou... va sfatuiesc sa cereti una mica si una mare, de perete... daca mergeti doar pt vizitare, plecati de acasa pe la 7 dimineata si o sa ajungeti inapoi pe la 22... recomand sa luati mancare cu voi, la restaurant nu-si pemite oricine sa ia 3 mese pe zi... ca sa vizitati majoritatea obiectivelor importante din paris va trebuie cam 3 saptamani, cu programul care vi l-am zis.. va fi foarte obositor, dar merita! daca mai are cineva intrebari, puteti sa ma contacati si va pot ajuta cu o groaza de informatii care nu le gasiti oriunde.. gen obiective turistice impresioannte, dar putin cunoscute, harti, tot felul de infomatii diverse... vacanta placuta!

#42
scoty

scoty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,948
  • Înscris: 01.01.2005

View Postdaffy_, on May 17 2007, 20:07, said:

nu stiu daca mai ajuta pe cineva, a trecut cam mult de la ultimul post, dar totusi scriu, poate mai intereseaza pe cineva... am stat destul de mult in paris si il stiu binisor... la hotel nu am stat, asa ca nu pot da amanunte... pot sa va ajut in legatura cu transportul in comun... cel mai avantajos este abonamentul general Carte Orange, care e pe toate mijloacele de transport in comun, pe o perioada de 1 sapt.. costa putin peste 20 de euro.. pt asta va trebuie o poza care recomand a fi facuta in romania, acolo e mai scump.. poza tip buletin... daca e de vizitat parisul, NU o faceti cu masina! masina lasati-o la hotel si mergeti doar cu metroul. sunt 2 tipuri de metrou un paris, metroul (simbol M) si RER-ul (simbol RER). spre deosebire de metroul normal, RER-ul are viteza mai mare, distanta mai mare intre statii, are portiuni unde iese la suprafata, deci este mai avantajos la deplasari lungi... daca incercati sa ajungeti intr-un pct in paris, cautati pe harta cel mai scurt drum folosind RER si apoi schimband cu metroul, nu direct cu metroul pt ca dureaza de 2 ori mai mult.. harta cu strazile, dar in special cu retelele de transport in comun luati gratis de la orice ghiseu de informatii din orice statie de metrou... va sfatuiesc sa cereti una mica si una mare, de perete... daca mergeti doar pt vizitare, plecati de acasa pe la 7 dimineata si o sa ajungeti inapoi pe la 22... recomand sa luati mancare cu voi, la restaurant nu-si pemite oricine sa ia 3 mese pe zi... ca sa vizitati majoritatea obiectivelor importante din paris va trebuie cam 3 saptamani, cu programul care vi l-am zis.. va fi foarte obositor, dar merita! daca mai are cineva intrebari, puteti sa ma contacati si va pot ajuta cu o groaza de informatii care nu le gasiti oriunde.. gen obiective turistice impresioannte, dar putin cunoscute, harti, tot felul de infomatii diverse... vacanta placuta!
Am gasit un hotel pe venere.com 50 euro / noapte camera de trei paturi si cu parcare free, in zona defense, poti sa-mi spui ceva despre zona ( este una sigura ) stiu ca este o suburbie care sunt costurile de transport cum sunt hotelurile in acea zon sunt supermarketuri pe acolo? Pretul mi se pare suspect de convenabil!
Multumesc anticipat pt. informatii

#43
rainbow

rainbow

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.08.2006
La Defance nu este o suburbie.
Este zona de zgarie nori a Parisului.

Eu am stat acolo acum doi ani la hotelul ETAPE in camera cu 3 paturi, dus si toaleta in camera. Totul la 40 euro.
Acum vad ca este mai scump (52 euro) Aici
Parcare free.
Metrou la 10 minute.

Edited by rainbow, 30 May 2007 - 09:37.


#44
scoty

scoty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,948
  • Înscris: 01.01.2005
A stat cineva la un hotel din reteaua Balladins, se gasesc multe in jurul Parisului si au preturi intere 50-70 euro camera cu trei paturi, au parcare free, as dori sa stiu care sunt conditiile de cazare si cum este zona in care se afla?

Edited by scoty, 30 May 2007 - 20:19.


#45
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
De la Saint Tropez pana la Nice, este ideal de mers pe coasta. Totul este la superlativ.

Atentie sa nu "pierdeti" drumul de pe coasta !
La Frejus exista un aeroport pentru avioane mici. Il ocoliti si apoi tineti numai catre dreapta ( adica inspre mare ). Tentatia este de a o apuca pe N7, derutat si de indicatoare.  Problema este ca acest drum te urca in munti . Ramaneti pe N98 si continuati drumul catre Saint Raphael, apoi mai departe, catre Cannes.

In drum, nu ratati sa va opriti in Theoule Sur Mere.  O gasititi la sfarsitul unei mari coborari sub forma de serpentina. Este superba, parcare publica, fara taxa, chiar langa port.  O promenada de aproape 1km, munte in dreapta ( iluminat noaptea ), marea in stanga. Lume stilata, in general compusa din francezi ( ei cam evita statiunile fanion, obositi de aglomeratie ) si scandinavi.

In opinia mea, fara a vrea sa contrazic pe cineva, se merita ca pana la Genoa sa se mearga numai pe langa coasta.
Este putin mai aglomerat, in sezon, mai ales in weekend, dar cred ca se compenseaza efortul, mai ales pentru prima data.
In Savona exista o cetate frumoasa ( si nu numai ) chiar langa drumul principla, exista o parcare chiar in fata cetatii, fara taxe.

Din Franta ( Menton ) pana la Genoa, eu am facut cam doua ore jumatate ( noaptea ) sau 3 ore jumate, sambata la ora 14, timp efectiv de mers, fara a lua in calcule orpirile pentru bere, cafea, pipi, etc  Nu conduc agresiv si imi place sa savurez drumul, asa ca ma conformez restrictiilor de viteza.
Fata de autostrada, se face o economie de circa 12 ~ 14 Euro ( nu sunt foarte sigur, pt. ca nu tin o evidenta precisa a platilor ), plus ca pe autostrada de la Nisa la Genoa se va traversa niste dealuri destul de lungi ( urci pana la 310m altitudine, conform GPS-ului meu ) .
O masina mai mare si mai grea va adauga un plus de cativa euro la cheltuieli si datorita consumului mai mare .

#46
adrian1956

adrian1956

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 16.03.2007

View Posttomaso, on Jun 4 2007, 20:46, said:

De la Saint Tropez pana la Nice, este ideal de mers pe coasta. Totul este la superlativ.

Atentie sa nu "pierdeti" drumul de pe coasta !
La Frejus exista un aeroport pentru avioane mici. Il ocoliti si apoi tineti numai catre dreapta ( adica inspre mare ). Tentatia este de a o apuca pe N7, derutat si de indicatoare.  Problema este ca acest drum te urca in munti . Ramaneti pe N98 si continuati drumul catre Saint Raphael, apoi mai departe, catre Cannes.

In drum, nu ratati sa va opriti in Theoule Sur Mere.  O gasititi la sfarsitul unei mari coborari sub forma de serpentina. Este superba, parcare publica, fara taxa, chiar langa port.  O promenada de aproape 1km, munte in dreapta ( iluminat noaptea ), marea in stanga. Lume stilata, in general compusa din francezi ( ei cam evita statiunile fanion, obositi de aglomeratie ) si scandinavi.

In opinia mea, fara a vrea sa contrazic pe cineva, se merita ca pana la Genoa sa se mearga numai pe langa coasta.
Este putin mai aglomerat, in sezon, mai ales in weekend, dar cred ca se compenseaza efortul, mai ales pentru prima data.
In Savona exista o cetate frumoasa ( si nu numai ) chiar langa drumul principla, exista o parcare chiar in fata cetatii, fara taxe.

Din Franta ( Menton ) pana la Genoa, eu am facut cam doua ore jumatate ( noaptea ) sau 3 ore jumate, sambata la ora 14, timp efectiv de mers, fara a lua in calcule orpirile pentru bere, cafea, pipi, etc  Nu conduc agresiv si imi place sa savurez drumul, asa ca ma conformez restrictiilor de viteza.
Fata de autostrada, se face o economie de circa 12 ~ 14 Euro ( nu sunt foarte sigur, pt. ca nu tin o evidenta precisa a platilor ), plus ca pe autostrada de la Nisa la Genoa se va traversa niste dealuri destul de lungi ( urci pana la 310m altitudine, conform GPS-ului meu ) .
O masina mai mare si mai grea va adauga un plus de cativa euro la cheltuieli si datorita consumului mai mare .
De acord cu totul, ar fii cea mai buna solutie. Ca sa mergi pe coasta urmareste indicatoarele cu localitatea urmatoare si pe care scrie "par bord du mer"

#47
octa74

octa74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 10.11.2006
Cu aglomeratia pe drumuri nationale pe coasta este o chestie de noroc. In urma cu cativa ani, am decis ca de la Genova pana la Nisa sa nu mergem pe autostrada. Am mers pe soseaua de pe malul marii (in Italia i se spune Via Aurelia, de la imparatul roman), drum superb, dar de la Genova am facut 70 de km in 3 ore... asa ca ne-am lasat pagubasi si am urcat pe autostrada pana la granita cu Franta, unde nu intelegeam de ce toata lumea voia sa urce pe autostrada.. abia in Menton ne-am dat seama... era 14 iulie si tot orasul era blocat.. asa ca inapoi pe autostrada pana la Nisa.

#48
neludok

neludok

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 12.03.2006
salutare!
am fost de curand pana in Elvetia si inapoi asa ca sa ma antrenez un pic cu orientarile prin Europa cea mai dificila!  
si dupa reusita extrema de acu o saptamana cand m-am intors dupa 5000 km in numai 6 zile teafar si nejulit la masina (logan DIESEL) mergand si cu peste 140 km/h MEDIE (vedeti posturile mele de la Travelling - turism Auto - Turul Europei inalte si de lux dormit in masina...) , pot sa va zic ca voi ajunge si eu curand prin toata Coasta aia de Azur dar (atentie aici!) NUMAI CU SISTEM GPS ACTUALIZAT!   A zis cineva cam afon cu tehnica pe aici ca nu foloseste GPS din principiu fiindca nu stie sa calculeze corect precum o persoana cu experienta!  Dar tot persoana bazata pe atatea experiente a recunoscut probleme mari la gasire de intrari autostrazi si alte multe rataciri neasteptate, firesti pentru cine evita tehnica GPS in noianul de strazi si rute mai ales vazute prima data in viata!!

Eu m-am lovit de o serie de experiente noi si neasteptate circuland prin destule cotloane ale Europei recent cu ocazia turei de forta care am facut-o traversand inca in mare viteza Ungaria, Austria, Germania si parte din Elvetia cea mai inalta!   Mai rau, am facut-o si pe cea mai rea vreme posibila si atunci am realizat adevarata valoare a tehnologiei bine intelese si aplicate, in speta sistemul GPS pe care l-am facut din bucati cum s-ar zice (solutie personala, bazata pe laptop, receptor GPS pe USB si software-ul Autoroute Express 2007 al lui Microsoft - exceptional programul si facilitatile oferite, cu mult peste ce stiti de la cele mai scumpe GPSuri PDA sau specializate!).
Nu am ratat decat de 2 ori incadrarea pe ruta proiectata inca de acasa, dintre sutele de ramificatii parcurse in mare viteza si pana si atunci stiam unde voi rata si de ce, practic stiam cu GPSul pe unde trebuia sa o iau dar au fost momente fortuite cand m-au prins la mijloc mai multi nebuni cu Audi si BMW care imi taiau fata cu peste 160 la ora tocmai in apropierea bifurcatiilor, eu avand "doar" 140 la ora pe acolo, oricum peste limita legala sau de risc dar asa era pe acolo la ora aia cu toata coloana in care eram...
Tot GPSul m-a scos iute la corectie de ruta si nu am bajbait deloc in reluare traseu prin prima bifurcatie intalnita mai apoi cu toate complicatiile ei locale (lipsa indicatoare de intoarcere sens autobahn, lipsa pe cine sa intrebi, era si ploaie si/sau noapte, nu stiam nici germana de fel etc).   La intoarcerea din Elvetia din cauza unor rupturi de pod chiar pe autostrada principala pe la Illanz-Chur, am fost deviat cu toti ceilalti care au si tras pe dreapta din cauza furtunii-ploii cu gheata si orei tarzii -sambata 1 iunie 2007 seara, la poalele Alpilor... Eu insa nu imi permiteam fiindca luni urma sa fiu inapoi in tara la servici...asa ca bazat numai pe GPS scotocind prin bezna aproape am gasit cea mai apropiata ruta ocolitoare si am reusit prin destule coclauri (vedeti poze si istoria in threadul meu de mai sus!) sa ies pana la urma din Elvetia si sa gasesc o ruta europeana prin care sa reinnod traseul de intoarcere rapida spre casa!
La ora aia de sambata seara tarziu cu totul pustiu in jur si eu in deriva pe forestiere elvetiene suspendate cu ploaie in fata chiar ca ma lua benghea fara cunostinte si un sistem performant de GPS!
Asa ca revin si concluzionez pentru cei mai stangaci dintre voi: NU VA ARUNCATI LA RUTE EUROPENE DE PRIMA DATA BAZANDU-VA DOAR PE HARTI SI INDICATOARELE LOR !   Mai bine puneti mana si luati-va un GPS actualizat daca nu ceva similar cu ce am avut eu, daca vreti sa nu ratati bine ruta proiectata in cele mai variate contexturi posibile la mare distanta de acasa!
Va puteti incontra cu mine sa sustineti (unii) contrariul si orientarile clasice la indemana oricui!
Uitati de ele daca vreti sa va scoateti in orice conditii neprevazute si va spun eu ca daca va plimbati mult nu aveti cum scapa de aceste neprevazuturi cand numai steaua polara sau ceva similar, o referinta absoluta, va mai poate salva!
Nu ai pe cine sa intrebi la anumite ore, traficul acolo e fluent si nu ai unde parca, daca mai e si ploaie torentiala sau noapte chiar ca e imposibil si nici macar stea polara nu vei avea pe cer...  Cat despre indicatoare, lasati-o balta din start!  Alea sunt puse pentru localnici mai mult si oricum nu vizeaza corectiile, sunt destule cazuri cand sunt indicatoare peste tot si deodata dispar cand ti-e lumea mai draga si le gasesti kilometri mai incolo, referitor la destinatia cautata de tine in mod special!  Si in acest caz, referinta salvatoare a GPSului este de neinlocuit pentru cine chiar stie ce face cu timpul scump platit pe acolo!  
Fireste nici GPSul nu e total si nu poate stabili optimul in caz de lucrari drum, devieri, indicatoare noi aparute intre timp, insa o referinta de confirmare in timp real a drumului ales cu ochii la indicatoarele curente este oricum utila!
In ce priveste precizia programelor de calcul ale rutei cu orar de parcurs cu tot, totul depinde de cat de intelectual poti fi CAND SETEZI programul!!  Ai acolo destule optiuni care ar trebui sa le intelegi cu ce se mananca! Si eu am facut in tara multe rute calculate cu programul ala apoi comparam cu realitatea si corectam setarile initiale, mai scadeam vitezele pe tipurile de drum, mai schimbam procentele la drumuri preferate, ajustam orarul cu intarzieri predictibile sau consumul de benzina!  Dupa cateva experimentari si reajustari parametri-optiuni (settings) , am ajuns la o versiune aproape perfecta in care ma pot increde orbeste!  Fara ea nu as fi reusit performanta de a nu fi ratat nimic din cele proiectate de acasa pana in ultimul minut dintre miile din ruta facuta!  Deci am demonstrat ca daca-ti pui bila la toceala, se poate!   Incercati si voi la fel si veti vedea singuri valoarea GPS si ale setarilor bine facute, comparativ cu lipsa lor exact in momentele cele mai dificile ale rutei sau concediului!... :coolspeak:

#49
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,708
  • Înscris: 11.01.2005
La inceputul lui Iulie intentionez sa fac urmatorul traseu, prin Europa:

Ungaria (Budapesta), Austria (Viena), Cehia (Praga), Germania (Berlin - destinatie intermediara), Olanda (Amsterdam), Belgia (Brussel), Franta (Paris - destinatie finala) ... si retur Franta (Strasburg), Germania (Stutgart, Munchen), Austria (Salzburg - Viena), Ungaria (Budapesta, Szeged), Bucuresti.

In linii mari vacanta pe zile ar arata cam asa:

Ziua 1:
Plecare inainte de masa din Bucuresti. Dormit la cunostinte langa Oradea (575 KM)

Ziua 2:
Plecare devreme spre Viena cu tranzit prin Budapesta. Ajuns in Viena dupamasa, vizitare. Dormit langa Viena. (550 KM)

Ziua 3:
Plecare devreme spre Praga (320 KM), vizitare in graba. Continuat drumul spre Berlin (370 KM). Dormit langa Berlin.

Ziua 4:
Vizitat Berlinul si imprejurimile. Dormit in Berlin.

Ziua 5:
Plecare devreme spre Amsterdam (655 KM). Vizitare si dormit in apropiere.

Ziua 6:
Plecare devreme spre Brussel (220 KM), vizitare in graba. Continuat drumul spre Paris (310 KM). Vizitare Parisul seara si dormit in apropiere.

Ziua 7:
Vizitare Paris. Dupa pranz plecare spre Strasburg (490 KM). Vizitare seara si dormit.

Ziua 8:
Plecare devreme spre Munchen (360 KM), vizitare in graba. Continuat drumul spre Salzburg (200 KM). Dormit in zona.

Ziua 9:
Vizitare Salzburg si imprejurimile. Dormit in zona Tirol.

Ziua 10:
Plecare devreme spre Viena (370 KM). Vizitare cat se poate si ce a ramas din ZIUA 2. Dormit in zona.

Ziua 11:
Plecare inainte de masa spre Oradea cu o scurta oprire in Budapesta. (550 KM). Dormit.

Ziua 12:
Oradea - Bucuresti (575 KM)

TOTAL ESTIMAT "AUTORoute 2007:" ~ 5550 KM ; 12 zile ; Timp efectiv la volan: 64 H ; Costuri drum: 434 USD

TOTAL ESTIMAT "www.viamichelin.com": ~5350 KM ; Costuri drum: 675 Euro

Plecam cu masina, pe cont propriu, faca nici o rezervare in prealabil. De ajutor ne va fi un sistem de navigatie cu MioMap si TomTom pe un PDA cu WiFi. Acces la net numai in free hotspots si eventual in caz de nevoie dialup de pe mobil (GPRS Roaming) ; harta rutiera a Europei ; adrese si numere de telefon cateva hoteluri de pe traseu: etap, formule1, reteaua ibis ; desfasuratorul AutoRoute printat ; desfasuratorul viamichelin.com la fel printat ; card de debit Mondo Mastercard de la BT si Visa Electron de la Raiffeisen ; forinti schimbati pentru vigneta in HU + euro "mici" schimbati, tot pentru HU si nu numai.

Consumul mediu masinii undeva la 7.5 L/100 benzina = ~ 400 L combustibil din care 125 L in RO, deci raman 375 L de luat de afara.

V-as ruga sa-mi impartasiti din experientele voastre pe acest traseu, absolut orice este binevenit.

Pana acum stiu asa:

- In Ungaria - Vigneta de autostrada de 4 si 7 zile. Probabil voi lua una de 4 la ducere si alta de 4 la intoarcere.
- In Austria - Vigneta de autostrada de 10 zile (~8 euro am inteles) si fac cumva sa ma incadrez in 10 zile pana revin din A.
- In Cehia am inteles ca se plateste Vigneta dar nu stiu unde, cum si cat ?
- Germania, Olanda si Belgia stiu ca sunt libere la taxe de drum.
- In Franta cum se procedeaza ? Am inteles ca se plateste pe sectoare cash. In cazul asta mai e nevoie de vigneta ?

Ce nu stiu:

- Preturi, restrictii si locuri de parcare: in toate tarile ?
- Preturi hosteluri si cam ce recomandati ?
- Locuri mai deosebie de vizitat pe traseu ?
- De unde e mai convenabil de alimentat si cam ce preturi de referinta exista ?
- Ce suma de bani credeti ca ar acoperi acest sejur ?


In putinul timp cat a mai ramas pana la plecare, astept sugestiile voastre.
Multumesc !

#50
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,708
  • Înscris: 11.01.2005
Eventuale aglomeratii turistice, restrictii sau din potriva facilitati in weekend ? (Paris, Strasburg, Munchen, Salzburg si solelele dintre ele)

Eventuale restrictii: zile sau sarbatori nationale pe traseu - in intervalul 02 - 11 Iulie ?

#51
Fubar`

Fubar`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 21.05.2005
salut

in principiu si eu fac acelasi traseu cu unele mici modificari.eu plec pe 28 iulie.pentru ce ti-ai propus tu eu spun ca e putin 12 zile.e pacat sa ajungi in Praga, Berlin ,Amsterdam si sa stai doar cite o dupamasa.nu vei vedea nimic.la fel si in Paris.In locul tau pe 12 zile mi-as face urmatorul traseu:
1.bucuresti-oradea- kracovia-auswitz-berlin-bamberg- karlovy vary- praga- viena- budapesta sau
2.bucuresti -budapesta-viena-salzburg-munchen-strasbourg-paris si retur.Crede-ma ca ti-ar place sa stai macar 2-3 zile in Praga, 2-3 zile in Berlin si macar 3 zile   in Paris.
orice traseu ai alege, sper sa ai o vacanta placuta.

#52
07_pin

07_pin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 05.04.2007
Ce spunetzi de acest traseu, ce ar trebui sa stiu?

Eu vreau sa plec pe 30 iulie si sa ma intorc de pe traseu in 2 saptamani !!!!

Va multumesc anticipat !!!!

#53
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,708
  • Înscris: 11.01.2005
Mersi Fubar' , sa ai o vacanta placuta si tu !

In Berlin, ca si destinatie intermediara, trebuie sa ajung cu orice pret. Am de rezolvat nistre treburi si chiar de asta am ales sa-mi dedic o zi intreaga aici.

In Paris incerc sa fac cumva sa mai stau eventual inca o zi. In rest, pentru restul oraselor de pe parcurs nu voi avea cum sa le ofer mai mult timp. Cu urmatoarea ocazie.

Daca traseul tau e aprox. la fel si vei trece prin Cehia, la ce sa ma astept ? Asteps sfaturi si de la altii !

- pret si de unde: taxa de drum
- pret combustibil (benzina FPb 98 super sau macar 95 Euro 4)
  (care e treaba cu benzina de 92 din vest ? ce-i corespunde ca cifra octanica ?)
- calitate drumuri, rute preferentiale pentru a castiga timp, autostazi ?
- parcari si cateva obiective turistice in centrul Pragai ?

Ms!

#54
ronnie09

ronnie09

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 07.08.2006
Parcari in Austria si Germania: http://wap.parkinfo.com/de/index.jsp
Pretul benzinei: http://gasoline-germ....phtml?land=156

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate