Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Uzina de automobile Craiova in sfarsit la stat
Last Updated: Aug 01 2007 22:03, Started by
$eb
, Jun 23 2006 09:05
·
0
#1
Posted 23 June 2006 - 09:05
MEC si Daewoo au batut palma: actiunile Automobile Craiova trec la stat
Partea romana a ajuns la un acord cu oficialii sud-coreeni pentru preluarea pachetului de 51% din actiunile uzinei Daewoo Automobile Craiova, detinut de compania Daewoo Motor, dupa ce ultimele puncte de discutie ramase in litigiu au fost solutionate, a declarat premierul Tariceanu in cadrul unei intalniri cu ambasadorul american Nicholas F. Taubman. Acordul a fost convenit ieri, dupa discutiile pe care reprezentantii Ministerului Economiei si Comertului le-au avut in aceasta saptamana la Seul cu oficialii sud-coreeni. Negocierile au vizat o serie de puncte ramase in litigiu, printre care asumarea datoriilor pe care Daewoo Romania le-ar putea avea fata de afiliati ai companiilor Daewoo Motor Company si Daewoo United Kingdom. Principalul punct de disputa dintre parti a fost ca afiliatii companiei coreene sa nu solicite rambursarea altor datorii de catre uzina din Craiova dupa momentul preluarii actiunilor de catre statul roman. Daewoo Motor detine un pachet de 51% din actiunile societatii craiovene, iar diferenta de 49% din capitalul social apartine Automobile Craiova, la care statul controleaza 72,4% din actiuni. Dupa ce uzina nu a fost inclusa in acordul prin care General Motors a preluat in septembrie 2002 o parte din activele grupului sud-coreean, aflat in dificultati financiare, Guvernul a fost mandatat sa negocieze preluarea actiunilor aflate in posesia companiei sud-coreene, pentru a vinde ulterior pachetul majoritar unui investitor strategic. Guvernul intentioneaza ca dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni la Daewoo, sa vanda titlurile unui alt investitor. General Motors, Ford si Renault-Nissan sunt numele vehiculate pana in prezent pentru posibilii investitori care ar putea prelua Daewoo Automobile. Sursa: Curierul National, Ziarul Financiar IN SFASIT AU VANDUT SI GALBEJITII AIA UZINA AIA. SA SPERAM CA AJUNGE PE MAINI BUNE. Edited by MAK, 06 July 2007 - 10:34. |
#2
Posted 23 June 2006 - 09:44
#3
Posted 23 June 2006 - 09:45
Pentru ca cerem comisioane ca sa-si deschida fabrici la noi, din cauza asta. Pe de o parte insa e bine ca nu vine vreun producator mai rasarit, nu de alta dar ar scadea calitatea masinilor facute in RO.
|
#5
Posted 23 June 2006 - 17:35
aici nu e vorba de tariceanu sau Renault . Ci de cine e interesat sa preia fabrica. Degeaba vrem noi sa o dam, daca petitorii sunt putini. Si in cazul asta nu e vina renault sau a guvernului ca fabrica de la craiova nu e dorita. Pur si simplu asta e contextul international.
|
#6
Posted 23 June 2006 - 17:40
pai am avut fabrica de tractoare...
de camioane... de masini de teren... de autoturisme... la ce ne trebuie? |
#8
Posted 23 June 2006 - 17:58
dacuburebista, on Jun 23 2006, 18:40, said: pai am avut fabrica de tractoare... de camioane... de masini de teren... de autoturisme... la ce ne trebuie? Fata de ce tractoare se produc acum in europa ale noastre sint.... oldies... Camioane? La producem si nimeni nu le vrea... Masini de teren? Mini-camioane pt ciobani... Adevarul e ca Dacia mai are nevoie de o fabrica ca sa faca fata cererii, eventual va produce la craiova break-ul si utilitara... |
#9
Posted 25 June 2006 - 11:36
H725, on Jun 23 2006, 18:58, said: Fata de ce tractoare se produc acum in europa ale noastre sint.... oldies... Camioane? La producem si nimeni nu le vrea... Masini de teren? Mini-camioane pt ciobani... Adevarul e ca Dacia mai are nevoie de o fabrica ca sa faca fata cererii, eventual va produce la craiova break-ul si utilitara... O linie de productie nu se pune la punct in cateva luni si Renault a anuntat (daca imi amintesc corect) ca din toamna scoate respectivele modele. |
#12
Posted 27 June 2006 - 08:51
"General Motors poarta discutii avansate cu producatorul auto ucrainean UkrAvto privind infiintarea unei societati mixte care ar urma sa produca automobilele din gama ieftina a Chevrolet in Polonia. Noua fabrica ameninta mult asteptata debarcare a constructorului american la Craiova. Cele doua companii colaboreaza deja pentru realizarea de automobile marca Chevrolet in Ucraina, iar discutiile actuale vizeaza producerea de vehicule la uzina FSO, situata in apropiere de Varsovia si detinuta de AvtoZaz, divizie a UkrAvto"
Asadar sanse mici ca GM sa vina la Craiova. Daca Ford se mai fofileste, deja stim castigatorul uzinei. Mai ales ca Renault a si promis marea cu sarea, ca va investi multi bani intr-un TehnoCenter, pista de teste, fabrica de cutii de viteza,etc. |
#13
Posted 27 June 2006 - 08:56
[quote name='$eb' date='Jun 27 2006, 09:51' post='1623571']
"General Motors poarta discutii avansate cu producatorul auto ucrainean UkrAvto privind infiintarea unei societati mixte care ar urma sa produca automobilele din gama ieftina a Chevrolet in Polonia. Noua fabrica ameninta mult asteptata debarcare a constructorului american la Craiova. Cele doua companii colaboreaza deja pentru realizarea de automobile marca Chevrolet in Ucraina, iar discutiile actuale vizeaza producerea de vehicule la uzina FSO, situata in apropiere de Varsovia si detinuta de AvtoZaz, divizie a UkrAvto" Data viitoare sa spui si sursa articolului. |
#15
Posted 29 June 2006 - 02:01
Iata ce zice Evenimentul zilei:
Quote Matizul chinezesc ar veni la Craiova Chery Automobile vrea sa cumpere fabrica Daewoo. Compania chineza Chery Automobile si-a exprimat intentia de a participa la privatizarea fabricii de automobile de la Craiova, ne-a declarat ministrul economiei si comertului, Codrut Seres. Firma chineza se alatura, astfel, celor trei "grei" ai industriei de profil - Ford, General Motors si Renault-Nissan - care ar putea cumpara fabrica. Chery este "renumita" pentru un litigiu cu General Motors, care a cumparat producatorul coreean Daewoo. Americanii ii acuza pe chinezi ca au copiat modelul Matiz/Spark si il vand sub numele QQ, dar cu 3.000 de dolari mai ieftin. Litigiul este in desfasurare Statul roman redevine proprietarul uzinei de la Craiova, fara sa plateasca. Fabrica de la Craiova isi va rascumpara si anula propriile actiuni, detinute de coreeni, pentru 60 de milioane de dolari. "Coreenii si-au asumat integral si datoriile de aproape 550 milioane de dolari", mai sustine Seres, care apreciaza ca licitatia va fi anuntata dupa 30 iulie. [ http://www.evz.ro/files/POZE/IUNIE/29/10chery.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu prea vad ce avantaje ar avea chinezii daca ar produce la Craionva. Forta de munca e mai scumpa la noi, vama de 10% care o platesc cind exporta in europa nu justifica aceasta miscare... Poate doar o strategie de imagine, fabricat in europa... Edited by H725, 29 June 2006 - 02:04. |
|
#16
Posted 29 June 2006 - 09:21
H725, on Jun 29 2006, 03:01, said: Nu prea vad ce avantaje ar avea chinezii daca ar produce la Craionva. Forta de munca e mai scumpa la noi, vama de 10% care o platesc cind exporta in europa nu justifica aceasta miscare... Poate doar o strategie de imagine, fabricat in europa... Aha! Deci isi incep atacul din Europa de Est! Sincer, e singura firma pe care n-as vrea sa o vad la Craiova. O sa fim recunoscuti in UE ca tara cu cele mai proaste masini (de fabricatie autohtona, care este)... |
#17
Posted 29 June 2006 - 11:37
dacuburebista, on Jun 23 2006, 18:40, said: pai am avut fabrica de tractoare... de camioane... de masini de teren... de autoturisme... la ce ne trebuie? Am avut fabrica de tractoare si culmea inca mai avem! La UTB se produc tractoare din toate gamele de putere si pret, si calitativ ele sunt foarte bune (a se citi foarte fiabile si performante tehnic). http://www.utb.ro/ La Roman Brasov se mai produc camioane si autobuze bune cu motoare Renault, Caterpillar si Cummins care sunt mult mai ieftine decat cele din vest si in unele cazuri mai performante in anumite clase. a1.jpg 43.18K 116 downloads a4.jpg 66.79K 125 downloads img.jpg 22.21K 109 downloads poza2.jpg 23.73K 108 downloads poza12.jpg 24.63K 98 downloads Aro e mort de tot chiar daca vrajeala cu, Crosslander s-a vrut sa fie o solutie salvatoare. crosslander_1.jpg 36.39K 112 downloads gallery_4.jpg 26.06K 140 downloads Iar despre Daewoo Craiova cred ca poate sa fie preluata de Renault si sa faca Logan ca oricum cererea este mai mare decat oferta. Dacia a deschis in 2005 fabrica CKD langa cea veche si produce 50.000 de Logan-uri in format CKD pentru fabrica de la Moscova. Parerea mea este aceea ca Renault nu cred ca are nevoie sa achizitioneze fabrica de la Craiova pentru ca, daca se vrea, ei pot construi o noua fabrica pe platforma industriala de la Mioveni ( adica langa cele doua fabrici de Logan deja existente). Edited by Courage, 03 July 2006 - 21:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users