Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Uzina de automobile Craiova in sfarsit la stat

- - - - -
  • Please log in to reply
571 replies to this topic

Poll: Cine credeti ca va cumpara Daewoo Craiova ? (57 member(s) have cast votes)

Cine credeti ca va cumpara Daewoo Craiova ?

  1. Ford Motors (80 votes [80.00%])

    Percentage of vote: 80.00%

  2. Renault-Nissan (6 votes [6.00%])

    Percentage of vote: 6.00%

  3. Tata Motors (2 votes [2.00%])

    Percentage of vote: 2.00%

  4. Chery Automobile (1 votes [1.00%])

    Percentage of vote: 1.00%

  5. General Motors (10 votes [10.00%])

    Percentage of vote: 10.00%

  6. Alt Producator (1 votes [1.00%])

    Percentage of vote: 1.00%

Vote Guests cannot vote

#1
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
MEC si Daewoo au batut palma: actiunile Automobile Craiova trec la stat

Partea romana a ajuns la un acord cu oficialii sud-coreeni pentru preluarea pachetului de 51% din actiunile uzinei Daewoo Automobile Craiova, detinut de compania Daewoo Motor, dupa ce ultimele puncte de discutie ramase in litigiu au fost solutionate, a declarat premierul Tariceanu in cadrul unei intalniri cu ambasadorul american Nicholas F. Taubman.
Acordul a fost convenit ieri, dupa discutiile pe care reprezentantii Ministerului Economiei si Comertului le-au avut in aceasta saptamana la Seul cu oficialii sud-coreeni.
Negocierile au vizat o serie de puncte ramase in litigiu, printre care asumarea datoriilor pe care Daewoo Romania le-ar putea avea fata de afiliati ai companiilor Daewoo Motor Company si Daewoo United Kingdom.
Principalul punct de disputa dintre parti a fost ca afiliatii companiei coreene sa nu solicite rambursarea altor datorii de catre uzina din Craiova dupa momentul preluarii actiunilor de catre statul roman.
Daewoo Motor detine un pachet de 51% din actiunile societatii craiovene, iar diferenta de 49% din capitalul social apartine Automobile Craiova, la care statul controleaza 72,4% din actiuni.
Dupa ce uzina nu a fost inclusa in acordul prin care General Motors a preluat in septembrie 2002 o parte din activele grupului sud-coreean, aflat in dificultati financiare, Guvernul a fost mandatat sa negocieze preluarea actiunilor aflate in posesia companiei sud-coreene, pentru a vinde ulterior pachetul majoritar unui investitor strategic.
Guvernul intentioneaza ca dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni la Daewoo, sa vanda titlurile unui alt investitor. General Motors, Ford si Renault-Nissan sunt numele vehiculate pana in prezent pentru posibilii investitori care ar putea prelua Daewoo Automobile.

Sursa: Curierul National, Ziarul Financiar

IN SFASIT AU VANDUT SI GALBEJITII AIA UZINA AIA. SA SPERAM CA AJUNGE PE MAINI BUNE. :worthy:

Edited by MAK, 06 July 2007 - 10:34.


#2
bogdancristiann

bogdancristiann

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 24.05.2005
ar fi bine pentru romania sa nu ajunga pe mana Renault, sa se produca Logan si la craiova. desi sunt sigur ca masinile produse acolo vor avea calitate mai buna decat cele de la pitesti.
e ciudat cum romania e ocolita de toti producatorii importanti, care prefera tarile din jur.

#3
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Pentru ca cerem comisioane ca sa-si deschida fabrici la noi, din cauza asta. Pe de o parte insa e bine ca nu vine vreun producator mai rasarit, nu de alta dar ar scadea calitatea masinilor facute in RO. :peacefingers:

#4
Somebody_alx

Somebody_alx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 14.12.2005
Are Tariceanu combinatie cu Renault-ul si o iau tot ei.....asa mi-a spus un producator de echipamente pentru Renault.

#5
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
aici nu e vorba de tariceanu sau Renault . Ci de cine e interesat sa preia fabrica. Degeaba vrem noi sa o dam, daca petitorii sunt putini. Si in cazul asta nu e vina renault sau a guvernului ca fabrica de la craiova nu e dorita. Pur si simplu asta e contextul international.

#6
dacuburebista

dacuburebista

    Still Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.09.2003
pai am avut fabrica de tractoare...
de camioane...
de masini de teren...
de autoturisme... la ce ne trebuie?

#7
Aditz

Aditz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 15.06.2005
Și eu sper să nu o dea la Renault, cel mai bine ar fi să o ia General Motors și să continue producția cu noile modele Chevrolet. Trecerea de la producția de Matiz la Spark cred că e mai ușoară deoarece au unele elemente (oarecum) comune.

#8
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 dacuburebista, on Jun 23 2006, 18:40, said:

pai am avut fabrica de tractoare...
de camioane...
de masini de teren...
de autoturisme... la ce ne trebuie?

Fata de ce tractoare se produc acum in europa ale noastre sint.... oldies...
Camioane? La producem si nimeni nu le vrea...
Masini de teren? Mini-camioane pt ciobani...

Adevarul e ca Dacia mai are nevoie de o fabrica ca sa faca fata cererii, eventual va produce la craiova break-ul si utilitara...

#9
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001

 H725, on Jun 23 2006, 18:58, said:

Fata de ce tractoare se produc acum in europa ale noastre sint.... oldies...
Camioane? La producem si nimeni nu le vrea...
Masini de teren? Mini-camioane pt ciobani...

Adevarul e ca Dacia mai are nevoie de o fabrica ca sa faca fata cererii, eventual va produce la craiova break-ul si utilitara...

O linie de productie nu se pune la punct in cateva luni si Renault a anuntat (daca imi amintesc corect) ca din toamna scoate respectivele modele.

#10
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Ar fi necesare masini de teren. :bigwhitegrin:

#11
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 Courage, on Jun 25 2006, 12:36, said:

O linie de productie nu se pune la punct in cateva luni si Renault a anuntat (daca imi amintesc corect) ca din toamna scoate respectivele modele.

Pai toti producatorii din europa de volum mare au mai multe fabrici...

#12
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
"General Motors poarta discutii avansate cu producatorul auto ucrainean UkrAvto privind infiintarea unei societati mixte care ar urma sa produca automobilele din gama ieftina a Chevrolet in Polonia. Noua fabrica ameninta mult asteptata debarcare a constructorului american la Craiova. Cele doua companii colaboreaza deja pentru realizarea de automobile marca Chevrolet in Ucraina, iar discutiile actuale vizeaza producerea de vehicule la uzina FSO, situata in apropiere de Varsovia si detinuta de AvtoZaz, divizie a UkrAvto"

Asadar sanse mici ca GM sa vina la Craiova. Daca Ford se mai fofileste, deja stim castigatorul uzinei.
Mai ales ca Renault a si promis marea cu sarea, ca va investi multi bani intr-un TehnoCenter, pista de teste, fabrica de cutii de viteza,etc. :angry:

#13
Dromichete

Dromichete

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 13.04.2006
[quote name='$eb' date='Jun 27 2006, 09:51' post='1623571']
"General Motors poarta discutii avansate cu producatorul auto ucrainean UkrAvto privind infiintarea unei societati mixte care ar urma sa produca automobilele din gama ieftina a Chevrolet in Polonia. Noua fabrica ameninta mult asteptata debarcare a constructorului american la Craiova. Cele doua companii colaboreaza deja pentru realizarea de automobile marca Chevrolet in Ucraina, iar discutiile actuale vizeaza producerea de vehicule la uzina FSO, situata in apropiere de Varsovia si detinuta de AvtoZaz, divizie a UkrAvto"

Data viitoare sa spui si sursa articolului.

#14
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu zic ca daca vine Nissan e bine. Desi.. un micra autohton nu imi prea surade.. insa asta nu inseamna ca nu ar putea avea succes..

#15
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Iata ce zice Evenimentul zilei:

Quote

Matizul chinezesc ar veni la Craiova

Chery Automobile vrea sa cumpere fabrica Daewoo.

Compania chineza Chery Automobile si-a exprimat intentia de a participa la privatizarea fabricii de automobile de la Craiova, ne-a declarat ministrul economiei si comertului, Codrut Seres.

Firma chineza se alatura, astfel, celor trei "grei" ai industriei de profil - Ford, General Motors si Renault-Nissan - care ar putea cumpara fabrica.

Chery este "renumita" pentru un litigiu cu General Motors, care a cumparat producatorul coreean Daewoo. Americanii ii acuza pe chinezi ca au copiat modelul Matiz/Spark si il vand sub numele QQ, dar cu 3.000 de dolari mai ieftin. Litigiul este in desfasurare

Statul roman redevine proprietarul uzinei de la Craiova, fara sa plateasca. Fabrica de la Craiova isi va rascumpara si anula propriile actiuni, detinute de coreeni, pentru 60 de milioane de dolari.

"Coreenii si-au asumat integral si datoriile de aproape 550 milioane de dolari", mai sustine Seres, care apreciaza ca licitatia va fi anuntata dupa 30 iulie.

[ http://www.evz.ro/files/POZE/IUNIE/29/10chery.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu prea vad ce avantaje ar avea chinezii daca ar produce la Craionva. Forta de munca e mai scumpa la noi, vama de 10% care o platesc cind exporta in europa nu justifica aceasta miscare... Poate doar o strategie de imagine, fabricat in europa...

Edited by H725, 29 June 2006 - 02:04.


#16
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006

 H725, on Jun 29 2006, 03:01, said:

Nu prea vad ce avantaje ar avea chinezii daca ar produce la Craionva. Forta de munca e mai scumpa la noi, vama de 10% care o platesc cind exporta in europa nu justifica aceasta miscare... Poate doar o strategie de imagine, fabricat in europa...

Aha! Deci isi incep atacul din Europa de Est!
Sincer, e singura firma pe care n-as vrea sa o vad la Craiova. O sa fim recunoscuti in UE ca tara cu cele mai proaste masini (de fabricatie autohtona, care este)...

#17
Furia-Rosie-Turbo

Furia-Rosie-Turbo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 12.05.2006

 dacuburebista, on Jun 23 2006, 18:40, said:

pai am avut fabrica de tractoare...
de camioane...
de masini de teren...
de autoturisme... la ce ne trebuie?



Am avut fabrica de tractoare si culmea inca mai avem! La UTB se produc tractoare din toate gamele de putere si pret, si calitativ ele sunt foarte bune (a se citi foarte fiabile si performante tehnic). http://www.utb.ro/

La Roman Brasov se mai produc camioane si autobuze bune cu motoare Renault, Caterpillar si Cummins care sunt mult mai ieftine decat cele din vest si in unele cazuri mai performante in anumite clase. Attached File  a1.jpg   43.18K   116 downloads Attached File  a4.jpg   66.79K   125 downloads Attached File  img.jpg   22.21K   109 downloads Attached File  poza2.jpg   23.73K   108 downloadsAttached File  poza12.jpg   24.63K   98 downloads

Aro e mort de tot chiar daca vrajeala cu, Crosslander s-a vrut sa fie o solutie salvatoare.Attached File  crosslander_1.jpg   36.39K   112 downloads Attached File  gallery_4.jpg   26.06K   140 downloads

Iar despre Daewoo Craiova cred ca poate sa fie preluata de Renault si sa faca Logan ca oricum cererea este mai mare decat oferta. Dacia a deschis in 2005 fabrica CKD langa cea veche si produce 50.000 de Logan-uri in format CKD pentru fabrica de la Moscova. Parerea mea este aceea ca Renault nu cred ca are nevoie sa achizitioneze fabrica de la Craiova pentru ca, daca se vrea, ei pot construi o noua fabrica pe platforma industriala de la Mioveni ( adica langa cele doua fabrici de Logan deja existente).

Edited by Courage, 03 July 2006 - 21:59.


#18
geojoking

geojoking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 04.11.2005
da ce alte marci se ofera in afara de chinezi, renault-nissan si cica Ford ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate