Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Uzina de automobile Craiova in sfarsit la stat
Last Updated: Aug 01 2007 22:03, Started by
$eb
, Jun 23 2006 09:05
·
0
#19
Posted 03 July 2006 - 21:59
nici una deocamdata. Si ii inteleg.. majoritatea nu au motive ca sa vina in romania
|
#21
Posted 04 July 2006 - 01:26
probabil pentru ca acolo guvernul s-a facut luntre si punte ca sa ii aduca (teren, scutiri de taxe ) etc. Atunci de ce ar veni in romania, unde legile se schimba dupa cum bate vantul, unde multe lucruri sunt ..balcanice etc. Sa mai zic si ca poate unii is speriati de eventualele datorii ce pot apare dintr-o data cand cumpara uzina?
|
#24
Posted 04 July 2006 - 14:32
#25
Posted 04 July 2006 - 16:15
Am editat. Uite niste Tata products.
[ http://spanish.autoblog.com/images/2006/01/aug13_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.sne.com.my/TATA_Telcoline_207_4x4_Crew_Cab.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.theautomall.co.za/images/Tata_Telcoline_Large.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.tata-gazauto.hu/1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.energiesmag.com/images/articles/salon-geneve2004/dossier4x4/Tata%204x4-400.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by AlexIP, 04 July 2006 - 16:37. |
#26
Posted 04 July 2006 - 18:23
Parca sunt din anii 80......doar masina dina 2-a poza mai arata de doamne-ajuta...
|
#27
Posted 04 July 2006 - 18:58
oau ce marca!!! nici nu stiam ca este marca TATA. doamne ajuta!!! )
|
#28
Posted 04 July 2006 - 19:46
am vazut o tata indica. Sentimentul de nesiguranta in masina asta se "simte" chiar de la exterior, pare o masina foarte foarte fragila
|
|
#29
Posted 04 July 2006 - 19:51
Are unu de pe aici un Telcoline double cab, asemanatoare cu a doua dar neagra. S'ar putea sa para mai veche, dar nu pare fragila deloc.
|
#30
Posted 20 July 2006 - 08:49
Achiziția Daewoo Craiova, motor de creștere a vânzărilor pentru Ford
Ford întârzie să ia o decizie privind o eventuală lansare a unei oferte de preluare a pachetului majoritar de acțiuni de la Daewoo Craiova. Directorul diviziei europene a Ford Motor, John Fleming, a declarat că eventuala achiziție a uzinei de la Craiova ar oferi constructorului american posibilitatea să-și majoreze vânzările din Europa, în special în statele mai puțin dezvoltate, cu condiția să producă modele potrivite pentru aceste piețe. "Nu am spus că vom acționa în acest sens, dar consider că avem o oportunitate reală de a continua creșterea volumelor vândute în Europa", a precizat oficialul Ford, citat de Reuters. Potrivit oficialilor guvernamentali, firme de renume precum Ford, General Motors, Renault-Nissan și Chery Automobile, din China, s-au arătat interesate de preluarea Daewoo Craiova. Statul român va scoate la vânzare pachetul majoritar de acțiuni imediat după semnarea contractului cu Daewoo Motor, coreenii deținând un pachet de 51% din acțiuni. Sursa Ar fi minunat sa vina Ford la Craiova.Dar deocamdata e doar o parere a unui oficial Ford. Am vazut si Renault-Nissan amenintand ca vor face investitii , dar in Bulgaria pentru subansable la toata gama Renault,daca nu cumpara ei uzina. Stie cineva cand preiau romanii uzina de la coreeni? |
#31
Posted 20 July 2006 - 08:56
ce ar fi daca ar face Ford la craiova asa ceva(ford fiesta sedan)? Nu arata ea prea bine (se vede ca e cam adaugat portbagajul) insa ar putea fi o alternativa la golan. Masina deja se produce in india. info by request
2050929.002.1L.jpg 99.71K 115 downloads 2051213.002.1L.jpg 131.29K 181 downloads 2051213.002.Mini4L.jpg 73.18K 135 downloads 2051213.002.Mini5L.jpg 92.05K 152 downloads |
#33
Posted 20 July 2006 - 09:17
Ministrul Economiei a anuntat saptamana trecuta ca statul român va scoate la privatizare Compania de automobile Daewoo Craiova, în perioada imediat următoare semnării contractului de preluare a pachetului de 51% din acțiunile societății de la partea coreeană. El a spus ca pana pe 15 iulie va primi un răspuns din partea Curții Districtuale din Incheon Seul (Coreea de Sud), iar până la sfârșitul lunii Guvernul României și partea coreeană ar putea aproba tranzacția. În paralel cu aceasta se va pregăti și documentația privind scoaterea la privatizare a societății Daewoo Automobile Craiova. Se spera astfel ca până la sfârșitul acestui an Daewoo Automobile Craiova să fie preluată de un investitor strategic. General Motors, Ford și Renault-Nissan sunt numele vehiculate până în prezent pentru posibilii investitori care ar putea prelua Daewoo Automobile.
Pe de alta parte, ambasadorul SUA la Bucuresti a declarat cu cateva luni in urma, in cadrul unei vizite facute la Craiova, ca va mai veni cu siguranta in capitala Olteniei atunci cand se va inaugura o uzina americana. Era extrem de convins ca vor veni americanii aici. Si cum este un tip care detine cateva fabrici de componente auto, si multimilionar in dolari (in jur de 100 mil. dolari parca) cred ca stie ce vorbeste. |
|
#34
Posted 27 July 2006 - 10:31
General Motors vrea să producă în România mașini Chevrolet
Iminenta lansare la privatizare a fabricii Daewoo Craiova a început deja să trezească reacții din partea potențialilor investitori interesați de achiziționarea pachetului majoritar. Beneficiind de o poziție-cheie care va permite, indiferent de proprietar, o dezvoltare semnificativă a construcțiilor de mașini destinate zonei est și central-europene, Daewoo Craiova devine astfel un punct strategic pe care au pus ochii mai-marii industriei din domeniu, respectiv General Motors, Ford, Renault –Nissan și Chery Automobile, din China. General Motors este singura companie care va intra în mod sigur în cursa pentru uzina craioveană, anunțul fiind făcut săptămâna trecută, în cadrul unui târg de profil, în timp ce Ford nu a luat încă o decizie definitivă în acest sens. "Interesul GM în uzina de la Craiova rezidă în posibilitatea de a crește capacitatea de producție a modelului Chevrolet, pentru care cererea depășește oferta", au declarat surse din cadrul companiei, citate de site-ul www.autonews.com. Potrivit reprezentantului GM, Eric Stevens, compania are nevoie de noi unități de producție ale brandului Chevrolet. Cumpărarea uzinei craiovene ar însemna majorarea producției anuale cu 200.000 de unități, ținta fiind aceea de a atinge un număr de 500.000 de unități, în centrul și estul Europei. În prezent, capacitatea anuală de producție a GM pentru marca Chevrolet este de 125.000 de unități, divizia europeană a grupului american importând necesarul de mașini de la GM Daewoo din Coreea. De cealaltă parte, directorul diviziei europene a Ford Motor, John Fleming, a anunțat că nu s-a luat încă o decizie privind lansarea unei oferte de preluare a pachetului majoritar de acțiuni de la Daewoo Craiova. O eventuală achiziție a fabricii românești ar oferi constructorului american posibilitatea de majorare a vânzărilor în Europa, în special în statele mai puțin dezvoltate, cu condiția să producă modelele potrivite pentru aceste piețe. "Nu am spus că vom acționa în acest sens, dar consider că avem o oportunitate reală de a continua creșterea volumelor vândute în Europa", a precizat oficialul Ford. Statul român trenează preluarea acțiunilor de la coreeni Pachetul ce va fi scos la vânzare, reprezentând 51% din acțiuni, este deținut în prezent de compania sud-coreeană Daewoo Motor, în timp ce diferența de 49% din capitalul social aparține societății Automobile Craiova, la care statul controlează 72,4% din acțiuni. Statul român a ajuns la un acord cu partea coreeană, urmând ca, în cel mai scurt timp, să fie parafat contractul de preluare a celor 51% din acțiuni. Daewoo Motor Company ar urma să își asume datoriile de peste 500 milioane de euro, pe care fabrica de la Craiova le are față de aceasta, dar nu și alte datorii față de afiliații companiei. Atuurile fabricii de la Craiova * Deține o poziție-cheie pentru majorarea volumului de vânzări destinate pieței central și est-europene * Posedă un sistem de producție integrat, ceea ce va determina reducerea fluxului investițional * Eventualii proprietari vor beneficia de forța de muncă ieftină, existentă în piața românească * În 2005, societatea a construit circa 28.000 de autoturisme, iar anul acesta a semnat un contract cu o uzină din Ucraina pentru fabricarea a 20.000 de motoare și cutii de viteze, valoarea contractului nefiind făcută publică. Sursa: Adevarul |
#35
Posted 27 July 2006 - 10:36
o veste buna. Dar ma intreb unde e Renault nissan? Sau daca mai e in cursa.. Pacat ca aveo-ul si spark-ul au rezultate asa de slabe la euroncap, ca in rest sunt niste masini destul de atractive. Abia astept sa se intample ce se spune mai sus: productie la craiova de peste 200.000 de unitati, ar insemna ca tara noastra ar avea sanse sa treaca de 500k automobile produse anual
|
#36
Posted 27 July 2006 - 22:58
Sursele pe care le am mi-au spus că mai mult ca sigur GM va fi investitorul de la Craiova.
Și nu cred că vor produce un model deja existent (Aveo.. ș.a.) Politica guvernului e ca noii investitori de la uzina de aici să vină pe piață cu un produs de concepție nouă. Ceea ce nu s-a spus e că la Craiova uzina chiar e modernă și permite o adaptare rapidă a liniei de producție cu un tip nou de mașină. Și - poate lucrul cel mai important - are un număr mic de angajați. (Puțini dar buni, ar spune olteanul mândru din mine!!) Esențial e că cel care va veni aici chiar va putea ieși pe piață cu o mașină modernă realizată cu costuri mici. Și vai, cât îl aștept. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users