Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

DACIE care vrea sa vada Viena

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,636
  • Înscris: 28.11.2001
se pare ca in aceasta vara trebuie sa ajung la Viena pentru cateva zile. masina mea este Dacie (1310, 1991). nu am nici o idee daca pot sau nu sa merg cu masina prin Austria (in Ungaria sunt sigur ca se poate) si ce formalitati trebuie sa fac ptr asta (carte verde, etc).

masina merge foarte bine dar sigur nu respecta Euro t, m, n
ca aspect exterior nu prea i se poate reprosa nimic (este vopsita, are toate flapsurile, etc)

#2
bibicu

bibicu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,341
  • Înscris: 28.11.2001
Cind vrei sa vii? Da un semn de viata, poate ne intilnim... ;)

Am mai vazut dacii prin Austria. Cam rare (1 pe an), dar mai sint. Nu cred sa fie probleme, mai ales daca nu iti scoate fum negru.

Vezi sa fie masina in conditie tehnica buna.

#3
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Idee e cam asa, ca te poate oprii Polizei, mai ales la granita, si sa te puna sa bagi o sonda in esapament, sa vada ei cum stai cu arderea si niste conectori pe partea de aprindere, sa vada si aia cum merge, asa ca ar trebui sa mergi la RAR si sa-i intrebi pe aia cum fentezi toata treaba.

Greets,
Speedo

#4
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Mi-a zis un coleg acum ca cica foarte putin probabil sa se intample asta si ca mai bine esti atent la estetica masinii, sa ai toate 4 cauciucurile de acelasi tip, sa nu fie uzate, faruri, stopuri impecabil.

Greets,
Speedo

#5
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,636
  • Înscris: 28.11.2001
pai trip-ul o sa fie prin septembrie,

in alea cateva zile nu o sa am nimic concretdefacut asa ca orice Bere e bine venita.
dpdv al aspectului exterior al masinii nu am nici o problema, si nici fum negru nu scoate, partea cu sonda, noxe&staff ma ingrijoreaza.

#6
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Nu sint neaparat anti-Dacia, ba chiar o mai pastrez pe prima, asa, din nostalgie si pentru ca daca as vinde-o nici un laptop mai de Doamne-ajuta n-as lua pe ea. Dar totusi te sfatuiesc sa gasesti o solutie alternativa, cum ar fi SNCFR, fara gluma, am mers si e ok.

Motive? Ritmul de mers pe autostrada s-ar putea sa fie prea stresant pentru o Dacie din 1991 (si a mea e la fel) - ore in jir la circa 120-140 KM/h (pentru ca alturi la 80-100 ai tirurile in sir aproape compact; pe urma, desi comportamentul rutier afar e mult mai civilizat, tot iti mai trebuie reprize uneori. Si nu in ultimul rind, Doamne fereste sa ajungi pe banda de avarie din cauza unei probleme tehnice - tractarea te costa, piese nu vei gasi, iar in general in service-urile din Occident, pe linga preturi, mai e o problema - aia daca n-au procedurile de service pentru un tip de masina nu prea se apuca de ea.

Si nu te bizui nici ca Polizei nu va vrea sa se uite mai cu atentie. In Ungaria clar nu vei avea probleme. Eventual, mergi pina la Nickelsdorf si las-o intr-o parcare pe acolo pina iti rezolvi treaba.

#7
root

root

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 832
  • Înscris: 06.05.2002
Daca mergi in weekend n-ai probleme cu tirurile asa cum zice Greuceanu din simplul motiv ca nu au voie sa circule. De sambata ora 0: 00 pana duminica 23:59 nu vezi picior de tir pe autobahn.
Dar totusi, daca nu esti absolut sigur pe masina eu zic sa nu te avanti. Si ma refer in special la partea mecanica, care daca te lasa pe acolo esti in deep shit rau.

Later edit: Faza cu testatul noxelor in trafic e mai mult legenda decat fapt concret. Ai mult mai multe sanse sa se intample asta in RO decat in afara. Deci relax in privinta asta. Atata vreme cat ai masina estetic OK, iti merge sistemul de lumini/semnalizare corect, nu scoate un nor de fum in spate, nu te opreste nimeni pentru considerente tehnice.

#8
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Corect zice Aditzanu'! Incearca sa prinzi week-end. Atentie la faruri (sa fie reglate) si de preferat sa nu folosesti decit becurile normale (fara alte glume d-astea de "tuning" romanesc) - desi sint convins ca nu e cazul tau :-)

#9
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,161
  • Înscris: 05.05.2003
Daca te intreaba ceva spui si tu ca ai primit o invitatie, sa participi la un concurs cu masini de epoca....
Invitatia ti-o facem noi, pe calculator.
Drum placut si...fara probleme!

#10
bibicu

bibicu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,341
  • Înscris: 28.11.2001
Acuma vorbind serios, singura problema e sa nu ai probleme mecanice cu masina. Sa nu te lase in drum. Mai stiu oameni care au mers cu dacii la fel de vechi chiar pina in Franta. Daca stii ca nu ai probleme tehnice (e bine sa iti faci un fel de ITP inainte), nu vei avea nici un fel de probleme.

Si sper ca stii ca benzina cu plumb nu se mai gaseste in vest de cel putin 3 ani :)

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
dacia merge destul de bine si cu benzina fara plumb :drac:

#12
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,161
  • Înscris: 05.05.2003
Tarzy,
In Italia am vazut Dacia, Aro, Oltcit...deci nu ai de ce sa-ti faci probleme!.

#13
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
merge cu benzina fara plumb :) :) dar nu pt mult timp..daca ai consumat 3-4 rezervoare, e cazul sa o cam pui de curatat supape de admisie-evacuare :D
totusi, poate gasesti pe cineva care sa-ti imprumute o masina mai rasarita, sa nu te "distrezi" pe acolo

#14
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,636
  • Înscris: 28.11.2001

Quote

Si sper ca stii ca benzina cu plumb nu se mai gaseste in vest de cel putin 3 ani

hopa, la chestia asta nu m-am gandit.
aveti idee daca in Ungaria mai gasesc benzina cu plumb, ca altfel se poate spune ca am pus-o.

Quote

Dar totusi te sfatuiesc sa gasesti o solutie alternativa, cum ar fi SNCFR, fara gluma, am mers si e ok.

sunt convis ca e mai comod sa merg cu trenul (eventual la vagon de dormit), dar asta ma costa ceva mai mult si ma limiteaza destul de bine la bagaje.

#15
bcata

bcata

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 04.06.2002
Nu-i nici o problema cu benzina fara plumb. Daca tii mortis, iti poti cumpara un aditiv care se pune in cea fara plumb, aditiv care cica e facut pt motoarele care merg cu benzina cu plumb. Ar trebui sa gasesti la benzinariile din vest asa ceva...

#16
bibicu

bibicu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,341
  • Înscris: 28.11.2001

Quote

Originally posted by Tarzy
aveti idee daca in Ungaria mai gasesc benzina cu plumb

Nu exista nici in Ungaria asa ceva. Oricum benzina in Ungaria e mai scumpa ca in Austria... :eek:

#17
Guest_AcidMan_*

Guest_AcidMan_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
hehe stiu pe cineva care a facut Germania - Turcia & so.. cu Trabant. Dar bine aia e masina vestia. Pe de alta parte am un var care a plecat de cateva ori in italia cu o dacie break super "tunata" stil Romania balcanica si nu a avut probleme!

#18
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,636
  • Înscris: 28.11.2001
multzumes tuturor celor care m-au incurajat, dar dupa ce am vazut oferta CFR-ului cu 72 Euro dus-intors am revenit asupra deciziei.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate