![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DACIE care vrea sa vada Viena
Last Updated: Jun 25 2006 12:45, Started by
Tarzy
, Jul 11 2003 12:09
·
0

#1
Posted 11 July 2003 - 12:09

se pare ca in aceasta vara trebuie sa ajung la Viena pentru cateva zile. masina mea este Dacie (1310, 1991). nu am nici o idee daca pot sau nu sa merg cu masina prin Austria (in Ungaria sunt sigur ca se poate) si ce formalitati trebuie sa fac ptr asta (carte verde, etc).
masina merge foarte bine dar sigur nu respecta Euro t, m, n ca aspect exterior nu prea i se poate reprosa nimic (este vopsita, are toate flapsurile, etc) |
#2
Posted 11 July 2003 - 13:38

Cind vrei sa vii? Da un semn de viata, poate ne intilnim...
![]() Am mai vazut dacii prin Austria. Cam rare (1 pe an), dar mai sint. Nu cred sa fie probleme, mai ales daca nu iti scoate fum negru. Vezi sa fie masina in conditie tehnica buna. |
#3
Posted 11 July 2003 - 14:03

Idee e cam asa, ca te poate oprii Polizei, mai ales la granita, si sa te puna sa bagi o sonda in esapament, sa vada ei cum stai cu arderea si niste conectori pe partea de aprindere, sa vada si aia cum merge, asa ca ar trebui sa mergi la RAR si sa-i intrebi pe aia cum fentezi toata treaba.
Greets, Speedo |
#4
Posted 11 July 2003 - 14:07

Mi-a zis un coleg acum ca cica foarte putin probabil sa se intample asta si ca mai bine esti atent la estetica masinii, sa ai toate 4 cauciucurile de acelasi tip, sa nu fie uzate, faruri, stopuri impecabil.
Greets, Speedo |
#5
Posted 11 July 2003 - 14:30

pai trip-ul o sa fie prin septembrie,
in alea cateva zile nu o sa am nimic concretdefacut asa ca orice Bere e bine venita. dpdv al aspectului exterior al masinii nu am nici o problema, si nici fum negru nu scoate, partea cu sonda, noxe&staff ma ingrijoreaza. |
#6
Posted 11 July 2003 - 15:35

Nu sint neaparat anti-Dacia, ba chiar o mai pastrez pe prima, asa, din nostalgie si pentru ca daca as vinde-o nici un laptop mai de Doamne-ajuta n-as lua pe ea. Dar totusi te sfatuiesc sa gasesti o solutie alternativa, cum ar fi SNCFR, fara gluma, am mers si e ok.
Motive? Ritmul de mers pe autostrada s-ar putea sa fie prea stresant pentru o Dacie din 1991 (si a mea e la fel) - ore in jir la circa 120-140 KM/h (pentru ca alturi la 80-100 ai tirurile in sir aproape compact; pe urma, desi comportamentul rutier afar e mult mai civilizat, tot iti mai trebuie reprize uneori. Si nu in ultimul rind, Doamne fereste sa ajungi pe banda de avarie din cauza unei probleme tehnice - tractarea te costa, piese nu vei gasi, iar in general in service-urile din Occident, pe linga preturi, mai e o problema - aia daca n-au procedurile de service pentru un tip de masina nu prea se apuca de ea. Si nu te bizui nici ca Polizei nu va vrea sa se uite mai cu atentie. In Ungaria clar nu vei avea probleme. Eventual, mergi pina la Nickelsdorf si las-o intr-o parcare pe acolo pina iti rezolvi treaba. |
#7
Posted 11 July 2003 - 16:21

Daca mergi in weekend n-ai probleme cu tirurile asa cum zice Greuceanu din simplul motiv ca nu au voie sa circule. De sambata ora 0: 00 pana duminica 23:59 nu vezi picior de tir pe autobahn.
Dar totusi, daca nu esti absolut sigur pe masina eu zic sa nu te avanti. Si ma refer in special la partea mecanica, care daca te lasa pe acolo esti in deep shit rau. Later edit: Faza cu testatul noxelor in trafic e mai mult legenda decat fapt concret. Ai mult mai multe sanse sa se intample asta in RO decat in afara. Deci relax in privinta asta. Atata vreme cat ai masina estetic OK, iti merge sistemul de lumini/semnalizare corect, nu scoate un nor de fum in spate, nu te opreste nimeni pentru considerente tehnice. |
#8
Posted 11 July 2003 - 17:28

Corect zice Aditzanu'! Incearca sa prinzi week-end. Atentie la faruri (sa fie reglate) si de preferat sa nu folosesti decit becurile normale (fara alte glume d-astea de "tuning" romanesc) - desi sint convins ca nu e cazul tau :-)
|
#9
Posted 11 July 2003 - 17:57

Daca te intreaba ceva spui si tu ca ai primit o invitatie, sa participi la un concurs cu masini de epoca....
Invitatia ti-o facem noi, pe calculator. Drum placut si...fara probleme! |
#10
Posted 11 July 2003 - 23:42

Acuma vorbind serios, singura problema e sa nu ai probleme mecanice cu masina. Sa nu te lase in drum. Mai stiu oameni care au mers cu dacii la fel de vechi chiar pina in Franta. Daca stii ca nu ai probleme tehnice (e bine sa iti faci un fel de ITP inainte), nu vei avea nici un fel de probleme.
Si sper ca stii ca benzina cu plumb nu se mai gaseste in vest de cel putin 3 ani ![]() |
#12
Posted 12 July 2003 - 17:13

#13
Posted 14 July 2003 - 11:31

merge cu benzina fara plumb
![]() ![]() ![]() totusi, poate gasesti pe cineva care sa-ti imprumute o masina mai rasarita, sa nu te "distrezi" pe acolo |
#14
Posted 14 July 2003 - 11:48

Quote Si sper ca stii ca benzina cu plumb nu se mai gaseste in vest de cel putin 3 ani hopa, la chestia asta nu m-am gandit. aveti idee daca in Ungaria mai gasesc benzina cu plumb, ca altfel se poate spune ca am pus-o. Quote Dar totusi te sfatuiesc sa gasesti o solutie alternativa, cum ar fi SNCFR, fara gluma, am mers si e ok. sunt convis ca e mai comod sa merg cu trenul (eventual la vagon de dormit), dar asta ma costa ceva mai mult si ma limiteaza destul de bine la bagaje. |
#15
Posted 14 July 2003 - 13:03

Nu-i nici o problema cu benzina fara plumb. Daca tii mortis, iti poti cumpara un aditiv care se pune in cea fara plumb, aditiv care cica e facut pt motoarele care merg cu benzina cu plumb. Ar trebui sa gasesti la benzinariile din vest asa ceva...
|
#16
Posted 14 July 2003 - 13:55

Quote Originally posted by Tarzy aveti idee daca in Ungaria mai gasesc benzina cu plumb Nu exista nici in Ungaria asa ceva. Oricum benzina in Ungaria e mai scumpa ca in Austria... ![]() |
#17
Guest_AcidMan_*
Posted 26 July 2003 - 10:48

hehe stiu pe cineva care a facut Germania - Turcia & so.. cu Trabant. Dar bine aia e masina vestia. Pe de alta parte am un var care a plecat de cateva ori in italia cu o dacie break super "tunata" stil Romania balcanica si nu a avut probleme!
|
|
#18
Posted 28 July 2003 - 08:02

multzumes tuturor celor care m-au incurajat, dar dupa ce am vazut oferta CFR-ului cu 72 Euro dus-intors am revenit asupra deciziei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users